Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan GT-R: Nová generace bude skutečně hybrid

21 komentářů

jary72
No panečku, máme se na co těšit, za mě zatim palec nahoru :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I vode mě :yes:
Mistr XX
"spekuluje se však o použití vylepšeného stávajícího agregátu – 3,6litrového šestiválce s dvěma turbodmychadly, který má spolupracovat s elektromotorem na bázi systému KERS." Stávající agregát má objem 3.8l, ne 3.6 😉
Avatar - S8
S8
Třeba dají silnější vložky - jako je v Audi S8 5,2 litru a v RS 6 5,0 litru a je to ten samý motor...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Lenze v RS6 boli sice silnejsie vlozky, ale vrtanie ostalo rovnake.
Len kluka sa modifikovala na nizsi zdvih. To aby aj napriek preplnovaniu mal ten motor chut trosku po otackach ( urobili ho tym padom menej "nadstvorcovy")... 😉
sokar6666
No su zvědavé na cenu. Těžko bude kolem 2,5 mega . Navíc zase hybrid. Proč? Z nuly na 100 mu stejně nepřidá a do dvou kil jen o něco. ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože tak bude lepší v pružnym zrychlení
Avatar - pelikoš
pelikoš
ale hlavně nižší emise a o to bohužel jde
Avatar - cerrbion
cerrbion
Kéž by tahle moda hybridů v supersportech brzy vyprchala. Zlatej Ford GT, pomalu poslední Mohykán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ford GT je sice fakt paráda ale třeba hybrid LaFerrari eště větší a vsaď se že GT-R hybrid bude eště rychlejší a s lepší elasticitou než současná generace
sokar6666
To asi jo, ale už to nebude tak ''dostupný ''auto jako teď.Jelikož by mělo stát cca co teď verze nismo, tak sme na 4 mega a to už teda nevim nevim.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo cena může bejt trochu problém. Na druhou stranu určitě nechtěli aby nový GT-R bylo pomalejší než NSX
Avatar - cerrbion
cerrbion
nepochopil jsi, já věřím, že to bude výkonný, LaFerrari se mi líbí i 918ka, mě prostě vadí koncepce pohonů, že se teď do sportovních aut matlají hybridy, chápu že je to teď in, ale už jsem na cokoliv eko a blue čím dál alergičtější.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tyhle hybridy nemaj nic společnýho s eko a už vůbec ne s ad-blue který mě taky vobtěžuje 😄
Ale tohle neni Prius u LaFerrari nový NSX nebo GT-R to je jen pro zlepšení elasticity. A že to funguje si určitě sám viděl při předjíždění v F1
Avatar - cerrbion
cerrbion
ať to pomáhá čemukoliv, v autě to nechci, a že to nemá nic společnýho s eko, tak to si trochu vedle. Co se týká výkonů najdi si porovnání Carrery GT a 918ky, Jaká by byla 918ka bez těch elektronesmyslů, kolik by vážila a jaký je tedy reálný přínos hybridního motoru čistě pro celkové výkony, velice to relativní. Je to prostě dnes IN, tyhle aut mají být výkladní skříní technologie dané automobilky, a kdo nemá hybrid nejde s dobou, že je reálný přínos diskutabilní už je jiná věc. F1 vůbec nezmiňuj, ta jde do kopru už delší dobu, ten motorek do ostřikovačů místo motoru a různé berličky jako je KERS a podobné je ubohosti, obsah a výkon ničim nenahradíš. Kdyby nemuseli být F1 hrozně ekomoderní a vrátila by se pořádná V8 bez nějakého nesmyslného omezování výkonu, nebyly by třeba berličky, které dokonce řidiče omezují, může je použít jen někdy, aby mu nedošla šťáva...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proto sem 918 taky nezmínil. Ta se prostě nepovedla. Správně to udělali u LaFerrari tam elektromotory fantastickýmu spalovacímu motoru eště trochu přidávaj :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak ta 918ka se až tak brutáááálne nepovedla, že zajela nový rekord pro produkční vozy na "Ringu".... 8-s 8-s 8-s 8-s
Čítaš si to niekedy po sebe ? 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nazdar smajlíku 😄
Jo 918 se nepovedla a proto se taky prodeje tak vlekly. Samozřejmě to neni špatně špatný auto a taky je samozřejmě rychlejší než to který mám doma já a dost pravděpodobně i ty ale vzhledem k ceně bude zřejmě nekonečně zajímavější třeba nový GT-R a docela věřim i NSX. A volba mezi LaFerrari V12 a 918 pro mě neni ani volba to je jednoznačnost vod začátku první vteřiny >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Lenze ona sa fakt podarila, a ty na tom nezmenis ani prd. 😉
To, ze sa predavala tak "dlho" moze suvisiet s niekolkymi vecami😒br /> Nepripravenost tolkych zakaznikov na tak brutalny a drahy model ich oblubenej automobilky, plus aj ten pocet vyrobenych kusov - ktory je vacsi nez P1 a LaF dohromady... 😉
Mat ja na nu prachy, tak ju nechcem, a pockal by som si kym by som "dosetril" na Sesto Elemento, alebo nieco podobne lahucke a 4x4 bez kadejakych bateriek a podobnych nezmyslov... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No spíš na tom nic nezměníš ty 😉
Já mám v tomhle případě prostě masovej názor 😄
Porsche mám rád ta jejich hybridní piksla se mi líbí i vzhledově ale jinak 918 fakt ne. Zkus si dohledat jak rychle se prodávalo třeba LaFerrari a jak 918. A klidně si přepočítej čas prodeje na kus >😒]
A bacha vono sou baterky a baterky. Baterky v Priusu sloužej dost jinak než ty v LaFerrari :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Inac sa niekto hrnie do kupy auta, ktoreho je ohlasenych 375(?)ks (LaF), 500 - P1, a 918 - 918-ka...Kazdemu zaujemcovi bolo jasne, ze v pohode sa na neho ujde, preto "nač ten spěch"? 😉
K baterkam - daj mi relevantny dovod, alebo nejaky rukolapny dokaz k tomu, ze nejakych 100 a viac kg bateriek ti prida na rychlosti v stredne rychlych a rychlych zatackach... :-!
Ano - este v tych stredne rychlych ti ta 918-ka mozno pomoze vdaka e-motorom v predu...Zvysne 2 hypersposrty ti tam nepomozu ani mäkke F 😉