Nepamatuju si, že bych za posledních 8 let měnil žárovku. Servis mám v Praze, je to sice 350km, ale nemám s tím problém. Jednou za čas si jednoduše uděláš čas, auto tam hodíš, vezmeš náhradní a večer nebo druhej den si přebereš.
V Mistellbachu je Maserati? No to mně po....drž.
Jednou jsme jeli s kolegou po Německu, vyjeli jsme někde v nějaké totální prd.deli, ale byl tam McDonald a vedle něho autosalón Ferrari. Ta díra mohla mít tak pět tisíc obyvatel:)
Tyhle marketingove blafy vzdycky rozesmeji, pry "„Jako jediný oficiální zástupce automobilky Maserati v Česku jsme mohli vyjednat bezkonkurenční podmínky s renomovanými leasingovými společnostmi, jako je ALD Automotive nebo UniCredit Fleet Management,“ - uz vidim jak s firmou typu ALD, ktera rocne naleasuje desitky tisic aut domluvi "bezkonkurencni podminky" firmicka co rocne proda dvacet aut. >:D
Jinak ta navigace je fakt strasliva a dokazuje proc by Italove misto aut meli zustat u spaget. Takovouhle chybu by Nemec nebo Japonec nikdy neudelal.
No ale vyrábí ho VM Motori, tvůrce skvostů jako 2,8 CRD, který by dokázal rozklepat i Hummer. No, to co jsem chtěl říct je, že nejlepší z italského automobilového průmyslu si představuju jako Ferrari, Lamborgini, nebo Maserati, to opravdické:)
Btw. ten motor na trhu není moc dlouho a jsem zvědavý, co se o něm bude psát za pár let.
Jak se to vezme. Infotainment jako takovy je od Chrysleru, ale to by nebyl problem. Aktualni infotainmenty od Chrysleru nejsou az tak hrozne. Problem je v tom, ze se Fiat rozhodnul, ze nebude investovat do evropskych map pro Chrysler navigaci a tak v evropskych modelech je do puvodniho Chrysler infotainmentu straslivym zpusobem nabastelna barevne a graficky naprosto odlisna aftermarket navigace. Vysledek sice pusobi prisernym dojem, ale to nebrani Fiatu davat tuhle hruzu i do aut za dve mega.
Kecy jsou opravdu pro zasmání a co se týká obrazovky, tak z té je mi obecne na zvracení.
Obrazovky interier hyzdi v podstate nepric znackami a modely, nechapu tu zalibu zakazniku a vyrobcu v naplacnuti barevneho cirkusu do kazdeho volneho mista.
Jednak to nepusobi esteticky, nebot to hraje vsemi barvami duhy a navic to ma povetsinou tvar pravidelneho ctyruhelniku, ktery se do modernich interieru ne vzdy hodi (viz tohle Ghibli, nebo priserny tablet v jinak hezke Tesle.
Dale taky snaha zasobit ridice milionem nepodstatnych informaci pusobi kontrproduktivne a ve spojeni s tou barevnosti a umistenim do zorneho pole i rusive.
A pokud jeste nejaky inteligentni ergonom navrhne ovladani vseho jen smidlanim prstu po tomhle barevnem cirkusu s absenci odezvy, je vymalovano, jako hracka hezke, jako auto k nicemu.
Ono na tom není nic zvláštního. Maserati Ghibli diesel s nejatýma 80 tkm se pořád docela slušně prodá. Kdyby tam měli limit 50 tkm na rok, bylo by to za 4 roky 200 tisíc a to už by nikdo nekoupil...
Takže se jim to každopádně vyplatí.