Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan GT-R: Nová generace bude skutečně hybrid

David Bureš
Diskuze (21)
Některé projekty sportovních aut Nissan ukončil. S novým GT-R se ale nadále počítá.

Nové generace sportovního modelu Nissan GT-R se dočkáme nejprve v roce 2018, i tak se o podobě auta už čile diskutuje. Některé detaily o vozu prozradil magazínu Top Gear Shiro Nakamura, kreativní šéf Nissanu.

Nakamura potvrdil, že GT-R si zachová svoji koncepci s motorem uloženým vpředu. „Kazutoshi Mizuno (šéfinženýr GT-R) tvrdí, že GT-R vždycky bude kupé s motorem vpředu a konfigurací kabiny 2+2,“ říká Nakamura.

Spekulace o možném uložení agregátu uprostřed tak můžeme zavrhnout. Stejně tak se nemusíme bát, že by se GT-R stalo crossoverem, jako třeba nástupce Mitsubishi Lancer Evolution.

Co se týče vzhledu, tak by nové GT-R mohlo použít některé detaily přídě a zádě Conceptu 2020 Vision Gran Turismo, digitálního speciálu pro závodní hru Gran Turismo 6. Silueta ale bude jiná – především proto, že Concept 2020 Vision Gran Turismo byl projektován jako auto s motorem uprostřed.

Už delší dobu se hovoří o tom, že budoucí GT-R bude hybridem. Tuto informaci ostatně potvrzuje i kreativní šéf automobilky. Na definitivní detaily pohonného ústrojí si musíme ještě počkat, spekuluje se však o použití vylepšeného stávajícího agregátu – 3,8litrového šestiválce s dvěma turbodmychadly, který má spolupracovat s elektromotorem na bázi systému KERS.

S příchodem nového GT-R automobilka zatím tolik nespěchá, aktuální provedení se totiž nadále dobře prodává. Před příchodem novinky se však ještě můžeme těšit na další modernizaci stávající generace. Nakamura Top Gearu potvrdil, že Nissan bude pokračovat v postupném vylepšování vozu, ke kterému dochází vlastně každý modelový rok. Konstruktéři podle Nakamury totiž v autě nadále vidí potenciál k úpravě.

David Bureš
Diskuze (21)
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 19:26
Re: motor
Inac sa niekto hrnie do kupy auta, ktoreho je ohlasenych 375(?)ks (LaF), 500 - P1, a 918 - 918-ka...Kazdemu zaujemcovi bolo jasne, ze v pohode sa na neho ujde, preto "nač ten spěch"? ;-)
K baterkam - daj mi relevantny dovod, alebo nejaky rukolapny dokaz k tomu, ze nejakych 100 a viac kg bateriek ti prida na rychlosti v stredne rychlych a rychlych zatackach... :-!
Ano - este v tych stredne rychlych ti ta 918-ka mozno pomoze vdaka e-motorom v predu...Zvysne 2 hypersposrty ti tam nepomozu ani mäkke F ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:11
Re: motor
No spíš na tom nic nezměníš ty ;-)
Já mám v tomhle případě prostě masovej názor :-)
Porsche mám rád ta jejich hybridní piksla se mi líbí i vzhledově ale jinak 918 fakt ne. Zkus si dohledat jak rychle se prodávalo třeba LaFerrari a jak 918. A klidně si přepočítej čas prodeje na kus >:-[]
A bacha vono sou baterky a baterky. Baterky v Priusu sloužej dost jinak než ty v LaFerrari :-!
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:48
Re: motor
Lenze ona sa fakt podarila, a ty na tom nezmenis ani prd. ;-)
To, ze sa predavala tak "dlho" moze suvisiet s niekolkymi vecami:
Nepripravenost tolkych zakaznikov na tak brutalny a drahy model ich oblubenej automobilky, plus aj ten pocet vyrobenych kusov - ktory je vacsi nez P1 a LaF dohromady... ;-)
Mat ja na nu prachy, tak ju nechcem, a pockal by som si kym by som "dosetril" na Sesto Elemento, alebo nieco podobne lahucke a 4x4 bez kadejakych bateriek a podobnych nezmyslov... :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:34
Re: motor
Nazdar smajlíku :-)
Jo 918 se nepovedla a proto se taky prodeje tak vlekly. Samozřejmě to neni špatně špatný auto a taky je samozřejmě rychlejší než to který mám doma já a dost pravděpodobně i ty ale vzhledem k ceně bude zřejmě nekonečně zajímavější třeba nový GT-R a docela věřim i NSX. A volba mezi LaFerrari V12 a 918 pro mě neni ani volba to je jednoznačnost vod začátku první vteřiny >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 15:44
Re: motor
tak ta 918ka se až tak brutáááálne nepovedla, že zajela nový rekord pro produkční vozy na "Ringu".... 8-s 8-s 8-s 8-s
Čítaš si to niekedy po sebe ? :-O