Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid dostane motory Euro 6, tříválec MPI skončí bez náhrady

Informace od našeho důvěryhodného zdroje hovoří o změnách v nabídce Škody Rapid. V prvé řadě půjde o motory Euro 6.
Zpět na článek
7. 2. 2015 14:59
7. 2. 2015 15:13
7. 2. 2015 15:41
7. 2. 2015 15:55
7. 2. 2015 15:57
7. 2. 2015 21:45
8. 2. 2015 11:02
7. 2. 2015 17:00
7. 2. 2015 15:42
7. 2. 2015 15:55
7. 2. 2015 16:52
7. 2. 2015 17:43
7. 2. 2015 17:13
7. 2. 2015 17:28
7. 2. 2015 17:49
7. 2. 2015 17:44
7. 2. 2015 17:52
7. 2. 2015 17:36
7. 2. 2015 17:50
7. 2. 2015 17:34
8. 2. 2015 16:48
9. 2. 2015 10:11
7. 2. 2015 17:04
15. 2. 2015 21:07
7. 2. 2015 14:55
"důvěryhodný zdroj"
...neboli jsme prostě zase vše zkopírovali z různých diskuzních fór, kde tyto informace jsou už minimálně půl roku. >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 21:07
Re: "důvěryhodný zdroj"
Za mě překabátěné HTP (1.2mpi) mi chybět nebude >:-[] Ale nahradit celkem skvělou 1.6TDI (opravdu ji mám rád) za 1.4 TDI to je škoda. U Fabie ještě dejme tomu, ale u Rapidu vrrr dvojnásob. ;-\
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 21:18
Re: "důvěryhodný zdroj"
Celkem skvělou 1,6TDI >:D >:D >:D
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 21:25
Re: "důvěryhodný zdroj"
Ano, celkem skvělou ;-) Špičkovou jsem zas napsat nechtěl, ale pravdou je, že mám ten motor rád. Klasická 1.9 nebo 2.0 mají takový tvrdý zvuk, ta údernost je vykoupena kopanci atd, necítím se. 1.6TDI pro Fabiu, Rapid a Octavii (když se šlape) náhodou stačí. Tiché, stejnoměrné, bez kopanců a ostrých š***k, nekazí se to, moc nad 5L to nejde. Ano 1.6TDI pro auta dané kategorie = má osobní spokojenost :yes:
8. 2. 2015 08:32
Re: "důvěryhodný zdroj"
Mezi 1,6TDI a 1,2TSI je rozdíl jako mezi traktorem a hybridním Lexusem :-) .
Nevím proč mít rád 1,6TDI jen za to, že to není úplná noční můra s tvrdým zvukem.
[odkaz]
9. 2. 2015 09:23
Re: CHUDÁK RAPID, TAKOVÝ VOŠKUBANÝ BOLESLAVSKÝ OVÁDKO :-))))
jj
NĚCO MU TOTIŽ CHYBÍ !! PTÁTE SE CO?? TAK JÁ VÁM TO POVÍM !! [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :no:
9. 2. 2015 10:35
Re: CHUDÁK RAPID, TAKOVÝ VOŠKUBANÝ BOLESLAVSKÝ OVÁDKO :-))))
článek pod tím odkazem by si měl přečíst Áda (jako propagátor dieselu). Návratnost 1.6TDi po 208 tisících km. Samozřejmě, pokud se dieselu nic nestane (filtr FAP, dvouhmota,...)
Já bych asi TDi již nechtěl. Nejsou už 90-tá léta.
9. 2. 2015 11:04
Re: CHUDÁK RAPID, TAKOVÝ VOŠKUBANÝ BOLESLAVSKÝ OVÁDKO :-))))
Tak v porovnání s 1.4 TDI nebo se starým 2.0 TDI PD bude asi ta 1.6 TDI "celkem skvělá", ale v porovnání s přímou konkurencí v podobě 1.6 HDI nebo 1.5 dCi je tragická.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
7. 2. 2015 15:13
Re: ok
Jak to myslíš ti otázku?
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 15:55
Re: ok
Aha. No, tak už ho přichystali
. Myslím, že to ani moc nebolelo, když to šlo u Pola.... Myslím, že to, co zmiňuješ, byly PR řeči škodovky omlouvající zástavbu vyběhových motorů do tehdy nového modelu.
Jen tak mimochodem, marně hledám v historii Š A model, který by prošel tolika technickými změnami během tak krátké doby. U mateřského VW by se nestyděli hovořit o nové generaci
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2015 21:45
Re: ok
Opravdu ji Rapid má? Fabia se již Japonci inspirovala. ;-\
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 11:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 17:00
Re: ok
Že nebyl připravený, nijak neobjasňuje, proč nebyl připravený. Dříve nebo později nové motory musel dostat, leda by plánovali ukončit výrobu před nástupem Euro6.

Rapid však šel do prodeje před Octavií (a Golfem) a Škoda by musela zajistit potřebné množství motorů - i bez Rapidu byla na Octavie s EA211, pokud vím, dlouhá čekací lhůta právě pro nedostatek motorů.
Avatar - S8
7. 2. 2015 15:10
Další článek pro článek.....a reklamu
Pánové, to jsou informace jako kdyby je přinášel Všeználek.

Hlavní je zmínit a připomenout co jste už psali o nové Fabii a pak k tomu přidat pár bombastických informací, aby se prodávaly reklamy když je tu pořád tolik článků a tolik lidí je čte nebo přímo hltá!

Docela lituju, že máte tak málo smajlíků na výběr pro diskuze. Myslím, že například zvracející by byl velmi oblíbený...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - simply never
7. 2. 2015 15:26
trojvalec
Trojvalec končí, aka škoda, ved auto.cz hlasalo zo striech, že "nie je sa comu smiat". Tymoeretika pre tých, co z toho budu mať trvale depresie. Mpi s vytocenou dvojkou do kopecka sa uz totiž neotestuje.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 15:49
Re: trojvalec
Takže zakonite test bude, nech. Hoci ja som to pochopil tak, že ak bez náhrady, nieco ako 1.0 MPI nebude. Nech máš ale pravdu. Moj vyššie uvedený komentar potom menim, a uz sa tesim na test s vytocenou jednotkou do kopecka. Kto to kupi? Ja som Mpi na Slovensku nevidel. U vás to fici? Prečo?
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 16:31
Re: trojvalec
Len ja si preto kupujem vysokootackove japonske pily. Ale argument berem. Teraz si dovolím odkaz pre Karelg: tak tu máš jasný dokaz, že nedá sa 100% odhadnut, či bol petrumr ironicky alebo nie. Vratim sa spat ku komentáru. Kupujete to kvoli cene. Ak nie, nerozumiem.
7. 2. 2015 16:52
Re: trojvalec
Jestli 1.2 MPi skonci, tak o zastavbe litru pochybuji. Myslim, ze tech MPicek se stejne moc neprodalo. Navic v clanku pisi, ze skonci bez nahrady a 1.0 MPi by byl prave tou nahradou. Jeste je tu treti varianta, ze misto 1.2 TSi budou v nabidce akorat 1.0 TSi a rapid kompletne presedla na trivalce.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 17:13
Re: trojvalec
Pertumr je tak specifická kapitola, že bourá veškeré zažité předpoklady. Navrhuji ho z našich veselých debat vynechat. Já ho považuju za bezkonkurenčně nejhloupějšího přispěvovatele na auto.cz. Nikdo mu nekonkuruje.
Nesnaž se odhadnout, co si Petrumr myslí, neví to ani on sám.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 17:19
Re: trojvalec
Tak to som si vydychol >:D , tipujem, že som iba tesne pred ním. >:D , darmo som robil rok v obore (doslovne predaj a marketing), k nicomu mi to tu nepomaha. >:D . Tu stačí pocit.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 17:28
Re: trojvalec
Ne, já tě netipuju těsně před něj. A pokud sem chodíš, musels číst nějmíň desítky jeho "příspěvků". Přesto si myslíš, že to, co o něm píšu je jen můj pocit?
Avatar - simply never
7. 2. 2015 17:37
Re: trojvalec
Moc ho nesledujem, debatujem s pomerne úzkým spektrom, ako anomalia v mojom vybere je Adolf (bez urážky). Pocit preto, lebo moze to byt ním umelo vyvolaný dojem, kedy sa on zábava na tebe rovnako ako ty na nom. Ak sa ale nemylis (opakujem, ja ho moc nesledujem), potom je to s ním bieda.
7. 2. 2015 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 17:54
Re: trojvalec
Predstav si ze nie, bola to rocna studentská brigáda.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 2. 2015 14:30
Re: trojvalec
Gratuluji ke koupi Lexusu (GS F, IS F, RC F?).

Snad není gratulace zbytečná a nemyslel jsi tou vysokootáčkovou pilou nějakou 1,8 od Hodny nebo 2,0 od Mazdy >:D
Avatar - AUDIRS6
8. 2. 2015 16:48
Re: trojvalec
pokial ma pamat neklame, tak sa jedna o Toyotu Verso, s nejakym brutalnym vysokootackovym motorom 1,8 >:-[] 8-s :-!
8. 2. 2015 19:15
Re: trojvalec
Aha, mohl jsem rovnou podívat do profilu na tu pilu >:D
Avatar - simply never
9. 2. 2015 09:23
Re: trojvalec
Je alebo nie je 1.8 od Toyoty vysokootackovy motor?
Avatar - AUDIRS6
9. 2. 2015 10:11
Re: trojvalec
Tvoj vo Verse nieje. ;-)
Toyota aktualne ani nic poriadne vysokootackove nema. Motor pre GT-86 - jeho zaklad urobilo Subaru, Toyota skor ladila elektroniku.
Honda ,ala take motry - napr. pre Civic z pred par rokov boli.Normalnejsie sa oznacovali VTEC, vysokootackove zvykli byt hlavne verzie oznacene VTi, alebo Type-R. ;-).
Toyota dodava motory aktualne aj pre Lotus, tie su vysokootackove, ktore si Lotus este upravuje, pripadne dopuje kompresorom. ;-)

To co mas ty, je klasicky normalny motor, ktory nijako "nevycnieva z davu".
Simplino, prepac, budem ta tak volat, kludne si to zhodnot ako chces, ja to berem ako pomenovanie z lutosti ;-) , ked som tu cital tvoje komenty, prislo mi ta vazne luto:
Ty si chudacik najukrivdenejsi, ktory ma svoju pravdu, ale nikto ju od teba neprijma...
Furt mas pocit, ze ta niekto napáda...alebo nedajboze chce fyzicky "uzemnovat"...proste to co si tu predviedol, je podla mna na uz ked nie doktora, tak na studenta nejakeho psychologicky-alebo doktorsky zameraneho cloveka ubohost. prepac za tvrde slova, ale je to tak.
Mam kamarata, cestvo vystudoval psychologiu a mam 100 chuti stiahnut niektore diskusie cele a nechat mu urobit rozbor celej tvojej osobnosti.
To co tu totiz predvadzas za posledne dni je hanba tym vysokoskolakom, ktorych si alebo si bol spoluziak :-!
Takze prosim ta, skus sa vratit aspon na tu povodnu uroven, kedy si aspon "normalne" diskutoval o autach a vyjadroval o nich svoj (nie vzdy spravny) nazor, a vela veci sa zlepsi.
Za posledne dni by si si odo mna na vacsinu prispevkov zasluzil :no:
Ja ale palceky dole nerozdavam, zvyknem sa vyjadrovat verbalne - tu v diskusiach.
Ok, odo mna zatial vsetko, mam este nejaku pracu, tak vecer sa pozriem, ci si si vstupil do svädomia. ;-)
7. 2. 2015 17:04
Re: trojvalec
1,0 MPI je a bude, ale neměl by se montovat do Rapidu (příliš malý točivý moment).
7. 2. 2015 15:59
Dobré auto a spolehlivé traktory pomalu končí a to je škoda.
Pokud to bude pravý 4-válec s tímto pěkným kroutákem a kvalita nafta za kolem 32Kč, tak bych se nechal zlákat. Ale počítám, že 1.6 TDI nasadí tento motor cenově hooodně vysoko. Ale kdo ví, co bude v tomto a příštím roce, takže bohužel skončí 1.6 TDI.
Staré dobré 1.9 TDI a spolehlivé traktory pomalu končí a to je škoda. Zničili je tlaky na emise a podobné blbosti. Nové motory ať už jsou to diesely se svýma 1,4 TDI, čemuž osobně já vůbec nevěřím, také diesely s TDI CR už dle mého názoru nikdy nedosáhnou spolehlivosti starých dobrých chrochtáků ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
7. 2. 2015 19:12
Re: Dobré auto a spolehlivé traktory pomalu končí a to je šk
Problémy byly jsou a budou u všech výrobců motorů. Škoda je jen, že to VW podělal tehdy s novými 2.0 TDI PD v 16 V, pak tam bylo i nedotaženo řešení vyvažovacích hřídelí a pod. Tehdy velmi jednoduchý motor 1,9 TDI s rotačním čerpadlem o víkonech 66 a 81 kW byli téměř nezničitelné, jelikož na nich nebylo "nalepeno" tolik věcí, kteřé motor sami o sobě dusí, zanáší, likvidují, jako tomu je dnes.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 16:38
No jo weekend...
No jo, je weekend, venku mrzne, na horách je spousta sněhu, lidé lyžují, jezdí na snowboadu, třeba posílit pánové čtenost. Úkol zní jasně. Jak na to?
Vydáme jeden test na novou Fabii, která nepochopitelně vyhraje i když je ve všech disciplínách horší než konkurent, to dá alespoň 300 příspěvků
Pak je nutný článek o Renaultu, tam to vždy žije, takže co třeba smyšlný Kadjar RS? Rozumíte, sportovní SUV, to rozvíří diskuzi o to více a nic to nestojí, natož práci.
A teď nějaké to auto pro masy, takže bombastická nepodložená zpráva o miláčkovi lidu a důchodců, Rapidu...

a čtenost je tady! Úkol splněn. Možná by to chtělo něco o Fiatu a Hyundai, ať má radost i bazalka team a topper. :yes:

PS: Z tohodle úhlu na těch neslyslných 17" kolech (nebo to jsou snad 18"?) vypadá Rapid docela pěkně, ale z jakéhokoliv jiného hrozně a ještě s menšími koly...
Rozbalit vlákno
30
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 17:15
Re: No jo weekend...
Taky jsem si říkal, že ten Rapid vypadá nějak podezřele dobře.
7. 2. 2015 17:28
Re: No jo weekend...
Ukazte mi pohled, kde rapid na 17" nevypada dobre (snad s vyjimkou primeho celniho).
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:52
Re: No jo weekend...
těch pohledů, ze kterých Rapid vypadá nevyváženě, je mnoho. Pravda, na kolech až tak nesejde >:-[]
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:57
Re: No jo weekend...
Rapid je lacině nastavený, tak se tomu nejde divit. Kdyby vypadal líp, byl by zkrátka dražší.
7. 2. 2015 18:23
Re: No jo weekend...
Už teď je dražší nad úroveň své vizáže.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 17:53
Re: No jo weekend...
Spaceback jo, ale zadek liftu mi odjakmrtva přijde děsnej.
7. 2. 2015 18:20
Re: No jo weekend...
Presne naopak. Spaceback vypada, jako vagon. U liftbacku je disproporcnost rozptylena clenitejsi zadi.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 18:22
Re: No jo weekend...
Holt to vidíme opačně.U SB disproporci nevidím, lift mi přijde naroubovaným kufrem jako Thalia sedan.Pro tebe je záď zmírněním disproporce, pro mě je záď jedinou disproporcí. ;-)
7. 2. 2015 18:36
Re: No jo weekend...
Ja povazuju za disproporci malou sirku, coz je dokonce disproporce meritelna a z ni vychazejici kolme boky, ktere se spis ztrati, kdyz je zad clenena, nez kdyz je hranolovita. Navic rapid neni sedan (liftback) vytvoreny z hatche, naopak spaceback je prebastleny lift.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 18:44
Re: No jo weekend...
Mě šířka vadí u supa a dvojkové fabky, u rapida ne.Neřekl jsem, že je rapid vytvořený z hb, ale zadek mi opravdu tu thalii připomíná. Jak se říká- sto lidí........
8. 2. 2015 14:29
Re: No jo weekend...
Fabia III je dokonca sirsia ako Rapid!
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 18:46
Re: No jo weekend...
Šikmo zezadu na menších kolech jak 17" disproporce šířky a výšky vypadá strašně levně, lowendově, zepředu taky slabota,
Avatar - KubikCv
8. 2. 2015 12:49
Re: No jo weekend...
Spejsbek mi zase připomíná volítanou C4 f pětidvířku >:D
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:34
Re: No jo weekend...
No právě ideální doba na zveřejnění testu nové i20, ne? Ale stále kde nic tu nic, ticho po pěšině. Nebo že by Vošický odmítl platit výpalné na pozitivní výsledky testů >:D ?
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:50
Re: No jo weekend...
no vidíš, a u nás prodejce Hyundai vzkvétá a vzkvétá. Někdo umí a někdo zkrátka ne.
7. 2. 2015 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 18:26
Re: No jo weekend...
Ale kdepak, Hyundaie zrušili, protože se škodovky prakticky přestali prodávat a majitel to nemoh unést - srdcem škodovkář, Korejce vzal jenom z chamtivosti aby měl větší zisky.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
7. 2. 2015 18:54
Re: No jo weekend...
Snížený podvozek (minimálně virtuálně), větší kola vystrčená více ven dělají divy.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 19:04
Re: No jo weekend...
Máš pravdu, verze Style plus má 17" a ty vypadají v podbězích nic moc, tohle je určitě snížený.
8. 2. 2015 17:20
Re: No jo weekend...
Neupraveny vypada takhle: [odkaz] Ja myslim, ze porad dobry.
Avatar - _Karel_
8. 2. 2015 18:10
Re: No jo weekend...
Jo, nevypadá to zle, tyhle kola mu sluší. Mě se StylePlus moc líbí, ale ty 17" tam vypadají trochu divně- chtělo by to vyšší profil gum.
Avatar - Luki5
7. 2. 2015 19:37
Re: No jo weekend...
Skoro každý den tu je článek o Škodovce, ale že by zmínili, že ani ne za půl roku se začne vyrábět nový Hyundai ix35 , dále by mohli otestovat novou i30 po faceliftu s motorem 1.6 TGDI a nebo i30 1.6 CRDi s novou 7 stupnovou automatickou převodovkou, já vím, že je Škodovka domácí automobilka, ale existují i jiné auta než jen Škoda :yes: :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 19:58
Re: No jo weekend...
i30 po facelifte pride az v zeneve ..... tazko dovtedy nieco testovat.... podobne aj facelift picanta..... pockajme si na zenevu... po nej to uz bude na trhu zase pestrejsie :yes:
Avatar - Luki5
7. 2. 2015 20:03
Re: No jo weekend...
Aha tak to se omlouvám, jen mi přišlo divné, že se faceliftovaná i30 už vyrábí a nikde ještě o nich nebyli recenze, no kdo si počká ten se dočká :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 20:07
Re: No jo weekend...
no vyroba zacina zvacsa skor to je jasne.... predaje par mesiacov po zacati vyroby .... dava to logiku neboj ;-) .... nemozes skor predavat ako vyrabat.... teda aspon fyzicky nie ;-)

kto si pocka ten sa docka.... no neviem neviem... na test i20 tu asi cakam marne... podobne aj na genesis... za to fabia ma tu uz hned par testov.. snad uz aspon 3 .... a touarega tu uz tiez stihli testovat 2 krat za poslednych par tyzdnov .... no jo no skoda je skoda... koncern je koncern.. ostatni to tu maju tazke....

PS: ovsem ak sa nemylim tak faceliftovane rio a venga uz su asi aj predaji ( mali by byt ) .... uvidime ci si to v redakcii vsimnu... ale nedavam tymto autam tu na skodovackom webe nejake velke sance >:D

PS2: v januari prisiel do predaja spaceback monte carlo.... nieco mi vravi ze skoda testom tejto fabie este neskoncila >:D vsadim sa s tebou o co chces ze za par dni tu bude test rapidu monte carlo ... a urcite pride este skor ako test spominanej i20 ktora je uz 2 mesiace v predaji...... uvidis ze to tak bude
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:37
Že vím od koho vítr vane...
děkujeme za informace uživateli začínajícímu na D >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:56
Tak nás zase obelhali
To bylo keců od Škody o tom, jak Rapid není připraven na moderní řadu motorů a že zástavba je nemožná...

A hle, rázem všechno jde, nic není problém. No co, koncern opět může slavit, díky Škodě opět vyprázdnil sklady s nepovedenou řadou motorů... Opět tak díky Škodě vytěžili z dané vývojové generace techniky maximum.

Škoda to zkrátka umí. Tedy vlastně VAG to umí :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 19:32
Re: Tak nás zase obelhali
mne to pride ako oblb na zakaznika... ako k tomu pride poctivy zakaznik ktory dotal este stare TSI a zrazu bum..... tu mam nove TSI ... zrazu sa vsetko da... ich zastavba do rapida je ako vidime uplne bezproblemova... chce sa mi niekedy skutocne plakat ako sa dnes oblbuju zakaznici....

nechajme emocie emociami..... som si isty ze rapid po prechode na nove TSI bude velmi zaujimava volba..nielen v porovnani s fabiou a occtaviou ale aj s konkurenciou od inych vyrobcov.... podla mna dnes mozno najpraktickejsia a rozhodne najkrajsia skodovka v sucasnosti... spaceback je ozaj pekny prakticky kompaktny a pritom vsetkom nezozerie zakaznikovi celozivotne uspory...... keby sa ich predalo tento rok v eu hocia aj 100 000 vobec by som sa necudoval.... to auto ma velke moznosti len vzdy ho brzdila nejaka lowendova technika a nedotiahnute detaily .... je az neuveritelne ako dobre auto mozeme pokazit uplnymi blbostami a nasledne sa narychlo opravuju chyby ktore sa vobec ale vobec nemali dostat do vyroby.... a dostali sa len preto aby sme v konecnom dosledku usetrili 200 eur.... kvoli par euram su dnes vyrobcovia schopni znicit aj inak seriozne auto..... to je to co ma na tomto systeme dnes najviac stve...

kadopadne pochvala tentokrat... z rapidu sa uz ozaj stava seriozne auto.... a plne zasluzene.... uvidime co prechod na nove tsi spravi s predajmi rapida a tym padom nepriamo aj s predajmi fabie a octavie
7. 2. 2015 20:42
Re: Tak nás zase obelhali
Máš někde odkaz na prohlášení, že je zástavba nemožná? Nikdy jsem totiž nic takového nečetl a znamenalo by to nezvykle krátký život téhle generace Rapidu, což mi v době uvedení nepřišlo moc pravděpodobné (termín pro Euro6 byl daný 9/2015 a VW udával, že by obměna motorů měla být hotova myslím do roku 2016).

Tahle nová generace motorů se poprvé myslím ukázala v A1 Sportback a následně Polu BlueGT (v obou případech šlo o 103 kW 1,4 TFSI CoD/ TSI ACT). Bylo tedy zřejmé, že nové motory půjdou dát na starší platformu, když se jim bude chtít. Nové motory ve faceliftovaném Polu tedy těžko byly překvapením. A Škoda nebyla jediná, kdo používal starší motory. Dvojčata Rapid a Toledo jen měla tu smůlu, že byla snad posledními novými modely se staršími motory. A nové dostanou, jak to vypadá, až v poslední vlně.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 21:13
Re: Tak nás zase obelhali
nejsem si jistý, jestli to zaznělo oficiálně od škody nebo to byly jen novinářské spekulace...
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2015 21:54
Re: Tak nás zase obelhali
Rapid si ještě nějaký ten rok na trhu pobude, a aby po celou tu dobu zůstával u zastaralé generace motorizací (které by se proto po tak dlouhou dobu udržovaly ve výrobě) je logicky celkem nesmysl. Myslím, že o EA211 v rámci modernizace už se spekulovalo dávno.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 22:15
Re: Tak nás zase obelhali
jo jak jsem to dohledával, tak přechod Rapidu na EA211 je dle původních plánů. Ty řeči o nové koncepci a nemožnosti použít nové motory na staré platformě se vedly v době uvedení GVII/O3, nikoliv v době Rapidu.
8. 2. 2015 22:34
Re: Tak nás zase obelhali
Cekal jsem jestli si nekdo vzpomene, mas :yes:
7. 2. 2015 18:14
Modelová řada
Že by celá modelová řada škoda začínala na 3 válci? Citygo, Fabia, Rapid už stačí dodat jen Octavii a Superb a bude. I když 1.2 TSI jak to tak vypadá bude opravdu až na Citygo všude, že by na ně měla Škoda od WV množstevní slevu? >:D Zatím se tachometry u bazarových aut v česku zastavovali okolo 150 000 Km, u těchto nových mini motorů to bude tak okolo 100 000 Km, protože po 150t bude ten motor na odpis >:-[]
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2015 20:58
Re: Modelová řada
Škoda si 1,2 TSI vyrábí sama. Superb začíná na 1,4 TSI, ale 1,2 TSI má nahradit tříválec 1,0 TSI, časem tedy jak Rapid, tak Octavia budou začínat na tříválci. Proč mě teď jen napadá něco o házení perel sviním... :-|
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 19:01
a nemohli nasadit uz rovno
tie nove TSI EA211 do rapida ked prisiel na trh... pride mi to vsetko take krkolomne.... najprv nasadime vybehove stare motory aby sme o dva roky mohli nasadit tie akoze novsie a spolahlivejsie... ktore ini koncernovi kamarati uz stejne dva roky pouzivaju.. na taketo sikovne marketingove tahy koniec koncov doplacaju zase len ti pocitvi zakaznici..... nikto iny.. jak k tomu pride clovek ktory 10 rokov setri na auto a nakoniec si musi kupit starsi TSI ked tu zrazu z nebies konecne po dvoch rokoch ich napadne uz pouzit aj ten druhy novsi TSI v ponuke rapida.. ndalo sa to spravit hned? .... k comu tieto tahy? uz raz sa rapid faceliftoval tusim kvoli tym nestastne riesenym el. stahovacim oknam.... ozaj neslo taketo veci vyriesit uz hned... vo faze vyvoja? Rapid mohlo byt uz od sameho zaciatku predaja jedno ozaj vyborne auto.... ale bohuzial stale tomu nieco k dokonalosti chybalo.,..... najprv vybava, risenie neiktorych veci ako el. okna.. potom zase to starsie tsi .... vzdy tu bolo nieco co vadilo iste nejednemu zakaznikovi..... prechod na nove TSI chvalim... ocenujem a celkom vedome prehlasujem ze teraz uz bude rapid podla mna uplne idealna skoda.... sebavedoma pekna a prakticka..... velkostne ideal a cenou zlaty stred .... konecne... rapid si to zasluzil uz od zaciatku... nevadi ... ale dockal sa :yes: octavia uz nebude v takej vyhode ako bola, nove TSI rapidu rozhodne pomozu.... to sa vsadim, navyse mi pride rapid ovela krajsi ako prerastena draha octavia... ale to uz je len moj subjektivny dojem
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 21:15
Re: a nemohli nasadit uz rovno
v roce 2011 při uvedení Rapidu zaznělo:

Co přesně vedlo škodováky k nasazení staršího motoru do zcela nového vozu zatím není úplně jasné. Jednou z možností je snaha o vytížení kapacity vlastní motorárny, druhou pak vyšší točivý moment (115 Nm vs. 95 Nm), který HTP dokáže díky většímu zdvihovému objemu vyvinout.
Kariéru agregátů ze staré řady EA111 (včetně tříválce 1,2 HTP) ukončí emisní norma Euro 6 v roce 2015.

Takže ukončení EA111 není žádná nečekaná novinka.
7. 2. 2015 19:10
OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Tak jsem čirou náhodou zavítal na stránky Škody a vidím, že u Octy je u motoru 1,2 TSI 77 kW na výběr manuál jak 5st tak i 6st. Nevíte od kdy jsou u tohoto motoru dva manuály ? Vždy jsem měl za to, že je tam pouze 6st man ...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 20:54
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
dřív ano dnes ne. Odkdy přesně asi není vůbec podstatné, ne? 5 tis. za 6kvalt se ale myslím vyplatí díky snížení spotřeby velmi brzo.

Možná zjistili, že se do energetické třídy B vlezou i s 5kvaltem...
Avatar - grifith
7. 2. 2015 21:41
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Tato možnost je tam myslím od začátku prodeje až doteď.
Avatar - GeorgeWWW
7. 2. 2015 21:48
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Ano přesně tak, je to od začátku výroby - ten 5st. je bez Start-stopu a rekuperace.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 21:50
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
pětikvalt bych volil v případě, že s tím budu jezdit hlavně po městě.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 23:31
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Tak to říkáš přesně naopak. Koncový převod, tzn. při stejné rychlosti na nejvyšší převod budou, a to se vsadím, točit převodovky skoro stejně, resp. tam bude rozdíl třeba jen 100-200 ot., protože se výrobce snaží vždy nastavit max. rychlost do oblasti s nejvyšším točivým momentem, což u turba bude podobně vzhledem k relativně rovné přímce točivého motoru. Naopak, s tím šestikvaltem se bude lépe jezdit po městě a po okreskách, protože bude mít menší přeskoky mezi převody.

Vem si jen srovnání 1,2 TSI 63 a 77 kW v minulém Golfu. Pětikvalt i šestikvalt točil na dálnici skoro stejně, nebo vem si manuály v Superbu u 2,0 TDI, slabší verze má dokonce kratší převody i při stejném počtů převodu, protože se počítá, že slabší verzi si budou kupovat spíše úsprní řidiči, takže na šestku taky točila slabší verze se 103 kW méně než silnější se 125 kW.
Takže počítám, že stejně tak bude odstupňována Oktavia...

A ono to platilo tak i u atmosférických benzínů. Spousta majitelů v recenzi psali, že jim chybí šestka na dálnici, přitom i kdyby tu šestku tam měli, výsledek by byl stejný.
8. 2. 2015 00:20
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Ano i ne. Neměřil jsem to, ale přeskoky mezi 1-2-3 mi přijdou u obou převodovek prakticky stejné, výrazně zkrácená se mi jeví 4 a trochu 5. Trochu mě to zklamalo, protože u obou převodovek pořád vidím jako trochu problematickou jízdu mezi 28-35km/h (na 2 už jsou otáčky, ale na trojku se to dusí). Což je třeba v Praze v hustém provozu typická rychlost a šestikvalt mě zklamal, že tohle moc neusnadňuje :-(

Chce si to zkusit... Jako šestikvalit je rozhodně lepší volba, jen jeho výhodu vidím především na okreskách v rychlostech 50 - 110 km/h. Tam je to s pětikvaltem s dlouhou 4 a 5 nic moc :-)

Určitě máš pravdu, že 6. stupeň automaticky neznamená jen výhodu na dálnici, jenom to bohužel také nemusí přinášet výhody do města.
Avatar - Ronault.
8. 2. 2015 18:04
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
V podstatě souhlas.
8. 2. 2015 01:31
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
No počkej, ale ty porovnáváš dva různé výkony s dvěma různýma převodovkama, které jsou úplně odlišně odpřevodované.

U 63 kw verze je 5 stupňů úplně ideálních. Já s tím jezdím po Praze, kolem 5,6 l v létě a 5,9 v zimě a jezdím 50 km/h v pohodě na pětku a to jsem u minulé atmosferové octavie 1,6 MPI 74 kw nemohl, nebo mohl, ale bylo to už dost na hraně.

Ano máš pravdu, u octavie 1,6 mi chyběla na dálnici šestka. Respektive mnohokrát jsem ji tam chtěl dávat, i když tam nebyla, protože ten motor by tu šestku zkousnul v pohodě. Ale u TSI, které má jiný výkon odspodu, je v případě 63 kw verze 5ti kvalt ideální volba a to i pro jízdu na dálnici. Vždyť já při nějakých 140-150 točím asi 3000 otáček, mít tam šestku, tak se dostávám někam k 2000-2500 tisíci a to nevím co bych dělal s tou šestkou v kopcích D1. Pravdou je, že u 77 kw verze bych na dálnici šestku určitě ocenil. Ale vůbec si nejsem jistý, jak by se ten šestikvalt choval v Praze...to si moc nedovedu představit, že bych jel 50 a měl tam 6 stupeň....a pokud tam nechám pětku, tak budu mít logicky vyšší spotřebu.

A jak píše adam podemnou. S tou šestkou by tu Prahu moc neusnadňoval.

jako asi bych to musel zkusit. Ale pravdu s těmi TDI motory, tak to u nich je. Ale úplně bych to nepřirovnával k benzínům, protože ty převodovky jsou úplně jinak udělané a odpřevodované než u TDI. Vzpomínám si, že jet s TDI 66 kw 50 na pětku bylo absolutně nemožné.
Avatar - _Karel_
8. 2. 2015 07:24
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Teda Michale sorry, ale to je blábol - snad není podstatný, jestli jedeš po praze na šestku nebo na pětku, ale kolik máš otáček. Takže docela klidně můžeš s šestikvaltem jezdit po Praze na stejných otáčkách jako s pětikvaltem, jen tam místo šestky bude pětka. Tvých 5,9l v zimě tam pořád může být ;-)
8. 2. 2015 10:24
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Karle, není to blbost. . Není pravda, že máš stejnou spotřebu jestli jedeš na stejné otáčky na 5 nebo na 6. Věř mi, že já to mám do detailu propočtené a vyměřené dlouhodobým letitým měřením.

Je to stejné, jako bych na stejném místě jel na 4 stupeň u pětikvaltu, jako na 5 stupeň u 6ti kvaltu.
Ta spotřeba by v takovém případě byla o cca 0,2-0,4 l vyšší. Nehledě na to, že šestikvalt bude mít kratší převody, takže v rychlostech 1,2,3,4 by jsi se u něj po Praze prostě uřadil. Byť 1,2,3 jsou si u těch TSI velmi podobné, tak se to láme u 4 a 5 stupně a tam Ti začne skákat spotřeba.

Otáčky u TSi tě prakticky zajímají jen omezeně, od toho tam je ta nápověda zařazení rychlostního stupně a který Ti dovolí nechat zařazený. Je fakt, že TSI dovolí na 50ce 4 i 5, ale mám vypočítané, že ta čtyřka si bere o 0,2 vyšší spotřebu. Obecně platí, že aby jsi měl co nejmenší spotřebu, máš se snažit jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň. Nehledě na to, že pokud potřebuješ jet z kopce bez plynu a potřebuješ jet 50, tak 4 motor brzdí a vyskakuje tam okamžitá spotřeba a to si myslím, že šestikvalt bude velmi divoký.

Pokud je to 6 ti kvaltové TSI udělané tak, že tyhle věci oproti 5ti kvaltu má potlačené a a nebude mě nutit řadit v Praze tak často jako 1,9 TDI 96 kw a ta šestka tam bude opravdu pro potřeby dálnice, tak máš naprostou pravdu, ale určující je, kolik si vezme paliva....a to nejsem schopen rozsoudit, protože šestikvalt jsem měl jen chvilku jako náhradní auto a to se přiznám jsem měl jiné starosti než zkoumat spotřebu.
Avatar - simply never
8. 2. 2015 12:02
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Toto mi pride ako z filmu o basnikoch, kedy mal hosanek vypocinane uplne vsetko. Ak budeme jest cez rok rozky bez masla, usetrime za 5 rokov na výlet. Aby bolo jasno, ja nevylucujem, že máš pravdu, ja na toto ale nie som. Mne je liter dva hore dole šum a fuk. Ja hlavne nepodtacam motor, teraz jazdim 1.2 tce 97kw po meste za 10.2 (100% mesto trasy do 1km) bez pocitu viny. Je mi to uplne jedno, percentá, promile a deci či litre neriesim.
8. 2. 2015 12:33
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
jaká je pointa Tvého příspěvku?
Avatar - simply never
8. 2. 2015 12:37
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Je to jasne, ale zodpoviem: neprepocitavam či je pre spotrebu/úsporu 0.2 litra výhodnejšie jazdit na 5 alebo 6.
8. 2. 2015 12:40
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Pro mě je to třeba důležité. To, že pro Tebe ne, je celkem Tvůj problém....
Avatar - simply never
8. 2. 2015 13:19
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Já tomu rozumiem, že je to pre teba dolezite. Pre mna nie je problém ani to, že spalim o 2 dcl viac, ani to, že ty to riesis a ja nie a nemam problém ani s tým, že to je pre teba dolezite a pre mna nie, resp. ty vidíš problém v mojom postoji a ja v tvojom nie a naopak. Ale nasiel si problém tam kde nikdy nebol. Nech sa dari.
8. 2. 2015 14:02
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
no, tak to je hotový. Ty jdeš do hate-listu....
Avatar - simply never
8. 2. 2015 14:16
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
>:D >:D >:D .
Avatar - Ronault.
8. 2. 2015 17:48
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Pokud pro tuto diskuzi nechceš nic přinést, tak se do ní nezapojuj. :no:
Avatar - simply never
8. 2. 2015 19:51
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Tak pan je drsnak a ostrej hoch. Tak ja poviem, že nemeriam 2 deci a že mam pochopenie preto ze to robi niekto iný. Reakcia znie, že "to je tvoj problém" Dovolím si napisat a vysvetlit, že problém nie je a netreba ho zbytocne vytvarat, a za to idem do hate listu a ty (ak spravne citam má vyhadzujes z diskusie). Tak pan objektivny, dám ti radu, o ktorú nestojis, za tento doslovne ubohý pristup si trhni nohou a daj ma do hate listu tiez. Nezabudni este urobiť bububu. Moc sa bojím.
Avatar - _Karel_
8. 2. 2015 20:02
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Máš ode mě soukromou zprávu.
Avatar - Ronault.
8. 2. 2015 23:17
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
O trolly tady nikdo nejeví zájem. Máš-li něco k věci, vyjádři se, nemáš-li, mlč, šoupej nohama a neotravuj. Pokud tebe netrápí 2 deci, ale jiného to zajímá, tak se neangažuj. Mě je taky u ***, co tebe zajímá či nezajímá,
Avatar - simply never
9. 2. 2015 09:20
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Normu kedy sa mozem a kedy nemozem zapojit si stanovil. Husty, fakt husty. Nuz, moje zapajanie a nezapajanie do debaty s dovolenim urcim sam. Fakt mam pred tebou velky respekt. Si vo vsetkom lepsi. Poporadí: si mudrejsi, skusenejsi, inteligentnejsi, kultivovanejsi, svetaznaly, diplomatickejsi, odbornejsi, technickejsi a neposlednom rade vycsi a silnejsi. No a kedze toto nie je kategoria, ktora ma zaujima alebo nezaujima, toto jednoducho viem, dedukujem, ze toto u pr_ele nemas. Ozaj, kolko je 1+1? To ma zaujima, ale kedze co ma zaujima mas u pr_ele, kolko je 1+1 mas u pr_ele a nevies to.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
8. 2. 2015 18:04
Re: OT: Octavia 1,2 tsi 77 kW 5st man
Ale vždyť Ti to Michale píšu, že ne vždy je šestka k tomu aby se po dálnici jezdilo v nižších otáčkách. Viz tvé 1,2 TSI 63 kW, které, jak sám tvrdíš, točí na dálnici docela nízké otáčky. A 77 kW verze, která má šestku točí v podstatě stejně, takže jak píšu výše, šestka neznamená nutně úsporu na dálnici a proto tedy lepší volbu pro ty, co jezdí na dálnici. Ta 1,2 TSI 77 kW točí ve 130 km/h stejné otáčky, nezkoušel jsem to na Roomsteru, ale na Golfu a Octávce. Právě že velkou část dynamiky a lepší jízdy krom výkonu přinášel u silnější verze šestikvalt, má kratší stálý převod a lépe se trefuje sice širokou, ale pořád existující "plošinu" točivého momentu.

1,6 MPI jako každý atmosférický benzín tímto trpěl. A podobně na tom byla i má Laguna. Mimochodem, já měl pětikvalt, po faceliftu ten motor dostal variabilní časování ventilů a šestikvalt, ale na dálnici ve 130 točila předfaceliftová 1,6 16V stejně jako pofaceliftová s šestikvaltem.

Ten princip u těch převodovek je v podstatě stejný i u nafty. Samozřejmě v první řadě se zpřvodování určuje dle cílové skupiny, pak charakteru motoru a nakonec i jiných problematických míst auta. Například první Favority měly extrémně dlouhé převodovky, protože chtěli tímto snížit hlučnost, která ve své době byla moc vysoká (absence dvojité příčky mezi motorem a kabinou), po faceliftu a hlavě u verzí s neřízeným katalyzátorem, který motor ještě více přiškrtil, převody řádně zkrátili. Výsledek byl ten, že můj první Favorit byl schopný s větrem v zádech letět na dlouhém táhlém klesání i skoro 180 a na dálnici se s ním dalo existovat, ale každé předjíždění bylo podřazování, zatímco Silver-line má problém jet 140, protože točí jak kráva, ale zase v padesáti se dá hodit pětka a je v nižších rychlostech krapet dynamičtější. Ale jinak to platí tak nějak obecně, že v těch limitních rychlostech by měl mít motor takové otáčky aby pracoval v místě, kde je nejvyšší točivý moment.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 2. 2015 00:31
Kdo to bude kupovat ?
Už takhle to sotva jede. Možná v Indii.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
8. 2. 2015 10:17
Re: Kdo to bude kupovat ?
Druhý nejprodávanější model v ČR v lednu 2015. Víc netřeba komentovat, tohle dostatečně popisuje tvoji tupost.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 2. 2015 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2015 09:51
Re: Kdo to bude kupovat ?
Ještě zapoměl, že v Indii to je pohodlně nastaveno u nás to nemá péra a tříska to jak nákupní vozík (podobná konstrukce podvozku-jen nakupní vozík má kvalitnější rám), aby se to nepřevratilo při losím testu. A to je opravdu vše ...
Avatar - Auto CZ
8. 2. 2015 13:45
nech rovno Skonci Skoda
este som nevidel logo Skoda na smetnych kosoch a socialnych zariadeniach. Viete kolko je tam potencionalnych kupujucich?
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2015 17:25
1.2 HTP (MPi) v Rapidu končí? Žádná škoda!
Bylo by opravdu zajímavé zjistit, kolik se u nás Rapidů 1.2 MPI vlastně prodalo. Jsem přesvědčen o tom, že určitě nešlo o žádná velká čísla. Jinými slovy není proč na ním truchlit. Jinak výše zmiňovaná inovace ostatních čtyřválců na Euro 6 je jistě vítaná, protože přinese i vyšší výkon a tolik žádaný přechod na ventilový rozvod řemenem.
P.S. Doufejme, že Rapid MY2016 konečně dostane i boční kryty předních sedáků, aby nebyly vidět pojezdy sedaček. Tato drobnost v ceně pár desítek Kč totiž dojem z jinak slušné kabiny Rapidu neuvěřitelně sráží, přitom je to první pohled, který se člověku po otevření předních dveří naskytne (a ten bývá pro potenciálního zákazníka často rozhodující!)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - milioner
8. 2. 2015 18:50
Re: 1.2 HTP (MPi) v Rapidu končí? Žádná škoda!
Souhlasím, hlavně ty kryty pojezdu předních sedadel.......otevřela jsem dveře, shlédla a zavřela.......opravdu hnus!
8. 2. 2015 19:15
Re: 1.2 HTP (MPi) v Rapidu končí? Žádná škoda!
Ano, kryty budou (mimojiné...). ;-)
Avatar - Verny_2013
8. 2. 2015 21:49
Re: 1.2 HTP (MPi) v Rapidu končí? Žádná škoda!
tak zamáčneme slzu a pošleme tento skvělý tichý hbitý, točivý kultivovaný a nevím jak ještě bych tento "úžasný" ale naprosto poddimenzovaný motor mohl nazvat do kytek. Ale jsem rád že i důchodci dostali rozum a tento koloběžkový agregát si nekupovali.
15. 2. 2015 21:07
Poradte
Poradite mi ci je lepsie kupit teraz alebo pockat do maja.Je ten motor ovela novsi? Trosku sa bojim,ked pisu citujem ,,Ich zástavba sa tak pravdepodobne nezaobíde bez pomerne radikálnej rekonštrukcie motorového priestoru,,neake 2 kw naviac mi velmi nechybaju,konkretne chcem 1.4tsi
Dakujem
Rozbalit vlákno
0