Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test: Jeep Renegade 1.6 MultiJet vs. Škoda Yeti 2.0 TDI

Nejprodávanějšímu SUV přibyl na domácím trhu zajímavý soupeř s italsko-americkými kořeny. Dokáže Jeep Renegade alespoň trochu zatopit Škodě Yeti?
Zpět na článek
31. 1. 2015 08:47
31. 1. 2015 09:17
31. 1. 2015 13:20
31. 1. 2015 09:24
31. 1. 2015 10:48
1. 2. 2015 20:00
31. 1. 2015 09:24
31. 1. 2015 09:26
31. 1. 2015 11:03
31. 1. 2015 16:51
1. 2. 2015 12:06
1. 2. 2015 12:21
1. 2. 2015 21:28
2. 2. 2015 01:28
2. 2. 2015 08:38
2. 2. 2015 09:35
2. 2. 2015 10:21
2. 2. 2015 10:36
9. 5. 2015 18:28
31. 1. 2015 11:12
31. 1. 2015 16:50
31. 1. 2015 19:02
31. 1. 2015 19:59
31. 1. 2015 20:05
31. 1. 2015 22:58
1. 2. 2015 10:43
1. 2. 2015 12:24
1. 2. 2015 20:36
1. 2. 2015 21:20
1. 2. 2015 21:42
31. 1. 2015 09:30
31. 1. 2015 09:45
31. 1. 2015 10:52
31. 1. 2015 10:28
31. 1. 2015 11:40
31. 1. 2015 17:55
31. 1. 2015 11:41
31. 1. 2015 15:09
31. 1. 2015 16:01
31. 1. 2015 17:00
31. 1. 2015 17:05
31. 1. 2015 17:24
31. 1. 2015 20:35
31. 1. 2015 21:48
31. 1. 2015 22:24
31. 1. 2015 22:38
31. 1. 2015 23:23
31. 1. 2015 23:27
31. 1. 2015 23:31
31. 1. 2015 23:32
1. 2. 2015 00:03
1. 2. 2015 13:39
31. 1. 2015 22:46
31. 1. 2015 23:13
1. 2. 2015 09:40
1. 2. 2015 11:32
1. 2. 2015 18:40
2. 2. 2015 09:24
3. 2. 2015 12:49
31. 1. 2015 17:55
31. 1. 2015 18:08
31. 1. 2015 18:09
31. 1. 2015 18:31
31. 1. 2015 18:41
31. 1. 2015 18:51
31. 1. 2015 19:25
31. 1. 2015 19:33
31. 1. 2015 19:35
31. 1. 2015 21:20
31. 1. 2015 18:29
31. 1. 2015 18:42
31. 1. 2015 19:06
31. 1. 2015 19:13
31. 1. 2015 20:24
31. 1. 2015 20:43
1. 2. 2015 08:42
31. 1. 2015 21:02
31. 1. 2015 21:10
31. 1. 2015 21:21
31. 1. 2015 21:43
31. 1. 2015 22:29
1. 2. 2015 08:36
31. 1. 2015 22:19
31. 1. 2015 22:49
1. 2. 2015 06:20
1. 2. 2015 06:22
1. 2. 2015 08:41
1. 2. 2015 09:11
1. 2. 2015 09:35
1. 2. 2015 09:40
1. 2. 2015 12:57
1. 2. 2015 13:45
1. 2. 2015 14:40
2. 2. 2015 09:26
1. 2. 2015 10:08
2. 2. 2015 11:48
6. 2. 2015 13:15
31. 1. 2015 08:47
Jeep je vítěz
Jeep je pro mě ve všem o dost lepší,předražená Škoda nemá šanci a to nemluvím o Nissanu,který je dál ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MGRR
31. 1. 2015 17:04
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Když už někdo neví co s penězi, a potřebuje je vyhodit za auto, tak než kupovat a vyhazovat peníze za předražená auta k ničemu...

Zahlédl jsem tady slovo image? :-) Škodovka je podřadná značka jako Dacia od Renaultu, Jeep je klon kdoví čeho také... Ovšem CZ novináři jsou jako komunisti za komunismu... jsou jako kamarádi pojišťováci, které si pozvete na návštěvu... Škoda + VW- reklama je živí a podobný problém je v celé zemi. Chápu, že dnešní podivná společnost si potřebuje hrát pořád na image.

Bydlím v Sasku a auto je tady spotřebič, věc jako lednička, pračka.... Pozor, ta pračka vydrží déle než auto... lidé tady jezdí z 80% na benzín i když je 1L o dost dražší než nafta (levnější roční daň z auta), diesel se pořizuje jen na dálky. Tady spíš než na úspoře 1L/100km záleží, že diesel po ránu smrdí, dlouho netopí. Kupují tady hlavně menší osobáčky, nebo raději logické kombi, než nesmyslný, neefektivní klon SUV a osobáku.

Tady je velké množství Audi 80, 100, prvních A6 Quattro, starších III Golfů, I. Fabií a Octavií. Passaty tady paradoxně téměř nejsou a A6 potkám jednou týdně. Yetty, nebo Jeep jsem tady ještě nepotkal (vlastně u autosalonu a jednou na dálnici). Ti lidé stará auta nedají ani za zlaté prase, natož aby je měnili za nějakou Škodovku. Zato Dacia Duseter je tady vidět často, jako ideální kompromis ceny a funkce převozu z místa A do místa B. Navíc podle mých zkušeností z praxe, vyjede Dacia mnohem víc s technikou 4x4 od Nissanu.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2015 17:10
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
To víš, Škoda a image, to je v ČR zaklínadlo...
Saskem bych se moc nechlubil, jih bývalé NDR a navíc napůl Polsko... není to zrovna bohatý region, i když se Němci rozhodně snaží, to jim nemůžu upřít. Ale pořád je tam cítit, že to je "východ". Takže ta levná auta jsou dílem i důsledek téhle situace.
Avatar - MGRR
31. 1. 2015 17:14
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
nikdy by mne nenapadlo něčím se chlubit, Sasové jsou stejný jako my, jen se většinou umí chovat...

Máš pravdu v tom, že je to cítit, že je to skromnější kraj.

Pokud píšeš, že u Saska je cítit, že je to východ (což je pravda), tak dovedeš si představit z pohledu Němce Českou republiku...? a zhoršuje se to.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2015 18:02
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Němci koukají na všechny jako na podřadné, ale jiné evropské národy nejsou o moc lepší. Francouzi... kapitola sama pro sebe. Řekové, brrr...
Avatar - MGRR
31. 1. 2015 20:20
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Neřekl bych, že všichni.
Koukají na nás asi jako my na Romy, a nelžeme si do kapsy, často právem, přitom nás mají nejraději z těch všech přstěhovalců...

Zpět k autům :)
Často tady vídám Dustery v celkem líbivém provedení, pokud se držíme v čásce nového auta 4x4 za "pár šupů"

Z dražších pseudo SUV je tady poměrně častá Audi Q5, Touareg, sem tam nějaká X3, jinak bída.

V úterý dávali v DE-TV BMW X3, jak chtěla vyjet zledovatělou, zasněženou ulici do kopce, ale v 1/2 kopce začala nekontrolovatelně couvat a jak se na ledě utrhla, roztřískala snad šest-osm aut kolem. Majitel BMW byl v TV rozčarován, že má allrad :) BMW má tedy v Německu tento týden dost velkou ostudu :)
Avatar - Auto CZ
1. 2. 2015 09:44
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Autobild nam predlozil rozbor kvality znaciek za posledny rok, dacia katastrofa, vsetko ostatne totalny priemer, ci je to vw, skoda, opel.. Preco si ludia kupuju dacie, ked to nevydrzi ani ako cinska rychlovarna konvica a stale sa majitelia stazuju na mnozstva zavad? Nerozumiem, ked na jednej strane to stale ňiekto vychvaluje a na druhej nadava aka je to sracka?
1. 2. 2015 12:35
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Tento týden vyšla také mnohem více respektovaná statistika Top 100 fiabilité l'Automobile Magazine a tam byla Dacia společně s Mazdou, Renaultem a Toyotou nejlepší.
Avatar - Ada je zase tady
2. 2. 2015 00:00
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Aha, tak to bude jistě pravda >:-[] :no:

Nepsal to porovnání náhodou nějaký žabožrout? >:D
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2015 17:32
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
A tohle může mít přístup na internet...
4. 2. 2015 07:11
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Kdo bere v úvahu zaplacené "informace" v Autobildu, nezaslouží si vědét pravdu, protože jí stejně není schopen přijmout.
1. 2. 2015 19:28
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Pokud auto zacne komplet cele klouzat po zledovatele ulici dolu, tak je naprosto jedno co je to za znacku a jaky ma pohon. Grip zalezi na pneumatikach a hmotnosti vs prilnavosti povrchu.
Avatar - white label
1. 2. 2015 19:58
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Když někdo neví, kdy používat řetězy (příp. pneumatiky s hřeby), nebo si dokonce myslí, že pokud má 4x4 tak sněhové řetězy pro něj neexistují... Znal jsem jednoho týpka, který byl přesvědčený, že když má konečně 4x4, tak přece "logicky" nepotřebuje zimní pneumatiky (v zimě)! Prý na co, když už mám 4x4?
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 08:28
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Jo >:D To já zas znal týpka, kterej tvrdil, že když má 4x4 tak může na ledu a sněhu jezdit 180 po dálnici že se mu nic nestane >:-[] A ještě lepší jsou ti, kteří ti pak tvrdí jak díky 4x4 v takové rychlosti umí zvládnout situaci plynem >:D
Avatar - MGRR
2. 2. 2015 09:24
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Se čtyřkolkou není umění vyjet, ale sjet bezpečně dolů :-)

Jezdím týdně přes Horu sv. Šebestiána, kde je to někdy chvílemi krušné, takže raději přes zimu jezdím čtyřkolkami. Používal jsem k tomu A6 Quattro - ta je fajn, dokud není pod sněhem led, pak to není ono, jak se zastaví v kopci, silnice se svažuje doprava, zadek uklouzává dřív než předek a jde k pravé straně, jen vteřinu, ale je to nepříjemné. To samé dělala ex. A8 4,2V8 Quattro (ta byla dokonalá na zasněžené dálnici). X5, nebo Rexton I. se chovají podobně.

V těchto extrémech se chová bezpečněji moje 24let stará Toyota Previa AWD. Ta se proti A6 chová na sněhu, ledě, v hlubším sněhu prostě dokonale a kola zabírají i na ledě "jakoby stejně" netuším jestli nemá něco jako samosvorné diferáky a mezinápravu - ještě stará poctivá kovařina. U A6, když zastavímmjsem v kopci, který je zasněžený, pod tím ledová skleněnka a silnice se nedejbože svažuje lehce bokem doprava, tak Audi ujíždí jakoby zadek ke straně, což je nepříjemné. Nedejbože, že se u Quattra dostane jedno zadní kolo na led a ostatní jsou na sněhu, to jsem není příjemné. U té staré Previe se to neděje, ta jede furt, taky ta zadní mezinápravová převodovka je velká jako motor od auta :-)
2. 2. 2015 10:50
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Previa se chova dobre a vyvazne diky faktu, ze ma motor uprostred pod podlahou a ne kdesi daleko vpredu pred predni napravou. Navic ma, pokud se nepletu, pohon vsech kol staly a ne prelevaci, jako je to dnes moderni.
Avatar - MGRR
2. 2. 2015 11:09
Re: Než tohle, raději Dacii Duster a zbytek investovat
Ten motor to je pravda :-) Je pod sedadly a od motoru vede dopředu metrový kardan který pohání servočerpadlo a alternátor, žádné kladky. Za mne skvělé auto :-)

Tady je vidět 2,4 automat AWD turbo benzín.

[odkaz]
Avatar - Vranis
31. 1. 2015 09:17
Brzdna draha
zo 100km/h na 0 je 48 a 45 metrov?

Nie je to nejak brutalne vela? :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
31. 1. 2015 13:20
Re: Brzdna draha
Zima, zimní gumy?
31. 1. 2015 09:24
komentář
:-) čekal někdo jiný výsledek?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2015 17:33
Re: komentář
Podle těch keců bych ti odebral občanský průkaz a zbavil tě svéprávnosti.
Avatar - sargis
1. 2. 2015 20:00
Re: komentář
Ani nie...coskoro tu bude S Garde vs Porsche 911 a Garde to vyhra vdaka stlpkom a praktickejsiemu pristupu do kufra....
31. 1. 2015 09:24
tak začněte
tak začněte urážet :-) :-) :-) :-) :-) a komentovat můj příspěvek :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2015 09:26
Fiat
Nutno dodat, ze Renegate je Jeep asi tak, jako je Aveo Chevrolet... Takze, tenhle Fiat neni vskutku spatne auto. Yeti je jen proste lepsi, ale to v zadnem pripade neni, s ohledem na kvality Yetiho, zadna ostuda. Ja mam v pripade Renegate spis problem s image. Jeep je pro me ikonicka znacka a tenhle "prcek" mi k Jeepu proste nepasuje. Asi bych spis preferoval Renegate ciste ve Fiatim kabatu, tedy 500X...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - shamal
31. 1. 2015 11:03
Re: Fiat
Mě přijde opravdu zajímavé, že všichni mají "problémy s image" ale u nedodělků jako byly Jeep Patriot a opravdu ošklivý Compass nikdo "problémy s image" neměl, přestože obě auta byla vlastně Mitsubishi a navíc prachmizerně udělaná. Tohle je sice po technické stránce Fiat, ale je to do detailu dotažené auto. Stejně jako Mini není žádné mini a Škoda Yeti je VW a spousta dalších není to na co na první pohled vypadají tohle není "pravý" Jeep. Ale už Cherokee XJ před třiceti lety byl dokončený za peníze Renaultu (pro Evropu i s dieslem Renault) a s technikou AMC a byl to Jeep? Ať si každý odpoví za sebe!
Avatar - Barrichello
31. 1. 2015 16:51
Re: Fiat
Ze tech dieslu renault v tech cherokee v evrope jezdi, vid. Vsechno je to smecko 2,5 td od Vm motori, nejhorsi naftak na svete :))
Avatar - shamal
1. 2. 2015 12:06
Re: Fiat
Nepiš o věcech o kterých nemáš páru! Původní diesel v Cherokee byl 2,1 litru Renault! Teprve po roce 1990 se pod kapotu dostala 2,5 litru od VM motori, motor, který primárně není určený do osobních aut, ale poháněl většinu v Itálii vyráběných "multikár" - je tam celá řada výrobců podobných vozítek. Nicméně 2,1 byl dost hrozný motor a 2,5 jen o chlup horší. Stejně nevalný byl prapůvodní benzínový motor v Cherokee 2,8 V6 původem od GM. Zlaté časy začaly až s montováním benzínu 4.0 R6 odvozeným od řadové 2,4 litru původem od AMC. A navíc byl XJ hodně příbuzný s AMC Eagle. Jenže to asi nemůžeš, nebo nechceš vědět...
Avatar - Barrichello
1. 2. 2015 12:21
Re: Fiat
Já se tě ptám, kolik Cherokee XJ v inzercích v evropě má motor Renault. 1%?

O TOM ŽE TAM BYL, VÍM.

A co s AMC? AMC byla americká značka, vůbec mi nevadí. Že jí koupil Reanult? Víme, sanžil se pod Eaglem prodávat ty své hrůzy, ale nikdo v usa a kanadě to skoro nekupoval, tak to odpískali a Jeep prodali Chrysler Corporation. Eagle pak taky a AMC krachlo.

A AMC Eagle je super stroj, americká BMW X6, ale o 30 let dříve, hehe
Avatar - shamal
1. 2. 2015 21:28
Re: Fiat
To je fakt marný s tebou! Kolik je v inzercích XJ Jeepu s motorem Renault? Skoro žádný, protože se bavíme o autě, které by dnes bylo 25 - 30 let staré a jehož motor po většinou nepřežil 100 t. najetých kilometrů. Takže většina XJ Jeepů s 2,1 od Rendla už je v pánu! Je to podobně hloupý dotaz, jako kolik je v inzercích v Evropě XJ Jeepů s původním benziňákem 2,8, taky se budeme pohybovat procentuálně někde za desetinnou čárkou a to souvisí nejen s tím, že 2,8 se oficiálně v Evropě neprodával, ale taky že stál za houby. 2,1 D od Rendla se prodával v letech 1985 až 1994 dokonce tedy nějaký čas po boku 4.0 a 2.4. Prodej 2,5 D od VM začal až v roce 1994.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 01:28
Re: Fiat
No vidis, jak si hezky odpovedel. Tudiz nema smysl resjt neco, co je pase a neda se to koupit. Res v cem tafy lidi jrzdili a to byl ten vehikl od vm motori.

XJ byl vemi ocenovany model a kdo mel R6 4.0 tak ho vetsinou dost chvalil. Kdo si koupil 2.5 sazomet s fofrklsckem mel halt smulu, ale to nebyla vina ani amc, ani chrysler corp nebo max v tom, ze si vybrali blbyho dodavatele.
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 08:38
Re: Fiat
Ten čtyřlitr neni do V?? Respektive, nedávali se tedy R6 a V6? Možná se mýlím. Každopádně tímto vozem jsem párkrát jel a na to jak je to starý pekáč mu propůjčuje překvapivě solidní dynamiku a na dálnici si umí držet i 150 kopec nekopec.Bohužel zbytek auta takovým výkonům nestačí.
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 09:35
Re: Fiat
ne, je to řadová 6ka. V6 se tam krom té 2,8 V6 vůbec nedávalo.

V6 bylo až v nástupci KJ (pro USA Liberty) - tam byl motor 3,7 V6 PowerTech
Avatar - Ozzman
2. 2. 2015 10:21
Re: Fiat
Ok, teda ja bych dal skoro ruku do ohně, že na tom kamarádově Cherokee je vzadu V6, ale bude to asi homemade >:-[] No, ale i tak ten motor má skvělej zvuk a sílu na rozdávání...
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 10:36
Re: Fiat
budto homemade anebo byl to muselo být staré cherokee z doby kdy se tu ofiko neprodávali s tím motorem GM 2,8 V6 - o čem dost pochybuju,protože těch je tu jak šafránu.
Avatar - faubléé
9. 5. 2015 18:28
Re: Fiat
Ty víš o motorech VM leda tak kulový, ty "znalče" >:D
31. 1. 2015 11:12
Re: Fiat
S první věto bych souhlasil, nicméně je to vývoj a i Jeep musí dělat nové věci, aby neustrnul. Upřímně Renegade je víc Jeep než nový Cherokee - to je podle mě nejhorší počin ze současné produkce :no:

Ke srovnání: Renegade je v podstatě Fiat se znaky Jeepu a mě se doceka i líbí, tedy v tmavých barvách. Nicméně od dost mě zaráží 3 zásadní věci v testu:

1.) že by byla 1.6 MJet hbytější než 2.0TDi se mi opravdu nezdá, ač mají stejný krouťák, nicméně 4 deci rozdíl a 17kW, hmmm
2.) Jeep má malou nádrž 48l ku 60l v Yeti, což bude při cestování znát
3.) Yeti utáhne težší bržděný i nebržděný přívěs a to o hodně...

Takže volba je asi jasná, nicméně to neznamená, že by Renegade bylo špatné auto. Yeti je lépe vyvážené (i když konstrukčně starší) auto. ;-)
Avatar - Barrichello
31. 1. 2015 16:50
Re: Fiat
Cherokee je obludarium. Vetsi paskvil umi jen Ssang yong a cinani.
Avatar - ladsla
31. 1. 2015 19:02
Re: Fiat
nevydržel jsem to a zašel tady v Miláně do Jeepu a vyzkoušel jak Renegade tak i Cherokeeho. Mohu říct jediné - pokud jsem měl pochyby o správnosti kroků z poslední doby, zmizelo to. Doporučuji vyzkoušet si osobně a nic moc si nedělat z článků psaných lidmi v českém rybníčku. Je občas dobré zjistit, jak je dané auto hodnoceno jinde, ona je realita někde uprostřed .....

[odkaz]
31. 1. 2015 19:59
Re: Fiat
No hele u Renegadu ano, i na živo vypadá dobře, Cherokee bohužel >:-[]
Avatar - ladsla
31. 1. 2015 20:05
Re: Fiat
je nezvyklý a nekoupil bych si ho, ale že by mě odpuzoval, to ne. Pěkně do ruky, byl jsem spokojený. Měl jsem možnost to zkusit je po městě.
Na mě je to malé, ale na živo povedené.
Avatar - Barrichello
31. 1. 2015 22:58
Re: Fiat
Na zivo je to jeste horsi nez na foto. Mel sem tu cest.
Avatar - ladsla
1. 2. 2015 10:43
Re: Fiat
pokud bych chtěl jeepa a GCH je moc veliký z jakéhokoliv důvodu, proč ne. ale není to můj případ.
je to u mě stejné jako s fordem, jezdím S maxem a fiestu bych nikdy nechtěl, chápu že někomu jinému stačí pro jeho účely....
Avatar - Barrichello
1. 2. 2015 12:24
Re: Fiat
Pokud bych chtěl suv a Grandčíro je moc velký, tak je tu třeba Cadillac SRX nebo Chevrolet Equinox
Avatar - ladsla
1. 2. 2015 20:36
Re: Fiat
dle vkusu každého soudruha, někomu by mohlo vadit že jde o šedý dovoz třebas. jinak souhlas.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2015 21:20
Re: Fiat
SRX jde koupit i ofiko. Šedý dovoz dnes dává tovární záruku, no problem.
Avatar - ladsla
1. 2. 2015 21:42
Re: Fiat
Donutils mě vygooglovat, že jediný oficiální dovozce do cz je Tonda....fujtajxl co mi to děláš .....apropos SRX je přece jen cenově trochu jinde .....
S tou zárukou je to takové divoké u šedých dovozů, musíš mít dobře nastavené podmínky asistence s pojišťovnou. Dumal jsem při obnově parku do fleetu nad Citadelem a při lámání chleba to se zákaznickým servisem nebylo tak žhavé. Nakonec to skončilo u GCH.....
31. 1. 2015 09:30
To je závěr!
Jeep má sice lepší motor a prostornější interiér(podle mě dost zásadní argument ke koupi),ale protože žere o dvě deci na sto víc a hůř kličkuje mezi kužely a nedá se šoupat se zadní lavicí je jasný vítěz Škoda. >:D

Nic proti Yetimu,(sám jezdím Škodou Octavia)je to dobré auto,sice mu podle mě vzhledově uškodila amputace světel,ale je na místě uznat že i přes starší datum zrodu je to pořád kvalitní soupeř.
ALE!!proč pořád to povinné vítěství??
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
31. 1. 2015 09:33
Re: To je závěr!
Přesně - s těma kulatejma světlama byl původně daleko hezčí a zajímavější.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2015 17:13
Re: To je závěr!
Já se vůbec divím těm blábolům, co píšou. Fakt divné, že auto s maximálkou o 20 km/h nižší a o 15 kW menším výkonem bude při 60% dálniční jízdy mít vyšší spotřebu... Prostě zase test upravený tak, aby Škoda vyhrála...
31. 1. 2015 09:45
Spotřeba
Kdy přestanete vycházet u spotřeb z údajů PC? U Játyho např. je optimista o 0,3 - 0,5 l/100, vlastní zkušenost, tankuji pravidelně manželce 4x4 88 kW, poslední FL ......... To je velký problém tankovat plnou/plnou a vydělit dvě čísla? A máte automaticky i "test přesnosti" PC...... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2015 10:28
JEEP je
Možno krajší , modernejší a nepochybne má aj lepší charakter ako Yeti , ale na to som v okamihu zabudol po nasadnutí . Sedadlá v Jeepe nepatria medzi najpohodlnejšie , sedáky krátke ako keby ich zobrali z Fiata 500 a opierka hlavy sa nedala dostatočne regulovať, nevedel som si ju nastaviť na moju výšku, a na obrázku si človek myslí aké fasa veľké opierky hlavy. Z hľadiska pohodlia na Yetiho podľa mňa nemá , ale na to môže mať o 10-15 cm nižší človek samozrejme iný názor.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
31. 1. 2015 10:37
Uz len pri pohlade na masky je jasne,
Ze yeti je smejd, bez stylu, zlepenec, u ktoreho by som ani dalej nesiel porovnavat technicke udaje. Jednoducho by som to nechcel od prveho momentu.
Rozbalit vlákno
3
31. 1. 2015 11:01
Re: Uz len pri pohlade na masky je jasne,
Tak jediný fiasko je tvůj příspěvek >:D
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 11:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2015 15:14
Re: Uz len pri pohlade na masky je jasne,
Súhlas, kto tvrdí opak, mal by prestať v TV sledovať rôzne Farmy, Ordinácie, Kredence,a pod. a mal by cestovať dalej do sveta, ako v lete do Chorvátska a tvrdiť , že sú tam krásne piesočné pláže s vlnami.....
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 11:40
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
31. 1. 2015 17:55
Re: ok
Asi len štyri kolesá. Renegade stojí na platforme Fiatu 500X.
31. 1. 2015 11:41
Primat
Takovy fotoduel dvou osklivych auto dlouho na auto cz nebyl, osklivost, kycovitost a disproporcnost vladne kazde fotce...tento duel kdo je osklivejsi jeste vice drzi tady primat.
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2015 12:40
jasný vítěz......Nissan
Tenhle test se měl jmenovat škaredý a ještě škaredější, sterilnost Škodovky proti přeplácanosti Fiatu, zpracovaní vypadá u obou v pohodě, v tomhle má Škodovka vyhodu, vyrábí jednu palubku už 20 let, exterier Fiatu vypadá trošku přeplácaně, rozhodně mi nesedí tak výrazně hranaté vykrojení blatniků, Yeti zese vedle něj vypadá jak angličák, taková malá leštěnka bez nápadu, Yeti prostě neurazí, ale ani náznak emocí.
U čeho jsem se, ale opravdu zasmál, jsou přední hlavové opěrky itala, vypadají jako lízátko :-)
Nevím co tímhle chtěl Jeep dokázat ?? Podle mě tím akorát ztrácí renomé výrobce výborných terenních aut, chápu, že je potrebovat segmenty, kde jsou dobré prodeje, ale za takovou cenu ??
Dopadnou jako Porsche, dneska kdyz vidím někde ,,výrobce sportovních automobil ů Porsche,, tak se jenom nechápavě usměju.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2015 13:30
Tak stejní, přitom tak jiní
Čistě racionálně ano, srovnání je zcela na místě. Nicméně v emocionální rovině jsou auta úplně jinde, tohle jsou dva automobilové paralelní vesmíry.

Nedokážu si představit osobnost, která bude vybírat mezi těmito modely. Vlastně dokážu - schizofrenik >:D

Yeti je nepochybně jednou z nejlepších škodovek za poslední desetiletí. Crossover? Ale kdeže, pravověrné SUV se vším všudy!

Renegade bojuje zcela jinými zbraněmi, jeho design je prostě cool-tovní. Navíc pro pravověrné offroaďáky dokže zajít v příslušné verzi mnohem dál než Yeti. Pravda ale, Renegade v předokolce bych opravdu nechtrěl, Yetiho v předohrabu dokážu přijmout.

Racionálně za mě Yeti, emocionálně Renegade. Ve výsledku bych skončil nepochybně u Nissanu, nebo počkal na Fiat 500X :-! :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
31. 1. 2015 23:00
Re: Tak stejní, přitom tak jiní
Yeti opravdove suv, vtip stoleti :))
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2015 17:27
Re: Tak stejní, přitom tak jiní
A které SUV dané velikostní třídy je tedy podle tebe typickým zástupcem, když ne Yeti?? Navíc když Yeti je v terénu zcela rovnocenný jako třeba Duster.
Avatar - Barrichello
1. 2. 2015 21:21
Re: Tak stejní, přitom tak jiní
kdybzs aspon napsal mini-suv, tak možná....

Jinak si vedle sebe postav Grandčíro, BMW X5 nebo Escalade a pak Yeti. Možná ti to docvakne >:D
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2015 21:30
Re: Tak stejní, přitom tak jiní
SUV je KAROSÁŘSKÝ typ, nikoliv velikostní. Stejně jako je sedan Thalia nebo S-kláda... Takže nevím, co mě má docvakávat, spíš bys měl zametat na svém písečku, a to dost intenzivně >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 01:32
Re: Tak stejní, přitom tak jiní
Jo jenze je rozdil mezi mini-suv a velkym suv. Rada mini suv je kockopes mezi kombikem, crossoverem a mpv. Presne jako yeti, zcela jednoznacny kockopes, v tomto pripade mezi mini mpv a crossoverem. Ale rikej si tomu jak chces....
31. 1. 2015 13:44
jste si jisti
ze predokolka schade utahne osmnactset kilo?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2015 17:22
Re: jste si jisti
to ze to utahne i vosel je jasne ale urcite to nema v papirech jako povolene.
mela to pred FL bylo to neovladatelne tak to snizili na 1500 a neovladatelne je to stale.
31. 1. 2015 17:29
Re: jste si jisti
Je smutne, ze si svet motoru neni schopen zjistit realne hodnoty. Pravdou je, ze chtit po nejmensim jeepu tahnout 2t prives je pekna hloupost, kdyz ma jeep ve sve nabidce auta co zvladnou mnohem vic. To, ze skodovka ma v nabidce jen jedno suv, ktere se dle zvyku znacky musi tvarit jako vetsi nez je neni chyba jeepu.
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ladsla
31. 1. 2015 19:06
Re: jste si jisti
papírově ano, prakticky než se zakouří z DSG ...... .
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ladsla
31. 1. 2015 19:52
Re: jste si jisti
Nevím proč bych měl apriori vybírat manuál když chci tahat přívěs, to mi hlava nebere. Odpověď: Zakouří ti spojka - měl jsem firemní OII s DSG a zažil jsem přehřátí DSG bez vozíku. Stačily Alpy.
Renegade má konfiguraci pro tebe mimo, pro někoho jiného OK. Třeba pro někoho, kdo nesdílí místní většinovou připosr..ost z koncernu. Pro za mě ať si obdivuje každý co chce.
Yeti outdoor mě nezajímá = neřeším ani jestli má nebo nemá tažné. Stejně tak jsem pyšný na to, že si nepamatuju do detailu výbavu všech popelnic a jejich pseudovariant, co se tu prodávají.
1. 2. 2015 14:07
Re: jste si jisti
Netahejte sem prosím zkušenosti se služebními auty. Věřím, že kdybyste jel Alpy svým soukromým autem (na značce nezáleží), převodovka by byla "studená jako led"....
Avatar - ladsla
1. 2. 2015 20:38
Re: jste si jisti
pokud jezdím fleetovým autem jenom já a nejde z ruky do ruky, pak myslím že mohu hodnotit poměrně reálně.
31. 1. 2015 21:51
Re: jste si jisti
kdyby si nekdy tahnul 2t tak nebudes placat kraviny.
31. 1. 2015 15:09
Objektivně
To známkování je ve většině posudků zcela opačné.
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2015 15:15
Test vs realita
Tak tu máme další test...A copak tu testujeme?Crossover, nebo SUV, nebo? Ať je to tak, nebo tak Škoda v těchto segmentech není žádným evropským prodejním lídrem. Co se nejvíc prodává? Předokolky co skoro nevyjedou z města, co pěkně vypadají a nezapadnou v davu. Juke, Captur, Fiat 500X a i tento Jeep. Určitě né usedlý a mldlý design Yeti. To platí o interiér i exteriér. Tím nehaním Škodu, své zákazníky si najde, ale design u tohoto auta nemůže být plusem. A to, že se líbí jakýmsi kolegům SM???
Motor je u Jeepu lepší, ale ejhle na dálnici víc žere a hůř se popere s kužely. Opět věc kterou tento vůz nemá primárně řešit. Je to auto do města, né dálniční expres. Že Yeti utáhne víc? 95% majitelů nebude tahat vůbec nic. A že nedám dovnitř 2 kola? tak je dám na střechu na nosič jak to dělá skoro každý a do kufru dám bagáž. Nepotřebuju dodávku...A když ano tak si jí pořídím. Nevím proč je v naší kotlině za výhodu být průměrný, nevyčnívat, zapadnout....Já oceňuji jinakost, originalitu. Pro mě není vítězem auto, které je průměrné v pěti oblastech ale má velký kufr a síťovku. A odpusťe si ty poznámky: 1.Navíc musíme pochválit kvalitu zpracování i použité materiály.
Poslední dvě jmenované vlastnosti už považujeme u škodovek za samozřejmost
2. Renegade má překvapivě dobré řazení. Dráhy jsou krátké, přesné a je potřeba vynaložit přiměřenou sílu, aby do sebe soukolí zapadlo. Jenže kvalita škodováckých převodovek je pověstná. O její výhře rozhodovaly drobnosti, například tišší chod.

Prostě není od věci uznat, že městská auta umí udělat někdo lépe než Škoda, ať je to Jeep, Juke atd (čemuž svědčí vyšší prodeje), než za každou cenu přesvědčovat čtenáře, že v každém segmentu je nejlepší Škoda.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2015 16:03
Re: Test vs realita
A v čem se TY lišíš od uvedeného testu? Tím, že za důležitější považujieš jiné parametry než autoři testu? Tím se od nich odlišuješ?

Někdo přesně ty vlastnosti, které bagatelizuješ, naopak preferuje. A je to špatně?

Yeti možná je nudný, okoukaný, zprzněný faceliftem, životem zestárlý. Jenže pod tím vším je auto, které vše odvede výborně.

Renegade je bezesporu zajímavý, ale v žádné kategorii Yetiho nijak znatelně nepřevyšuje, snad kromě motoru. Jenže diesel Fiatu je nastaven poněkud jinak než letitý 2.0 TDI. Na dálnici nepochybně odvede lepší službu 2.0 TDI, downsizing prostě nepřekecáš.

Shazovat kvality Yetiho je stejně slaboduché jako vynášet přednosti Renegade do nebes :-! :-!
31. 1. 2015 16:41
Re: Test vs realita
já nevynáším Jeep do nebes. Jen v kategorii crossover, nemá Škoda Yeti šanci. Toť vše. A nejsem nějaký nepřítel Škody.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2015 19:02
Re: Test vs realita
máš pravdu, Yeti totiž bojuje v kategorii SUV, takže mezi crossovery toho opravdu moc nezmůže >:-[]
31. 1. 2015 20:22
Re: Test vs realita
Tak to vysvětli kolegům ze SM, že Yeti není nejlepší crossover ;-)
Avatar - _Karel_
31. 1. 2015 20:32
Re: Test vs realita
Chtěl jsem tě podpořit a najít to, co říkáš, a ejhle,[odkaz] Prý je Yeti SUV ;-)
31. 1. 2015 20:57
Re: Test vs realita
Ano Yeti je SUV, nevím proč ho srovnávají s typickým crossoverem. Nechápu to srovnávání Škodovek s čímkoliv a vítězství vždy. Je to zbytečné a akorát jsou z toho diskuse o ničem...
Avatar - petrumr
31. 1. 2015 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2015 20:14
Re: Test vs realita
hulíš trávu?
Avatar - KubikCv
1. 2. 2015 23:04
Re: Test vs realita
spíš šňupe viagru a popichuje >:D >:D
31. 1. 2015 16:59
Re: Test vs realita
Skvělé lépe se to napsat nedá a vidíš hned OVCE Ti dávají palec dolů
31. 1. 2015 18:31
Re: Test vs realita
A OSLOVE nadsene hykaji :-!
31. 1. 2015 15:55
Výsledná známka
Yeti se mi moc líbí... ale ve Světě Motorů je to už prostě přehnané, Škoda vyhraje vždycky, i kdyby proti ní stálo buhví co :-)

V testu uvádí, že Jeepu strhli známku o 0,25 za rozdílnou spotřebu proti papírům, škodovácká byla v pohodě...

Tak jen BTW.. Yeti by to jinak o tenhle rozdílek prohrál :-)
Rozbalit vlákno
12
31. 1. 2015 17:04
Re: Výsledná známka
To samé dílenské zpracování ;-) Jeep: Navíc musíme pochválit kvalitu zpracování i použité materiály. Ale dáme o 0,25 míň než Škodě...
Avatar - Emel
31. 1. 2015 20:32
Re: Výsledná známka
To s tou spotřebou jsem taky úplně nepochopil... papírová spotřeba by neměla hrát roli. Nicméně Yeti byl v testu úspornější, tak třeba je to jen nešťastná formulace.
Avatar - _Karel_
31. 1. 2015 20:34
Re: Výsledná známka
S tou spotřebou- je to za větší odchylku mezi změřenou a udávanou spotřebou. U Jeepu je ta odchylka větší.
Avatar - Emel
31. 1. 2015 20:38
Re: Výsledná známka
Pochybuji že je v metodice disciplína "odchylka od udávané spotřeby ".
Avatar - _Karel_
31. 1. 2015 20:41
Re: Výsledná známka
Ano, tato disciplína je divná, trest za to, že nesmyslné metodice EU lépe vyhověli. Chyba je na straně autorů metodiky.
Skoro podobné, jako hodnotit disciplínu design skrz výhled z vozu.
Avatar - Emel
31. 1. 2015 22:33
Re: Výsledná známka
Hele, v tabulce se disciplína jmenuje spotřeba a ne "odchylka od udávané spotřeby", podle mě je to jen špatně napsané. Pokud jedno auto má udávanou 4 a v testu jezdí za 6 a druhé udávanou 6 a jezdí za 7, musí snad to první dostat víc bodů... a Yeti má v testu menší spotřebu.
Avatar - _Karel_
31. 1. 2015 22:39
Re: Výsledná známka
Jasně to popisují v textu. Vadí jim odchylka.
"A to je velký rozdíl proti údaji výrobce, proto jsme renegade za spotřebu zhoršili známku o 0,25 bodu. Na stejné trase yetimu stačilo rovných šest litrů a odchylka od udávaných 5,1 je pro nás akceptovatelná."
Avatar - Emel
31. 1. 2015 23:04
Re: Výsledná známka
Já to četl, ale nezdá se mi to.
Avatar - _Karel_
31. 1. 2015 23:10
Re: Výsledná známka
Nezdá se ti, že by to byli takoví blbci? ;-)