Slavné „déeska“, Francouzi přezdívaná Bohyně, letos slaví kulaté výročí. Pokud chcete být při tom, navštivte výstavu Rétromobile v Paříži ve dnech 4. až 8. února. Bude to stát za to.
udávala trendy v automobilizme. Keď vidím dnes ponuku Citroenu či jej subznačky DS mi je na zaplakanie. Rodine Peugeotov ruk nohy dolámať za to čo s touto značkou behom pár rokov urobili. Cactus tiež nie je úplné terno, ale aspoň odvaha v designových riešeniach mu nechýba. Verím, že to u PSA už pochopili a budú smerovať značku správnym smerom.
Je pravda, že dnešní produkce za moc nestojí. Cactus je zajímavý alespoň těma bublinama na dveřích . Dál už vyrábí jen nevzhledné kreautury typu mpv. Poslední zajímavé auto byla C6.
včom konkrétne sa mýlim? čo robí Citroen inak a v čom udáva smer ostatným? C6 skončila zatiaľ bez náhrady. C5 je posledný Citroen s hydropneumatikou, v podstate to jediné im ostalo. Teraz vyšiel Cactus, kde je aspoň nejaký nápad a odvaha uviesť to do praxe, aj keď tiež nieje dokonalý. Ešte aj ten volant s pevným stredom čo mali jedinečný zrušili.
je to bohužel tak a ta strategie Tavarese s globální značkou DS je úplná pitomost, která asi bude posledním hřebíčkem do rakve PSA, než to celé koupí číňané...
Proč? Vybudování značky je proces na léta a zatím jim vychází, tak co je špatně?
Jediné co bych aktualně ředě DS vyčítal je absence hydry v DS5 (pro mě nakonec důvod, proč jsem místo ní upřednostníl c5), je třeba to není konečný stav..
Rodina Peugeot Citroen zachránila před krachem, jinak by už žádný Citroen nebyl. Kolik jste si zakoupil vozů udávajících směr v poslední době, abyste podpořil značku?
To je síce pravda, že ich zachránili pred krachom, ale absolútne nezvládli manažovanie týchto dvoch značiek na svetových trhoch v rámci jedného koncernu. Som si vedomý potreby znižovania nákladov ich rozhodením na viacero modelov v rámci koncernu, ale všetkého veľa škodí a sčasti súčasná a nedávno minulá produkcia PSA je toho žiarivým príkladom. Bohužiaľ.
Problémem PSA je, že se orientoval převážně na Evropský trh, což se dost podepsalo na prodejích, myslím, že v současné době prodeje obou značek již stoupají, PSA vyvíjí nové modely, novou techniku a celkově je na vzestupu. Obě značky mají obrovkou historii a nemůže se vždy nepřetržitě dařit...