Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-V (2015): České ceny začínají na 579.900 Kč

Honda CR-V se v rámci faceliftu dočkala nové vznětové šestnáctistovky biturbo. Dále je k dispozici slabší turbodiesel a benzinový dvoulitr.
Zpět na článek
29. 1. 2015 10:51
29. 1. 2015 11:24
29. 1. 2015 11:36
29. 1. 2015 11:44
29. 1. 2015 11:52
30. 1. 2015 09:18
29. 1. 2015 11:32
29. 1. 2015 11:39
29. 1. 2015 13:08
29. 1. 2015 13:18
29. 1. 2015 13:52
Avatar - Stefič
29. 1. 2015 10:30
Zase ten design
nezdá se vám malinko pouťový? Zadek neladí s předkem, přední maska do tvaru vysmátého xichtu, stejně jako Kia.
Vypadá to, že zadek a předek dělali dva lidé a na konci to k sobě jenom svařili. Je to fakt ohavné. Za poslední dobu snad jediné jakžtakž slušně vypadající auto je M6. I když...za pár let...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jaros71
29. 1. 2015 11:28
Re: Zase ten design
Myslím, že se japoncům povedly designem i modely Mazda CX5 a nový Nissan X-Trail..jenže ten nemá motor..že? ;-)

Honda je divný kombík-SUV...
..bez světlé výšky , bez šíbru , bez tunelu na lyže či dříve standartního dělení zad.sedadel 40-20-40 za nemálo peněz. :-!

A ten motůrek..1.6 na velké auto..to samé jako u Nissanu ..blbost.? Na skyactive to nemá , to je jiná liga!
29. 1. 2015 12:36
Re: Zase ten design
Nedavno jsem koukal na Spritmonitor a ten Skyactiv je spise nafoukla bublina, nez nejaka extra spicka. Spotreba se zda papirove hodne dobra podobne jako u dnesnich turbomotoru, ale skutecna uz takova spicka neni.
29. 1. 2015 13:10
Re: Zase ten design
Tak 2,0 benzin neni uplne spatny, sice ma jen 88kW ale ma kroutak s spotrebu stejnou jako OIII se 103kW, stejnou jako nedavno testovany Civic se starou ale dobrou atmosferou 1,8. Spotreba se u vsech pohybuje na Spritmonitoru okolo 6,6-6,8l, coz je dobre.

Horsi je to s naftovymi motory, tady Mazdacka 2,2l nafta za Hondackou naftou 2,2l (oboji 110kW) hodne zaostava. V Civicu je to oproti M3 spotreba 5l vs 6l a to je dost velky rozdil. Tato nova 1,6 asi udela dalsi pulkrok dopredu, jestli to nebude mozna cely krok. Mazde se povedl proste dobre marketing a to je tak vsechno.
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 13:31
Re: Zase ten design
Nebereš to až nějak moc vážně? Mazdě se povedl jen marketing? Souhlasím, že 1,6iDTEC je vinikající, 2,2 byla kvalitní a spolehlivý motor, ale jen proto, že nafta od Mazdy je spotřebou průměrná, není potřeba tvrdit, že umí jen marketing. Za jízdní projev je 2,2 od mazdy hodně chválený, a kromě nafty má i slušný benzíny, neřekl bych, že výrazně horší, než Honda. ;-)
29. 1. 2015 13:55
Re: Zase ten design
Nerikam, ze benziny jsou spatny, jsou dobry, libi se mi. Maji shodnou spotrebu jako moderni turbo benziny, nejsou lepsi ani horsi. Libi se mi treba motory v nove M2. Zadne trihrnkove herky :yes: Tady je to na palec. Proste se mi zda, ze je ale reklama proste o chlup dal nez ta technika, cekal jsem o trochu vice.
Diesly jsou ale horsi nez Hondy. Na to ze se v Mazda 3 predstavila technika Skyactiv-D tak jsem cekal posun pred konstrukcne starsi 2,2 od Hondy. Nakonec se nedostavilo ani dotazeni. U dieslu vyborny marketing predcil vyrazne kvality motoru.
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 14:00
Re: Zase ten design
Ad 2,2d sky - nevím, která dva dvojka je lepší, spotřeba je důležitý, ale ne jediný měřítko. V čem kromě spotřeby je Sky horší?
Spotřeba je horší zřejmě kvůli absenci močoviny.
29. 1. 2015 11:59
Re: Zase ten design
Design skvělé, okázalé, facelift tomu prospěl, nelíbí se mi záď a profil je průměr, interiér taky a příď super : D .
29. 1. 2015 12:31
Re: Zase ten design
Predok je fajn, zadok samostatne tiež, najväčší problém je podľa mňa z profilu a to najmä kôli atypickému C-stĺpiku, proste to nieje klasická "krabica" na akú sme zvyknutí u iných SUV a ktorá je podľa mňa aj tou najvhodnejšou formou...niekedy by bolo lepšie neexperimentovať za každú cenu. :-) Inak u Japoncov to vidím tak, že kým jedni robia autá tak trochu "divne" (Honda, Toyota, Mitsubishi), iným to ide perfektne a na ich modely zvlášť v niektorých kombináciách je radosť pozerať (Nissan a Mazda).O to, čo bude o pár rokov by som sa nebál, nadčasový alebo inak povedané pomaly starnúci design neznamená nutne to, že ho tvorí len priamka a jej kolmice. ;-)
Avatar - Stewee
29. 1. 2015 10:51
dizajn
Spredu je to naozaj vyzrety dospely dizajn uspesneho SUV. Myslim si, ze predaje hovoria jasne za to, ze dizajn je sirokou motoristickou verejnostou akceptovany. Zozadu si na ten dizajn zvykam...
Nerozumiem jednej veci, ako moze byt cena zakladneho modelu a najluxusnejsie nabiteho modelu tak vzdialena. Robi to takmer 400 litrov v ceskych korunach. Je to nenormalne, ze par serepeticiek (aj ked su fajn) ma hodnotu skoro zakladneho modelu. Bavime sa o par technickych serepetickach (vratane prevodovky), ktore sa pomaly splhaju na hodnotu samotneho auta. Zda sa mi to chore. Ale to nie je problem Hondy a tohto modelu, ale celkovo pri vybavach jednotlivych (nie super luxusnych) vozidiel, kde tie rozdiely medzi max. a min. vybavou mozu robit aj hodnotu zakladneho modelu auta.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2015 11:24
Re: dizajn
suhlas... dizajn povazujem za podareny..... inak po facelife z toho na mna este viac dycha amerika ako doteraz...... predne partie su ozaj take skor americke a aj interier ma nadalej nadych zamoria ....... ale to nie je nahoda.... 335 tisic kusov CR-V predanych v usa za rok 2014 a dalsich vyse 30 tisic v kanade ukazuju ze o to auto je za oceanom enormny zaujem a tomu je prisposobeny aj dizajn auta.... kazdopadne stazovat sa nemoze ani europa.... predaje CRV su aj z pohladu eu velmi velmi slusne ..... a ludom sa to auto paci aj v europe....

tento facelift povazujem za velmi podareny kvalitne prevedeny ktory este viac zvyraznil crty kvality a charizmu tohto auta... pride mi to ze CR-V je zrazu uplne nove auto...... dycha na mna skutocne kvalitou hodnotou a charizmou.... a niecim co tazko popisat slovami...... jednoducho paci sa mi ..... ;-) :yes:

PS: s tou vybavou to mas dnes vsade tak... tony vybavy velakrat zdvihnu cenu auta aj o polovicu povodnej ceny.... ovsem clovek si musi sam zvazit co potrebuje a za co platit skutocne chce a musi a za co nie... co nemusi ... priklad: aby nekupoval povedzme taku octaviu za milion ked dostojna naslahana a slusne vybavena uz moze byt aj za 600 tacov len povedzme nebude mat par blbosti ktore su ti stejne velakat le nna paradu alebo ich vyuzijes len parkrat za zivot....

vratim sa k CR-V ..... z mojho pohladu ide o jedno seriozne pekne charizmaticke SUV v eu nadalej nie moc tuctove aj ked ich jazdi uz tiez relativne dost ale predsa len taky kaskaj predava v eu 3krat tolko a ....... aj povedzme sportage alebo tiguan su dnes uz na kazdom rohu..... CR-V bude majitela vyborne reprezentovat.... aj to je to co sa tu rata... v praxi netreba ziadne SUV z baworska s 300 konmi za 3 miliony aby clovek dostal kvalitne sikovne a zaujimave pohladne auto....honda je honda.... tu netreba nikoho hadam presviedcat a kvalite spolahlivosti charimze imidzi a pouzitelnosti ..... CR-V je svetova ikona nie nadarmo ale plne zasluzene ......takze este raz...... klobuk dole pred hondou, nech to CR-Veckam frci aj nadalej .... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
29. 1. 2015 11:36
Re: dizajn
S USA souhlas..tam to stačí.
Evropa má jiné nároky..prodeje nic extra nejsou.

Taky oproti minulému modelu , je to tzv.SUV bez světlé výšky..sotva dojede na chatu.

Ideální na silnici..a pak proč tu obludu kupovat , že?

Např.Subaru Forester , Mazda CX5 , VW Tiguan i nyní Nissan X-trail.. MAJÍ VÝŠKU PODVOZKU KOLEM 20cm ! Tedy jako SUV mají smysl.

Ansenci toho šíbru mi nevysvětlíš! To je rarita..!! :-!
I ta divná Toyota RAV 4 ho má za příplatek...o dalších nemluvě.

Grilovat se pod sklem je pakárna.. 8-s :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2015 11:44
Re: dizajn
predaje CR-V v eu na urovni okolo 50 000 rocne povazujem za uspech..... a velmi slusne cislo.... nikto asi necaka ze CR-V bude v eu predajom drtit tiguany .....

CR-V velku cast predava v severnej amerike.... a samozrejme v azii...... fakticky sa jedna hadam mozno o svetovo najpredavanejsie SUV ..... jestli se nepletu...... ;-)

z tohto pohladu su predaje v eu stejne nie tie najdolezitejsie.... len z roka 2013 na rok 2014 stupli predaje CRV v usa o vyse 30 000 kusov..... takze tu sa lame chleba...... v eu nebude CR-V nikdy trhak ako tiguan ... je na case sa zmierit s tym ze europa nie je najdolezitejsi a prioritny trh dnes uz pre mnohe znacky...

idealni na silnici je dnes uz aj sorento a X5..... nielen CR-V .... nikto dnes uz tymito autami do terenu stejne nepojde.... ved sa len pozri okolo seba.... kam majitelia SUV jazdia.... zvacsa po superkvalitnych cestach..... a na co to teda kupovat? neviem spytaj sa tych milionov zakaznikov ktori si kazdorocne kupuju SUV-ecka ;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2015 11:52
Re: dizajn
--- sorry zduplovalo mi to akosi.....
Avatar - DoubleSix
30. 1. 2015 09:18
Re: dizajn
"Ideální na silnici..a pak proč tu obludu kupovat , že?"

Vysvětlím ti moje důvody, proč jsem koupil CR-V:
- chtěl jsem 4x4 (ne kvůli průchodnosti, ale pro lepší pocit za snížených adhezních podmínek)
- potřebuji velký kufr
- vzadu potřebuji posadit 3 děti
- chci benzínový motor
- mám rád vyšší posaz v autě

A di finále se dostala CR-V a RAV4. Toyota pak vypadla díky špatnému ukotvení zadní bezpečnostních pásů a díky tomu komplikovanému poutání 3 pasažerů.

Forester, CX-5, Tiguan, X-Trail mají hrozně malý kufr (CX-5 ještě jde, ale je v ní málo místa vzadu).
Avatar - Ondore
29. 1. 2015 11:32
Re: dizajn
Dobrá faktická poznámka, mňa len prekvapuje, že na to reaguješ pri japoncoch a nie pri nemcoch.

Len pre ilustráciu:
- pomer full / základné CR-V je 1,64
- sprav dtto s Octaviou a dostaneš číslo 2,33. Ak prikúpiš všetko dostupné a nahodíš Octaviu do plnky, tak máš koeficient 3,21 - áno, kúpiš 3,21 základných Octávií za cenu jednej full vybavenej.

Ide však o obchodnú taktiku vw group, niečo podobné ako keď pred rokmi Compaq inzeroval ich ceny počítačov bez monitora. Na prvý pohľad dobré a dostane to zákazníka do showroomu, ale so základom nikdy neodíde. Čo z toho vyplýva? V princípe je porovnanie "full / základ" nezmysel, porovnávaj obdobnú motorizáciu a výbavu konkurenčných áut navzájom.
Avatar - Jaros71
29. 1. 2015 11:39
Re: dizajn
Sorry , záleží na modelu..např.Tiguan vychází dobře. ;-)

Nebo nyní nový SEAT X-perience ..
29. 1. 2015 11:32
Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový mod
:-( :'-(
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jaros71
29. 1. 2015 11:37
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
To chápu..máme minulou generaci..a tady se toho moc nepovedlo , nejen pidi motor.
Avatar - Bubáq
29. 1. 2015 11:45
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Zkoušel jsem oba Nissany (QQ a XT), jeden s diesel 1,5 l a druhý s diesel 1,6 l. Váha u obou jen nepatrně nižší, než u CR-V. Obsazení vozu 2 osobami. Dynamika do 80 km/h celkem v pořádku, nad 80 km/h ne úplné zklamání, ale rozdíl oproti 2,0 l rozhodně citelný. A to jsou v ČR rodinná auta (pardon: služební/rodinná).
Bojím se těch malých dieselů: při obsazení 4 osobami a nějakou bagáží, ve stoupání to vypadá na brzdu provozu (myslím dynamické zrychlení při předjíždění). A to nevíme, jak dopadne životnost těchto prcků, pokud budou pořád pod tlakem kvůli hustému provozu. Ani mně se tenhle trend zbla nelíbí.... Co uděláme? Budeme demonstrovat?!
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 12:18
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Ohledně životnosti a spotřeby pod zátěží - to může být určitě pravda.
Ale jak chceš být se zátěží brzdou provozu, když nová 1,6 má větší výkon a stejný krouťák jak 2,2?
29. 1. 2015 12:52
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Ohledne zivotnosti to asi ma nejvetsi vyrobce motoru na svete zmakle a ohledne spotreby pod zatezi to pravda nebude. Tento problem se projevuje u poddimenzovanych motoru, treba 1,0MPI ve Fabii. motor nema vykon, kroutak a pod zatezi je rozezrany. Tento novy motor ma jak vykon tak kroutak, pridava novou konstrukci a nizsi vahu a tudiz bude lepsi nez 2,2 ;-)
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 13:19
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Zdá se, že vidíš do budoucnosti. Jaká bude spotřeba teprve uvidíme, a i když považuji motory Hondy za špičku spolehlivosti, tak u novýho motoru nejde říct nic než- snad bude fungovat dobře.
29. 1. 2015 14:33
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Tak snad Honda neda na trh motor co bude zrat vice nez predchudce, zatim se tak nikdy nedelo. Ta spolehlivost je jina, Honda je znama spolehlivym vyrobkem, ale stat se muze cokoli
29. 1. 2015 11:56
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Jsem na tom v podstatě stejně - s Hondou jsem vyloženě spokojen a o novém CRV jsem hodně uvažoval (když skončil Accord) a těšil se, co udělají s 2.2 dieslem. Přišlo zklamání... A to od rodinného auta neočekávám, že to bude nějaká F1. Toto je ale moc. Velká škoda.
29. 1. 2015 12:38
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Mohl bys ten text psát do pole pro text a ne do pole pro předmět?

Diskuse tak bude přehlednější, tohle - holt - není chat.
Avatar - poterienko
29. 1. 2015 11:48
1.6biturbo? Proč?
Proč sakra? Není lepší tam dát prostě dvoulitr single turbo?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Shr3k
29. 1. 2015 12:43
Re: 1.6biturbo? Proč?
Pže nemají dvoulitr né? Mají 2.2, ale už zastaralý... Ale vysolit mega za 160k 1.6 s 9kvaltovým automatem, to chce opravdu fanouška.
29. 1. 2015 12:54
Re: 1.6biturbo? Proč?
A kdyby tam bylo misto 1,6 uvedeno 2,2 tak by to bylo OK?
Avatar - Shr3k
29. 1. 2015 12:56
Re: 1.6biturbo? Proč?
Dočti i druhou větu pokud možno...
29. 1. 2015 13:14
Re: 1.6biturbo? Proč?
Prave ze narazim na tu druhou vetu. Kdyby si mel vysolit mega za 160koni s 2,2 tak uz by to bylo OK nebo zase jen pro fanousky? >:D
Avatar - Shr3k
29. 1. 2015 13:45
Re: 1.6biturbo? Proč?
Druhá věta začíná slovem Mají a končí slovem zastaralý.

Kdyby bylo ve třetí větě napsáno, že je automat 10 stupňový, tak to taky nebude OK. Nutno brát celek, tzn. 160k 1.6 s 9automatem jako neOK.
Avatar - Blue Sun
29. 1. 2015 13:06
Re: 1.6biturbo? Proč?
Ten se nebude tak hezky vyjímat v eurohujerských testech. Navíc bych řekl, že čím dál více západoevropanů na ty malé objemy slyší jako na "záchranu světa" (osobní pozorování národa německého)...
Avatar - Stewee
29. 1. 2015 13:08
motor
Myslim si, ze plakat nad downsizingom v Honde nie je na mieste. Samozrejme, ze donwsizing pouzili, ale zachovali charakteristiku motora vo vykone aj v krutiacom momente. Myslim si, ze spolahlivostou bude tento motor ikonou v triede ak nie medzi dizlakmi vobec. Nech sa uz kida na Honda zlava sprava, jedine co nikto Hondu nepresti su MOTORY. A nech je rec o benzine ci nafte. Moze tu niekto kvakat o vykone ci jednotkovom vykone, Honda uz dokazala, ze ked sa naserie urobi motor na vykon (nie raz). Mna ako uzivatela viac potesi, ked budem mat spolahlivych 150-180 koni pod kapotou, ako 200-230 koni, ktore budu stale v servise...
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2015 13:18
Re: motor
:yes:
Nikdo ho jeste nevidel a uz vsichni vi, ze to bude zrat a nepojede >:D
Staci se kouknout, kde je dnes slabsi bratricek(spicka tridy) a tento s vysokou pravdepodobnosti nebude jiny.
29. 1. 2015 13:52
lepší
fejslift veľmi pomohol (uvedomil som si to až keď som zbadal pôvodnú verziu), za mňa predok úplne ok, zadok v poho a najviac to kazí ten šípovitý koniec bočného okna z profilu. Zase sa snažili urobiť z toho kupé dojem. Včera sa tu prepierala atmo 1,8 na civicu a dnes zas turbo down, to si v tej honde môžu vlasy trhať. Dnes som videl kombi civic v tmavej sivej a bol celkom pekný, tam tie patvary tak nekričia.
Inak k tým motorom trošku z inej strany: ja dusím turbo trojvalec na smartovi už nejakých 8 rokov/ cca 180 000 km a zatiaľ fičí bez problémov. Viem, že je to krpaté, ale aj ten motor je kapesní a bojuje s tým smartom jak keby to bolo suv (mám najslabšiu verziu). To len na margo životnosti turbo trojvalcov, o ktorej sa teraz veľa hovorí a všetci čakajú, kým prejde pár rokov, aby sa dalo čo to povedať. Ja nie som zástanca downsizingu, ale ten môj zatiaľ šlape.
Rozbalit vlákno
0