Ono na tom není nic zvláštního. Maserati Ghibli diesel s nejatýma 80 tkm se pořád docela slušně prodá. Kdyby tam měli limit 50 tkm na rok, bylo by to za 4 roky 200 tisíc a to už by nikdo nekoupil...
Takže se jim to každopádně vyplatí.
No ale vyrábí ho VM Motori, tvůrce skvostů jako 2,8 CRD, který by dokázal rozklepat i Hummer. No, to co jsem chtěl říct je, že nejlepší z italského automobilového průmyslu si představuju jako Ferrari, Lamborgini, nebo Maserati, to opravdické:)
Btw. ten motor na trhu není moc dlouho a jsem zvědavý, co se o něm bude psát za pár let.
V Mistellbachu je Maserati? No to mně po....drž.
Jednou jsme jeli s kolegou po Německu, vyjeli jsme někde v nějaké totální prd.deli, ale byl tam McDonald a vedle něho autosalón Ferrari. Ta díra mohla mít tak pět tisíc obyvatel:)
Jak se to vezme. Infotainment jako takovy je od Chrysleru, ale to by nebyl problem. Aktualni infotainmenty od Chrysleru nejsou az tak hrozne. Problem je v tom, ze se Fiat rozhodnul, ze nebude investovat do evropskych map pro Chrysler navigaci a tak v evropskych modelech je do puvodniho Chrysler infotainmentu straslivym zpusobem nabastelna barevne a graficky naprosto odlisna aftermarket navigace. Vysledek sice pusobi prisernym dojem, ale to nebrani Fiatu davat tuhle hruzu i do aut za dve mega.
Kecy jsou opravdu pro zasmání a co se týká obrazovky, tak z té je mi obecne na zvracení.
Obrazovky interier hyzdi v podstate nepric znackami a modely, nechapu tu zalibu zakazniku a vyrobcu v naplacnuti barevneho cirkusu do kazdeho volneho mista.
Jednak to nepusobi esteticky, nebot to hraje vsemi barvami duhy a navic to ma povetsinou tvar pravidelneho ctyruhelniku, ktery se do modernich interieru ne vzdy hodi (viz tohle Ghibli, nebo priserny tablet v jinak hezke Tesle.
Dale taky snaha zasobit ridice milionem nepodstatnych informaci pusobi kontrproduktivne a ve spojeni s tou barevnosti a umistenim do zorneho pole i rusive.
A pokud jeste nejaky inteligentni ergonom navrhne ovladani vseho jen smidlanim prstu po tomhle barevnem cirkusu s absenci odezvy, je vymalovano, jako hracka hezke, jako auto k nicemu.
Tyhle marketingove blafy vzdycky rozesmeji, pry "„Jako jediný oficiální zástupce automobilky Maserati v Česku jsme mohli vyjednat bezkonkurenční podmínky s renomovanými leasingovými společnostmi, jako je ALD Automotive nebo UniCredit Fleet Management,“ - uz vidim jak s firmou typu ALD, ktera rocne naleasuje desitky tisic aut domluvi "bezkonkurencni podminky" firmicka co rocne proda dvacet aut. >:D
Jinak ta navigace je fakt strasliva a dokazuje proc by Italove misto aut meli zustat u spaget. Takovouhle chybu by Nemec nebo Japonec nikdy neudelal.
Nepamatuju si, že bych za posledních 8 let měnil žárovku. Servis mám v Praze, je to sice 350km, ale nemám s tím problém. Jednou za čas si jednoduše uděláš čas, auto tam hodíš, vezmeš náhradní a večer nebo druhej den si přebereš.