ak má 1,5 v Mazde3 100 koní a pre MX-5 135k, tak 2,0 motor z Mazdy3 120k a 165koní by nemusel byť upravený na 155, z dvojlitra ešte majú čo vytiahnuť. jestli se nemýlím, he he he.
keď majú radi päťky na konci výkonov pre MX-5, tak nech ju naladia na 185. (ja radšej dvojky-trojky) >:D
výkon podle mě v dnešní době ok není, 130 koní bylo v tunovém roadsteru Ok před 20ti lety, jak jsem psal v minulé diskuzi o MX5 ve srovnání např k Barchettě. Je divná doba auta podmotorovávat jako BRZ/GT86. 1.5ka tam nemá vůbec co dělat a je to krok zpět, 2.0 165 základ, 2.0 a 200 koní top model, to by bylo adekvátní.
Som fanusik Mazdy.. vlastnim Mazdu, ale zatial ma viacej oslovuje prva BMW Z4 3.0. Chcelo by to elekricky kompresor napajahy koncenzatorom a silnejsi alternator a bolo by to zivsie so zachovanym atmosfericym vyfukom.
Som fanušik BMW, ale viacej ma oslovuje Mclaren P1. Mali by do Z4 pridať baterky a elektromotory nech to ide lepšie a ma nižšiu spotrebu na papieri.... Buďto si troll alebo si ako fanúšik Mazdy nepochopil filozofiu Mx-5 :no:
ja treba fanosuskem MX5 jsem a soucasnou MX5 nechapu, i predchozi 3 generace me pripada lepsi nez ta co vidime na fotkach, a 2 generaci je tohle jeste vzdalenejsi, ale rekl bych spise negativne, jako fanousek MX5 bych do tohohle nesel a radsi si opet poridil 2 generaci
Samozrejme, beriem že sa ti nemusí páčiť. Vec vkusu, podľa mňa to je najkrajšia generácia. Môže sa ti zdať slabá, počkáme si na oficiálne údaje. Ale filozofila MX-5 bola vždy v jednoduchosti - atmosféra, manuálna prevodovka. Žiadne turbo, kompresor, hybrid, dvojspojkový automat a podobne. To čo napísal StenLi toto všetko popiera. A porovnávať to s BMW 30i, s ktorým je podobnosť akurát asi len v tom, že je to dvojsedadlový roadster... :-)
mikey - přesně tak. Podle mě to bude nejpovedenější generace Miaty, pokud Mazda zvládla elektrický posilovač, tak tam je vše prakticky dobře, pokud ne, rád se poučím. Některé komentáře nechápu, když o tom nic nevím, tak to nekomentuju...