Ekonomika
...až 3 značky, ktoré tam nemajú čo hľadať, alebo zákazníci sú masochisti a obľubujú hovnaje, bučegi, hrdzavé krámy z kľdr? asi ste tu poriadní úchyláci v tých čechách >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vzhledem k tomu, že Škoda MB patří stále (z "nějakého" důvodu) mezi výbavu autoparku většiny firem v Česku, se není čemu divit...
Je to ale logické...proč by třeba francouzký firemní autopark měly tvořit Škodovky.. :-!
Je to ale logické...proč by třeba francouzký firemní autopark měly tvořit Škodovky.. :-!
Ten firemní autopark u dost firem přebírá Hyundai.
A znam jednu firmu co má jen Peugeoty a Cietroeny a jednu co jen Fordy.
A znam jednu firmu co má jen Peugeoty a Cietroeny a jednu co jen Fordy.
s kým som sa stretol, tí čo mali hold iba sodofku vo svojom vozovom parku, tak nadávali šoféri. Nepoznám, okrem vedúceho školskej jedálne, ktorý jazdí najnovším 530d, aby niekto vlastnil napríklad flotilu bmv. Flotila ***daj vypovedá o nízkej úrovni technickéh o zmýšľania, estetického cítenia a celkovo o bláznoch, ktorí sa stále nepoučili, že koreja šmejd je šmejd a nechápem, že si radšej neprivlastnia domácu sodofku.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgite, ty potížisto jeden, nejsi náhodou ten typ člověka, který píše CK, že moře je moc slané, vlny vysoké a v Chorvatsku moc Chorvatů. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bourbon užívaný v malých dávkách neškodí v jakkékoliv míře >😁
Předpokládám že fandíš tomu šílenému slovákovi. Proto startuješ do Gilgita? Je pravda že jak se říká v jednoduchosti je krása a proto chlap zvládne i krásnou jednoduchou ženu (alespoň na chvíli v posteli). Ovšem ty musíš být jeden z největších krasavců v Čechách.
nebylo by mozne publikovat statistiku osekanou od firemnich prodeju?to je neco co asi zajima vetsinu z nas (alespon si myslim), pac ukazuje o co maji lidi realne na trhu zajem...
Proč by se měla statistika osekat o firemní prodeje? A co by to měnilo na věci, že je zde škodovka nejprodávanější značka?
Asi že ten poměr bude významně menší, nebo spousta lidí kupuje jako soukromá auta malá prdítka Hyundai, Kia, Opel, Ford, Reanult, Peugeot a Citroen.
Zatímco prémie a šodovky sou ve většině registrovány na firmy.
Takže hrubým odhadem by registrace prémie čistě na sourkormé osoby kleskla tak o 65% a škody tka o 35-40% minimálně.
zatímco Hyundai to klesen tak o 20% a nkětecýh dalších značkám tak max o 5-10%
Zatímco prémie a šodovky sou ve většině registrovány na firmy.
Takže hrubým odhadem by registrace prémie čistě na sourkormé osoby kleskla tak o 65% a škody tka o 35-40% minimálně.
zatímco Hyundai to klesen tak o 20% a nkětecýh dalších značkám tak max o 5-10%
No ale k čemu by byla taková nicneříkající statisktika? Každý druhý v ČR je živnostník, nebo firma-tzn. firemní zákazník. Statisktika prodejů jen na R.Č. by tak byla absolutně nevypovídající...
byla by naopak víc než vypovídající o vkusu u nás. Na firmu si velmi pravděpodobně vybereš auto, které je ekonomicky výhodné vzhedem k očekávanému porvozu.
ZA SVÉ si ale koupíš velmi pravděpodobně právě to, co se ti nejvíc LÍBÍ a co si můžeš dovolit.
Živnostník rozhodně každý druhý není. Už jen proto, že státní zaměstnanec nemůže bez povolení podnikat, a někteří dokonce ze zákona nesmí podnikat.
ZA SVÉ si ale koupíš velmi pravděpodobně právě to, co se ti nejvíc LÍBÍ a co si můžeš dovolit.
Živnostník rozhodně každý druhý není. Už jen proto, že státní zaměstnanec nemůže bez povolení podnikat, a někteří dokonce ze zákona nesmí podnikat.
Napsal, že je každý druhý firemní zákazník, tedy živnostník nebo firma.
V tomhle nelze zobecňovat. Živnostníci i zaměstnanci využívají služební auta i soukromě. Živnostník si klidně může udělat radost, pokud na to má rozpočet. A i zaměstnanci mají někdy jistou svobodu výběru.
V tomhle nelze zobecňovat. Živnostníci i zaměstnanci využívají služební auta i soukromě. Živnostník si klidně může udělat radost, pokud na to má rozpočet. A i zaměstnanci mají někdy jistou svobodu výběru.
ne, napsal jsem právě, že rozhodně každý druhý NENÍ.
A jinak není až tak podstatné, kdo k čemu auta využívá, ale kdo a proč je pořizuje.
A jinak není až tak podstatné, kdo k čemu auta využívá, ale kdo a proč je pořizuje.
Ty jsi psal jen o živnostnících, ale on o živnostnících a firmách dohromady. Vidíš ten rozdíl? Nemám ponětí, jestli má pravdu, ale psal jsi o něčem jiném než on, usoudil jsem z toho tedy, že jsi ho špatně pochopil. Nebo ho špatně chápu já, to je samozřejmě také možnost.
Však jsem napsal, že jak živnostníci, tak někteří zaměstnanci si mohou vybrat takové auto, které chtějí soukromě. A děje se to. Ano, někdy má člověk smůlu a auto, které by chtěl, jako služební mít nemůže. Ale kolikrát to jde a bez ústupků, nebo jen s minimem (jako třeba povinně vznětový motor). A někdy ta auta nemají vůbec žádný služební účel, slouží čistě soukromě. Jsou lidé se "služebními" 911, nebo 458. 😄 Že je auto na firmu, vůbec nic neznamená. Vem si, že bylo minulý rok v ČR registrováno 30 Ferrari a z toho jen 2 soukromě. Chceš snad tvrdit, že těch 28 kusů si pořídily firmy, protože "Ferrari byla vzhledem k očekávanému provozu ekonomicky výhodná?" >😒]
Však jsem napsal, že jak živnostníci, tak někteří zaměstnanci si mohou vybrat takové auto, které chtějí soukromě. A děje se to. Ano, někdy má člověk smůlu a auto, které by chtěl, jako služební mít nemůže. Ale kolikrát to jde a bez ústupků, nebo jen s minimem (jako třeba povinně vznětový motor). A někdy ta auta nemají vůbec žádný služební účel, slouží čistě soukromě. Jsou lidé se "služebními" 911, nebo 458. 😄 Že je auto na firmu, vůbec nic neznamená. Vem si, že bylo minulý rok v ČR registrováno 30 Ferrari a z toho jen 2 soukromě. Chceš snad tvrdit, že těch 28 kusů si pořídily firmy, protože "Ferrari byla vzhledem k očekávanému provozu ekonomicky výhodná?" >😒]
hele kolem mě se pohybuje dost znáních co jsou živnostníci a ty si kupují auto "na firmu" ale za své.... to je jaká kategorie ? 😄
Jak je fakticky pokles pokazde popisovan jako vyrazny narust. I kdyby Skoda narostla v absolutnich cislech na dvojnasobek, jakmile roste trh rychleji, je to spatne. To jsou ekonomicke zaklady. Ale dulezite je to spravne okecat, ze? 8-s :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
protože také prudce rostou ree😜orty. V lednu sice Ford registroval 842 aut ale 512 obratem vyvezl, Seat registroval 514 aut o z toho 271 vyvezl, Fiat registroval 168 aut a z toho 98 vyvezl. Takže prakticky 60% aut se u těchto značek v registru ani neohřeje a už putují jako ojetiny za kopečky aby se tam mohly prodat se slevou. Z tohoto pohledu trh spíš stagnuje nebo dokonce klesá a ČR řada značek používá jako překladiště a "transformátorovnu" nových aut na zánovní ojetiny se slevou.
Když si představím, že KAŽDÉ TŘETÍ AUTO je ŠKODA!
Ford, VW, Škoda, Mazda, Hyundai, Škoda, Fiat, Hyundai, Škoda, VW, VW, Škoda, Ford, Renault, Citröen, Škoda, Škoda, Peugeot, Peugeot, VW, Ford, Škoda, Subaru, Škoda, Volvo, Audi, Škoda, BMW, Mercedes, Škoda, Ford, VW, Hyundai, Škoda, Hyundai, Peugeot, Renault, Škoda, Mazda, Ford... No hnus!! :no: :no:
Ford, VW, Škoda, Mazda, Hyundai, Škoda, Fiat, Hyundai, Škoda, VW, VW, Škoda, Ford, Renault, Citröen, Škoda, Škoda, Peugeot, Peugeot, VW, Ford, Škoda, Subaru, Škoda, Volvo, Audi, Škoda, BMW, Mercedes, Škoda, Ford, VW, Hyundai, Škoda, Hyundai, Peugeot, Renault, Škoda, Mazda, Ford... No hnus!! :no: :no:
Jako chápu, že Škodovky jsou dobrý, ale takhle?? Víte co. >😁
no já spíš pořád nechápu že je tu tolik lidí co si kupují ty hjundé. to jsou vážně tak hloupí? když si spočítám provoz třeba za 7 let (pojištění, spotřebu, nahradní díly, garančky, ...) tak je i30 nejdraší ve své třídě. proc si to teda proboha někdo kupuje? dacii ani nekomentuju, to fakt nemá cenu. neříkám že má mít každý bmw nebo volvo, ale trošku uvažovat by ti lidi mohly ne?
a ted mě klidně ukamenujte,
a ted mě klidně ukamenujte,
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale no tak, pánové. Třeba jen nemá k dispozici dostatek relevantních dat.
Pravda, 7 let jsem auto nikdy neměl a troufám si tvrdit, že ani mít nebudu. Nejdýl to bylo zhruba 3 a půl roku. Ale když jsi zmínil tu i30, tady je odkaz na recenzi té mojí [odkaz] , z toho možná pochopíš proč si ta auta kupujeme (navzdory debilním reklamám!!!) a abys to nemusel hledat, tak tady je link na detailní přehled VŠECH nákladů (včetně desetikaček za vysavač) [odkaz] - nemám pocit, že by to bylo moc drahé na provoz >😁 .
Pravda, 7 let jsem auto nikdy neměl a troufám si tvrdit, že ani mít nebudu. Nejdýl to bylo zhruba 3 a půl roku. Ale když jsi zmínil tu i30, tady je odkaz na recenzi té mojí [odkaz] , z toho možná pochopíš proč si ta auta kupujeme (navzdory debilním reklamám!!!) a abys to nemusel hledat, tak tady je link na detailní přehled VŠECH nákladů (včetně desetikaček za vysavač) [odkaz] - nemám pocit, že by to bylo moc drahé na provoz >😁 .
kde je maluch, trabant, wartburg, zaporozec, zastava, moskvitch a další vozy ze zemi RVHP?
a co fiat uno, jak jsme tomu tenkrat rikali? - ze je jako pohlavni nemoc, protoze ho ma každý c?
snad jenom ještě dacia se stále drzi, snad ji uz nedelaj z blata, kdy auto po par letech hnilo a poloosy ani ložiska nevydrzely vic jak 30tis km. to soused mel dacii jeste z puvodnich dilu renault a i když to uz mel několikrát vyvarovany, poloosy i ložiska mu narozdil od me vydrzely 200tis km
Až do svého krachu se tu prodávalo i ARO a jeden čas i nákladáky MAZ a kombjany Rostelmash
ZDÁ SE,
JINAK samozřejmě PODPORUJEME AMERICKÝ ELEKTROMOBIL = Nejlepší z Nejlepších [odkaz] jaký má třeba BOREC pan primátor Hausenblas [odkaz] [odkaz]
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
A NEMÁME RÁDI NĚMECKOU SPALOVACÍ POPELNICI [odkaz] ŠÁDE
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
v tomhle ohledu si skodovka uchovala alespoň část sve svebytnosti, narozdil od všech ostatních (snad krome dacie), které bud zkrachovaly, nebo se potaceji v potizich.
a sam vidíš, kam to dotah tehdejsi klenot automobilového prumyslu celého východního bloku - lada - zigul nebo ja nevim jaky je dnesni oficielni nazev. a to mel přitom tu obrovskou vyhodu, ze alespoň zezačátku nemel na ruskem trhu vpodstate zadnou konkurenci. i když dnes je videt, ze to zadna vyhoda vlastne není, protože jakmile konkurence prisla, zigul používající pul stoleti starou techniku nemá dnes moc sanci na preziti....
Co co jen na Kalině II, Grantě a prioře 50 let starýho fakt nevím....
Krabice typu 2107 nebo Samara u už se nedělaj, pokud ti to neušlo
je otázka, proc z celého východního bloku zustal vyvoj jen v boleslavi, mozna dobra privatizace, mozna rozumnej majitel, ale nejspis sikovni technici a vyvojari, kterým ani doba temna za komousu uplne nevyplachla palice
problém byl, že z těch tun se do sériové výroby dostalo 30%
Jinými slovy, co země rvhp utratili za vývoj a testování prototopyů vojenské echnika, osobáků, nákladáků a zemědělské techniky, to byly přímo miliardy
nejde uplne porovnávat dnesni a tehdejsi dobu, ale když nic jiného, na cokoliv dnes ukazu, to do tydne muzu mit, nejsem vpodstate omezenej materiálovou nebo součástkovou zakladnou. když mam peníze, muzu si koupit jakykoliv vyvojovy prostředek..
vyvoj tehdy probihal velmi pomalu oproti dnesku, taze zas tak moc se toho nevyvinulo, protože nikdy nebylo moc kam spechat, všechno co se vyrobilo (aspoň u nas), tak se na to staly pul roku fronty. kolem 1995 se situace zlomila.
dnes o podobny auto většina lidi ani nezavadi pohledem.
pletes si zavist s touhou neco mit