Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus v dohledné době neplánuje nástupce LFA

Lexus se v současnosti nebo blízké budoucnosti nehodlá zabývat přímým nástupcem modelu LFA a raději se zaměří na dostupnější výkonné modely.
Zpět na článek
11. 2. 2015 14:17
11. 2. 2015 17:07
12. 2. 2015 10:26
12. 2. 2015 13:55
13. 2. 2015 11:26
11. 2. 2015 14:17
Nebude, protože
prachy sežral hrozně krásný a smyslupný Mirai. Alespoň má Volkswagen větší šanci, když i Toyota dělá hloupé chyby.
Němci mají Phaeton, Japonci Mirai :no: :no: :no:

....bohužel to zaplatí zákazníci, tedy pokud nepůjdou ke konkurenci.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - N6600
11. 2. 2015 14:44
Re: Nebude, protože
Pleties si latrinu s vytrinou.

Mirai je pilotny model pre vodikovu technologiu, presne tak, ako bol svojho casu Prius s hybridnou technologiou. Pozri ako je na tom Prius a hybrid dnes. Cim viac modelov tu technologiu bude mat, tym viac klesne cena a skor sa vyvoj zaplati. Phaeton neponukal nic, co by sa nedalo kupit inde.

Unika mi pointa, v com ma VW vacsiu sancu. VW este len teraz prichadza s hybridom a o vodiku len drista.

A ze to zaplatia zakaznici je samozrejme. Ved, ked si kupujem hoci TV so zahnutym displayom a rozlisenim 4K, tak nestoji 20 000,- ako vsetky ostatne telky. Este detail - ak chcem sedan na vodik a nechcem Toyotu, k akej konkurencii mam ist? Porad.
11. 2. 2015 14:46
Re: Nebude, protože
S tím Phaetonem a Miraem je to špatné přirovnání. Japonci zkrátka nedokáží nabídnout supersport konkurující evropské produkci i GT-R je docela ztrátový projekt, NSX vypadá dobře, ale uvidíme jaký bude poměr cena/výkon a jak bude jezdit. GT-R je zatraceně rychlé auto a relativně levné, nicméně interiér, brzdy a další věci nejsou až tak dobré. LFA vypadá komicky, je podobné GT-86 a vypadá jak z hračkářství. Designově je tak na úrovni 90. let, oproti sofistikovaným evropským vozům nic moc. Radši bych dal přednost i americkým autům, které vyjdou levněji.
11. 2. 2015 14:54
Re: Nebude, protože
Viděls ho naživo? Samozřejmě je ta estetika podřízená asijskýmu vkusu, ale je to skvělej kus designu a technologií.
Jo a Mirai taky fandim, líbí se mi, že s tim nezůstali na půli cesty a udělali ho když už teda hnusný, tak pořádně! Až na to může bejt ček hrdej:) Nemluvě o tý technologii. Neřikám, že je to budoucnost.. ale někdo to v sérii vyzkoušet a zafinancovat musel. Klobouček před Toyotou.
11. 2. 2015 16:21
Re: Nebude, protože
no presne názor niekoho kto nemá o japonských autách ani šajnu...nedokážu ponúknuť superšport ktorý by sa vyrovnal európskej konkurencii? a čo je potom GT-R? ako sorry ale to auto je na trhu už nejaké tie roky a s konkurenciou drží krok..a ak ide niekto tvrdiť opak tak potom už fakt neviem..ja som GT-R totiž mal a viem čo je to auto zač..to auto nielen že zvláda konkurovať, ale podaktoré európske výtvory aj po svojich rokoch stále dokáže poraziť...Interiér je síce trochu špecifický ale rozhodne fuknčný a aj dobre spracovaný..brzdy? ako mne sa len páči ako si niekto asi niekde niečo prečítal a je mu všetko jasné..brzdy má GT-R dobré..a dosť...je nutno si uvážiť že tie brzdy musia zastaviť trochu väčšiu váhu než má napr. 458, MP4-12C a podobne..odjazdil som s tým čosi aj na okruhu a brzdy nesklamali ani raz takže toto vyjadrenie beriem s rezervou ktoré očividne nie je podložené osobnou skúsenosťou..a další věci..no to by ma fakt zaujímalo ktoré sú to...

LFA..komicky?? 8-s 8-s ako ja nechcem byť na nikoho zlý ale toto povie len niekto kto to auto v živote nevidel prípadne má niečo so zrakom..ja som to auto videl, aj počul a aj som mal tú česť v ňom na pár minút jazdiť..to že je podobné GT86 je zas tak múdre ako stierače na ponorke ale dobre..tie predné svetlá sú si podobné tvarom ale inak sú tie autá od seba dizajnovo ďaleko..LFA je čo sa týka aerodynamiky dokonale premyslené a také autá z hračkárstva nebývajú--jasné len európa je sofistikovaná, ostatné je *..nehovorím o tom že po technickej stránke je LFA proste super..

a už len fakt že povieš: dal přednost i americkým autům, které vyjdou levněji...už len fakt že auto ako LFA porovnávaš s Amerikou o niečom svedčí...tu asi niekomu nedochádza, že LFA si nekúpi každý tretí ale len niekto kto je obrazne povedané na to vyvolený..autá from USA si kúpiš pri normálnej robote po pár rokoch šetrenia za malý zlomok toho čo stojí LFA..ja beriem názor hociaký ale stále hovorím, že pokial sa niekto nevie k niečomu vyjadriť normálne, nech sa radšej nevyjadruje..
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2015 18:27
Re: Nebude, protože
Doufám že to jen hraješ! Nebo těm kravinám cos napsal fakt sám věříš? >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2015 18:24
Re: Nebude, protože
Nemusí se ti to líbit ale Mirai je fakt dost jednoznačnej náskok díky technice
Konkurovat Volkswagenem luxusnim značkám včetně jedný vlastní je blbost neskutečná že blbější je snad už jen ten kdo si ho koupí >:-[]
12. 2. 2015 07:45
Re: Nebude, protože
Honda Clarity byl taky náskok, ale asi až moc velký, protože skočil až hlavou do zdi.
Avatar - Hammunasakra
12. 2. 2015 10:32
Re: Nebude, protože
Jo to se stává vzpomeň na satelitní telefony. Dodneska mě to mrzí ;-\
11. 2. 2015 17:07
som rád..
že borci od palcov dole dnes zase nesklamali.. ;-)
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2015 10:26
Re: som rád..
japonsko-slovenská klika útočí?
12. 2. 2015 13:55
Re: som rád..
žiadne japonsko-slovensko neútočí..len je pekne vidno ako to tu funguje..toto je fórum kde sa dosť často nediskutuje ale len sa rozdávajú palce..kopeckrát dajú ludia mínus už len z princípu ale protinázor nemá nikto.. :-)
Avatar - fOE
13. 2. 2015 11:26
Re: som rád..
Palce neries, tady koncit v zapornych cislach je casto skor poklona :-)