Nejsem si jisty, jestli zrovna Alpina je to prave sportovni naradi, spis bych rekl, ze Alpina ladi auta smerem k vykonnym a pohodlnym dalnicnim stihackam, tedy spise GT, nez sport.
To si buď jistej :-)
Celý je to vo tom že luxusní limuzína má mít výkonnej motor ale pěti a víc metrový auto ladit hodně do sportovna je prostě blbost. Za rozumný maximum beru S8 cokoli víc je asi spíš kravina
Přesně tak. Jestli BMW marketing spočítá, že by se z toho dalo vytřískat nějaký to euro, tak do toho půjdou, jestli se to šéfovi M divize líbí nebo ne. ;-)
ved ale vyznelo to, ako by si povazoval dizajn tej studie za nejaky smerodatny, pritom to s pravdepodobnym moznym vyzorom "M7" nema spolocne ani prd. ;-)
To bych neřek. Tenhle obří V12 sice dodá víc než dostatečnej výkon ale primárně tam de vo ultrakultivovanost a luxus. Do M7 by to chtělo vysokovýkonnej V8 nebo V10
Fantastický sportovní V12 umí Ferrari, tenhle vod BMW je vo něčem jinym. U BMW je pro tebe asi jasná volba M4 a možná eště zajímavější by mohlo bejt [odkaz]
Tak ako Alpina sa stala vyrobcom aut a nielen ich upravcom, tak sa k niecomu podobnemu priblizil pan Mayer s limitkou:
[odkaz]
Toto je hadam este lepsie, nez by to urobilo samo Audi !!!! :yes::yes::yes::yes:
Supersportovní luxusní limuzíny sou snad eště větší blbost než velký sportovní SUV >:-[]
Do takovýho auta patří sice velkej výkon ale z kultivovanýho V12 což i příští sedma mít bude. S8 je fajn i v normální verzi víc sportu je fakt spíš blbost. Když víc tak to V12 6.6 :yes::-)
Ano, vykon v luxusnom voze je potrebny...
Su ale specificky zakaznici, ktori vyzaduju aj odlisny vzhlad a nejaku tu "agilitu" v jazdnych vlastnostiach. Preto napriklad mala minula S8 V10 a A8 W12 vykon zhodny ( co do PS) akurat bola trosku kratsie sprevodovana a mala odlisny vyzor - vyzor s naznakom sportovosti, kde pre vacsinu zakaznikov stacilo to S8 na maske ;-)
V aktualnej generacii sa to zmenilo na vykon uz vyssi, stale to ale nebolo tak prehnane ako v pripade S65 AMG.
V Ingolstadte stale skumaju, ci by sa naslo dost zakaznikov na verziu "RS8", ale tiez je to trosku proti ich filozofii - ziadat RS-geny od 5,13metroveho auta... :*) - zatial sa k tomu neodhodlali a dali tak priestor tunerom. No a pan Mayer tu moznost zatial vyuzil asi najlepsie.Osobne - mat volne pohodenych 200 litrov €, nevaham ani milisekundu a menim si Nick na RS8 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Mít na auto volnech přes 200 t. € určitě nejdu do Audi ;-)
Ale vážně. Supersportovní luxusní limuzína je prostě blbost. Oni by do toho v Ingolstadtu klidně i šli ale reálnej počet kupců je prostě malej a S65AMG s B7 trh myslim v pohodě pokrejou.
A abych tě netrápil s těma 200 litrama € bych vypustil i další masový automobilky jako je Mercedes a BMW :-)
To někdo potřebuje ještě víc výkonu než je v 760i? 544koní někomu příjde málo? >:D možná to v eMku trochu přitvrdí atd.. ale tohle je stejně dálniční expres.. Mít peníze na M7 (jestli nějaká bude) tak radši koupím 750xd a za zbytek peněz M3 na hraní a je to.. :-)
M5 je taky dálniční expres a tohle bude jen o trochu větší a těžší,já se spíš divím,že s tím nepřišli už dávno a místo toho strkají znak M na diesely a SUV.
Já ti ani vlastně pořádně nevím proč,ale ta představa M7 se mně docela líbí i když už k BMW nemám dávno tak vřelý vztah jako za starých časů,kdy měla empětka ještě manuál a emtrojka byla skvěle ovladatelné auto.
U mě celá D3 jak jí stoupaj prodeje spíš upadá. Což teda neznamená že se tam furt nenajdou dost zajímavý kousky. Ale jak sem řek, když velkou luxusní limuzínu tak takovou jaká má bejt = luxusní a samozřejmě i s výkonnym motorem. Třeba nová sedma s V12 6.6 :yes::-)
Zajímavé je, že ačkoliv je out, v USA se pořádá prodává. Pokud je to takový nesmysl, tak nechápu proč to dělají? Zjevně to až takový nonsens není. To je až fakt, že v USA se to koupit dá a v Evropě ani kdyby ses rozkrájel.
Já psal něco o nonsensu? Out neznamená, že je to nesmyl, aktuálně je to prostě okrajová záležitost, která si přesto "pár" procent zájemců najde i dnes, jenže "pár" procent na EU trhu, není (v absolutních číslech) stejně, jako "pár" procent na US trhu.
BMW určitě přibližně ví o kolik % (evropských) zákazníků přichází, díky absenci manuálu u M5. Pokud by to pro ně bylo dostatečně zajímavé číslo, logicky by se manuál objevil i tady.
P.S. Třeba u Golfu GTI chce aktuálně manuál cca 30% zákazníků, proto se dál nabízí a nabídli ho (nově po fc) i do Pola GTI. Jenže dost zákazníků z těch 30% prostě hlavně není ochotno připlatit poměrně vysokou částku za dsg.
No mně nedává smysl, že to vyvinou, M5 s manuálem udělají pro jiný trh a pro domácí trh ho prostě nemůžeš mít. Ale je to v podstatě jedno... nejsem potenciální kupec:) ani příznivce manuálu:)
Pokud se M5 prodává na US trhu v případě 40% zákazníků (máš k tomu nějaký zdroj info) pak je jasné, proč ho tam alternativně nabízí. Možná i proto, že je tam manuál (v zemi automatů) mnohem větší "rarita", než v Evropě. :-)
M6 GC jsem viděl naživo jenom jednou a spadla mi brada, je to hodně pěkné auto. Má zadní pohon, je to celkem nízké, něco jako Aston Martin Rapide. Netuším, proč by to mělo být zlo?
Nepíšu, že je zrovna M6 GC "zlo" (a uvozovky tam nejsou náhodou), proti X5 M je to celkem v pohodě, ale když může být M6 GC, proč by nemohla být i "krátká" M7? Mezi nimi už žádný velký rozdíl nevidím (délka, počet dveří...).
To je realita. Tuhle sem koukal na INVELT a bylo tam 116 skladovek. Z toho benzínový 4. A jedno z těch 4 bylo 740xd [odkaz]%5B%5D=petrol… >:-[]
Jo místní klasika - nejde dát vodkaz 8-s
Běžte se tím "zlem" svézt mudrlanti, tyhle auta nejsou zážitek typu Lotus, ale jestli si myslíte, že M5 nebo nějaká RS6 v kombíku je ke "sportování" lepší nástroj než X6M, tak jste celkem mimo. Tohle mudrování o hranicích "zla" je akorát k pousmání. ;-)
Rozhodně si nemyslím, že je auto typu RS6 ke "sportování", ale určitě je to podstatně stravitelnější varianta, než případná Q7RS, a to zcela bez ohledu na to, jak dobře by taková Q7RS jezdila. ;-)
Pokud ti dává smysl "superrychlé" SUV, potom v tomto ohledu asi nemáš hranice a příště může BMW udělat třeba velké eMkové MPV a bude ti dávat smysl stejně, taky hlavně proto, že bude velmi schopně jezdit. :-)
V čem je RS6 kombi "stravitelnější" než zlo v podobě X6M? Zkus mi popsat reálné rozdíly ve způsobu používání jejich majiteli, případně rozdíly v jejich "sportovní" performanci.
Ale no tak X5M nebo X6M, jen trochu jiná kastle. Fakt tomu mám rozumět tak, že ta spousta příspěvků o "zlu" emkových verzí esůvéček se týká výhradně vzhledu?
Ja trochu nechapu, v cem je probelm.
Pokud chci X5 a v ni poradny engine, tak tomu musi byt prizpusoben i podvozek, brzdy, interier... A kdo jiny u BMW by se o to mel postarat, nez "M"?
Tahle auta primarne nejou o bourani rekordu na ringu, tam je vypusti jen proto, aby dokazali, ze maji schopne auto jako celek, a taky proto, ze lidi, kteri na ta auta realne nemaj (treba ja) si o tom radi prectou a podiskutuji, tim se vytvari povedomi o vyrobku.
Primarne je to porad proste '"jen" nejvykonnejsi varianta modelu s patricne prizpusobenou technikou, zadne zlo bych v tom nehledal.
To same M550D - kdyz uz to auto ma takovy vykon, tak ho prece nemuzou nechat jen v normalni, civilni verzi, ne?
Asi to bude aj tradiciou - rychle kombiky tu su uz nejaky ten piatok...Rychle SUV so znacikom ///M - to je len marketingovy tah, a ako marketingovy mi prijde vcelku uspesny.
Pani z Mnichova ukazali svetu, ze dokazu slusne jazdne vlastnosti vstepit aj autu s az hnusne vysokym taziskom. Ale to je vsetko. Teda okrem toho, ze vdaka X5M a X6M si urobili taku marketingovu predpripravu na to, ako by potencialny zakaznik mohol prijat X-drive v M-kovych modeloch... :-!
Ako takyto "vyskumny projekt" - moze byt. V reale by som ale rozhodne prijal klasicky kombik, pri ktorom s oooo na singleframe a pismenkami RS plus patricne cislo, sa proste rata s tym, ze bude nechutne rychly, a aj vcelku schopny na ceste. ;-)
Nie, velke "sportove" SUV je fakt vacsia blbost, nez "konvencne" pojata karoseria osobneho auta.
Plus, ako dokaz nech ti posluzia cisla z Ringu od Mig_35(18:43)... ;-) - aj ked netvrdim, ze to je ten hlavny dovod. ;-)
Podle mého selského rozumu je sedan se zadním pohonem sportovnější, než autobus s pohonem 4x4. A vizuálně mi připadá M5ka velmi přitažlivá, na rozdíl od X5ky se sport paketem. Působí na mně určitě sportovnějším dojmem.
Svez se, takhle to nemá smysl, skutečný sport není ani jedno, reálný rozdíl na okruhu nula. Vzhled je jiná věc, má-li být X6M "zlem" čistě pro svůj vzhled, pak ok.
Srovnávám časy z fastestlaps. Pravděpodobně je tam čas staré. Ta nová bude o půl minuty rychlejší? A ty už jsi měl novou X6M na okruhu? Každopádně bych si vsadil, že M5 bude pořád rychlejší.
Pokud jde čistě o vzhled, tak mi mnohem legračnější přijde, až olepí sedmu karbonem a dozadu šoupnou spojler.
Jinak pro mně nedává čistě z hlediska sportu smysl nic z těhle překopaných verzí konfekčních modelů od střední nahoru. M3 taky není žádný sportovní zázrak při vědomí její ceny, za peníze M, RS, AMG už modelů střední třídy se dá koupit ryzí sporťák, tahle auta jsou prostě kompromis bez ohledu na třídu, "problém" esůvéček v emku je jen to, že nemají tradici, logicky. A není to otázka typu kastle, říct před třiceti lety, že uděláš sportovní kombík (bože, rodinný stěhovák) muselo znít stejně komicky, jako dnes sportovní SUV.
Udělat M7 bez olepení karbonem a bez "pořádného" zadního spojleru by nešlo?
Myslím, že by to naopak šlo:
[odkaz]
Jenže ještě před 30/25 lety (např. Volvo 850/850R, nebo Éčko) nevypadaly typicky kombíky jako RS6 Avant, nebo M5 (E61), podobně jako dneska nevypadá Ečko AMG zdaleka tak přijatelně jako současná RS6. Udělat karoserii kombi (a nejen tu) se dá různě, záleží na přístupu a preferencích, proto mi i X6M(X4M) vadí o poznání méně, než X5M (X3M). Přesto má sedan logicky obecně blíž ke kombi, než k SUV.