udávala trendy v automobilizme. Keď vidím dnes ponuku Citroenu či jej subznačky DS mi je na zaplakanie. Rodine Peugeotov ruk nohy dolámať za to čo s touto značkou behom pár rokov urobili. Cactus tiež nie je úplné terno, ale aspoň odvaha v designových riešeniach mu nechýba. Verím, že to u PSA už pochopili a budú smerovať značku správnym smerom.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kolouš
2
Slovní obraty hodne mistra... zase jsi nezklamal.
RADEK1
5
Je pravda, že dnešní produkce za moc nestojí. Cactus je zajímavý alespoň těma bublinama na dveřích . Dál už vyrábí jen nevzhledné kreautury typu mpv. Poslední zajímavé auto byla C6.
wakantanka
2
včom konkrétne sa mýlim? čo robí Citroen inak a v čom udáva smer ostatným? C6 skončila zatiaľ bez náhrady. C5 je posledný Citroen s hydropneumatikou, v podstate to jediné im ostalo. Teraz vyšiel Cactus, kde je aspoň nejaký nápad a odvaha uviesť to do praxe, aj keď tiež nieje dokonalý. Ešte aj ten volant s pevným stredom čo mali jedinečný zrušili.
Balsam
1
Nemýlíte se. Mýlí se petrumr.
Balsam
1
Ne, mýlíte se Vy. Přítel wakantanka to napsal velmi reálně. V nesouhlasu budete zřejmě osamocen.
del42sa
1
je to bohužel tak a ta strategie Tavarese s globální značkou DS je úplná pitomost, která asi bude posledním hřebíčkem do rakve PSA, než to celé koupí číňané...
frite
1
Proč? Vybudování značky je proces na léta a zatím jim vychází, tak co je špatně?
Jediné co bych aktualně ředě DS vyčítal je absence hydry v DS5 (pro mě nakonec důvod, proč jsem místo ní upřednostníl c5), je třeba to není konečný stav..
Nery
0
Rodina Peugeot Citroen zachránila před krachem, jinak by už žádný Citroen nebyl. Kolik jste si zakoupil vozů udávajících směr v poslední době, abyste podpořil značku?
wakantanka
1
To je síce pravda, že ich zachránili pred krachom, ale absolútne nezvládli manažovanie týchto dvoch značiek na svetových trhoch v rámci jedného koncernu. Som si vedomý potreby znižovania nákladov ich rozhodením na viacero modelov v rámci koncernu, ale všetkého veľa škodí a sčasti súčasná a nedávno minulá produkcia PSA je toho žiarivým príkladom. Bohužiaľ.
Nery
1
Problémem PSA je, že se orientoval převážně na Evropský trh, což se dost podepsalo na prodejích, myslím, že v současné době prodeje obou značek již stoupají, PSA vyvíjí nové modely, novou techniku a celkově je na vzestupu. Obě značky mají obrovkou historii a nemůže se vždy nepřetržitě dařit...
Nonsens
1
strašne pekné je to dsko, keby urobili reinkarnáciu, mohlo by to uspieť.
Jediné co bych aktualně ředě DS vyčítal je absence hydry v DS5 (pro mě nakonec důvod, proč jsem místo ní upřednostníl c5), je třeba to není konečný stav..