Ta úvodní fotka je drsná... hlavně že to umí na zem vysvítit logo BMW. Z jiných úhlů už to taková tragédie není... holt MPV, no. Interiér vypadá zajímavě.
Ono z profilu je to dost podobně vzhledné. Pravda, stále to není Grand C-Max, ale vidím to na čestné druhé místo. Jasně, je to MPV s litry v kufru navíc, ale od tvůrců aktuální trojky a čtverky bych čekal víc. O dost...
jj
TO ZVORALI NÁHONEM NA PŘEDEK !! [odkaz] NIC TO NEVYJEDE, ŽÁDNÝ HORY S PLNÝM KUFREM NA SNĚHU, ODLEHČENÝ hliníkový MOTORY, KAM DÁTE TY PYTLE S CEMENTEM? NA KAPOTU??
To je na prd. Lepší je TESLA MODEL S/D [odkaz] s náhonem na obě a 2ma kufry s cementem 515kW krásný šmejry, no RADOST Z JÍZDY a na českou Elektřinu za 60Kč/100km ;-) Co víc si přát?? Ještě lepšího z nejlepších [odkaz] 08/2015 produkce soudruzi :-) :-) :-):-) :-):-):-) :-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-):-):-):-) :-) :yes:
Neurážím, Carens je pěkné auto a 2AT je mu velmi podobná kopie, asi jako když Číňan kopíruje BMW, to je ovšem postoj diskuzní komunity mnohem nekompromisnější. ;-)
Carens je veľmi pekné auto, toto je oproti tomuto slabota. Jinak jak je to smutné, že sa zdá, že BMW čnskym spôsobom kopíruje KIU a je to z toho nepodarok. >:D >:D8-s:no:
Alebo. Súhasím, to je vlastne najkrajšie, len som si nespomenul, lebo je to Ctiroen, ten sa kazí, ale kebyže sa nekazí, tak beriem C4 Grand Picasso. ;-)
Jo, současná Opel-Zafira má ve 2.řadě vyznačená tři stejně široká sedladla, ale celkově jsou všechna tři užší, takže 3 dospělí lidé mají potíž v ramenou a v loktech. Předchozí Zafiry měly prostřední sedadlo užší. Menší Meriva byla a je na tom ještě hůř (prostřední sedadlo je a bylo úzké). Citroen Picasso má ve druhé řadě tři stejná místa, ale sezení na nich je velmi nepohodlné - trochu jako na židli v kuchyni (krátký vysoký sedák a vzpřímený opěrák) - se šířkou to není taky valné.
Probatum est - vyzkoušeno jest.
Tyhle kompaktni MPV jsou proste o kompromisech. Pokud chci dozadu posadit 3 deti v autosedackach nebo 3 dospele, musi se o tridu vys a minimalne S-Max.
Ale no tak. Vsetko su to middle MPV,cize postavene na aute strednej triedy. Tam si tiez traja dospeli dozadu pohodlne nesadnu. To sa potom treba obzriet o triedu vyssie.
Nevím, asi ztratili v bmw soudnost, nebo si neumí zaplatit designera, nebo ........ já nevím co. Nikdy jsem si nemyslel, že to někdy takhle bude, ale minimálně pro oko, je grand-scenic proti tomuhle král.
taky dobry pako ,nikdy nieje zly ;-)
300m odomna to auto stoji vystavene,, v striebornej nic moc, cierne je uplne v pohode,,ale porovnavat to s renaultom :-) ....
ked su nakysnuti ludia, musia byt aj auta ;-)
BMW se v poslední době daří plodit jeden hezčí model za druhým, začalo to X6, další je 5 GT, pak X4 a teď naprostá kráska na fotkách výše, co tímhle BMW sleduje nevím ?
Zpracování i motory budou asi v pohodě, aby také ne vzhledem k ceně, ale jestli se takové modely hodí do portfolia této značky silně pochybuju !?
....Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo. Úplně nová konstrukce zajistila dostatek místa pro posádku a zavazadla, vyvážený podvozek zvládne všechny jízdní režimy, řízení a řazení patří ke špičce v oboru, a navíc vypadá dobře. Škodovce vlastně nemůžeme vytknout téměř nic......Ať se jde BMW zahrabat.
ano maš pravdu,ale špička oboru tzn.automobilový průmysl je špička oboru, pokud by tam byl špička segmentu, tak špička segmentu malých vozu, ale tam je špička oboru a to je celý automobilový průmysl. Navíc poráží BMW cenou!!!!
Prostřední sedadlo 2.řady je neplnohodnotné (velmi úzké), dvě sadadla 3. řady jsou nouzová (pohodlně si nemáte kam dát nohy) a zavazadelník za nimi už je minimální (v článku je zamudlána chyba 560 litrů - to je určitě jen se složenou třetí řadou sedadel). Pak je na tom taková Octavia s pohodlím 4-ech lidí a zavazadelníku stejně a je o nějaký ten decimetr nižší.
Presne!! Štvormiestne auto a pritom nafúknuté a so strašne komprosimisným dizajnom, aby bolo 7-miesne a pritom aj tak je len švortmiestne. >:D >:D8-s:no:
Ježiž, to vyzerá ale nafúknuté, jak bochník, už normálny 2 Touret je nafúknutý, toto je hrozné, jak toto môže byť BMW, keď to má vždy taký dynamick design??? :-(:-(:'-(8-s:-O
Souhlas, nějak jim to těsto moc nakynulo :-) . Ale i když vypadá jak bochník, tak aspoň, že ho designoval architekt co maluje kulisy pro cirkus Berousek.
[odkaz]
>:-[]
... už dlouhou dobu mám pochybnosti, že u BMW mají čuch na správné designery. A taky schvalování designových návrhů pro realizaci musí u nich probíhat za poněkud podivných podmínek (chlast? canabis? modré pilulky?).
2 AT (active tourer, ne automatická transmise :-) ) vypadá zvenku prostě strašně. Jak pravil J@W výše, mohli by se učit u konkurence. Naproti tomu 2 GT (grand tourer) je o dost akceptovatelnější, i když se zase moc nehodí do města. Ale vůbec nechápu, jak mohou u tohoto modelu opustit H. křivku D-sloupku?! To se všichni v tom Mnichově zbláznili?
Snad i ten přední pohon se dá přežít; proč ne MPV (i když doba jim zrovna nepřeje)... Ale baworkák bez H. křivky??? Fuj, hamba jim!
... už dlouhou dobu mám pochybnosti, že u BMW mají čuch na správné designery. A taky schvalování designových návrhů pro realizaci musí u nich probíhat za poněkud podivných podmínek (chlast? canabis? modré pilulky?).
2 AT (active tourer, ne automatická transmise :-) ) vypadá zvenku prostě strašně. Jak pravil J@W výše, mohli by se učit u konkurence. Naproti tomu 2 GT (grand tourer) je o dost akceptovatelnější, i když se zase moc nehodí do města. Ale vůbec nechápu, jak mohou u tohoto modelu opustit H. křivku D-sloupku?! To se všichni v tom Mnichově zbláznili?
Snad i ten přední pohon se dá přežít; proč ne MPV (i když doba jim zrovna nepřeje)... Ale bavorák bez H. křivky??? Fuj, hanba jim!
Teda jestli si thale u BMW představují MPVčko, tak asi upadly z jahody na znak. Dvě a půl místa v druhé řadě nejlépe vystihuje fotka s autosedačkama. Prostřední samozřejmě není na Isofixu (protože tam prostě ten isofix není) a kombinaci museli vybrat přesně tak aby byly opěráky v různých úrovních. Tři stejné sedačky tam prostě nedáte :no::no: .
Mezi tzv. MPV najděte strašně málo těch, která jsou skutečná MPV, která mají aspoň v druhé řadě 3 plnohodnotná místa. Stačí chodit, zkoušet a budete zklamán. Podle mne byla jedno z mála plnohodnotných malých MPV Fiat Multipla (a z ní inspirovaná Hodna CRV): 3+3 plnohodnotná místa, samostatně seřiditelná, všemožně variabilní a se 430 litrovým zavazadelníkem na délce krátké Fabie = 4 m ! Zůstala nepochopená od všech, kdo si ji nezkusili (90% lidí) a už je pozdě - výroba skončila a náhrada není. Ostatní - šťastní majitelé, se ptají po nové - marně.
No konecne uz to vypada o neco lepe, ale sirku meli zvetsit, aby se dozadu vesli 3 deti vedle sebe a tim rozsirili skupinu zakazniku. Do treti rady davat deti je nesmysl kvuli pripadne havarii zezadu - maximalne tak nouzove na velmi kratkou vzdalenost. Bohuzel to opet uplne zabije cena, bohuzel. Stale mi neni jasne, na koho presne cili. Mozna na zakazniky, kteri maji 1 az 2 deti a chteji ukazat, ze jejich konto nestaci na X5.
Také mi trochu uniká smysl tohoto vozu.. pokud mám rád normální auta a BMW, pak koupím trojku a výš. Pokud mám rád vyšší auta a BMW, pak koupím X5 a výš. Pokud na tyto auta nemám, tak šetřím dál.
Tyhle polotovary, které se kupují jen kvůli značce na kapotě, ve mě nevzbuzují zrovna sympatie a automobilka by se měla stydět, že něco takového je vůbec schopna zařadit do nabídky..
No, tak po přečtení celé diskuze mám pocit, že drtivá většina diskutujících BMW 2 maximálně viděla stát na parkovišti, pokud jej náhodou nehodnotí jenom podle fotek a nicneříkajících recenzí...
Dovolím si nesouhlasit s většinou připomínek nesouhlasit, byť chápu, že každý může mít svůj názor. Předně jedno BMW 2AT nám zkraje roku zaparkovalo v garáži, a je to v pořadí již čtvrtý kousek z Mnichova. (E60 a E81 už jsou z domu pryč, aktuálně F07)
- vybírali jsme MPV do rodiny (jednička už prostorově manželce nestačila) a jezdili jsme: Opel Zafira (o dost horší motory, lowcost interier), Ford S-Max (tvrdý podvozek jak pro ostré RS, ale proboha proč v S-Max?, podstatně horší servisní podmínky než u BMW), Toyota Verso-S (to byl vůbec omyl, silně podmotorované, divný design) a na závěr MB třídy B (hodně divné a krátké sedáky, výrazně horší motory, ale nejtišší interiér při jízdě)
- takže jsme zůstali u BMW.
- Tourer je podle prodejců nejčastěji kupován pro ženy (2. auto v rodině) a těm se prý naopak velmi líbí. Jestli to není tak, že design je naopak správně nastaven na svojí cílovou skupinu a pak nám mužům se logicky příliš nelíbí....
- motorizace 218d s AT je pro takové auto úplně dostačující, konkurenci to poráží "na hlavu"
- úroveň prodejního a poprodejního servisu (já vím, že to záleží na konkrétním prodejci) je v případě konkurence o parník pozadu (teda kromě MB, tam je to OK)
Takže chápu, že na design auta může mít každý zcela rozdílný názor. (a jistě bude označen za exota, který si dobrovolně koupil 5GT :-) Ale BMW Tourer je velmi vyvážené a dobře jezdící auto, s malou spotřebou a dostatkem místa pro bagáž.
Sto lidí sto názorů, MB B máme v rodině a přestože měřim 190cm u sedáků jsem nezaznamenal nějaký problém, motorově BMW patří mezi spičku a není co vytknout, bavíme se o prémiovém výrobci, bylo by něco špatně kdyby to bylo naopak :-)
U designu si dovolím nesouhlasit, vše ale vysvětluje to, že se vám líbí i 5GT, podle mě jsou to dvě nejméně povedená BMW /myslím tím design - GT je promiňte mi ten výraz, hnusný/.
Tak s těmi sedáky jste mne překvapil - my jsme jezdili modelem s vcelku průměrnou výbavou a motorizací 180 CDI. Netuším (a ani jsem se nezeptal) zda třeba jako u BMW je možné vybratsi z více typů sedadel.... Ale každopádně ta co jsme zkoušeli byla krátká a nepohodlná.... (měřím 180cm)
No a design? Jj, už jsem slyšel, že 5GT je hnusné auto, i zde na fóru to zní pomalu jak sborový zpěv... Ale věřte, že je neuvěřitelně pohodlné, s motorem 535d dostatečně výkonné (mimochodem motoricky o parník jinde, než MB CLS 350CDI - což je jinak úžasné auto). Jo, a dost lidí mi přiznalo, že 5GT přisli "na chuť" až po delší době... ale čert ví jak to je...
To ,,hnusné,, bylo samozrejmě myšleno na design, rozhodně jsem přesvědčen, ze je pohodlné a po technické stránce výborné a pokud jste vy spokojen tak splnilo svůj účel, totiž najít spokojeného zákazníka, a že se nelíbi mě neznamená, ze ostatnim se nelibí taky, naštestí máme každý jiný vkus :-)