výkon podle mě v dnešní době ok není, 130 koní bylo v tunovém roadsteru Ok před 20ti lety, jak jsem psal v minulé diskuzi o MX5 ve srovnání např k Barchettě. Je divná doba auta podmotorovávat jako BRZ/GT86. 1.5ka tam nemá vůbec co dělat a je to krok zpět, 2.0 165 základ, 2.0 a 200 koní top model, to by bylo adekvátní.
mikey - přesně tak. Podle mě to bude nejpovedenější generace Miaty, pokud Mazda zvládla elektrický posilovač, tak tam je vše prakticky dobře, pokud ne, rád se poučím. Některé komentáře nechápu, když o tom nic nevím, tak to nekomentuju...
Samozrejme, beriem že sa ti nemusí páčiť. Vec vkusu, podľa mňa to je najkrajšia generácia. Môže sa ti zdať slabá, počkáme si na oficiálne údaje. Ale filozofila MX-5 bola vždy v jednoduchosti - atmosféra, manuálna prevodovka. Žiadne turbo, kompresor, hybrid, dvojspojkový automat a podobne. To čo napísal StenLi toto všetko popiera. A porovnávať to s BMW 30i, s ktorým je podobnosť akurát asi len v tom, že je to dvojsedadlový roadster... :-)
ja treba fanosuskem MX5 jsem a soucasnou MX5 nechapu, i predchozi 3 generace me pripada lepsi nez ta co vidime na fotkach, a 2 generaci je tohle jeste vzdalenejsi, ale rekl bych spise negativne, jako fanousek MX5 bych do tohohle nesel a radsi si opet poridil 2 generaci
Som fanušik BMW, ale viacej ma oslovuje Mclaren P1. Mali by do Z4 pridať baterky a elektromotory nech to ide lepšie a ma nižšiu spotrebu na papieri.... Buďto si troll alebo si ako fanúšik Mazdy nepochopil filozofiu Mx-5 :no:
Som fanusik Mazdy.. vlastnim Mazdu, ale zatial ma viacej oslovuje prva BMW Z4 3.0. Chcelo by to elekricky kompresor napajahy koncenzatorom a silnejsi alternator a bolo by to zivsie so zachovanym atmosfericym vyfukom.
ak má 1,5 v Mazde3 100 koní a pre MX-5 135k, tak 2,0 motor z Mazdy3 120k a 165koní by nemusel byť upravený na 155, z dvojlitra ešte majú čo vytiahnuť. jestli se nemýlím, he he he.
keď majú radi päťky na konci výkonov pre MX-5, tak nech ju naladia na 185. (ja radšej dvojky-trojky) >:D