Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Stabilizační systém Fordu Focus myslí dopředu, ale ubírá zábavu

16 komentářů

Avatar - Atlis
Atlis
Problem?
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Problém to není, ale jak jinak poznáte, kdy řídíte vy a kdy už elektronika? Psal jsem to do diskuse pod testem kombíku - ta stabilizace je u focusu prostě moc opatrná...
Dixik2
Když jsem s ním jezdil na předváděcí jízdě,tak mě to nevadilo. 😄
DJB
Neblikne kontrolka?
Avatar - Atlis
Atlis
Ked vypnes ESP? Nie, neblika nic.

Do Focusov od polovice 2011 sa da napalit soft z ST, ESP si mozes prepinat v troch rezimoch - zapnuty, sport, vypnuty.
Avatar - Atlis
Atlis
Ked vytiahnem poistku F19, vtedy to viem na beton. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ona nejde vypnout? Já to u Focuse nezkoušel, ale mondeo tu možnost má.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ak nechcem vypnut cele ESP, len tuto kraaavovinu (ETS)s pribrzdovanim kolesa do zakruty tak to ako chlapce moj poriesim ???
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
System
>😁 >😁 >😁 8-s 😲 To vážne? 😲
DJB
😄 jsem tvým fanouškem.
Avatar - Bully_
Bully_
Obecnou neznalost o tom, co lidi vubec ridi, bych nesvadel jenom na ridice nejakeho Fordu. Podle jednoho pruzkumu (samotne automobilky) z r. 2010 si treba 80% majitelu BMW rady 1 myslelo, ze je jejich vuz predokolka(!).
Je uplne normalni, ze drtiva vetsina lidi ma proste auto jenom jako dopravni prostredek pro prepravu z mista A na misto B. Pro ne je pak jakykoli zasah elektroniky do spatneho reseni krizovych situaci jenom prinosem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale pořád budou za zatáčkou rychleji, než řidiči Picassa.... :-!
mrazik
Nejen tu zatacku.
Avatar - Rodrigo
Rodrigo
Ford Focus je přece především (řečeno sportovní hantýrkou) velmi kvalitní desetibojař v automobilovém průmyslu. Pokud si někdo chce mermomocí vydráždit libido pálením pneumatik nebo jízdou po dvou kolech, kupte si už konečně Ferrari nebo buginu. Howgh >😁 >😁
Avatar - iudex
iudex
No zatiaľ čo pri takom bežnom Focuse s trojvalcom súhlasím, za problém považujem, že je to aj v modeli ST. A predsalen hothatch už určitú mieru toho pálenia gúm predpokladá. Samozrejme ide vypnúť to ESP úplne, ale pri zapnutom tam skrátka tie preventívne zásahy sú. A práve to považujem za problém, že tie zásahy sú preventívne, predtým, než sa niečo stane. Darmo Ty chceš auto pustiť trochu na hranu, ESP Ťa nepustí. Potom to pri dynamickejšej jazde (ak si úplne nevypneš ESP) dopadá tak, ak ov jednom teste Focusu ST, kde mu na okruhu doslova začali horieť brzdy (lebo ESP či ten systém vektorovania momentu stále pribrzďovali kolesá).
To nehovorím o možnej blízkej budúcnosti, keď sa už ESP nebude dať vypnúť (ako je to už dnes napr. v GTI). 8-s