Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Fiat 500X: Na českém trhu v základu od 347.900 Kč

27 komentářů

Lacomme
A kdo chce AWD s benzínem, ten si může nas... >😁

A ceny dobrý, diesel AWD až za 720k :no:
Avatar - euro89
euro89
Má přijít 1,4T 170CV ve čtyřkolce. Bohužel pro mě (nebo vlastně spíš pro FIAT) jen s automatem. 8-s
Makovnik
Vies, ze ten automat nie je taka hroza? teraz som spravil 1000km s Tiguanom s DSG7 a okrem toho, ze mu obcas treba pomoct packami, najma aby nevyradzoval zbytocne na volnobeh, pripadne nepodtacal motor, je to velmi pohodlne riesenie a to som tiez odporca automatov. Nieco do seba ma.
megacruiser
No nevím to jistě, ale Fiat asi poměrně povedené DSG od VW mít nebude. Ono není automat jako automat. Než to VW vychytal, nedalo se s DSG ani pořádně zaparkovat jak to škubalo.
Makovnik
Z dvojspojok ma TCT a to je minimalne tak dobre ako DSG. Okrem toho tento automat 9.st., ktory uz by mal mat vychytane najvacsie muchy.
ESte je k dispozicii robotizovana prevodovka a ta radi rychlo zhruba ako priemerny vodic, s trhanim problem nie je,kedze ovlada klasicku spojku.
silversurfer
pokud bych chtel 4x4 a automat, tak moc moznosti neni. a k tomu, clovek muze mit treba novou sx4 za 580 v komplet vybave. je vetsi, ale nema takovy sarm a navic ten jejich 1.6 je trochu zdechlina. u fiata za 9-st automat, no, uvdime, jak bude fungovat. v tomto segmentu nam zacina prituhovat a to je dobre😄
wolff
Suzuki fajn, ale nesrovnatelný auta. Při vší úctě ten Fiat proti tomu Suzuki designem a použitými materiály je jiný svět.

Mimoto, nevím jestli s tou 1,6 teď něco udělali, ale máme ji ve staré SX 4 a ten motor ve 4kolce tak akorát stačí na tu menší SX4 (původní), v té nové to je úplné minimum proto, aby se to auto dalo jakž takž rozumně užívat. I u Xka je podobný motor úplný základ, tak akorát do města. Se 4kolkou si to neumím představit (byť odepínatelnou). Resp. jo, ale rychlejší jízda v tom fakt není možná.

Takže to je tak zásadní vada toho Suzuki, že to srovnávat s Xkem nemá smysl (leda zase s tím odpovídajícím motorem s přední nápravou a tam to tak plus minus sedí).
silversurfer
ok, nesedel jsem v te nove, ale brava zase nejak extra materialy nema, byt vse je solidni. Se mi nezda,ze by byl takovy rozdil mezi sx4 a 500x?
jinak s tim motorem souhlasim, no, na druhou stranu je zase sx4 j vyznamne vetsi...
Avatar - dal
dal
Tady máš tu zdechlinu. [odkaz]
Že je fiat proti Suzuki jiný svět bylo vidět na prodejích Sedici a totožného SX4.
wolff
Ano, děkuji za potvrzení mého příspěvku. Ve 2WD zrychlení 11 s, v max 180 km/h, tedy na úrovni té 1,6 ve Fiatu což je základ. Jezdím SX4 ve 4X4 s tímto motorem a za svoje peníze bych si to nekoupil (ani jako Sedici, znáček na jízdní projev nemá vliv). Reálně v provozu už je to dnes na hranici dostatečnosti zejména u auta vypadajícího jako SUV, takže přesně jak sem psal. Ve srovnání s turby je to líná mrcha. Úplně stejně je na tom ten Forester se základním dvoulitrem. DO těchto aut nepřeplňované maloobjemové zážehové motory nepatří. NA silnici tě pak lehce vypráská kdejaká Fabie a Octavie v podstatě se základní 1,2 TSI, protože to auto má úplně jinou pružnost. I ta 1,6 u Fiatu je jen základ a jako jakž takž motorizace do města. Tam to stačí.
Avatar - Emel
Emel
Že Opening Cross je jen v naftě za nesmyslnou částku už jsem vstřebal, ale že nejde Cross Plus s 1.4T už je vyloženě schválnost. Že oni to odkoukali u Mazdy při vývoji toho nového roadsteru 😄 ?
Avatar - fOE
fOE
No, doufam ze toto jsou hlouposti ze startu a casem bude mozno kombinovat vse se vsim.
Arese
Tak bohužel, poctivou mechanickou P brzdu nedopřáli ani té základní verzi... 😒 😒 😒 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Cuba66
Cuba66
Nesmíš tolik chodit do posilovny 😉
Avatar - MGRR
MGRR
Snad v tom bude víc místa než v pětistovce 😄 Tam není místo ani pro řidiče 😄
webpaja
Prosím? F500 používá můj bývalý kolega na drndání po Praze, s váhou kolem 110kg a výškou 190cm 😉
wolff
Tohle jde, ale je to už víceméně limitní a je jasné, že jistá omezení tam jsou.
webpaja
Na hlavu ani tak ne, kdo má v pase jako prase musí si sáhnout do svědomí sám.
Avatar - MGRR
MGRR
Trochu etiky by Vám neuškodilo, i když píšete o sobě.
ozawasan
za ty peníze co čtyřkolku v automatu, máte Subaru Forester. Postavte ty dvě auta vedle sebe a pak je prožeňte po terénu........ A máte jasno...........Ale zase jestli někdo tisícovky, jako já koruny, tak si to může pořídit pro sekretetářku na pojíždění do penzionku.... třeba....
Avatar - ladsla
ladsla
no Subaru Forester míří na jíné zákazníky IMHO. Podle mě je celkem jasná idea jak si koncern FCA dělí trh - Fiat je víc stylovka, proto omezená kombinace motorů a pohonů, kdo chce víc offroad tak jde k jeepu.
Určitě mi to přijde jako smysluplnější úvaha než vzájemná kanibalizace třeba v případě Chevroletu/Opelu a v podstatě už i VW/Škoda.
wolff
Tak proti Forestru nic, ale😒br />
Stojí 700 tis. (699), má to manuální převodovku (konečně 6st), zrychlení za 11,8 a spotřebu (teoretickou) 7 litrů. Výbava základ (byť nic zásadního nechybí). Auto je to větší, ale nevzhledné. Je to už skoro plnohodnotné SUV, které v základní výbavě působí trošku sockoidně. Ale neurazí.

Fiat za stejné peníze má mnohem víc výbavy, má naftový motor, 9st. převodovku, výrazně lepší dynamiku 9,8s, znatelně nižší (a v tomto případě vzhledem k pohonu i rel. snadněji dosažitelnou spotřebu 5,5) a vypadá líp. Ano je menší a v terénu toho zvládne míň. Ale rozhodně by\ch to neviděl tak jasně jako ty. V Subaru jezdím (předchozí model), auto je to bytelné, spolehlivé, ale - strašně shnilé a opravdu až přespříliš jednoduše a chudě působící (nevím jestli ten nový je na tom výrazně líp, ale nepřijde mi, zejména ve srovnání s tím Fiatem).

Každopádně si ty auta nekonkurují, já bych raději pro své potřeby v rozhodování se mezi nimi volil ten Fiat (ale asi raději ten Jeep) - pro každodenní žití to bude příjemnější a komfortnější společník, pro někoho, kdo žije v nepřístupném terénu a do auta potřebuje hodit sem tam nějakou přepravku, bude lesník jasnou volbou (nějaký šrám v interiéru by vadil jistě míň než ve stylovém Fiatu, na druhou stranu ty materiály uvnitř ani nejsou tak odolné jako spíš už na pohled a dotyk laciné). Každopádně ten Fiat pojede fakt výrazně líp než Subaru se základním letitým motorem.
ozawasan
no k osmistům seženeš už XT model s automatem, x modem a 177kW výkonu se spotřebou kolem devíti litrů. Fun faktor je asi úplně jinde a světlá výška - pro mne důležitá, když chci jet do lesa či na pole - je okolo 21cm. Nevím, jak s tím hnitím - ale já mám 2003 XTéčko na blbnutí - a rez přiměřená - že by to shnilo - to teda ani náhodou. Nemluvíš pouze o výfuku, který tomu reznul už z výroby? Tedy pokud jde o model 2008 a výš a ne SG SF generace. Jinak v entry výbavě dokážeš sehnat automat už kolem 650. Pravda - není to diesel, nemá to devět stupňů - ale je to auto velikostí výš. U mne je nenápadnost auta výhodou. Letitý motor - to myslíš kvůli výkonu 110kW? Jinak v těch nových je jiný motor, než dříve - byl přepracovaný.
wolff
Shnilé... myšleno jízdně... antikorozní ochrana je až na výfuk u subaru fajn (možná ne tak jako u Evropských aut, ale žádná trága), to sme si jen nerozumněli. Mimoto, u Fiatu výfuky reznou ještě rychleji.

Tak XT je už jinde...

A motor letitý, já vím, že psali, že ej přepracovaný, ale parametry má stejné, tak nevím jak to s tím přepracováním je ve skutečnosti. Ten motor v tom Subaru se rozbíhal velmi pozvolna, teď po zajetí už to jako jede, ale ze začátku to byla fakt bída. Prostě ten motor to auto degraduje a já bych ho s tím dvoulitrem nechtěl. V tom turbo provedení to je jiná písnička, ale už i jiné servisní a provozní náklady a je to úplně jinde než ten Fiat (konec konců i cenově).
Avatar - autista
autista
Mám 190 cm a vzadu za sebe se vejdu, ale hlavu musím uříznout 😒
Makovnik
Na dvoch miestach naraz sediet nemozes a vzadu byt asi nebudes chciet, aj keby si hlavu mohol nechat 😄