Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pravda,je to sice legenda,ale
samael
| 29. 1. 2015 14:24
za ty prachy můžete mít Porsche GT3 a to už je zase trochu jiná liga.Za rozumnou cenu bych považoval něco kolem milionu.
Avatar - positivemind
Pravda,je to sice legenda,ale
positivemind
| 29. 1. 2015 14:36
Omg... věř mi, že ten, kdo chce GT3, nebude koukat po integrale. Ten, kdo chce integrale, nebude koukat po GT3.

Tohle cenovy srovnavani je strasna *
Pravda,je to sice legenda,ale
webpaja
| 29. 1. 2015 15:05
:-) :yes:

Projet bych to chtěl.
Pravda,je to sice legenda,ale
samael
| 29. 1. 2015 16:04
Já netvrdím,že ten kdo chce GT3 chce automaticky i Integrale,jen říkám,že ta cena je ujetá i když je Integrale bezesporu legendární auto.Stejně tak je legendární i první emtrojka a ceny za zachovalé exempláře jsou vysoké,ale ne šílené.Ale třeba se kupec najde,co já vím.Já osobně bych za to tolik nedal,kdybych měl 4 mega na auto.
Pravda,je to sice legenda,ale
webpaja
| 29. 1. 2015 16:16
Tohle je nejen unikátní auto, ale i investice. Když to přeženu, tak si GT3 můžeš koupit kolik chceš, podobnou Lancii ale seženeš už těžko.
Avatar - Snooob
Pravda,je to sice legenda,ale
Snooob
| 29. 1. 2015 16:26
Aj GT3 je investícia, len ju nemôžeš zničiť a musíš si ju nechať mnoho rokov (30+) ;-)
Pravda,je to sice legenda,ale
samael
| 29. 1. 2015 16:54
Je ale 3-4 mega je podle mě moc.Ale jak říkám,možná za to někdo ty prachy dá.Ale stejně mi to nedá a zase musím srovnat.Nevím přesně,kolik stála kdysi Integrale,ale cena za tenhle exemplář bude zřejmě třikrát vyšší než když bylo auto nové.To je daleko větší navýšení než u Ferrari Enzo a Ferrari F50 by při tomto srovnání(které se někomu nelíbí,což mu neberu) bylo skoro za babku.
Pravda,je to sice legenda,ale
fan.mj
| 29. 1. 2015 17:10
Našiel som ukončené aukcie kde sa F50 predala za 1,65 mega dolarov, čo je ešte viac než trojnásobok pôvodnej ceny, takže proste nemáš pravdu...
Pravda,je to sice legenda,ale
samael
| 29. 1. 2015 17:24
Jo s tou F50 už to tak není,ceny od té doby,co jsem se na ně naposled díval vystřelily prudce nahoru.Ale Enzo nestojí dvakrát tolik.Ale raději se ještě podívám,jestli taky ceny neposkočily.
Pravda,je to sice legenda,ale
samael
| 29. 1. 2015 17:28
I ceny za Enzo šly výš,ale ne o tolik co F50.
Avatar - praděda7
Pravda,je to sice legenda,ale
praděda7
| 29. 1. 2015 23:29
Hodnota auta vychází s limitované série. 400 vozů!
Pravda,je to sice legenda,ale
webpaja
| 30. 1. 2015 05:20
Nejen, hodnota je ovlivněna stavem, nájezdem atd...
Pravda,je to sice legenda,ale
esenbe
| 29. 1. 2015 15:13
Lancia s 50km na tachu bude spíše investice, než auto na ježdění.
Pravda,je to sice legenda,ale
Joab
| 29. 1. 2015 15:37
Anebo malinkou oboru se stádečkem muflonů. To už je taky zase trochu jiná liga.
Pravda,je to sice legenda,ale
fan.mj
| 29. 1. 2015 16:59
>:D tvl a vies ze za homologacnu sport quattto mas R8 V10 a V8 dokopy? A tiež jazdia lepšie, takto ceny u áut navyše zberatelských typu tejto delty proste nefungujú pre boha >:D ...keď jazdená limitka delty ide ku 100tis eur tak preco uplne nova nemoze stat tieto prachy?
Tož hoší, takhle se to má stáčet ....:)
nasua23
| 29. 1. 2015 15:26
Zřejmě slušný oddíl...:)
Avatar - CountachSV
Kategorie sama pro sebe
CountachSV
| 29. 1. 2015 17:43
Porovnávat tohle (byť cenově) s jakymkoli autem současný produkce může jenom trouba (nechci být expresivní), kterej nepamatuje NIC (viz výše ála GT3).
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
Kategorie sama pro sebe
Ja Prvni 123
| 29. 1. 2015 18:42
Hmm.
A teď si představ, že jsem s tím jezdil i já.
Dodnes se mi potí dlaně... a je mi líto, že nemám volný 4 mega!

:-!
Avatar - wakantanka
Kategorie sama pro sebe
wakantanka
| 29. 1. 2015 20:34
čeče, to ti teda úprimne závidím >:D mňa v tom len previezol igor Drotár, čo to svojho času používal ako tréningové auto. O veľa rokov neskôr aj Octe WRC, ale Delta zanechala výraznú stopu v mojej duši.
Hmm.. v zásadě pravda, to o těch náhradních dílech.
Ja Prvni 123
| 29. 1. 2015 18:40
Ale kdo má 4 mega na veterána, tak už nemá problém nechat si vyrobit náhradní díly zakázkově - na míru.
;-)
Hmm.. v zásadě pravda, to o těch náhradních dílech.
ericn
| 29. 1. 2015 18:57
jo to sedí. Jinak auto je samozřejmě paráda, jen ty volné peníze mi na něj nějak chybí - 4 mega je docela mazec >:D
Krásné,ultimativní a drahé kousky
Michal95
| 29. 1. 2015 19:16
Přidávám tu k prohlédnutí 2 kousky z sauto.cz:
[odkaz]
[odkaz]
;-) :yes:
Avatar - praděda7
Krásné,ultimativní a drahé kousky
praděda7
| 29. 1. 2015 23:32
Tož to potom ta Integrale v US je docela bargain! ;-)
Avatar -
Blahoslavení duchem chudí....
| 18. 5. 2015 22:45
To auto je tak drahé zejména proto, že :
1. v USA se nikdy neprodávalo, takže je to tam superexot (mnohem exotičtější než nějaké Porsche GT3)
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).

V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.

P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.