Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákazníci si žádají výkonný sedan BMW M7

Top manažer BMW M tvrdí, že pro sportovní verzi sedmičkové limuzíny existují reální zákazníci. Splní jim automobilka jejich přání?
Zpět na článek
2. 2. 2015 16:18
2. 2. 2015 16:45
2. 2. 2015 17:01
2. 2. 2015 17:51
2. 2. 2015 18:36
2. 2. 2015 20:53
3. 2. 2015 08:28
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2015 15:23
Ten predek ma lexusoidni
DNA
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 15:27
At si koupí Jaguar XJR
když chtěj vělkou a sportovní limuzínu nebo Mercedes >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 15:38
Re: At si koupí Jaguar XJR
Nebo [odkaz] :yes:
3. 2. 2015 10:46
Re: At si koupí Jaguar XJR
Nejsem si jisty, jestli zrovna Alpina je to prave sportovni naradi, spis bych rekl, ze Alpina ladi auta smerem k vykonnym a pohodlnym dalnicnim stihackam, tedy spise GT, nez sport.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2015 11:46
Re: At si koupí Jaguar XJR
To si buď jistej :-)
Celý je to vo tom že luxusní limuzína má mít výkonnej motor ale pěti a víc metrový auto ladit hodně do sportovna je prostě blbost. Za rozumný maximum beru S8 cokoli víc je asi spíš kravina
3. 2. 2015 12:29
Re: At si koupí Jaguar XJR
Jasne, to souhlas.
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2015 14:19
Re: At si koupí Jaguar XJR
asi je to fakt tou BIO.2kou >:D - uz X-ty raz pod tymto clankom sa nase nazory zbiehaju ;-) :yes:
2. 2. 2015 16:02
Re: At si koupí Jaguar XJR
No, esli von nebude problém, že chtějí právě BMW.
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:08
Re: At si koupí Jaguar XJR
>:D :yes:
Avatar - praděda7
2. 2. 2015 16:12
Re: At si koupí Jaguar XJR
Přesně tak. Jestli BMW marketing spočítá, že by se z toho dalo vytřískat nějaký to euro, tak do toho půjdou, jestli se to šéfovi M divize líbí nebo ne. ;-)
Avatar - Barrichello
2. 2. 2015 16:15
Re: At si koupí Jaguar XJR
jo to je ta zaprděnost, kdy někdo kupuje 40 let furt auta stejný značky >:D >:D
3. 2. 2015 10:45
Re: At si koupí Jaguar XJR
Tak samo, kdyz si nekdo jeste v petatriceti neumi vydelat na novou karu a tak ze sebe dela bazarovyho machra.
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:08
Re: At si koupí Jaguar XJR
A jakou že sportovní limuzínu dělá Mercedes? Jestli tím sportem myslíš S AMG, pak jen >:D >:D
Avatar - demonicus
2. 2. 2015 16:08
Hrozný předek
Ten design předku je hrozný :no: , ale chápu, že každý má jiný vkus.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:09
Re: Hrozný předek
neviem co sa tu "rozplyvas" nad hroznym predkom, ked nova 7-ma uz bola nafotena takmer bez maskovania. :-O
pohladaj na WCF...
Avatar - demonicus
2. 2. 2015 16:24
Re: Hrozný předek
Já se rozplývám? :-) Napsal jsem, že design je hrozný.
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:28
Re: Hrozný předek
ved ale vyznelo to, ako by si povazoval dizajn tej studie za nejaky smerodatny, pritom to s pravdepodobnym moznym vyzorom "M7" nema spolocne ani prd. ;-)
2. 2. 2015 16:08
No vlastně proč ne,pokud
to bude mít pořádný BENZÍNOVÝ motor,tak to má rozhodně větší smysl než nějaká bachratá X6"M".
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:16
Re: No vlastně proč ne,pokud
Nová sedma bude mít V12 6.6 takže aspoň jeden pořádnej motor je jistej :-)
2. 2. 2015 16:41
Re: No vlastně proč ne,pokud
To je ten správný motor do M7.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:47
Re: No vlastně proč ne,pokud
To bych neřek. Tenhle obří V12 sice dodá víc než dostatečnej výkon ale primárně tam de vo ultrakultivovanost a luxus. Do M7 by to chtělo vysokovýkonnej V8 nebo V10
2. 2. 2015 17:09
Re: No vlastně proč ne,pokud
To mně by se dvanáctiválec M7 líbil,ale i kdybych na něj měl,tak si ho stejně nekoupím a raději bych si pořídil něco menšího a drsnějšího.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:19
Re: No vlastně proč ne,pokud
Fantastický sportovní V12 umí Ferrari, tenhle vod BMW je vo něčem jinym. U BMW je pro tebe asi jasná volba M4 a možná eště zajímavější by mohlo bejt [odkaz]
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:23
Re: No vlastně proč ne,pokud
Na M2 jsem hodně zvědavý, doufám, že dostane (za příplatek) dvojspojku, tak jako větší eMka.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 21:10
Re: No vlastně proč ne,pokud
Tohle vidim stejně. :yes: ;-)
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:12
Re: No vlastně proč ne,pokud
Vznikne-li M7 opravdu, pak V12 zcela jistě nedostane, spíše posílenou verzi motoru z M5.
Avatar - jozephko
2. 2. 2015 16:13
M7-ka bude, až ...
... Audi predstaví RS8. Respektíve to môže byť aj úplne naopak.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:17
Re: M7-ka bude, až ...
Co maj tyhle auta společnýho? :-|
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:43
Re: M7-ka bude, až ...
Predpokladam ze cca to iste ako RS4 a M3, RS5 a M4, RS6 a M5.. ;-)
Teda ze by mohli byt sebe priama konkurencia. ;-) ;-) ;-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:48
Re: M7-ka bude, až ...
Nojo blbě sem to napsal. Myslel sem proč má bejt M7 až potom co Audi představí RS8 :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:58
Re: M7-ka bude, až ...
vid nizsie:
Vypada tak, ze v Mnichove a Ingolstadte este maju trocha sudnosti, narozdiel od panov V Stutgarte. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:59
Re: M7-ka bude, až ...
Jj mě teda RS8 ani M7 určitě nechyběj :-)
Avatar - white label
2. 2. 2015 17:10
Re: M7-ka bude, až ...
Já si to taky nekoupím (to už jsme tři), takže je vlastně zbytečné o tom byť jen uvažovat...
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:31
Re: M7-ka bude, až ...
Tak ako Alpina sa stala vyrobcom aut a nielen ich upravcom, tak sa k niecomu podobnemu priblizil pan Mayer s limitkou:
[odkaz]
Toto je hadam este lepsie, nez by to urobilo samo Audi !!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:43
Re: M7-ka bude, až ...
Supersportovní luxusní limuzíny sou snad eště větší blbost než velký sportovní SUV >:-[]
Do takovýho auta patří sice velkej výkon ale z kultivovanýho V12 což i příští sedma mít bude. S8 je fajn i v normální verzi víc sportu je fakt spíš blbost. Když víc tak to V12 6.6 :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 16:55
Re: M7-ka bude, až ...
Ano, vykon v luxusnom voze je potrebny...
Su ale specificky zakaznici, ktori vyzaduju aj odlisny vzhlad a nejaku tu "agilitu" v jazdnych vlastnostiach. Preto napriklad mala minula S8 V10 a A8 W12 vykon zhodny ( co do PS) akurat bola trosku kratsie sprevodovana a mala odlisny vyzor - vyzor s naznakom sportovosti, kde pre vacsinu zakaznikov stacilo to S8 na maske ;-)
V aktualnej generacii sa to zmenilo na vykon uz vyssi, stale to ale nebolo tak prehnane ako v pripade S65 AMG.
V Ingolstadte stale skumaju, ci by sa naslo dost zakaznikov na verziu "RS8", ale tiez je to trosku proti ich filozofii - ziadat RS-geny od 5,13metroveho auta... :*) - zatial sa k tomu neodhodlali a dali tak priestor tunerom. No a pan Mayer tu moznost zatial vyuzil asi najlepsie.Osobne - mat volne pohodenych 200 litrov €, nevaham ani milisekundu a menim si Nick na RS8 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:03
Re: M7-ka bude, až ...
Mít na auto volnech přes 200 t. € určitě nejdu do Audi ;-)
Ale vážně. Supersportovní luxusní limuzína je prostě blbost. Oni by do toho v Ingolstadtu klidně i šli ale reálnej počet kupců je prostě malej a S65AMG s B7 trh myslim v pohodě pokrejou.
A abych tě netrápil s těma 200 litrama € bych vypustil i další masový automobilky jako je Mercedes a BMW :-)
2. 2. 2015 17:11
Re: M7-ka bude, až ...
Mít 200 000 eur na auto,tak jedině Ferrari. >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:20
Re: M7-ka bude, až ...
Slušná volba :yes: :-)
2. 2. 2015 17:30
Re: M7-ka bude, až ...
Bohužel jen z říše snů. :-(
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:35
Re: M7-ka bude, až ...
Nikdy nevíš [odkaz] ;-)
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:14
Re: M7-ka bude, až ...
Tohle vidím stejně. :yes: ;-)
2. 2. 2015 16:18
výkon...
To někdo potřebuje ještě víc výkonu než je v 760i? 544koní někomu příjde málo? >:D možná to v eMku trochu přitvrdí atd.. ale tohle je stejně dálniční expres.. Mít peníze na M7 (jestli nějaká bude) tak radši koupím 750xd a za zbytek peněz M3 na hraní a je to.. :-)
Rozbalit vlákno
12
2. 2. 2015 16:45
Re: výkon...
M5 je taky dálniční expres a tohle bude jen o trochu větší a těžší,já se spíš divím,že s tím nepřišli už dávno a místo toho strkají znak M na diesely a SUV.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 16:50
Re: výkon...
Alpina B7 měla 540 koní už v týhle generaci a počet zájemců vo tyhle auta je hodně omezenej. Tak proč dělat M7?
2. 2. 2015 17:01
Re: výkon...
Já ti ani vlastně pořádně nevím proč,ale ta představa M7 se mně docela líbí i když už k BMW nemám dávno tak vřelý vztah jako za starých časů,kdy měla empětka ještě manuál a emtrojka byla skvěle ovladatelné auto.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:06
Re: výkon...
U mě celá D3 jak jí stoupaj prodeje spíš upadá. Což teda neznamená že se tam furt nenajdou dost zajímavý kousky. Ale jak sem řek, když velkou luxusní limuzínu tak takovou jaká má bejt = luxusní a samozřejmě i s výkonnym motorem. Třeba nová sedma s V12 6.6 :yes: :-)
Avatar - white label
2. 2. 2015 17:16
Re: výkon...
Manuál pro novou M5 je dnes prakticky out. SMG stály za prd, ale dvouspojka už je o něčem jiném.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:23
Re: výkon...
Neni nějakej divnej tlak nebo tak něco? To je dneska už druhej příspěvek kde se shodnem >:-[]
2. 2. 2015 17:51
Re: výkon...
Zajímavé je, že ačkoliv je out, v USA se pořádá prodává. Pokud je to takový nesmysl, tak nechápu proč to dělají? Zjevně to až takový nonsens není. To je až fakt, že v USA se to koupit dá a v Evropě ani kdyby ses rozkrájel.
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:12
Re: výkon...
Já psal něco o nonsensu? Out neznamená, že je to nesmyl, aktuálně je to prostě okrajová záležitost, která si přesto "pár" procent zájemců najde i dnes, jenže "pár" procent na EU trhu, není (v absolutních číslech) stejně, jako "pár" procent na US trhu.
BMW určitě přibližně ví o kolik % (evropských) zákazníků přichází, díky absenci manuálu u M5. Pokud by to pro ně bylo dostatečně zajímavé číslo, logicky by se manuál objevil i tady.

P.S. Třeba u Golfu GTI chce aktuálně manuál cca 30% zákazníků, proto se dál nabízí a nabídli ho (nově po fc) i do Pola GTI. Jenže dost zákazníků z těch 30% prostě hlavně není ochotno připlatit poměrně vysokou částku za dsg.
2. 2. 2015 18:36
Re: výkon...
No mně nedává smysl, že to vyvinou, M5 s manuálem udělají pro jiný trh a pro domácí trh ho prostě nemůžeš mít. Ale je to v podstatě jedno... nejsem potenciální kupec:) ani příznivce manuálu:)
Avatar - fOE
2. 2. 2015 20:53
Re: výkon...
Par procent? M5 a M6 se v USA prodalo v manualu 40%. To mi jako par rozhodne neprijde. ;-)
Evropa je v tomto horsi, pravda.
Avatar - white label
2. 2. 2015 20:59
Re: výkon...
Pokud se M5 prodává na US trhu v případě 40% zákazníků (máš k tomu nějaký zdroj info) pak je jasné, proč ho tam alternativně nabízí. Možná i proto, že je tam manuál (v zemi automatů) mnohem větší "rarita", než v Evropě. :-)
Avatar - fOE
3. 2. 2015 08:28
Re: výkon...
Skusim dohledat, je to uz dyl co jsem toto info zachytil a taky me tehda prekvapilo. O to smutnejsi pohled na nas evropany.
Avatar - white label
2. 2. 2015 16:59
Nakonec proč ne?
Po modelech X5/6 M a M6 GC už by M7 určitě nebyla žádným větším "zlem".
Rozbalit vlákno
36
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 17:01
Re: Nakonec proč ne?
bohuzial, povedane krasne - kruto, tak, ako to dokazes asi len ty >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
2. 2. 2015 17:11
Re: Nakonec proč ne?
M6 GC jsem viděl naživo jenom jednou a spadla mi brada, je to hodně pěkné auto. Má zadní pohon, je to celkem nízké, něco jako Aston Martin Rapide. Netuším, proč by to mělo být zlo?
Avatar - white label
2. 2. 2015 17:20
Re: Nakonec proč ne?
Nepíšu, že je zrovna M6 GC "zlo" (a uvozovky tam nejsou náhodou), proti X5 M je to celkem v pohodě, ale když může být M6 GC, proč by nemohla být i "krátká" M7? Mezi nimi už žádný velký rozdíl nevidím (délka, počet dveří...).
2. 2. 2015 17:36
Re: Nakonec proč ne?
Tím spíš, že třeba u S-klassy nikdo s AMG verzí problém nemá.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:40
Re: Nakonec proč ne?
Problém nemá ale kolik z těch 32 tisíc za rok prodanejch AMG je S-kláda? ;-)
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:19
Re: Nakonec proč ne?
Jestli to "náhodou" nebude tím, že S-klassa není sportovní auto ani ve verzi AMG. Nebo je třeba 7er od Alpiny automaticky sportovní auto?
2. 2. 2015 17:39
Re: Nakonec proč ne?
No ale X5M a X6M zlem jsou:) ale po naroubování symbolu M na dieselové modely už se nemůže nic horšího stát:)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 17:44
Re: Nakonec proč ne?
To je realita. Tuhle sem koukal na INVELT a bylo tam 116 skladovek. Z toho benzínový 4. A jedno z těch 4 bylo 740xd [odkaz]%5B%5D=petrol… >:-[]
Jo místní klasika - nejde dát vodkaz 8-s
Avatar - white label
2. 2. 2015 17:46
Re: Nakonec proč ne?
Vše je relativní, třeba X5M mi přijde jako větší "zlo", než X6M, tím spíš u jejich aktuálních generací.
2. 2. 2015 17:53
Re: Nakonec proč ne?
Taky jsem potkal tak jednu za rok... těch aut se hlavně v českých zemích opravdu moc neprodalo.
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:22
Re: Nakonec proč ne?
Běžte se tím "zlem" svézt mudrlanti, tyhle auta nejsou zážitek typu Lotus, ale jestli si myslíte, že M5 nebo nějaká RS6 v kombíku je ke "sportování" lepší nástroj než X6M, tak jste celkem mimo. Tohle mudrování o hranicích "zla" je akorát k pousmání. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 18:26
Re: Nakonec proč ne?
Tohle vidim stejně. :yes: ;-)
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:36
Re: Nakonec proč ne?
Co tak aspoň trochu přehodit slovosled (viz 18:14)? ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2015 18:50
Re: Nakonec proč ne?
Jj však sem si dal záležet aby tam byla i tečka za větou kterou normálně nepíšu >:-[]
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:30
Re: Nakonec proč ne?
Rozhodně si nemyslím, že je auto typu RS6 ke "sportování", ale určitě je to podstatně stravitelnější varianta, než případná Q7RS, a to zcela bez ohledu na to, jak dobře by taková Q7RS jezdila. ;-)
Pokud ti dává smysl "superrychlé" SUV, potom v tomto ohledu asi nemáš hranice a příště může BMW udělat třeba velké eMkové MPV a bude ti dávat smysl stejně, taky hlavně proto, že bude velmi schopně jezdit. :-)
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:39
Re: Nakonec proč ne?
V čem je RS6 kombi "stravitelnější" než zlo v podobě X6M? Zkus mi popsat reálné rozdíly ve způsobu používání jejich majiteli, případně rozdíly v jejich "sportovní" performanci.
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:44
Re: Nakonec proč ne?
Od začátku píšu především o X5M, což je ekvivalent případné RSQ7 a tam už opticky (podle mě, v obou případech - X5M/RSQ7) není o čem diskutovat... ;-)
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:54
Re: Nakonec proč ne?
Ale no tak X5M nebo X6M, jen trochu jiná kastle. Fakt tomu mám rozumět tak, že ta spousta příspěvků o "zlu" emkových verzí esůvéček se týká výhradně vzhledu?
Avatar - white label
2. 2. 2015 20:04
Re: Nakonec proč ne?
Výhradně ne, ale hlavně určitě, a vzhled souvisí i s těmi vzpomínanými rozměry.
3. 2. 2015 10:59
Re: Nakonec proč ne?
Ja trochu nechapu, v cem je probelm.
Pokud chci X5 a v ni poradny engine, tak tomu musi byt prizpusoben i podvozek, brzdy, interier... A kdo jiny u BMW by se o to mel postarat, nez "M"?
Tahle auta primarne nejou o bourani rekordu na ringu, tam je vypusti jen proto, aby dokazali, ze maji schopne auto jako celek, a taky proto, ze lidi, kteri na ta auta realne nemaj (treba ja) si o tom radi prectou a podiskutuji, tim se vytvari povedomi o vyrobku.
Primarne je to porad proste '"jen" nejvykonnejsi varianta modelu s patricne prizpusobenou technikou, zadne zlo bych v tom nehledal.
To same M550D - kdyz uz to auto ma takovy vykon, tak ho prece nemuzou nechat jen v normalni, civilni verzi, ne?
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 19:07
Re: Nakonec proč ne?
Asi to bude aj tradiciou - rychle kombiky tu su uz nejaky ten piatok...Rychle SUV so znacikom ///M - to je len marketingovy tah, a ako marketingovy mi prijde vcelku uspesny.
Pani z Mnichova ukazali svetu, ze dokazu slusne jazdne vlastnosti vstepit aj autu s az hnusne vysokym taziskom. Ale to je vsetko. Teda okrem toho, ze vdaka X5M a X6M si urobili taku marketingovu predpripravu na to, ako by potencialny zakaznik mohol prijat X-drive v M-kovych modeloch... :-!
Ako takyto "vyskumny projekt" - moze byt. V reale by som ale rozhodne prijal klasicky kombik, pri ktorom s oooo na singleframe a pismenkami RS plus patricne cislo, sa proste rata s tym, ze bude nechutne rychly, a aj vcelku schopny na ceste. ;-)
Nie, velke "sportove" SUV je fakt vacsia blbost, nez "konvencne" pojata karoseria osobneho auta.
Plus, ako dokaz nech ti posluzia cisla z Ringu od Mig_35(18:43)... ;-) - aj ked netvrdim, ze to je ten hlavny dovod. ;-)
2. 2. 2015 20:04
Re: Nakonec proč ne?
Taky jsem tam dával novou verzi s časem 8:05, to mi trochu spadla brada.
Avatar - AUDIRS6
2. 2. 2015 20:16
Re: Nakonec proč ne?
joo, len uz bolo neskoro... ;-)
Ale moj odmietavy postoj to k M-kovym 2,2 tonovym vysokym skatuliam nemeni. >:-[]
2. 2. 2015 18:38
Re: Nakonec proč ne?
Podle mého selského rozumu je sedan se zadním pohonem sportovnější, než autobus s pohonem 4x4. A vizuálně mi připadá M5ka velmi přitažlivá, na rozdíl od X5ky se sport paketem. Působí na mně určitě sportovnějším dojmem.
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:42
Re: Nakonec proč ne?
Svez se, takhle to nemá smysl, skutečný sport není ani jedno, reálný rozdíl na okruhu nula. Vzhled je jiná věc, má-li být X6M "zlem" čistě pro svůj vzhled, pak ok.
2. 2. 2015 18:43
Re: Nakonec proč ne?
Mezitím co jsi psal tenhle příspěvek jsem našel, že M5 je na Nordschleife za 7:55 a X6M 8:24. To je značný rozdíl:)
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 18:55
Re: Nakonec proč ne?
Novou X6M už jel někdo na NS?
2. 2. 2015 19:02
Re: Nakonec proč ne?
Srovnávám časy z fastestlaps. Pravděpodobně je tam čas staré. Ta nová bude o půl minuty rychlejší? A ty už jsi měl novou X6M na okruhu? Každopádně bych si vsadil, že M5 bude pořád rychlejší.

Tak už asi jo, prej 8.:05
[odkaz]
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 19:14
Re: Nakonec proč ne?
Jo, to je nálož jako prase na dvaceti km, hlavně se podívej, jaká auta jsou kolem tohoto času. >:D
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 19:16
Re: Nakonec proč ne?
Pořád doporučuju se svézt, je to jiný zážitek než s nějakou plackou, ale garantuju ti, že se tím emkem na kapotě nebudeš cítit podvedený. ;-)
Avatar - JDM
2. 2. 2015 22:17
Re: Nakonec proč ne?
jestli to fakt X6M dalo za 8:05 tak přemejšlím jak se klukům od BMW podařilo obelhat fyzikální zákony ...
2. 2. 2015 18:44
Re: Nakonec proč ne?
Asi jsme napojení:)
Avatar - white label
2. 2. 2015 18:49
Re: Nakonec proč ne?
Především X5M je "zlem" zejména pro svůj vzhled (SUV tvar, rozměry včetně obou výšek...).
Avatar - Dinar
2. 2. 2015 19:07
Re: Nakonec proč ne?
Pokud jde čistě o vzhled, tak mi mnohem legračnější přijde, až olepí sedmu karbonem a dozadu šoupnou spojler.

Jinak pro mně nedává čistě z hlediska sportu smysl nic z těhle překopaných verzí konfekčních modelů od střední nahoru. M3 taky není žádný sportovní zázrak při vědomí její ceny, za peníze M, RS, AMG už modelů střední třídy se dá koupit ryzí sporťák, tahle auta jsou prostě kompromis bez ohledu na třídu, "problém" esůvéček v emku je jen to, že nemají tradici, logicky. A není to otázka typu kastle, říct před třiceti lety, že uděláš sportovní kombík (bože, rodinný stěhovák) muselo znít stejně komicky, jako dnes sportovní SUV.
Avatar - white label
2. 2. 2015 20:47
Re: Nakonec proč ne?
Udělat M7 bez olepení karbonem a bez "pořádného" zadního spojleru by nešlo?
Myslím, že by to naopak šlo:
[odkaz]

Jenže ještě před 30/25 lety (např. Volvo 850/850R, nebo Éčko) nevypadaly typicky kombíky jako RS6 Avant, nebo M5 (E61), podobně jako dneska nevypadá Ečko AMG zdaleka tak přijatelně jako současná RS6. Udělat karoserii kombi (a nejen tu) se dá různě, záleží na přístupu a preferencích, proto mi i X6M(X4M) vadí o poznání méně, než X5M (X3M). Přesto má sedan logicky obecně blíž ke kombi, než k SUV.
Avatar - vabis
3. 2. 2015 00:09
Re: Nakonec proč ne?
šupito presto, sem s ním :-)