Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ferrari 488 GTB: Nástupce modelu 458 Italia oficiálně

95 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Nádhera a rozhodně hezčí než byla Italia...tohle se jim povedlo zase jednou.
4bytelnýkola
no tady bych ty výplně dveří asi zkousl 😉
Avatar - Anonym
Anonym
vypadá to super, moc pěkná práce :yes: :yes:
wolff
Bobane nespletl ses?
webpaja
😄 :yes:
XTad
Tak ja nevim. Treti nove auto, co se mi dneska nelibi. Ty diry v boku jsou prehnane, naopak predni naraznik mi prijde zbytecne strohy. Pokus o odkaz na F1 chapu, ale stejne... Alespon ze zezadu se na to da kouakt.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Tak ten název jsem nakonec netrefil >😁

Jinak vzhledově krásné auto, ale v mých očích je 458 ještě výš, byla tak nádherně celistvá a čistá. Tady se mi líbí kratší příď, otvory pro nasávání na boku a celkově ladně se utahující zadní linky. Celkově opravdu zdařilá práce jako vždy, klobouk dolů. Motor dle očekávání má o něco zvýšený obsah než v Cali T a točí slušných 8 tisícovek, ale co to je v porovnání s 9250 otáček u předchozí atmosféry. Jízdně to bude asi zase pecka, o tom žádná, ale jinak 488 GTB (docela fajnové jméno) bude muset přesvědčit, že kouzlo nevyprchalo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No oni sami z turbořešení nijak nadšený nejsou [odkaz]
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
:yes: Četl jsem. Líbí se mi jak se k tomu staví, jinde by alibisticky razili opačný přístup, ale Ferrari i přes jejich novou, nuceně oturbenou produkci prostě prohlásí, že foukačky v takových autech nemají co dělat. Takhle se projevuje silně zakořeněná ideologie značky a hrdost. Snad bude mít 488 motorově co nejméně kompromisů. Podle všeho je ve Fioranu rychlejší než 458 Italia o 2 vtěřiny, z nuly na 200 je rychlejší o celou vteřinu než Speciale, takže to auto opravdu pojede, ale o čiré rychlosti to není.
Giorgio
Jelikož to auto zjevně vyvíjeli v době, kdy prožívali v F1 jednu z nejhorších sezon za hodně dlouhou dobu, tak to podle starého pravidla bude pekelně dobrý stroj.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Tak to platí o všech posledních Ferrari, které za posledních 5-6 let vznikly 😄 Přesně s nástupem 458 Italia a dalších výjimečných aut jako LaFerrari, 599 GTO, 458 Speciale a F12 (každé auto je dodnes špičkou své kategorie) se jejich forma v F1 zhoršovala čím dál víc s každým lepším a lepším silničním autem. Naštěstí to neplatilo na jejich GT program, kde sbírali a sbírají jedno vítězsví a tituly za druhým.

Každopádně to staré pravidlo forma v F1 x úroveň silničních aut platí téměř dokonale 😄 Jedinou výjimkou bylo tenkrát Enzo a 430 Scuderia. 488 se bude muset předvést, podle právě teď probíhajících testů F1 v Jerezu je Ferrari letos zatím nejrychlejší, takže by mohlo být pravidlo lehce otočeno 😉
Giorgio
Ferrari má za posledních 10 let vždycky výsledky v testech výrazně lepší výsledky než potom v závodech. Moc nevěřím, že by SF15-T byla taková pecka, ze které si i u Mercedesu sednou na zadek.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Tak mě osobně to nějak žíly netrhá, od dob co vyhrál v roce 2009 mistra můj oblíbenec Button na Brawn GP mě F1 už vůbec nebaví, prošla velkou degradací. Jinak máš pravdu, že na Mercedes letos mít nikdo zas nebude, rychlost v testech nemá takovou výpovědní hodnotu. Každopádně je u Ferrari vidět velký pokrok. Nikdy jsem jim v F1 vyloženě nefandil, vždycky jsem jim přál, ale můj tým byl hlavně McLaren. Ten letos vypadá bohužel marně, snad tu Hondu vyléčej. Obecně v motorsportu je pro mě (i pro zbytek fandů) špičkou WEC, kde Ferrari už léta válí s F458 GT2 😄 AF Corse je ověnčené tituly, letos se pojedu mrknout na Le Mans, jestli ho potřetí za posledních 5 let vyhrají 😄 A taky se mrknout na ten krásnej stroj, předtím, než bude nahrazen právě 488 GT2.
acraft
Tenhle postesk už nechali ventilovat několikrát, přijde mi to jako vytváření si alibi.
Podle důvěryhodných zdrojů 😉 bylo během vývoje a testování obrovským problémem chlazení motorového prostoru, to je bohužel důvod, proč byly původní čisté linie karosérie rozpárány krátery pro přívod vzduchu. Snad se nebude epizoda s hořením opakovat..
Avatar - TeeJay
TeeJay
Nejdříve tím zahrozila California T a nyní to s drtivou definitivou potvrzuje 488 GTB - Ferrari nám vstoupilo do éry, kdy nová generace bude jen jinak tvarované světýlko tady a plastíček támhle, zcela v duchu toho, co předvádí už dekády Ferrari a Lamborghini. zatímco doteď jsme vždycky byli jako na trní, s čím Pininfarina zase přijde, teď se to hodí do kopírky, přeretušuje a máme nové Féčko. 😒

Pěkné auto, o tom žádná, ale Ferrari bylo vždycky o změně, tohle je fail, stejně jako ten turbomotor. 8-s :no:
Avatar - 125S
125S
No když se podívám do minulosti, tak to tak Ferrari dělá už od 308GTB...

328 byla evolucí 308
355 evolucí 348
430 evolucí 360
No a 488 zase evolucí 458 😉

Mě to nevádí, stejnak je už tecnika na takové úrovni, že se vylepšování shrne do malých úprav.

Ale je pravda, že tam chybý to překvapení, co zase výrobce vymyslí za novou vychytávku nebo novou nevyzkoušenou konstrukci ;-\ .
Avatar - Ham.
Ham.
Nevidím jediný důvod, proč by se měli křečovat do nějakého překvapení. 458 byla dokonalá, 488 je ještě dokonalejší, vycizelovaný každý detail. Značka s takovou tradicí musí postavit auto na které když se podívá třeba malý kluk poprvé, tak musí automaticky vydechnout Ferrari. Prostě okamžitá a nezpochybnitelní identifikace se značkou a návaznost s předchozími modely musí být základním designovým znakem takové ikony. Šokující kreace, kdy v každé generaci je to o něčem jiném, je pro neusazené značky, které neustále hledají svou tvář a nejsou schopné hlubšího zásahu a pokaždé musí šokovat, protože jinak by po nich ani pes neštěkl.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Chceš říct, že Ferrari bylo až do dneška neusazenou značkou a žes její auta na první pohled nepoznal? Smutné. 😒
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Ham tím myslí jemnou, nenucenou evoluci a designový jazyk, který si značka celé dekády hýčká a definuje se jím. Jsou některé prvky, které si design té a té značky nemůže dovolit vypustit, protože na nich stojí. Proto když vyjede nové Ferrari (úplně nové, jako byla tehdy 45😄 tak člověka ohromí novými, neotřelými tvary, jejichž základ je ale přesto v tradici a designovém slohu hluboce zakotven.
Avatar - Ham.
Ham.
Ne, chci říci pravý opak, Ferrari je dávno "usazená" sportovní značka takže její modely na sebe dokonale navazují a nesou si řadu designových markant z generace na generaci a tak je to správně. Tak jako si 458 nesla řadu znaků 430, tak teď je 488 evolucí 458. Nikoliv smutné, ale naopak fantastické 😄
Na designu nového auta není těžké šokovat, to svede i průměrný malíř komiksů, ale zdokonalit dokonalé. A to se podle mě 488 povedlo, stačí se 10 sec. dívat na toto
[odkaz]
a kdykoliv ji potkám na silnici (a že jich člověk zase tak moc nepotká) tak ji okamžitě poznám. To nemohu říci o žádném jiném autě.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Z profilu je to auto k sežrání :yes:
webpaja
Souhlas! 😉
Avatar - 125S
125S
Lépe bych to neřekl 😄 :yes:
Avatar - iudex
iudex
:yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ten pohlad je hypnotizujuci !!!! Dival som sa na to vyse minutu !!!! >😁 :yes:
MariAchi
Masakr... :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Tak je to evoluce dokonalého auta, s dokonalým designem, těžko se na to navazuje, tak ho jen v různých místech jinak ''vysochali''. Dost na to, aby se od 458 odlišilo a akorát na to, aby ta krása byla zachována 😉 Vím jak to myslíš, ale v tomhle případě se mi takovýhle přístup zamlouvá. Ferrari ví, že se Pininfarinovi 458 extrémně povedla.

Od velkých změn jsou tu dvanáctiválcové klenoty vyjíždějící každou dekádu - viz. Enzo a LaFerrari. 599 GTB a F12 jsou také o něčem jiném, přesto v sobě vždy ukrývají chytrou a nenápadnou narážku na pokrevní linii 😄 Jak píše 125S, u V8 Ferrari je tenhle přístup tradice, teprve další osmiválcové Ferrari bude od podlahy úplně novou záležitostí.
webpaja
Bavíš se o FL, ne o zbrusu novém modelu...jsem zvědav jak Honda přistoupí po pár letech k NSX 😉
Avatar - iudex
iudex
"Nové Ferrari sú škaredé a nanič", povedal človek, ktorému sa páčia Hondy. >😒]
MariAchi
Kdo taky jiny, iudexi 😄
Avatar - vertebra
vertebra
Chce se mi zvracet ze všech těch komentářů o tom, jak je to super, popřípadě jak je 488 krásná. Ferrari poslední dobou mi připomínají korejský přeplácaný design, akorát se na něj nalepí slovíčko italský a vášeň.
Když vyšel mp4-12c s téměř totožnou specifikací jako 488 GTB, všichni ho osočovali, že prostě to není ono, že není puristické jako Ferrari. Faktem ale zůstává, že kvalitou zpracování a reálnými časy vytřel s nenovinářskou verzí 458 Italia podlahu. Ne nadarmo se říká, že nejdřív se vymyslí na marketingovém oddělení časy zrychlení a kola ve Fioranu a pak teprve auto.
Probuďte se z toho Ferrari snu, akorát všechno nadsazují a lidi jim to žerou, stejně Apple a iPhone.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
A hele, další nepřející, zamindrákovaný a zahořklý Jára >😁

Na takovéhle patrony tu není nikdo zvědavý. A srovnávat Apple a Ferrari? No tím jsi to úplně zazdil člověče :-!

Když vyjel MP4-12C, tak měl 600 koní, bylo to pěkné, ale ne moc nápadité auto, ve všech srovnáních s 458 Italia propadl a to včetně kvality (ve 12C nikdy nefungovala navigace). Na spoustě okruhů si 458 s 12C vytřela podlahu. První 12C byly podle všeho opravdu špatné, kousavé, elektronika kecala do řízení, auto překáželo v řidiči v interakci a zábavě. Navíc prostě působí sterilně, motor nebyl ani z poloviny takové mistrovské dílo jako ten ve Ferrari, nezněl tak uhrančivě, motor, jízda, vyváženost a hravost byla jasnou dominantou 458.

Navíc napsat něco takového pod článek k autu, které bylo dneska představeno a nemáš nejmenší tušení jak jezdí, zní a působí...a Ferrari má purismus, emoce a charakter v DNA, tyhle auta jsou hlavně o pocitu a jízdních schopnostech, ne o pouhé rychlosti a číslech, jak to všude každý potvrdil.
Avatar - vertebra
vertebra
Tak za prvé, bavím se tu o autech, která nejsou určena pro novináře, jistě jste jako "petrolheadi" narazili na článek Chrise Harrise: Ferrari is on fire!

McLaren a jeho navigace nefungovala, protože si vyvíjeli systém sami, každý půl rok vydají aktualizaci, ať už výkonovou nebo designovou, kterou zdarma instalují na všechny již prodané vozy. Také je fakt, že MP4-12C najede ročně 4x víc kilometrů než jakékoliv Ferrari, protože je jednoduché s ním žít na denní bázi.

A k motoru. V dnešní produkci kromě McLarenu snad nikdo nepoužívá motor čistě vyvíjený pro závody jak je tomu MP4-12C. Poslední si pamatuji Carrera GT.

Ano je sterilní, to mu však nebere nic z jeho schopností. Lexus LFA je taky čistě sterilní auto(až na ten skvělý zvuk) a nikdo jej za to nehaní. Jsem rád, že jste se vybarvili svými krásnými komentáři viz "zahořklý Jára".

Na srovnání s Apple stále trvám. Každý rok stejně vyhlížející produkt a k němu marketingová přiručka: Lehčí, rychlejší, svižnější.
MariAchi
Ze se ti Ferrari nelibi, chapu a beru to, je to tvuj pohled.

Ze ho srovnavas s Apple svedci o tom, ze absolutne netusis nic ani o Ferrari, ani o Apple.
webpaja
...klučina si přečetl článek o McL a hurá máme tu odporníka 😉
MariAchi
Taky mu tady kontroval chlapec, kterej si precet o Ferrari a hned je taky vodpornik >😁

Vrana k vrane...vsak to znas 😄
webpaja
>😒]
Joab
Na celej ten.. věc asi nemá smysl reagovat, nicméně nejvíc mě zaujalo todleto😒br /> "Také je fakt, že MP4-12C najede ročně 4x víc kilometrů než jakékoliv Ferrari"
Prosímtě dolož to nějakym odkazem nebo tak, když je to teda ten fakt.
MariAchi
Jednoduchy - zapne xBox, spusti gamesku a vyjede si statistiky, ktery auto pouziva nejcasteji.
zlysoused
Běž se projít, venku je krásně. 😉
Avatar - vertebra
vertebra
Zařiďte si vycházky, ať o to taky nepřijdete! 😉
Fuller
Ty asi moc o designe nevieš že??? si mysliš že si dedo vševedo že???
webpaja
Upřímně jsem nevěděl, jak Ferrari FL pojme (vyjma dlouho avizovanýho přeplňování turbodmychadlem). Výsledek překonal moje očekávání...to jak se v Maranellu povedlo vycizelovat základní tvar Italie pomocí pár z vizuálního hlediska drobných detailů je dechberoucí.
Ferrari si zkrátka stejně jako Lambo s ničím nespletete. Jen Honda klub a semtam nějaký hater si mele svou.
Za mě tedy :yes: naprosto přesvědčivý! 😉
Avatar - vertebra
vertebra
Ale jo, Ferrari si opravdu s ničím nespletete. Smrad pozéra a finančního poradce z OVB dokonce vizuální vjem předčí.
samael
Myslíš si,že je Přemek Pazdera,který má zřejmě největší sbírku Ferrari v ČR,taky pózer?
Avatar - vertebra
vertebra
Velice se omlouvám, pana Pazderu neznám. Určitě se jedná o lukrativní druh sběratelství, Ferrari (hlavně ty starší kousky) mají zvyšující se hodnotu. Další z mocných efektů Ferrari. Ne nadarmo je to nejvlivnější značka na světě.
samael
Nesedává po barech se"scuderia boys" a tak o něm není tak slyšet,ale ortodoxní fanoušci Ferrari ho znají.
Avatar - vertebra
vertebra
Někdo tu mluvil o Honda fanboys. Podle mě jak ty říkáš Scuderia fanboys jsou daleko horší skupina. Ale za to může prostě ten agresivní marketing. Upřímně, vůči člověku jež miluje Ferrari i přes pravdu o nich a vlastnil jich více než dost, smýšlím jen v tom nejlepším. Ale o člověku, co má Ferrari bundu a jde si honit na internet díky technické specifikaci, jež si Ferrari vycucalo z prstu, z těch je mi na nic.
MariAchi
Scuderia boys si najdi na jutubu, to budes cucet co je to za dementy.
webpaja
Je tu někdo kdo má Ferrari bundu? Můžeš doložit jak si Ferrari vycucalo technický parametry z prstu?

...jedno se ti upřít nedá...docela bavíš >😒]
Avatar - vertebra
vertebra
[odkaz] Snad si to rozlouskáš.
webpaja
Takže McLarenfunweb je pro tebe směrodatnej... No, co k tomu víc říct >😒] :yes:
Avatar - vertebra
vertebra
A co je pro tebe směrodatné? Velice chabé odbočení od tématu. Pokud ti to nestačí. [odkaz]
MariAchi
Tak pokud bych chtel takto "odborne" plivat na nejake auto, tak by pro me byla smerodatna osobni zkusenost, ne nejake kecy z netu.
Avatar - vertebra
vertebra
Můžeme tuto diskuzi rovnou uzavřít, pokud jde o osobní zážitky. Rovnou se vybodněte na srovnávací testy.
MariAchi
Jiste chapes ze diskuse typu "A je lepsi, bo to napsal Franta! Ne, B je lepsi, bo to napsal Pepa!" je tak naivni, jak jen diskuse o realne veci muze byt.
samael
Ferrari lunapark v Arábii a vypatlanci ze scuderia boys ovšem nic nemění na tom,že Ferrari je absolutní vrchol motorismu(i když momentálně v F1 zrovna nezáří),co je víc než 458 Speciale a LaFerrari?Nic.
Avatar - vertebra
vertebra
já nevím, co třeba P1? nebo 918 Spyder?
samael
V testu Evo i v Top Gearu celkem jednoznačně zvítězilo LaFerrari.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
LaFerrari vyhrálo s přehledem srovnání v Top Gearu (jako jasného vítěze ho vybrali všichni 3 redaktoři), vyhrálo srovnání s P1 v časopisu Car Magazine (český Speed), během prvních jízd a testů z něj byli všichni uneseni nejvíce. Verdikt se často opakuje - ultimativní řidičské hyperauto a nejlepší současné auto na světě. A 458 Speciale? To vyhrálo všechno co se dalo, od srovnání přes vyhlašování nejlepších aut roku - opět, nejlepší supersport planety. to samé platí o nejlepším supersportu s motorem vpředu 599 GTO a nejlepším super GT F12 Berlinetta. K tomu si přidej báječně vypadající a jistě famózně nadané 488 GTB, nesmírné úspěchy Ferrari v motorsportu v GT odnoži (WEC, FIA GT, International GT Open, European Le Mans Series, atd.) tak to, co napsal samael je naprosto dokonalý popis toho, jak se věci v posledních letech mají 😄
Avatar - vertebra
vertebra
Úžasné. Pokud si ty články z hlavy ještě pamatuji, měli ke každému určité výhrady a jako auto na denní bázi je 918 Spyder nejpoužitelnější. Mluvíš tu o úspěchu Ferrari v GT závodech. Porovnej to s úspěchy Porsche v GT sériích, kde ani nemají potřebu vést tovární tým, všechen úspěch zařídí soukromé týmy. A co se týče 458 Speciale, myslím že proti GT3 by nikdo neváhal, koupil GT3 a ušetřených 100.000 liber použil na benzín a krásnou dovolenou.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Použitelnost je u tak vyjímečných hyperaut ten poslední faktor, který kupce zajímá, hraje roli a vypovídá o excelenci auta. Tohle je verdikt nad Porsche - je moc těžké, má neprogresivní brzdy, při vypnutých systémech kousavé a nepodajné, je nedotáčivé, není dostatečně výjimečné a nepodněcuje tak zábavu a nadšení a víc než jako hypersport působí jako technologicky vyspělé GT. Ferrari vyhrálo ve všech ohledech, které jsou pro nadšence a pravé řidiče nejdůležitější - má s přehledem nejlepší motor a pohonné ústrojí (kde elektromotor slouží jen pro posílení dynamické stránky), nejlepší reakci na plyn a výkonovou křivku, má nejvíce komunikativní a nejpřesnější řízení, je nejlépe vyvážené, má nejlepší zvuk a design, reakce přední nápravy nemají ve světě automobilů konkurenci, má největší auru, nejlepší zvuk a teatrálnost. Je nejvíce zaměřené na řidiče, nejvíce soustředěné na čistou radost z jízdy a nejvíce vtáhne do děje. Je poddajné a všechen výkon je využitelný. Prostě nejvíce chytne za srdce, má nejlepší jízdní chopnosti, je to vrchol dnešních aut a současně vrchol a konec jedné úžasné éry (atmo V12, soustředění na jízdu).

Porovnávám GT úspěchy v posledních 6-7 letech a vychází mi jako jasný vítěz Ferrari, které vyhrálo téměř všechno co se dalo. Opět. Jen minulý rok všechny mistrovské tituly ve WEC (titul konstruktérů potřetí v řadě, titul jezdců podruhé), 2x výhra v Le Mans za poslední 4 roky, 2x titul jezdci i týmy v International GT, titul mistrů ve FIA GT3, tituly v European i American Le Mans Series a další a další úspěchy. F458 Italia má na kontě už něco přes 160 vítěztsví. Očividně o GT závodech moc nevíš, kromě továrního AF Corse je F458 Italia využívána především soukromníky. Paradoxem je, že Porsche tovární tým má taky, ty tvrdíš opak. Porsche v GT závodech není vůbec vidět, jejich výsledky jsou mizerné, jejich účast klesá.

A když si člověk vybírá ultimativní nástroj na okruh a ví, jakou investici provoz takového auta vyžaduje, tak má zpravidla konto takové, aby si pořídil to lepší auto ze dvojice - Speciale.
Avatar - Emel
Emel
Víš co spojuje petrolheady? Láska k autům...

Přál bych ti někdy zažít sraz, kde se sejdou lidi s VW, Porsche, Fordem, Jaguarem, Mazdou, BMW, Fiatem, Škodovkou... a úplně normálně si pokecají o autech. Jasně, nějaké to rýpnutí k tomu patří... ale v diskusi o autu typu 488 už by to z mého pohledu chtělo od běžného smrtelníka (s Polem v avataru) trošku pokory 😉
samael
Ferrari je totiž něco jiného než ostatní auta včetně Porsche.
Avatar - Emel
Emel
Další takovej ;-\ . Ok, já už vám nechám volné pole...
Avatar - iudex
iudex
:yes:
Ale ako sa zdá, hádžeš margaritas ante porcos. 😉
Avatar - vertebra
vertebra
A jako co, že teď jezdím vw polo, protože je to prostě dobrý auto do města je jako argument? Myslíš si že jediný co znám je jen tohle auto? No vzhledem k vašim komentářům jste všichni jeli ve Ferrari a v jeho konkurenci, na srazu s auty jsem taky byl můžu ti s přehledem říct, že napriklad člověk co má čiplou Octavii s neony bude pořád ***.
918 spyder je stejná jako 959. Všichni budou slintat po F40(v dnešní éře se mu nejvíce podobá P1), aale ti co se vyznaji ti řeknou, že 959 je z těch dvou ta opravdová legenda.
Avatar - Emel
Emel
Dobře, teologickou terminologií... boj o tvou duši už jsem vzdal.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Je mnoho důvodů proč je F40 mnohem větší ikonou oproti 959, stejně jako je Enzo proti Carreře GT a nyní LaFerrari oproti 918. Ferrari se soustředí na vzrušení, jízdní schopnosti, emoce, nenahraditelné a poctivé pohonné ústrojí a propojení s řidičem. Ikony a legendy z nich udělalo především veřejné povědomí o tom, jak fantastická řidičská auta to jsou. Navíc je obklopuje faktor až mýtické vzácnosti, jsou to symboly jednotlivých dekád automobilismu. Porsche 959 a teď 918 jsou moc soustředěné na chladnou techniku, takové odměřené a rozdvojené osobnosti, snažící se umět víc věcí najednou a to není dobře, nakonec to auto vyloženě nevyniká v ničem a na hodnocení lidí co s nimi se to hned projevilo.
Avatar - vertebra
vertebra
Bohužel musím oponovat. Carrera GT je to nejčistší auto, které se dalo koupit. Vyžadovalo řidičský um, kvůli jeho spojce a kousavosti. Enzo má lepší zrychlení, GT je o mnoho mrštnější. Pokud se petrolheadi charakterizují pouze tupým zíráním na volant, který má extra krátký převod řízení(rozuměj ve Ferrari slovníku mrštný) a posloucháním zvuku motoru(což je opravdu krásný zvuk), tak jste jen stádo ovcí. Auta jsou emoční záležitost, ale auta jsou taky technika a radost z toho, že s ním opravdu někam můžeš jet. Proč měla Honda NSX takový úspěch? Protože narozdíl od F355 jste si jí mohli užívat každý den.
samael
To jako že někdo bude jezdit s 918 do Tesca?Prostě je LaFerrari nejlepší a basta,to se nedá nijak okecat.A Speciale je zase lepší než GT3,což není z mé hlavy,ale z per redaktorů renomovaných britských časopisů,kteří tomu rozumí určitě víc než my.Což nijak nesnižuje kvality 918 A GT3,což jsou samozřejmě skvělá auta,ale někdo musí být nejlepší a tím nejlepším je Ferrari.
Avatar - Emel
Emel
918 zajela skvělé časy na Ringu, četl jsem hodně nadšených ohlasů... je to spíš otázka osobních preferencí.
samael
918 je super a vypadá stejně dobře jako LaFerrari a navíc má pěkné "budíky",které mi u LaFerrari schází,ale verdikt je jasný,králem je Ferrari.
webpaja
Jak se ti v nich jelo...nejlepší? 😉
samael
a nikdo si nestěžuje. >😒]
webpaja
Smrad pozéra? Zatím se tu jako pozér ukazuješ leda ty 😉
Avatar - iudex
iudex
No neviem či je spravodlivé volať gétébéčko iba faceliftom, rozsah zmien rozhodne oprávňuje volať to novou generáciou. Keby to bol len nový motor, OK, ale na karosérii snáď nenájdeš jediný zhodný panel, všetko je iné, najviac to vynikne zboku: [odkaz]
[odkaz]
Spredu sú porovnateľne dobré, ale zboku pôsobí nové oveľa agresívnejšie, dravejšie, skrátka viac ako superšport.
webpaja
Beru to jako velkej FL 😉 . Ovšem nic to nemění na tom, že je to překrásně vybroušenej kousek!
Avatar - boost.
boost.
:yes: :yes: :yes😒br />
Krásné auto. Obzvlášť ten zadek krásně čistej. A je stále vidět, že to s automobilismem není tak hrozný, jak si mnozí myslí. 😄
Avatar - Emel
Emel
Nejsem si jistý, že se mi to líbí víc než 458... ty nasávací hrby působí proti 458 trošku na sílu. Ale co, 458 je možná nejhezčí supersport... a 488 taky... bravo Ferrari.

PS: pro mě tedy jednu 458. Turbo beru u dvoulitru, tady už ho nepotřebuju.
MariAchi
Trefa, jako se od tebe da tradicne cekat :yes:
Avatar - TeeJay
TeeJay
Turbomotor prostě potřebuje vzduch. 😉 Ovšem už Italie hořely jak seník, majitele GTB lituju předem. 😢
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Italie nehořely proto, že by se špatně chladily, ale kvůli závadnému lepidlu hned zkraje produkce. Ferrari to ihned vyřešilo.
MariAchi
...že to Hurracán nebude mí tak jednoduchý 😄 :yes:
webpaja
Tak nějak! 😉
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Tak Huracán už má v podstatě problém, ač atmosférický desetiválcový hrdina, tak na 488 GTB a 675L-T bude ztrácet 60-65 koní, plus se dá očekávat, že Ferrari i McLaren budou zábavnější a řidičsky nadanější. Lambo hodně rychle přijde se Superleggerou nebo s posílenou verzí se zadním náhonem alá Valentino Balboni.
MariAchi
Co si vy, Kefalin, predstavujete pod pojmom "zábavnější a řidičsky nadanější"?

Lambo je, jake je, Ferrari je, jake je, McLaren je, jaky je a Porsche je, jake je. Odjakziva doted.
Kazdej ma moznost si vybrat, co vlastne chce, neni nnutne detinsky plivat na konkurenty, jen proto, ze jsou pod koncernem, kterej nemas rad.
Leggery a podobne limitky mam Lambo v programu v podstate celou svou novou dekadu, stejne jako fakt, ze s kazdou limitkou prijde i zvyseni vykonu motoru, takze prekvapeni se nekona...
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Je obecně známo, že Huracán není snadné utrhnout, je nastavený na co největší bezpečnost pasažerů (jak tvrdí sama automobilka), je nedotáčivý a do jízdy trochu kecá elektronika (nejde úplně vypnout). Jediný člověk, který zpochybnil prohlášení o bezpečnosti byl český maník, který se rozhodl, že svět jednoho Huracánu zbaví na maďarské dálnici. Jinak Lamborghini nikdy necílilo na takovou sofistikovanost jako např Ferrari, McLaren nebo Porsche, ne se základními modely. Já na nic neplivu, jen tu podávám fakta, nechápu tvou reakci?? Lamborghini miluju, koncern nemusím, ale ne že bych ho vyloženě nenáviděl, Lamborghini vzkvétá, takže nevidím důvod je jakkoliv hanit.

Lamborghini používalo některé edice jako dorovnání sázky v pokeru - viz. Superleggera, která měla 575 koní, stejně jako 458 Italia když vyjela 😄 A takové Gallardo Squadra Corse je vynikající okruhová zbraň, to bych si nechal líbit. S Valentino Balboni asi nejlepší verze.
acraft
Hater-teoretik na Tebe teď bude mít problém zareagovat, neposkytl jsi mu dostatek střeliva 😉.
MariAchi
Vtipne, lec naprosto mimo.
MariAchi
No vidis, ja bych treba okruhovou zbran nechtel ani za nic, takze pohon vsech kol s tou hromadou koni je pro mne urcite lepsi volba - pokud bych si tedy mezi temito skvosty mohl vybirat. To je to, o cem pisu, kazde z tech aut je ladeno trochu jinak, i mezi bohatymi labuzniky jsou ruzne chute.
zlysoused
Teď ještě jednu 488 prosím.
4bytelnýkola
😄 "ohodil tě porsche?"
Avatar - Anonym
Anonym
455 je lepší >😁 [odkaz]
webpaja
Já zamrznul u kšiltovky >😒] Ale do svýho ji nosit nesmím 😄