Novinky
0
Megan je v akejkolvek verzii beznadejne auto, co sa ovladania a podvozku tyka. A kedze je to Renault, tak sa rozpadne po druhe zakrute.
Přejít do diskuze
Jistěže je něco za něco, stop motoru znamená stop kompresoru, počítá se s tím, že to na tu červenou prostě vydrží studený. Takže v praxi je tlačítko vypnutí fce start/stop první, které nový majitel bmw zmáčkne. Ber to jako fajfku za úkolem - přispět k záchraně planety. 😉
Kdyz jsem jel jednou s BMW 123d se systeme start/stop, tak dal fouka vzduch, a rekl bych, ze tu chvili co to auto stoji tak fouka ze studenych trubek jeste trosku chladnej... jinak clovek musi tlacitkem ten system vyradit a zachladit :-!
Vzhledem k tomu, ze ohledne i-stopu nejsou takrka zadne informace, tak tezko ti nekdo muze neco vice rict.
no mohlo by to být tak , že budou spoléhat na nachlazené chladivo a v případě zastavení pojede jen ventilátor a vzduch bude teplat jen pomalu ale v případě velkého horka by to asi stejně nefungovalo a to ani nemluvím kdyby tam byla automatická klima , která by po nastartování automatisky spustila ventilátor na plný pecky.
tak halóóóóó vysvetlí nám to tady s Navtechem někdo jak je to s tou klimou ? >😁
tak halóóóóó vysvetlí nám to tady s Navtechem někdo jak je to s tou klimou ? >😁
to byl pokus o ironii , jinak zajímavá myšlenka- v případě horkého vzduchu bude ve voze který se pohybuje po městě(pro který je tento systém určen) k nevydržení a v případě pohonu kompresoru elektromotorem si nejsem jist zda by ten nápor vydržela baterie, která má za ukol ještě navíc startovat vůz??
Nejsem ekolog. Stačí mi vysvětlit, že v ten moment bude "jen" foukat horkej vzduch, protože kompresor nejede, nebo je nějakým způsobem honěnej elektricky.
kdo tady rekl ze to nestaci >😁 je tu totiz i moznost ze to omezej. dost se predtim stezovalo na to ze je to az moc silnej motor... takze me prijde akorat 😄 200KW je akorat 😄
jseš ekolog? jesli ano koupíš systém stop-start a vezmeš si místo košile savé tričko s krátkým rukávem (jelikož klima nebude) >😁 já bych s dovolením ještě pár let zůstal neekologem >😁 :yes:
priebeh to už je iná vec...japončíci sú veľmi slušní motorári, takže ja verím vo veľmi slušný výsledok :yes:
no moc logiku by to nemělo, MPS asi není úplně do města a mimo to vypínání nemá efekt. Ale zase papírové snížení spotřeby se snese vždycky....
...myslím, že to bolo v 90-tych rokoch, mala Mazda reklamný slogan "keď si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda"...veru mi nechýbala, ale teraz mi jedna v garáži začína chýbať, tak ju bude potrebné časom obstarať :yes:
Pockej, tobe nestaci 191kW na predni naprave??? 2.3 DISI turbo uspesne tahne svetem v CX-7, M6 MPS a M3 MPS a podle vseho v tom bude pokracovat 😄
poradnej motor???no nevim co si pod tim prestavujes ale ten motor co byl ve starem MPS je uzasnej sam sem s nim jel!
to teda souhlas 😄 a ty dva velky zadni laufy s kridylkem sou taky fantasticky ! ted jeste poradnej motor a je to 😄 verim ve velky uspech 😉
Sdilim naprosto stejny nazor, dala se poznat jen podle koncovky vyfuku a kol (masku si mohl clovek dat i na normalni verzi za priplatek), na krizovatce parkrat proslapnout plyn, udelat zoom-zoom a pak uz jen tomu vedle zahrat zoooooooooooooooooooooom >😁 >😁 >😁
Pane Pavlusek, dekujeme za "preklad vlastnimi slovy" tiskove zpravy psane anglicky, ale pro priste by se to uz konecne chtelo naucit znaceni modelu. I v samotne tiskove zprave je psano "Mazda3", nikoliv "Mazda 3". Navic v clanku jednou pouzijete ono, pote zase to druhe, chtelo by to jednotu. Kdy to maly cesky svet pochopi? 😉 Jo, a jeste prosim smazte to "u" ve vete "vypíná motoru při". Diky.