Ekonomika
Za tim musi byt nějaka nelegalni latka. Jinak si tento optimismus neumim vysvětit.
Říkám si, že už asi spím a tenhle článek se mi zdá >😁
"Dlužno však dodat, že ve standardu dostanete poměrně dost výbavy – například litá 16“ kola, manuální klimatizaci, diodové denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, kožený multifunkční volant, tempomat či zadní parkovací čidla."
S atmo 1.2 62kw za 364.990 CZK...to je vážně dobrej fór >😁 >😁
"Dlužno však dodat, že ve standardu dostanete poměrně dost výbavy – například litá 16“ kola, manuální klimatizaci, diodové denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, kožený multifunkční volant, tempomat či zadní parkovací čidla."
S atmo 1.2 62kw za 364.990 CZK...to je vážně dobrej fór >😁 >😁
Koukám, že poslední dobou většina výrobců, potažmo marketingových oddělení přišla na takhle jednoduchý způsob, jak vymámit z lidí ještě více peněz. Dříve byl základ mnoha hatchbacků třídveřová varianta a za další pár dveří se připlácelo. Dnes je tato varianta základní, i když stojí pořád stejně, jako dříve s příplatkem a třídveřová varianta se pojmenovala honosně Coupé, za což se žádá po zákazníkovi opět další příplatek. Jan tak logicky si pak zákazník připlatí za to, že nedostane zadní dveře. Myslím, že s tím začal Renault u Méganu, pokud se pletu, tak mě opravte. Dál je to Kia Cee'd, Hyundai i30, teď i20...kdyžtak mě doplňte. Možná VW Scirocco, ale to nebyla jen jiná varianta stejného vozu, i když Coupé to taky opravdu nebylo. Ale vychází jim to a zákazníci jim to žerou i s navijákem 😄 A prosím zarytí fanoušci Hyundaiů, nechoďte na mě s tím, že je to mnohem sportovnější, že má lepší podvozky atd. Tohle všechno opravdu nemá hodnotu onoho příplatku. 😄
Je to o parádě , chceš se líbit a chceš hezčí karoserii tak si připlať , co je na tom špatnýho ? tomu komu se to libí a chce to tak si připlatí kdo nechce nechá být to jsou jednoduchý počty a když to lidi kupují tak proč by jim to nenabízeli a myslím že o polykání navijáků to fakt není i ten ze zvláštní školy pozná že za víc peněz dostává menší auto (vzhledově) , menší ale hezčí.
Kvalitní sportovní podvozek aby za něco stál vyjde klidně na 100tis ale záleží na jaký auto 😉
Kvalitní sportovní podvozek aby za něco stál vyjde klidně na 100tis ale záleží na jaký auto 😉
Dřív to byly opravdu základní verze se třemi dveřmi, tj. stejné auto jako hatchback, ale bez zadního páru dveří, dnes už ty trojdvířka mají i trochu jinou karosérii, někdy vzadu víceprvek (možná), jinou výbavu, už to není trojdvířko v ceně "od", ale rozšíření nabídky o variantu coupé.
Tahle i20 coupe je konkurentem třeba pro A1, s tím, že je větší a hezčí než A1, proto ta vyšší cena.
Tahle i20 coupe je konkurentem třeba pro A1, s tím, že je větší a hezčí než A1, proto ta vyšší cena.
Škoda, že se už nevyhlašuje Zlatý ventilek, za tu poslední větu by ses zcela jistě dostal na bednu >😁
Ano a přesně kvůli takovým lidem, jako jsi ty, co jim tenhle marketingový trik sežerou, se tato auta dělají....
A konkurent pro A1 a je dražší, protože je větší...takže si připlatíš za ,,sportovní" coupé, a ještě si oproti A1 připlatíš za to, že je praktické a tedy ne tak sportovní >😁
Tomu se říká slušná práce marketingu, takhle zblbnout člověka
A konkurent pro A1 a je dražší, protože je větší...takže si připlatíš za ,,sportovní" coupé, a ještě si oproti A1 připlatíš za to, že je praktické a tedy ne tak sportovní >😁
Tomu se říká slušná práce marketingu, takhle zblbnout člověka
aby to jen pěkně nevypadalo, ale alespoň trochu i jelo...
Dneska je to samá aprílová zpráva, nejdříve 308 GT za cenu Golfu GTI, teď tohle, čeho se ještě dočkáme večer... možná Grand Sorento za cenu X5M >😒] >😒] >😒]
Dneska je to samá aprílová zpráva, nejdříve 308 GT za cenu Golfu GTI, teď tohle, čeho se ještě dočkáme večer... možná Grand Sorento za cenu X5M >😒] >😒] >😒]
Zdravím.
Nemůžu si pomoct, ale když tohle vidím, tak mě napadá, že proč by si měl někdo kupovat za tuto cenu zdrclej hatchback od Hyundai..
Za tu cenu může mít třeba nádherné Clio ve výbavě GT se 120 koňovým motorem, sportovními sedadly, podvozkem naladěným Renault Sportem a hlavně plnou výbavou (handsfree, automatické klima, navigace...). A nebo když chce vyloženě třídveřák / coupé, tak za tu cenu má Megana Coupé, kterej je o segment výš...
Nemůžu si pomoct, ale když tohle vidím, tak mě napadá, že proč by si měl někdo kupovat za tuto cenu zdrclej hatchback od Hyundai..
Za tu cenu může mít třeba nádherné Clio ve výbavě GT se 120 koňovým motorem, sportovními sedadly, podvozkem naladěným Renault Sportem a hlavně plnou výbavou (handsfree, automatické klima, navigace...). A nebo když chce vyloženě třídveřák / coupé, tak za tu cenu má Megana Coupé, kterej je o segment výš...
Přesně tak, ta paralela se tady přímo nabízí. Vždyť si navíc střílí do vlastních řad, pro_cee'd je levnější. Nechápu... 8-s
Odvaha je, když Hyundai nastaví ceny základní i20 na úroveň cen zavedené konkurence typu Fabia
Naivita je, když nastaví ceny dýchavičného třídveřového přibližovadla na úroveň výborného hot hatche Suzuki Swift Sport.
Jestli si tohle auto za tyhle peníze koupí, tak za ním osobně dojdu a řeknu mu, že je blbec.
Naivita je, když nastaví ceny dýchavičného třídveřového přibližovadla na úroveň výborného hot hatche Suzuki Swift Sport.
Jestli si tohle auto za tyhle peníze koupí, tak za ním osobně dojdu a řeknu mu, že je blbec.
súhlas, ale myslím že swift u mnohých dopláca na to, že je malý (v rámci triedy)
Swift je o dost menší, takže to není nejlepší příklad. Ale za 443 tis. Kč koupíš Fiestu ST, sice to není nadauto, ale alespoň to pojede 😄
Na druhou cenu nepředpokládám, že i20 budou ve skutečnosti prodávat u nás za tyto ceny, to by jim nikdo nekoupil.
Na druhou cenu nepředpokládám, že i20 budou ve skutečnosti prodávat u nás za tyto ceny, to by jim nikdo nekoupil.
"Jestli si tohle auto za tyhle peníze koupí, tak za ním osobně dojdu a řeknu mu, že je blbec. " Pes ktery steka nekouse. Pocitam, ze bys to udelal tak jednou, a skoncil v sadre, jak znam jesitnost fandu H/K. Apropos, co ti po tom co kdo koupi? Pohledem na kristalovou kouli vidim, ze se jich nejmin v 2015 75 kusu proda. :-!
Chtít za sportovněji se tvářící malé auto s náznakem motoru 400 litrů, to by snad ani v místních recenzích neměli odvahu označit za "ambiciozně nastavenou" cenu. Motor 1.2 nemá cenu komentovat vůbec.
Když si dám vedle sebe oficiální ceny této i20 a třeba Fiesty ST, tak cenový rozdíl zanedbatelný, jízdní víc než značný.
Když si dám vedle sebe oficiální ceny této i20 a třeba Fiesty ST, tak cenový rozdíl zanedbatelný, jízdní víc než značný.
tak to srovnejte s ceníkem A1
😉
Ale o tom bych i uvazoval: [odkaz] :-!