Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia Delta HF Integrale: Na prodej vůz s 50 km na tachometru

24 komentářů

samael
za ty prachy můžete mít Porsche GT3 a to už je zase trochu jiná liga.Za rozumnou cenu bych považoval něco kolem milionu.
Avatar - positivemind
positivemind
Omg... věř mi, že ten, kdo chce GT3, nebude koukat po integrale. Ten, kdo chce integrale, nebude koukat po GT3.

Tohle cenovy srovnavani je strasna *
webpaja
😄 :yes😒br />
Projet bych to chtěl.
samael
Já netvrdím,že ten kdo chce GT3 chce automaticky i Integrale,jen říkám,že ta cena je ujetá i když je Integrale bezesporu legendární auto.Stejně tak je legendární i první emtrojka a ceny za zachovalé exempláře jsou vysoké,ale ne šílené.Ale třeba se kupec najde,co já vím.Já osobně bych za to tolik nedal,kdybych měl 4 mega na auto.
webpaja
Tohle je nejen unikátní auto, ale i investice. Když to přeženu, tak si GT3 můžeš koupit kolik chceš, podobnou Lancii ale seženeš už těžko.
Avatar - Snooob
Snooob
Aj GT3 je investícia, len ju nemôžeš zničiť a musíš si ju nechať mnoho rokov (30+) 😉
samael
Je ale 3-4 mega je podle mě moc.Ale jak říkám,možná za to někdo ty prachy dá.Ale stejně mi to nedá a zase musím srovnat.Nevím přesně,kolik stála kdysi Integrale,ale cena za tenhle exemplář bude zřejmě třikrát vyšší než když bylo auto nové.To je daleko větší navýšení než u Ferrari Enzo a Ferrari F50 by při tomto srovnání(které se někomu nelíbí,což mu neberu) bylo skoro za babku.
fan.mj
Našiel som ukončené aukcie kde sa F50 predala za 1,65 mega dolarov, čo je ešte viac než trojnásobok pôvodnej ceny, takže proste nemáš pravdu...
samael
Jo s tou F50 už to tak není,ceny od té doby,co jsem se na ně naposled díval vystřelily prudce nahoru.Ale Enzo nestojí dvakrát tolik.Ale raději se ještě podívám,jestli taky ceny neposkočily.
samael
I ceny za Enzo šly výš,ale ne o tolik co F50.
Avatar - praděda7
praděda7
Hodnota auta vychází s limitované série. 400 vozů!
webpaja
Nejen, hodnota je ovlivněna stavem, nájezdem atd...
esenbe
Lancia s 50km na tachu bude spíše investice, než auto na ježdění.
Joab
Anebo malinkou oboru se stádečkem muflonů. To už je taky zase trochu jiná liga.
fan.mj
>😁 tvl a vies ze za homologacnu sport quattto mas R8 V10 a V8 dokopy? A tiež jazdia lepšie, takto ceny u áut navyše zberatelských typu tejto delty proste nefungujú pre boha >😁 ...keď jazdená limitka delty ide ku 100tis eur tak preco uplne nova nemoze stat tieto prachy?
nasua23
Zřejmě slušný oddíl...😊
Avatar - CountachSV
CountachSV
Porovnávat tohle (byť cenově) s jakymkoli autem současný produkce může jenom trouba (nechci být e😜resivní), kterej nepamatuje NIC (viz výše ála GT3).
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hmm.
A teď si představ, že jsem s tím jezdil i já.
Dodnes se mi potí dlaně... a je mi líto, že nemám volný 4 mega!

:-!
Avatar - wakantanka
wakantanka
čeče, to ti teda úprimne závidím >😁 mňa v tom len previezol igor Drotár, čo to svojho času používal ako tréningové auto. O veľa rokov neskôr aj Octe WRC, ale Delta zanechala výraznú stopu v mojej duši.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale kdo má 4 mega na veterána, tak už nemá problém nechat si vyrobit náhradní díly zakázkově - na míru.
😉
ericn
jo to sedí. Jinak auto je samozřejmě paráda, jen ty volné peníze mi na něj nějak chybí - 4 mega je docela mazec >😁
Michal95
Přidávám tu k prohlédnutí 2 kousky z sauto.cz😒/a>
[odkaz]
[odkaz]
😉 :yes:
Tož to potom ta Integrale v US je docela bargain! 😉
Avatar -
info@competizione.cz
To auto je tak drahé zejména proto, že 😒br /> 1. v USA se nikdy neprodávalo, takže je to tam superexot (mnohem exotičtější než nějaké Porsche GT3)
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).

V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.

P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.