Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-V (2015): České ceny začínají na 579.900 Kč

David Bureš David Bureš 29. 1. 2015 • 19:27
29
36
Zobrazit náhledy (29)
Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V Honda CR-V
Honda CR-V se v rámci faceliftu dočkala nové vznětové šestnáctistovky biturbo. Dále je k dispozici slabší turbodiesel a benzinový dvoulitr.

Modernizovaná verze Hondy CR-V modelového roku 2015 už zná své ceny. Ty startují na částce 579.900 korun za benzinový dvoulitr se 114 kW kombinovaný se šestistupňovým manuálem, který posílá sílu motoru na přední kola.

Proti předchozí verzi základní cena auta vzrostla o 15.000 korun. Za pohon všech kol se v případě zážehového čtyřválce připlácí 55.000 korun. V kombinaci se čtyřkolkou je možné pořídit i pětistupňový automat za 40.000 korun.

CR-V je i nadále dostupné v pěti stupních výbavy. Už základní S je slušně vybaveno: disponuje šesti airbagy, dálkově ovládaným centrálním zamykáním, palubním počítačem, elektricky nastavitelnou bederní opěrkou sedadla řidiče, tempomatem, elektrickým ovládáním oken, litými 17palcovými koly nebo vyhřívanými zrcátky.

Za stupeň Comfort se připlácí 35.000 korun. Za tuto částku zákazník navíc dostane protikolizní systém, alarm, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo rádio s Bluetooth.

Třetí stupeň Elegance je možné pořídit i s novou vznětovou šestnáctistovkou biturbo o výkonu 118 kW, která je standardně kombinována s pohonem všech kol. Základní cena této jednotky činí 794.900 korun. K dispozici je i nový devítistupňový automat, dodávaný za příplatek 45.000 korun.

Součástí výbavy Elegance je navíc výdech klimatizace pro zadní sedačky, kožený volant, multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem, dešťový a světelný senzor, parkovací senzory, zadní parkovací kamera, elektricky sklopná zrcátka a mlhovky.

Lifestyle dále přidává polokožené čalounění s prvky alcantary, lepší hudební aparaturu, bi-xenonové světlomety s automatickým přepínám dálkových světel nebo 18palcová kola.

Vrcholné Executive se navíc chlubí panoramatickou střechou, elektrickým otevíráním víka zavazadelníku, navigací Garmin, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče s pamětí, koženým čalouněním a bezklíčovým vstupem. U nejvyššího stupně je možné si za 50.000 Kč přikoupit balíček bezpečnostních systémů Honda Sensing čítající systém pro zmírnění následků nehody, asistent pro jízdu v pruzích a adaptivní tempomat.

Honda CR-V (2015) – technické údaje a české ceny
Motor2.0 i-VTEC2.0 i-VTEC1.6 i-DTEC1.6 i-DTEC
Zdvihový objem [cm3]1997199715971597
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]114/6500114/650088/4000118/4000
Točivý moment [N.m/min]192/4300192/4300300/2000350/2000
Pohon4x24x44x24x4
Převodovka6M6M (5A)6M6M (9A)
Max. rychlost [km/h]190190 (182)182202 (197)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,010,2 (12,3)11,29,7 (10,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,27,4 (7,5)4,44,9 (5,1)
Cena S [Kč]579.900634.900--
Cena Comfort [Kč]614.900669.900644.900-
Cena Elegance [Kč]674.900729.900704.900794.900
Cena Lifestyle [Kč]-799.900774.900864.900
Cena Executive [Kč]-884.900-949.900

Související články

Témata
Avatar - DoubleSix
30. 1. 2015 09:18
Re: dizajn
"Ideální na silnici..a pak proč tu obludu kupovat , že?"

Vysvětlím ti moje důvody, proč jsem koupil CR-V:
- chtěl jsem 4x4 (ne kvůli průchodnosti, ale pro lepší pocit za snížených adhezních podmínek)
- potřebuji velký kufr
- vzadu potřebuji posadit 3 děti
- chci benzínový motor
- mám rád vyšší posaz v autě

A di finále se dostala CR-V a RAV4. Toyota pak vypadla díky špatnému ukotvení zadní bezpečnostních pásů a díky tomu komplikovanému poutání 3 pasažerů.

Forester, CX-5, Tiguan, X-Trail mají hrozně malý kufr (CX-5 ještě jde, ale je v ní málo místa vzadu).
29. 1. 2015 14:33
Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový
Tak snad Honda neda na trh motor co bude zrat vice nez predchudce, zatim se tak nikdy nedelo. Ta spolehlivost je jina, Honda je znama spolehlivym vyrobkem, ale stat se muze cokoli
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 14:00
Re: Zase ten design
Ad 2,2d sky - nevím, která dva dvojka je lepší, spotřeba je důležitý, ale ne jediný měřítko. V čem kromě spotřeby je Sky horší?
Spotřeba je horší zřejmě kvůli absenci močoviny.
29. 1. 2015 13:55
Re: Zase ten design
Nerikam, ze benziny jsou spatny, jsou dobry, libi se mi. Maji shodnou spotrebu jako moderni turbo benziny, nejsou lepsi ani horsi. Libi se mi treba motory v nove M2. Zadne trihrnkove herky :yes: Tady je to na palec. Proste se mi zda, ze je ale reklama proste o chlup dal nez ta technika, cekal jsem o trochu vice.
Diesly jsou ale horsi nez Hondy. Na to ze se v Mazda 3 predstavila technika Skyactiv-D tak jsem cekal posun pred konstrukcne starsi 2,2 od Hondy. Nakonec se nedostavilo ani dotazeni. U dieslu vyborny marketing predcil vyrazne kvality motoru.
29. 1. 2015 13:52
lepší
fejslift veľmi pomohol (uvedomil som si to až keď som zbadal pôvodnú verziu), za mňa predok úplne ok, zadok v poho a najviac to kazí ten šípovitý koniec bočného okna z profilu. Zase sa snažili urobiť z toho kupé dojem. Včera sa tu prepierala atmo 1,8 na civicu a dnes zas turbo down, to si v tej honde môžu vlasy trhať. Dnes som videl kombi civic v tmavej sivej a bol celkom pekný, tam tie patvary tak nekričia.
Inak k tým motorom trošku z inej strany: ja dusím turbo trojvalec na smartovi už nejakých 8 rokov/ cca 180 000 km a zatiaľ fičí bez problémov. Viem, že je to krpaté, ale aj ten motor je kapesní a bojuje s tým smartom jak keby to bolo suv (mám najslabšiu verziu). To len na margo životnosti turbo trojvalcov, o ktorej sa teraz veľa hovorí a všetci čakajú, kým prejde pár rokov, aby sa dalo čo to povedať. Ja nie som zástanca downsizingu, ale ten môj zatiaľ šlape.
Články odjinud