Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i20 Coupe je o 95.000 Kč dražší než hatchback se stejným motorem

Hyundai vydal ceník sportovněji laděné verze modelu i20. Coupe začíná na 364.990 Kč, což je o 95.000 více než kolik zaplatíte za hatchback s adekvátním motorem.
Zpět na článek
4. 2. 2015 16:12
4. 2. 2015 18:20
5. 2. 2015 12:41
5. 2. 2015 13:21
6. 2. 2015 07:31
26. 3. 2015 20:35
4. 2. 2015 23:07
5. 2. 2015 09:09
4. 2. 2015 16:12
Hyundai
Tak asi jich maji malo, tak je nechtej prodavat, ale jen skladovat >:D
Rozbalit vlákno
6
4. 2. 2015 16:30
Re: Hyundai
Indicke auto za indicke ceny? [odkaz]
;-)
Ale o tom bych i uvazoval: [odkaz] :-!
4. 2. 2015 18:20
Re: Hyundai
cena půjde dolů, vypadá pěkně
5. 2. 2015 12:41
Re: Hyundai
A soused z Boleslavi bude jeeeeeeeště menší 8-s
5. 2. 2015 13:21
Re: Hyundai
super reklama >:D :yes:
26. 3. 2015 20:35
Re: Hyundai
Potřebují homologovat novou na WRC tak musí vyrobit. A on si jí někdo koupí, ale ne v ČR.
Avatar - miromen
4. 2. 2015 16:35
Vidím dobře ?
Za tim musi byt nějaka nelegalni latka. Jinak si tento optimismus neumim vysvětit.
Rozbalit vlákno
3
5. 2. 2015 00:02
Re: Vidím dobře ?
Říkám si, že už asi spím a tenhle článek se mi zdá >:D

"Dlužno však dodat, že ve standardu dostanete poměrně dost výbavy – například litá 16“ kola, manuální klimatizaci, diodové denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, kožený multifunkční volant, tempomat či zadní parkovací čidla."

S atmo 1.2 62kw za 364.990 CZK...to je vážně dobrej fór >:D >:D
5. 2. 2015 09:07
Re: Vidím dobře ?
Netvrdím že to není drahé.....ale zapomeň že je všechno i výkonu, tím mám na mysli že to každý kupec řeší.Neřeší.....
5. 2. 2015 12:43
Re: Vidím dobře ?
Neřeší to možná tak moc, ale aspoň trošičku to řeší určitě každý.
Avatar - Egi
4. 2. 2015 16:35
Móda poslední doby
Koukám, že poslední dobou většina výrobců, potažmo marketingových oddělení přišla na takhle jednoduchý způsob, jak vymámit z lidí ještě více peněz. Dříve byl základ mnoha hatchbacků třídveřová varianta a za další pár dveří se připlácelo. Dnes je tato varianta základní, i když stojí pořád stejně, jako dříve s příplatkem a třídveřová varianta se pojmenovala honosně Coupé, za což se žádá po zákazníkovi opět další příplatek. Jan tak logicky si pak zákazník připlatí za to, že nedostane zadní dveře. Myslím, že s tím začal Renault u Méganu, pokud se pletu, tak mě opravte. Dál je to Kia Cee'd, Hyundai i30, teď i20...kdyžtak mě doplňte. Možná VW Scirocco, ale to nebyla jen jiná varianta stejného vozu, i když Coupé to taky opravdu nebylo. Ale vychází jim to a zákazníci jim to žerou i s navijákem :-) A prosím zarytí fanoušci Hyundaiů, nechoďte na mě s tím, že je to mnohem sportovnější, že má lepší podvozky atd. Tohle všechno opravdu nemá hodnotu onoho příplatku. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - JDM
4. 2. 2015 23:39
Re: Móda poslední doby
Je to o parádě , chceš se líbit a chceš hezčí karoserii tak si připlať , co je na tom špatnýho ? tomu komu se to libí a chce to tak si připlatí kdo nechce nechá být to jsou jednoduchý počty a když to lidi kupují tak proč by jim to nenabízeli a myslím že o polykání navijáků to fakt není i ten ze zvláštní školy pozná že za víc peněz dostává menší auto (vzhledově) , menší ale hezčí.
Kvalitní sportovní podvozek aby za něco stál vyjde klidně na 100tis ale záleží na jaký auto ;-)
5. 2. 2015 13:28
Re: Móda poslední doby
Dřív to byly opravdu základní verze se třemi dveřmi, tj. stejné auto jako hatchback, ale bez zadního páru dveří, dnes už ty trojdvířka mají i trochu jinou karosérii, někdy vzadu víceprvek (možná), jinou výbavu, už to není trojdvířko v ceně "od", ale rozšíření nabídky o variantu coupé.

Tahle i20 coupe je konkurentem třeba pro A1, s tím, že je větší a hezčí než A1, proto ta vyšší cena.
5. 2. 2015 14:44
Re: Móda poslední doby
Škoda, že se už nevyhlašuje Zlatý ventilek, za tu poslední větu by ses zcela jistě dostal na bednu >:D
Avatar - Egi
5. 2. 2015 22:48
Re: Móda poslední doby
Ano a přesně kvůli takovým lidem, jako jsi ty, co jim tenhle marketingový trik sežerou, se tato auta dělají....

A konkurent pro A1 a je dražší, protože je větší...takže si připlatíš za ,,sportovní" coupé, a ještě si oproti A1 připlatíš za to, že je praktické a tedy ne tak sportovní >:D

Tomu se říká slušná práce marketingu, takhle zblbnout člověka
6. 2. 2015 12:28
Re: Móda poslední doby
Co je ten "marketingový trik", to že udělají pěknou třídveřovou verzi a nabízejí ji za vyšší cenu? Když se lidem bude líbit, tak si ho koupí, když ne tak nekoupí ... Co je na tom za "trik"?
4. 2. 2015 16:43
Ještě přidat motor,
aby to jen pěkně nevypadalo, ale alespoň trochu i jelo...
Dneska je to samá aprílová zpráva, nejdříve 308 GT za cenu Golfu GTI, teď tohle, čeho se ještě dočkáme večer... možná Grand Sorento za cenu X5M >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2015 16:56
Re: Ještě přidat motor,
Jo jo, nějak nám chytají hvězdné manýry Hyundai i Peugeot, podobně je na tom Samsung se svou mobilní divizí, kdy naceňuje horší výrobky výše a nemá na to. Aby se jim to nakonec všem nevymstilo... >:-[]
4. 2. 2015 22:54
A to se vyplatí!
Přece je to NAD auto, neeee? :-!
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2015 23:07
Clio GT
Zdravím.
Nemůžu si pomoct, ale když tohle vidím, tak mě napadá, že proč by si měl někdo kupovat za tuto cenu zdrclej hatchback od Hyundai..
Za tu cenu může mít třeba nádherné Clio ve výbavě GT se 120 koňovým motorem, sportovními sedadly, podvozkem naladěným Renault Sportem a hlavně plnou výbavou (handsfree, automatické klima, navigace...). A nebo když chce vyloženě třídveřák / coupé, tak za tu cenu má Megana Coupé, kterej je o segment výš...
Rozbalit vlákno
3
5. 2. 2015 00:09
Re: Clio GT
Přesně tak, ta paralela se tady přímo nabízí. Vždyť si navíc střílí do vlastních řad, pro_cee'd je levnější. Nechápu... 8-s
5. 2. 2015 10:36
Re: Clio GT
"...střílí do vlastních řad, pro_cee'd je levnější." To jo. Nabizi se analogie Fabia/Rapid?
Avatar - Ronault.
5. 2. 2015 09:09
Re: Clio GT
A nebo Suzuki Swift Sport, který je opravdu Sport a ne jen že to má v názvu výbavy. 8-s
Avatar - Ronault.
5. 2. 2015 09:13
Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
Odvaha je, když Hyundai nastaví ceny základní i20 na úroveň cen zavedené konkurence typu Fabia

Naivita je, když nastaví ceny dýchavičného třídveřového přibližovadla na úroveň výborného hot hatche Suzuki Swift Sport.

Jestli si tohle auto za tyhle peníze koupí, tak za ním osobně dojdu a řeknu mu, že je blbec.
Rozbalit vlákno
6
5. 2. 2015 09:18
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
súhlas, ale myslím že swift u mnohých dopláca na to, že je malý (v rámci triedy)
5. 2. 2015 13:29
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
Swift je prťavý a přijde mi jako hezčí Fóbie, ale zkrátka tu Fóbii něčím připomíná.
5. 2. 2015 09:33
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
Swift je o dost menší, takže to není nejlepší příklad. Ale za 443 tis. Kč koupíš Fiestu ST, sice to není nadauto, ale alespoň to pojede :-)

Na druhou cenu nepředpokládám, že i20 budou ve skutečnosti prodávat u nás za tyto ceny, to by jim nikdo nekoupil.
5. 2. 2015 10:33
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
"Jestli si tohle auto za tyhle peníze koupí, tak za ním osobně dojdu a řeknu mu, že je blbec. " Pes ktery steka nekouse. Pocitam, ze bys to udelal tak jednou, a skoncil v sadre, jak znam jesitnost fandu H/K. Apropos, co ti po tom co kdo koupi? Pohledem na kristalovou kouli vidim, ze se jich nejmin v 2015 75 kusu proda. :-!
5. 2. 2015 16:59
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
Jj Hyundai těch 75ks prodá sám sobě nebo ještě lépe svým dealerům a ty se to budou snažit udat s minimálně 30% slevou ;-)
5. 2. 2015 16:57
Re: Rozdíl mezi odvahou a naivitou...
No hele, tak to jsem zvědavej jestli někoho najdeš hahaha ... Že by opravdu existoval takový vůl? ;-)
5. 2. 2015 10:04
Někdo spadl z višně
Chtít za sportovněji se tvářící malé auto s náznakem motoru 400 litrů, to by snad ani v místních recenzích neměli odvahu označit za "ambiciozně nastavenou" cenu. Motor 1.2 nemá cenu komentovat vůbec.

Když si dám vedle sebe oficiální ceny této i20 a třeba Fiesty ST, tak cenový rozdíl zanedbatelný, jízdní víc než značný.
Rozbalit vlákno
4
5. 2. 2015 13:31
Re: Někdo spadl z višně
tak to srovnejte s ceníkem A1
5. 2. 2015 14:28
Re: Někdo spadl z višně
No A1 je mimochodem pětidvéřová a výkonově začíná na 70kW se základním litrovým motorem za ceníkových 438.900Kč.
6. 2. 2015 01:14
Re: Někdo spadl z višně
V Německu 1,0 TFSI ani nenabízí (alespoň prozatím) a začíná na 92 kW (beru zážehové motory).
6. 2. 2015 01:08
Re: Někdo spadl z višně
A1, stejně jako Mini, je v jiném cenovém vesmíru. Konkurente. >:-[]