
Zákazníci si žádají výkonný sedan BMW M7
Byly doby, kdy BMW propůjčovalo označení ///M jen autům se skutečným sportovním potenciálem. To s příchodem emkových SUV už neplatí a z trikolóry se stal marketingový nástroj, i přesto však automobilka odolává pokušení nalepit ho i na nejluxusnější vůz v nabídce - sedmičkovou řadu. O důvodech se lze jen dohadovat, zvlášť když má BMW od svých příznivců na takovou verzi spoustu ohlasů.
Šéf produktového plánování BMW M Carsten Pries prozradil portálu Autoguide, že automobilka zaznamenává "reálnou poptávku" po modelu M7. Divize M prý dostává spoustu korespondence na téma ostřejší sedmičky, v řadě případů dokonce doplněné o počítačové rendery možné podoby takového auta s komentářem, že tak si konkrétní zájemce auto představuje.
I přesto si Pries nemyslí, že by o BMW M7 byl na trhu dostatečný zájem na to, aby se tím mělo M GmbH. zabývat. "Vždycky jsme měli více nápadů, než zdrojů", říká a dodává, že si není jistý, že by divize M měla dávat přednost modelu M7 před jinými potenciálními produkty. Klientela sedmičkového BMW se tedy zjevně bude muset i nadále spokojit pouze se stávající nabídkou a to i v nadcházející generaci. A ne, že by asi byl důvod si stěžovat...