Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Atlis
wow
| 4. 2. 2015 21:25
som v soku... prelomovy dizajn. >:D
Avatar - 3_diamanty
wow
| 4. 2. 2015 21:38
mne to pride ako keby slo len o facelift sucasneho caddy.... vidi sa mi stale uplne rovnaky, nevravim vsak ze to je zle...... caddy je v prvom rade pracant :yes:
wow
| 4. 2. 2015 21:57
no, o interiéru tedy opravdu nemůžeme říci, že by byl přeplácaný....

[odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
wow
| 4. 2. 2015 22:02
ale vsimni si tie odvazne tvarovane vyduchy ventilacie.... vw sa tu docela odviazal ;-) ...... ja som cakal maximalne tak hranate jednoduche oblzniky .... a ono to ma dokonca nejako zaoblene rohy
Avatar - pumpkin
wow
| 4. 2. 2015 22:08
Najväčší vodvaz je ten farebne lakovaný pás v nejakej Trendline výbave. :-)
Avatar - 3_diamanty
wow
| 4. 2. 2015 22:10
mas pravdu........ :yes: tak to docela cumim jak bager na tvrdu hlinu ..... suhlas
Avatar - pumpkin
Tak toto...
| 4. 2. 2015 21:50
Facelifty 11-ročných áut si dnes môže v Európe dovoliť skutočne len Volkswagen. Musím priznať, že na jednej strane ma to celkom žerie, no zároveň majú môj obdiv. Čakám že to obdobne dopadne s T6-kou ale tu ma to trochu zaskočilo.
Na druhej strane ma teší ako hejteri súčasného Roomsteru sklapnú a ešte naň budú so sladkým povzdychom spomínať. Či sa to niekomu páči alebo nie, zo Škody sa stáva veľmi veľmi sofistikovaná Dacia a rebrandnuté modely budú v jej portfóliu na dennom poriadku.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:08
Vzpomínat na Roomster? Proboha, vždyť to je jedno z nejotřesnějších aut nejen Škodovky, ale v celém autoprůmyslu, totální paskvil navíc v kategorii užitkového auta, kde každý očekává přiměřené tvary a ne takovou obludu. To ten Kadík je proti Roomsteru doslova švihák lázeňský. :-)
Avatar - pumpkin
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:12
Roomster nemal byť pracantom, ale náhradou za Fabiu Combi. Nová generácia bude bez pochýb praktickejšia, no tiež to bude len rebrand faceliftovanej 11-ročnej dodávky.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:16
Jestli nový Roomster zdědí taky tuhou nápravu, smíchu se nezdržím.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:19
Náhrada za Fabii combi? Tak to slyším poprvé, kdy se měla přestat vyrábět?
Avatar - pumpkin
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:25
Uviedol to Jozef Kabaň v jednom nedávnom rozhovore, tuším pri príležitosti príchodu tretej generácie Fabie. V druhej chceli skúsiť len verziu hatchback a Roomster ako rodinnú alternatívu za klasické kombi. Až dodatočne vraj vzniklo Combi, pri návrhu hatchu s ním ešte tvorcovia nepočítali. Tým aspoň ospravedlňoval jej nie najšťastnejšie proporcie.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:46
To zní divoce, dvojková Fabia jak HB tak combi přišly obě v jednom roce (2007). Že by s kombíkem nepočítali a pak jej za 3 nebo 4 měsíce sfoukli to zní hodně nepravděpodobně.
Avatar - pumpkin
Tak toto...
| 4. 2. 2015 23:04
To si ale neprotirečí s faktom, že Fabiu hatch už mohli mať hotovú skôr a potom až začali robiť na combi. Pokojne sa tak mohlo stať už v roku 2006. V článku bola táto zmena odôvodnená inou klientelou Roomsteru s ako Škoda rátala (možno tým bol nepriamo myslený neúspech). Neviem či je možné že by za rok stihli pripraviť Combi. Viem, je to také trochu v hladine konšpirácií...
Tak toto...
| 4. 2. 2015 23:20
Přide mi to spíš jako výmluva, že Roomster je propadák, Roomster podle mě chtěli mít jako malé neortodoxní MPV, což jim klienti nezbaštili, prostě rodiny to nekupovaly, tak udělali verzi praktik, která se jako užitkáč u firem také moc nechytla a výsledek je, že tuto koncepci zcela opouští a další generace je čistě jenom malý užitkáč, kde přelepí znáčky na kapotě Caddyho jako to dělají u užitkáčů jiní.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 07:33
Kdy ? Jakmile by byly prodeje Roomsterů dostatečné. Golf kombi si v té době dal na čas ještě víc.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 00:03
roomster je ale dobrý pracant a na svojí velikost a tvar má daleko lepší jízdní vlastnosti než fabie II fabie II combi. Ten rozdíl je docela podstatný, hlavně v zatáčkách a ve vysokých rychlostech. Byť je roomster jaký chce, tak to auto na to, jak je vysoké tak sedí v zatáčkách jak na kolejích. To mě na něm při přechodu z octavie překvapilo nejvíc.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:11
Tak tak, vlastní garáž je potřeba hájit :-)
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:17
a proč by ne. Já jsem s tím autem moc spokojený a vzhledem k tomu, že FB II combi máme v rodině, tak mohu porovnávat. Je na tom něco špatného, že je člověk spokojený s tím, co má?
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:25
Ale vůbec ne, je to v nejlepším pořádku :-)
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:27
já si myslím. :-)
Tak toto...
| 5. 2. 2015 09:23
prakticky vzato se díváte i na nový Roomster.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:24
Novy Caddy je hezky, proc za kazdou cenu menit to, co funguje. Minulou generaci pripomina hodne, ale v primem porovnani pusobi elegantneji a dospeleji. Kdyz uz zprasili golfa a passata, tak alespon tohle se jim povedlo. Akorat ten zadek je takovy zvlastni, proporcemi pusobi jako koncept z minuleho desetileti, coz v zasade neni nic spatneho, akorat tak nejak neladi ke zbytku auta. Ale to jsou detaily.
Jinak k tomu roomsteru, hodne zalezi, jestli clovek kouka na tohle [odkaz] nebo na tohle [odkaz]
A jeste otazka na redakci - skutecne tam ma byt 2.0 TDI 55kW? To snad musi ucpat turbo a motor jeste priskrtit. Skoda, ze se uz nepocita s 1.6 a 2.0 MPI na plyn.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 22:54
No hezký, asi jako každý užitkáč, prostě praktická škatule, krásu bych v této kategorii nehledal. Podle toho jak se prodává Golf bych neřekl, že jej zprasili, spíše naopak.
Tak toto...
| 4. 2. 2015 23:01
Golf se bude prodavat vzdycky.
Avatar - pumpkin
Tak toto...
| 5. 2. 2015 00:16
VW určite nerobí jediný autá, ktoré "fungujú", to by sme sa asi moc neposunuli ak by to tak brala každá automobilka. Stálo by ich to moc keby aspoň prehodili ovládanie ventilácie s nízko umiestnenou navigáciou? Chápem, že väčšina pracovných dodávok ju asi aj tak mať nebude, ale keď už sa oháňajú novou generáciou tak snáď by ich takýto pokrok nezabil.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 00:03
co máš prosím za auto, jestli se Tě mohu zeptat? děkuji
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:14
Jak to souvisí s tím, co napsal?
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:16
nijak, jen jsem se slušně zeptal...
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:26
Sice slušně, ale v podstatě úplně od věci.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:30
pročpak? Pán vystupuje tak, že má s MPV a malými dodávkami velmi bohaté zkušenosti, tak jsem se chtěl zeptat, jaké má auto a s čím roomster porovnává, abych měl představu, kde jsou ty rozdíly a kde má které auto přednosti. Nemyslím, že by to bylo od věci. Obrátil jsem se na něj jako na erudovaného odborníka a myslel jsem si, že bych s ním na toto téma podiskutoval, protože je zde málo lidí, kteří mají malé MPV a používají ho pro soukromé a pracovní účely, tak jsem myslel, že bychom to probrali :-)
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:36
Měls mu napsat, v čem se plete a ne zjišťovat, co má za auto, aby ses ho mohl taky dotknout.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 10:41
Zrovna Ty mě prosím Tě nepoučuj, jak mám diskutovat.

Když se podíváš na mé příspěvky, nikdy se nikoho nedotýkám a nikdy neřeknu na žádné auto křivého slova, ať je to japonské, německé, korejské nebo české auto. tak mi nepodsouvej něco, co jsem nenapsal. Navíc mě by se nedotknul. Mně je úplně jedno, co si kdo myslí o mém autě. To je každýho věc. Šlo mi ale o to porovnání a o diskuzi
Tak toto...
| 5. 2. 2015 11:09
Zklidni se a nepoučuj, jak a koho mám poučovat ;-) ta tvá poznámka na začátku tohoto vlákna zní zbytečně dotčeně. Vůbec se nemusíš ptát na auto někoho, komu se hnusí tvoje auto, úplné stačilo uvést, v čem se Gvick2 plete a bylo by vymalováno.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 11:30
Já jsem klidnej. Ale Ty to hrotíš. nenapsal jsem Ti, že nemáš poučovat, poučuj si koho chceš, ale mě prostě poučovat nebudeš. To jak Tobě poznámka zní je ale tvůj problém. Já se ho zeptal ve vší slušnosti...
Tak toto...
| 5. 2. 2015 11:44
A jen takovou malou poznámku na závěr. Já jsem Gvickovi 2 dal za ten příspěvek, na který se ho ptám, jaké má auto, dal palec nahoru, protože pravdu v něm má, takže myslím, že Tvé doměnky jak to zní jsou zcela liché....a tím s Tebou uzavírám diskuzi.
Tak toto...
| 5. 2. 2015 12:26
V pořádku, můžeme pokračovat v jiných diskusích.
Avatar - Pro_man
Tak toto...
| 5. 2. 2015 07:34
Chlapi, vždyť ani nevíte co vše se dá na tom autě vylepšit a není to vidět... Tuhost karoserie, vylepšení topení, chlazení, nové motory s těmi se pojí spousta jiných navazujících spotřebičů. Asistenty (Adativní tempomat front asist, atd atd).... Proč by měli dělat novou karoserii (větší širší vyšší), když ta stávající požadavkům zákazníků bez chyby vyhovuje??? Proč by měli měnit tvary karoserie když tahle je celkem pohledná a praktická? Konstruktéři už udělali karoserii jaká je podle nich ideální...Remcalové by pořád chtěli každý nový model o trochu větší širší a levnější zároveň... Proč? Maximálně na ucpání pusy těmto lidem? Pak remcají nad tvrdou palubkou, lacinými detaily v interiéru, tenčím kobercem v jiné barvě.... >:D mě to přijde tak úsměvné a krátkozraké.... Časem by jste měli z Caddyho Tourana z Tourana Sharana z Multivana Crafter a všichni by plakali proč tak super model jako je Crafter se už nevyrábí :-D... Je to jedno jestli máte rádi VW nebo ne. Tohle je....dobře ať neprovokuji důkladně vylepšený už tak vynikající Caddy (pracant, kterého každý živnostník a rodina ocení takového jaký je) Zbytek ať si koupí Dokker, Berlingo atp... Vždyť je to koneckonců Vaše rozhodnutí který vůz si koupíte... Pro mě je osvědčená technika, trvanlivost a kvalita důležitější než design... A kdo řekne že Caddy není kvalitní tak buď jen sedí u PC a nikdy ho nepoužíval nebo je to jen hnidopich...
Tak toto...
| 5. 2. 2015 11:10
přesně tak. Na tom autě není moc co tvarově vylepšovat. Jediné vylepšení by si zasloužil caddy maxi a v to ve změně rozměrů pneumatik, protože zesílené 205/55 R16 94 x XL na to auto nestačí. Vzadu jsou listové pružiny, má to rozvor jako kráva a strašně žere pneumatiky, protože ten rozměr je na to poddimenzovaný, ale co se dalších vlastností týče, tak se mu nedá co vytknout.

Je ale fakt, že tento segment u všech výrobců je výborně pojatý. Nové doblo, berlingo/partner, ale i kangoo jsou podle mě auta, která jsou velmi povedená a posunuli tento segment užitkových vozů na totožnou uroveň s MPV.
Avatar - netcar.xx
Ctvrta generace?
| 4. 2. 2015 22:08
Ne, je to pata generace Fridolina: [odkaz]
Ctvrta generace?
| 4. 2. 2015 22:18
Tak nic se nepíše o platformě, takže dokud nebude víc info o rozvoru, rozchodu, rozměrech, tak je dost možné, že je to opravdu jen velký FL stávající generace. I ten displej u kolen by spíš ukazoval na tu současnou.

Nechápu trochu tu hierarchii motorů, na výrobu dražší 1,2TSI stojí méně než levnější 1,0TSI , kor když ta 1,2 existuje i ve výkonnějších verzích.
Ctvrta generace?
| 4. 2. 2015 22:31
Asi nejde jenom o naklady na vyrobu, ale take na vyvoj.
Avatar - beibej
Ctvrta generace?
| 4. 2. 2015 23:44
vždyť říkali že 1,2 končí? To byly jen kecy? A jestli umí eu 6 tak proč už nebude v ostatních modelech? Novináři jen přepisují pr zprávy to je na nic.
Ctvrta generace?
| 4. 2. 2015 23:59
No konci a prave auta, jako caddy jsou idealni misto na doziti.
Ergonomie na jedničku!
| 4. 2. 2015 22:12
Tohle budeme slýchávat od testérů při koncernových autech jak dlouho? Model pro rok 2015 a má zase navigaci u kolen, vždyť to není bezpečné... Proč pak řeší v Evropě asistenční systémy (vím, že jsou marní, je to spíš povzdech), když infotainmenty s bujícími funkcemi mimo zorné pole jsou rok od roku nebezpečnější.
Avatar - pumpkin
Ergonomie na jedničku!
| 4. 2. 2015 22:21
Akurát tu bola prednedávnom reč, že niekomu vyhovuje nižšie umiestnenie navigácie, ale to hádam príliš nízko. Ono to vychádza z pôvodnej koncepcie prístrojovky kedy dole bolo klasické rádiu a nad ním ovládače vetrania a klimatizácie. Asi by to bolo moc drahé prerábať pre "novú generáciu".
Evolúcia prístrojovky Caddy:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ergonomie na jedničku!
| 4. 2. 2015 22:33
Lidem vyhovuje spousta zvráceností, ale jde tu o bezpečnost. Nechci, ať do mě nabourá borec/borka, co loví MP3 na displeji a jak jim to super vyhovuje...
Nicméně Caddyho znám a vím, ovšem na rok 2015 a s tím, že už palubní systémy umí zobrazovat net, zadávat statusy na facebook atd., mi to přijde strašně strašně nešťastné... Kdysi těch pár tlačítek rádia šlo nahledat, displeje jsou jiná liga, viz telefony, jak se mohly psát sms za chůze a nemusel se člověk dívat na telefon ;-)
Avatar - pumpkin
Ergonomie na jedničku!
| 4. 2. 2015 23:21
Tak dnes majú smartfóny qwerty klávesnice a aj väčšie rozmery. Nedávno som si kúpil svoj prvý inteligentný telefón a musím priznať, že mám problém naťukať správu jednou rukou. :*)
Ale späť k dodávkam. Čo som si tak pozeral konkurenciu, aj tam vidno, že s rýchlym boomom dotykáčov asi nerátali. Berlingo/Partner to majú možno až príliš vysoko, Kangoo to má síce hore ale utopené, neviem si predstaviť ako sa to ovláda, Ford s Transitom Connect zaspal dobu, Combo čaká na facelift a najlepšie umiestnenie má teraz asi vynovené Doblo. :-)
Ergonomie na jedničku!
| 4. 2. 2015 23:49
No není to problém jen Volkswagenu, to určitě ne, tady to jen bije do očí. Navíc on si může dovolit přitlačit na pilu, když nemá finanční trable, přitom ale co model, to displej pod úrovní budíků... Přitom to umí, mají už to v TT a Passatu za příplatek. Akorát z toho dělají vědu. Byl by to i pro takové auto racionální příplatek oproti některým méně funkčním "zachraňujícím" asistentům.
A když byla éra externích navigací (teď telefonů s navigacemi), taky si je nikdo nedával k řadící páce...
Ergonomie na jedničku!
| 5. 2. 2015 10:19
Nabourat tě může i někdo, kdo třeba šteluje zrcátko nebo něco ladí na klimatizaci. Stejně tak někdo, kdo si hraje s displejem infotainmentu umístěným o 30 cm výš. Zrovna tohle není o poloze displeje.
Ergonomie na jedničku!
| 5. 2. 2015 13:17
Jistě, ale naštelované zrcátko máš mít před vyjetím, klima jde i po paměti kolečkama, a když ne, tak tě nenutí z principu na ní koukat x-krát během jízdy, takže je to přesně o té poloze, protože displej odvádí pozornost zdaleka nejvíce...
Avatar - GeorgeWWW
Aneb...
| 4. 2. 2015 22:14
...tvary druhé generace Roomsteru oficiálně! :-)
Prosím
| 4. 2. 2015 22:15
Prosím, napište mi návod, jak na cestě poznám novou generaci, když ji omylem obejdu, tak to asi nepřežiju.
Prosím
| 4. 2. 2015 22:20
Musíš na ni koukat zezadu, linie světel je o dost níž, ze předu máš smůlu jako mi ostatní, to za jízdy nepoznáš. Když ale Caddynu uvidíš na parkovišti, tak koukej dovnitř ( majitel si možná bude myslet, že ho chceš vykrást), protože na palubce rozdíly jsou a pokud tam bude barevný pruh, tak máš vyhráno a koukáš na ten nový >:-[]
Avatar - boost.
FL Věk
| 4. 2. 2015 22:41
Jako facelift jedenáct let starého auta dobrý, to se musí nechat.
Dizajn
| 4. 2. 2015 22:52
To je jak papamobil >:-[]

[odkaz]
Avatar - LV
Dizajn
| 4. 2. 2015 23:06
Já si říkal, co mi to připomíná! >:D Ale musím říct, že je to jediná věc, která se opravdu změnila (na exteriéru)! A celkem se mi to i líbí...na VW celkem dynamický! :-)
Avatar - kosmonaut
Dizajn
| 5. 2. 2015 08:24
>:-[] :yes:
Avatar - Jaros71
Hmmm
| 4. 2. 2015 23:25
Tak nějak mne to nepřekvapilo.
Je to především užitkové auto , a taky tak dál vypadá.
Asi se přiblížil k designu nynějších vozů VW a o to asi hlavně šlo.

Konečně by mohli vypustit nový TOURAN a TIGUAN...!! ;-\
Hmmm
| 5. 2. 2015 20:33
A myslíš, že budou k rozeznání od současných?
Avatar - beibej
tak kdy přijde facelift
| 4. 2. 2015 23:51
dosluhující generace víme a teď kdy bude ta nová generace? Se divím, že ještě dělají facelift když už bude NOVÁ generace. >:D :-( :no: >:-[]
Avatar - rohYpnol
Nová generace?
| 5. 2. 2015 00:06
Asi jsem poněkud nevěřící Tomáš, ale tohle vypadá jako FL >:-[] Opravdu je to NOVÁ generace?
Avatar - Blue Sun
Nová generace?
| 5. 2. 2015 07:07
Všechny VW poslední doby vypadají jen jako facelifty. Možná kolikrát i jsou, i když nám tvrdí něco o "nové generaci"...
Nová generace?
| 5. 2. 2015 10:23
No jo, vw to není žádný renó, aby musel pořád zkoušet nové slátaniny, které vůbec nefungují :-!
Avatar - JGucci
Nová generace?
| 5. 2. 2015 11:16
To samé ted delá Opel.
Avatar - Blue Sun
Nová generace?
| 5. 2. 2015 12:23
Asi nějaká německá epidemie...
Avatar - rokyta.p
nový?
| 5. 2. 2015 00:48
to je jak golf, zas to vypadá naprosto stejně >:D :no:
Stará vrána
| 5. 2. 2015 00:57
Asi se již nezmůžou na nový model. To dopadli.
Pobavení po ránu...
| 5. 2. 2015 02:33
...tohle mě pobavilo. Designér Caddy by u mě měl rovnou propouštěcí list. Z obrázků málokdo, naživo v provozu pak snad jen kluci z linky, kde se Caddy vyrábí poznají z drobných nuancí, že se jedná o novej model.

Hlupák, kterej podepsal umístění navi tak hluboko u kolen by zasloužil za katr. Kdyby neexistovalo jiný řešení a možnost, ale dát ovládání klimy vysoko (na který člověk v zásadě u automatický nesahá a manuální párkrát za den) a spustit multimédia takhle dolů je bez pardonu prasárna.

Za tohle patří VW :no:
Avatar - KANKUNEN
To je diskuze
| 5. 2. 2015 06:34
budku na rozvážení tu rozebíráte po designové stránce. Spíše dík za TDI 55 kW. To je přesně to co patří do rukou zaměstnancům.
To je diskuze
| 5. 2. 2015 07:05
Proč ji tak nerozebírat, to je první co vidíš a pod pojmem nová generace bych předpokládal něco alespoň drobně jinýho...
To je diskuze
| 5. 2. 2015 10:27
Třeba já ho v této barvě ještě neviděl :-)
Avatar - Blue Sun
To je diskuze
| 5. 2. 2015 07:08
Ta budka bude nakonec více strašit v "civilních" verzích a tam už je posouzení designu na místě.
To je diskuze
| 5. 2. 2015 07:46
hele já bych prodlouženo verzi s automatem a silnějším motorem bral do úvah pro rodinu, ale jak píše paja, ta navigace je tragedie, maxidot neberu, když to umí francouzi tak nechápu vw, design pomíjím, je to primárně užitkáč
Avatar - woody-alien
To je diskuze
| 5. 2. 2015 07:57
Budka na rozvážení je taky auto a navíc v případě Caddy a podobných je těch civilních verzí dost na to, abych rád rozlišil dvě generace téhož modelu aspoň na pár metrů. ;-) Tohle je minimalismus dotaženej ad absurdum. I v kategorii velkých dodávek (tedy budek nejbudkovatějších) se dějou přelomové věci, co se týká vzhledu. Srovnej např. novou generaci Transitů s předchůdcem. Kdyby byli zákazníci "soud", neváhal bych tohle počínání VW označit za pohrdání soudem. >:-[]
To je diskuze
| 5. 2. 2015 10:28
>:D :yes:
To je diskuze
| 5. 2. 2015 10:34
No právě a to je otázka, co je správně, protože třeba nový Tranzit je svojí ergnomií totální průser oproti předchozí generaci tranďáka. Speciálně ta nejvyšší verze, která je vysoká pomalu jak kamion je pro ty řidiče, kteří na to přešli docela utrpení, protože to je prostě přehnané. Sice v tom odvezeš na výšku cokoliv, ale omezení při vysokých rychlostech je značné. Osobně si myslím, že segment dodávek byl velmi dobře u všech výrobců nastavený, ale to co předvádí nový tranzit je sice převratné, ale krok vedle.
To je diskuze
| 5. 2. 2015 10:38
Co je pro dodávku vysoká rychlost? Nebo jinak, v jakých rychlostech se projevuje to omezení?
To je diskuze
| 5. 2. 2015 10:47
řidiči u těch nejvyšších současných tranzitu si stěžovali, že na dálnici to trpí strašně na boční náklon, že jet s tím 140 je oproti té minulé nejvyšší verzi o hubu, že to při velkém větru nejde udržet na silnici. Osobně si myslím, že je to proto, že sice udělali opravdu vysokou výšku, ale šířku o moc nezvětšili. U některých firem to vyřešili aspoň kosmeticky tak, že tam dali širší pneumatiky a dalli podnět fordu, že je to opravdu brutál. Tak prý ford toto postoupí na vedení, že prý je těch stížností více. Osobně si myslím, že by to už u tak velké dodávky chtělo dozadu dvojmontáž, aby to trochu zatížilo ten zadek a tolik neujížděl, protože ten tranzit když je vysoký a vzadu odlehčený při prázdném nákladu.

Nicméně motoricky je nový tranzit naprostá bomba a tranzity byly vždy vynikající, takže si myslím, že až se to vychytá, protože je to nový model, tak to bude bomba. Ale týká se to jen té nejvyšší verze.Ty ostatní verze jsou opravdu vychytané, hlavně ta nejmenší už dnes nepoznáš, že jedeš v dodávce, ta kvalita je opravdu vynikající.
To je diskuze
| 5. 2. 2015 11:14
Měl bych jedno řešeníčko. Co kbyby řidiči dodávek (všech) nejezdili 140, když fouká silný boční vítr? :-) To je někdy o hubu i s osobákem, natož s takovou krabicí. Pochybuji, že by problém vyřešila zdvojená montáž.
To je diskuze
| 5. 2. 2015 11:19
pokud jezdí do německa, tak těch 140 není žádná rychlost.

Já myslím, že by to u těch největších verzí vyřešila. Jednak by to bylo těžší na zadku, jednak by to i více uvezlo a podle mě by to pomohlo jízdní stabilitě. Ostatně prý u té nejvyšší verze k tomu Ford v tomto roce přistoupí. Pokud to tedy již nenabízí...
To je diskuze
| 5. 2. 2015 12:25
On silný boční vítr, když jedeš do Německa, je v něčem jiný, než když jedeš někam jinam? Píšu o bočním větru, ne o cílové destinaci.
Avatar - BIGPAPA
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 07:15
kdyby jste používali ten aspik co mate v mozkovně tak si navigaci přesunete na maxidot :yes:

a občas je třeba seřídit sedačku a navi pak u kolen není ;-) ;-) ;-)
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 07:25
To není jen navi...to je multimediální centrum. Ovládání takto dole je absolutní nonsens!
Avatar - donPedro
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 09:45
Tož ano, je to multimediální centrum. Jenže nač je mi v autě multimediální centrum? Obzvláště tohoto typu a za jízdy ;-)
Avatar - Blue Sun
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 11:09
Hmm... na hudbu, navigaci, spojení s telefonem... Halooo, jsme v jednadvacátém století!
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 11:51
Kvuli tomu existuje multifunkcni volant...
Avatar - Blue Sun
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 12:25
Ano... a ne. On takový multivolant, který má umět ovládat vše, vypadá děsivě a přívětivý k ovládání taky není. A výběr nějaké hudby z USB/SD nebo kontaktu k volání přes volant je opravdu porod. O navigování ani nemluvím, i když tam za jízdy do programu zasahuju co nejméně.
Avatar - donPedro
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 12:50
Jsem holt old school, hudbu řeším buďto rádiem nebo MP3 s oblíbenými CD, to pak zapnu náhodné přehrávání a mám defacto rádio bez reklam. Na příjem hovoru mi stačí jeden čudlík, popřípadě to handsfree zvedne automaticky, sám za jízdy nevolám, z navigace mi stačí povětšinou hlasové pokyny. Vše ostatní jest při řízení vozidla zbytné a toliko odvádí řidičovu pozornost.
Avatar - Blue Sun
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 09:39
S navigací u kolen mám problém...
Seřídit si sedačku znamená posadit * na zem? Ale proč? Nechci, není mi už patnáct.
Maxidot nezobrazuje tvar křižovatky, uliční síť nebo třeba významné budovy (jo, i to se v naprosto cizím městě moc hodí).
Avatar - Hombre_71
co mate s tou navigací u kolen?
| 5. 2. 2015 18:48
Klasická argumentace fandů koncernu. Vyloženou chybu vždy odůvodní tím, že to vlastně ničemu nevadí, že to nepotřebují, že je to nijak neomezuje. Prostě "ergonomie opět na jedničku" ;-) Navíc, jak se v recenzích vždycky zdůrazňuje, u koncernu vždy vše najdete na svém místě....tudíž navigace musí být u kolen :-)
Ale jo,
| 5. 2. 2015 10:57
on Caddy vypadá furt výborně a tenhle facelift z něj udělal naprosto aktuální VW. Pořád bych řekl, že v segmentu je to jedno z nejhečích aut. Ikdyž Doblo mi celkově přijde jako lepší nabídka.
Avatar - JGucci
Roomster
| 5. 2. 2015 11:15
Kdy se ukaze novy Roomster? Ja vim, ze se toho oproti Caddymu moc nezmeni, ale stejne jsem zvedavy.
Roomster
| 5. 2. 2015 11:46
myslím, že až někdy v polovině roku. A myslím, že rozdíly budou v tom, že roomster nebude mít šoupací dveře, ale normální a bude trochu nižší...
Avatar - JGucci
Roomster
| 5. 2. 2015 12:46
Az takove rozdily?? Hmm ok. Diky za info!
Avatar - pumpkin
Roomster
| 5. 2. 2015 14:06
To mi príde veľmi nepravdepodobné. Jedine že by nový Roomster vychádzal z chystaného Touranu.
Roomster
| 5. 2. 2015 16:25
naroubuj na caddynu "čumák" z oktávky dej dozadu céčkový světla (např. z citygo) a je to. Unifikace je stejně asi dál nepustí......
Avatar - beibej
55kw z 2,0
| 5. 2. 2015 11:18
měl před 30ti lety mercedes, ale z atmosféry! >:D
55kw z 2,0
| 5. 2. 2015 13:22
Je to užitkáč, tam jsou jiné požadavky na motor.
55kw z 2,0
| 8. 2. 2015 11:50
požadavek především aby vydržel, sw stažení výkonu tomu ale těžko prospěje. nesmrtelný 2.0 SDI mělo 51kW. tohle rozhodně není adekvátní náhrada.
nová generace
| 5. 2. 2015 14:05
nová generace>:D >:D >:D >:D vždyť je to pořád to samý,
Co tie spatne zrkadla?
| 6. 2. 2015 06:41
Myslim, ze tie takmer tretinove spatne zrkadla na civilnych verziach su krok spat. ;-\ OK, tie stare velke neboli moc aerodynamicke, ale velmi prakticke, clovek mal dokonaly prehlad o diani okolo seba. Ani opticky mi tie nove k autu moc nepasuju, mozno je to zvykom - jazdim na caddy uz 7. rok :-) Ked uz ich takto pani inzenyri "upravili", mohli aspon do nich integrovat smerovky, ci chcel by som toho tak vela za tu cenu?
Som zvedavy na grafiku zadnych svetiel, zatial nevyzeraju moc nadcasovo ako tie povodne, snad to bude v realite lepsie ;-) Snad sa aj do prednych dennych svetiel dostane uz konecne nejaka solidna LED technologia a nie dve klasicke ziarovky :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku