Na Floridě je v současnosti na prodej extrémně málo jetá Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 16 Martini 2. Odhadovaná prodejní cena se pohybuje v rozmezí od 136.000 do 167.000 amerických dolarů.
To auto je tak drahé zejména proto, že :
1. v USA se nikdy neprodávalo, takže je to tam superexot (mnohem exotičtější než nějaké Porsche GT3)
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).
V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.
P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.
čeče, to ti teda úprimne závidím >:D mňa v tom len previezol igor Drotár, čo to svojho času používal ako tréningové auto. O veľa rokov neskôr aj Octe WRC, ale Delta zanechala výraznú stopu v mojej duši.
Porovnávat tohle (byť cenově) s jakymkoli autem současný produkce může jenom trouba (nechci být expresivní), kterej nepamatuje NIC (viz výše ála GT3).
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
Jo s tou F50 už to tak není,ceny od té doby,co jsem se na ně naposled díval vystřelily prudce nahoru.Ale Enzo nestojí dvakrát tolik.Ale raději se ještě podívám,jestli taky ceny neposkočily.
>:D tvl a vies ze za homologacnu sport quattto mas R8 V10 a V8 dokopy? A tiež jazdia lepšie, takto ceny u áut navyše zberatelských typu tejto delty proste nefungujú pre boha >:D ...keď jazdená limitka delty ide ku 100tis eur tak preco uplne nova nemoze stat tieto prachy?
Je ale 3-4 mega je podle mě moc.Ale jak říkám,možná za to někdo ty prachy dá.Ale stejně mi to nedá a zase musím srovnat.Nevím přesně,kolik stála kdysi Integrale,ale cena za tenhle exemplář bude zřejmě třikrát vyšší než když bylo auto nové.To je daleko větší navýšení než u Ferrari Enzo a Ferrari F50 by při tomto srovnání(které se někomu nelíbí,což mu neberu) bylo skoro za babku.
Já netvrdím,že ten kdo chce GT3 chce automaticky i Integrale,jen říkám,že ta cena je ujetá i když je Integrale bezesporu legendární auto.Stejně tak je legendární i první emtrojka a ceny za zachovalé exempláře jsou vysoké,ale ne šílené.Ale třeba se kupec najde,co já vím.Já osobně bych za to tolik nedal,kdybych měl 4 mega na auto.