Odborná porota složená z automobilových novinářů z celého světa bude podobně jako každý rok vyhlašovat anketu Světové auto roku, nyní pro rok 2015. Právě byl zveřejněn seznam deseti finalistů.
Tak zázrak se zase nekoná! Opět se potvrdilo že Česká veřejnost je po stránce odbornosti na vyšší úrovni jak Čeští odborníci!! Nějak se jim to s tou zázračnou Fábii zase nepodařilo! Mazda jede!!!
Ti z mensy od těch z menzy se poznají. Ti první věcně arguemntují, ti druzí pouze vedou prázdné řeči ad hominem. Myslel jse si, že je diskuse o autech, ne o lidech a jejich papírech.
Sice nevím o cem se hádate a proc, ale papíry z menzy mam doma možná nekde taky, Teda spis do menzy. Bohužel sem tam moc nechodil, protoze tam vařili hnusne :-) Dnes už to maj ale elektronicky na cipovce;) Jossalito tam chodi na oběd?No a? Třeba našel nějakou, kde se to da žrat:)))
Nemám potřebu googlovat kdo kdy kde proč. Navíc tyhle nadhozený otázky podle mě moc nekorespondují s tvou první větou. Asi ti přijde těžký ostatním jednoduše vysvětlit, cos tím chtěl říct, proč nebyla ani nominovaná na SVĚTOVÉ auto roku.
Svůj názor klidně napiš a můžeme se bez problému dál bavit.
Mám potřebu se bavit? >:D O problému? Mám pátrat, proč si ty myslíš, že nenominovali Fabii? To tys to tu nadhodil....A já bych si tvůj názor docela rád přečetl. Jenže diskuze s tebou jsou jak přes kopírák.
Už se v tom fakt motáš. Kontext? Pozice? A co Corsa? A co dřívější vítěz UP?
Máš svoje hypotézy, předpokládáš, že by je měli všichni uhodnout, ale nic zajímavýho z tebe nevypadlo. Když to srovnám zrovna tady s Gilgitem- když si odečtu jeho nadávání, je schopnej argumentovat a předvést svoje znalosti.
"Znalost problému nula ale bavit se chceš"- začal ses bavit ty se mnou, ne já s tebou. O pozadí soutěže Auto roku nemám ani páru, a necítím potřebu trávit u zjišťování dlouhý čas. Určitě jsou věci, o kterých zase nemáš páru ty a já jo.No a?
Nic to nemění na tvým způsobu diskuze coby arogantním povyšování.
Jo, takže to skončí u pro vás typického, reagování na nick, ale ne na obsah.
Ty se cítíš stále uražen a nejsi se sto přenést přes vlastní antipatie. Ale nejsi v tom sám, je vás tu více.
Nicméně, opravdový diskutér řeší obsah příspěvku, ne toho, kdo ho napsal.
Ano, rozhodně bych vyměnil vcelku nezajímavý a nepraktický Mustang za zcela nový Passat B5.5 1,9TDI PD ve vybavení executive, 96kW Variant 4 motion s mezinápravovým diferenciál Torsen. Měl jsem ho a byl vynikající. Jenže po čtvrt milionu km už byl trochu odranděný...
Passat B5 aj 5.5 mali myslim este motory pozdlzne a spolocnu platformu s A6, neskorsie modely v ramci uspor uz nieco, na com bol stavany golf. B5 bol aj v benzine dost tazky na prednu napravu, do zakruty sa mu moc nechcelo. Ale zase spotreba u 1,8 V20 bola do 9 litrov real, 8,6 podla PP pri mojom sposobe, FFocus 1,6 ma teraz 7,7 podla PP po skludneni, byvalo 8,2. Takze B5 dobre, skoda, ze sa neda kupit novy ...
1,9 tdi PD som jazdil v SUP 1, kvoli zadnym dlhym dveram sa karoseria dost krutila ( take sustanie tesneni dveri ) , tie kratke zadne dvere passatu mali nieco do seba. Aj ked teraz si uvedomujem, ze superb bol na Makove zakrutovo prijemnejsi
Myslel sem v názvu vlákna :-)
Když dáváš přednost kombíku 96 kW v naftě pumpe-düse před 231 kW nebo pořádnym benzínovym V8 tak to je eště smutnější ;-)
Tak ju budes musiet prehnut cez zadny kufor ( vpredu j chladic, mohol by ju palit aj cez tie plechy ) >:D >:D >:D
Neviem, naco je to dobre, uplne rovnu podlahu nemam a previezol som bez poskodenia LCD s uhloprieckou 47", samozrejme nie nastojato, tak sa nezmestila. Manik v passate skusal o nieco mensie dat dozadu na sedadla, ale nevoslo, asi neveril " rovnej podlahe ".
Porsche 928 nikdy World Car of the Year nevyhrálo. Ani nemohlo, protože anketa je organizována od roku 2005. Tady máš vítěze do roku 2014
2005 Audi A6
2006 BMW 3-Series
2007 Lexus LS 460
2008 Mazda2 / Demio
2009 Volkswagen Golf
2010 Volkswagen Polo
2011 Nissan Leaf
2012 Volkswagen up!
2013 Volkswagen Golf
2014 Audi A3
Nicméně Mustang by mohl (kdyby ovšem byl nominován) klidně vyhrát podkategorii WCOTY, která se jmenuje World Performance Car, která se organizuje od roku 2006, tady máš dosavadní vítěze.
2006 Porsche Cayman S
2007 Audi RS4
2008 Audi R8
2009 Nissan GT-R
2010 Audi R8 V10
2011 Ferrari 458 Italia
2012 Porsche 911
2013 Porsche Boxster / Cayman
2014 Porsche 911 GT3
Každej mi asi vysvětlí, jak se pletu, ale já prostě nepochopím, jak mohl světové auto roku vyhrát UP! Asi to tak chodí, ale přijde mi to, jako by kuchařskou soutěž vyhrál pokrm "chleba s máslem". Sice čerstvý, voňavý a křupavý chleba, ale furt chleba s máslem.
Stejně dobře by se dalo ptát se jak mohla vyhrát Mazda 2, Polo nebo Leaf. To jsou úplně stejné chleby s máslem jenom mají navrch hozeného trochu šnytliku. :-)
Inak dnes som videl biely Cactus a nejaký otecko so synom so záujmom ošahávali airbumperi. Pritom ich konverzácia:
Syn: Hmm, pekné. Je to drahé auto, oci?
Otec: Ale niee, veď je to Citroen.
a to sportovní auto bych vybral Lexus RC-F za ten atmosferickej motor, kterej už se jen tak nevidí a druhý místo Challenger za to že se mi prostě líbí, motor je sice přeplňovaný kompresorem, ale aspoň slouží k navýšení výkonu a ne k lezení do zadku E.U.
Ja neviem, asi MB C. Je to prva generacia, ktoru prestal mercedes volbou materialov v interieri tak nejak strkat pod uroven mercedesu a konecne mozes uvazovat, C alebo E , lebo aktualna generacia E cka je dizajnom taka, ze kupujuci uvazuje E alebo radsej A6, ci BMW 5. Pre mercedes to bude velky krok...ak tam nezacnu pchat 3valce, ako do...
Tehle citrón je vlastně geniální návrat k prostorné a bezpečné jednoduchosti a lehkosti. Detaily lze úspěšně faceliftovat, ale základ má podle mne velký potenciál. K čemu sací bagry na peníze v našich kapsách, kterých bude po nastávající krizi 2.0 ještě méně?
BMW 2 Active Tourer - Rodinné auto s přením náhonem a tříhrnkem od BMW? To snad ani nestojí za komentář
Citroën C4 Cactus - Snažili se být tak styloví a mít tam tak nové a neotřelé nápady, až si uvědomili, že by to bylo moc drahé, tak z toho udělali velmi chytrou, novátorskou a dokonale ošizenou kraksnu.
Ford Mustang - Opustil styl mustangů a malinko se zakulatil, ale asi se na něj dá zvyknout. Plus je to, že má konečně místo tyčky podvozek, ale sakra co ten čtyřválec do toho? Kdo chce mustanga, chce i velkej bublavej motor.
Hyundai Genesis - psí koule (Hund Ei) Genesis? a je zvláštnější tím, že kopíruje design a nebo tím, že na něm není vůbec nic zajímavého? nudnější auto aby člověk pohledal
Jeep Renegade - Krabička do terénu. Až budu chtít něco, co vypadá jako hračka z McDonald's tak si to koupím, zatím nechci
Mazda 2 - Malé schopné, hezké auto. Ale koupí si ho jen blb, co nemá na trojku, že?
Mercedes-Benz C - malá kopie S-klasse...a cokoliv je něčím něčeho, je vlastně ničím ničeho
Mini 5 door - V Mini přišli po 60 letech na to, že konkurence má ještě další dveře, tak šup s nimi na knedlíka
Nissan Qashqai - kušqumkvát? Tak nějak se to čte. Hraje si na něco, čím není. První generace bylo něco nového, jiného. Tohle je jen nafouknutý Pulsar nebo zmenšený X-trail
Volkswagen Passat - Bože Passat, já se divím, že to pořád všude cpou. Novej )nebo skoro novej) je na trhu každý 4 roky a každý 4 roky je okolo toho humbuk, jak kdyby se v rodině narodilo mimino.
Suma sumárum jediné auto, které přineslo trochu techologického pokroku (tedy samo u sebe) a dohnalo tím konkurenci a které bude viset na všech zdech pokojíčků malých kluků je Ford Mustang......a to americká auta fakt rád nemám
Ve Škodě Auto skutečně dělám, ale nejsem její zaměstnanec. Zaměstnaný jsem u jedné menší německé firmy. A máš pravdu, nechal jsem se tady trochu unést, ale právě v Německu tomu nikdo jinak neřekne. :-) Zkrátka zvyk
No, kdykoliv mluvím s Němci, a vyslovím Hyundai, tak se začnou tak podivně chichotat >:D ale to je fuk, neber to vůbec ve vztahu k ŠA, já jsem rád, že se tam Fabia nedostala, protože větší mr....kev jsem už dlouho neviděl a rovnou ti prozradím, že MonteCarlo to moc nevylepší >:D
Rodina v nemecku mi o nicom takom nehovorila, za bring mir werkzeug by si ma vychutnali. Skodovaci genesisa milovat nebudu, lebo ked porovnam Superb 3,6 4x4 L&K za cca. 43.000 Eur a genesis 3,8 4x4, tak co je lepsie ?
Superb ma 60.000 km a pri jazde sustia tesnenia dveri, asi tuha >:D karoseria, vnutri je uzky, twindoor potesil, ked sa zadne veko nechcelo elektricky pritiahnut a uzamknut, nechat otvorene auto a ist kludny na jednanie... nastavili panty, nic, precital som skoda forum, bezna porucha rele, vraj najcastejsie nejaky mikrospinac, zase nic. Rozpadly ku.vadrat to bol, vymenili kablovanie a uz to funguje. Len nepochopim, co sa da pokazit na drote 8-s . Po facelifte som skusal kombika s DSG 2,0 TDi a na 50tke stale preradoval , a vraj automat ukludnuje ... Takze sup uz nie, genesisa pojdem pozriet, len skoda, ze nema dvihaci podvozok.
Tk sarkasmu je tam přehršel, ale je to myšleno veskrze vážně. v dobré polovině těch aut jsem seděl a několik z nich už jsem viděl i rozebrané na součástky. A i když je to heslovitě a s nádechem sarkasmu, tak bych domů nechtěl ani jednoho z finalistů a opravdu na každém vidím nějakou chybu
Takže jediné možné a nejlepší auto jsou bezkonkurenčně jen Škodovky!??? Bezpochyby tomu také nasvědčují všechny zdejší srovnávací testy, kde vždy Škodovka zvítězí z důvodu neskutečné velikého kufru, který je vždy nejdůležitější veličinou hodnocení! Bohužel Svět je již poněkud dál a hodnotí auto podle toho co ho dělá právě autem! Na rozdíl od nesmyslné velikosti kufru hodnotí použitou techniku, motory, podvozky, jízdní vlastnosti, bezpečnost a další technické údaje! Prostě a jasně auto nedělá kufr!!! Je čas se už konečně probudit a přestat si stále mazat med kolem huby!!!
Proboha? Já někde píšu něco o Škodovkách? Vlastně ano, nejprve píši, že nová Fabia je mr...kev a pak že Superb je klumpr >:D Chce to nejprve číst a pak teprve něco psát. A ještě prosím neškatulkovat. To, že se mi nelíbí nějaká auta neznamená, že automaticky miluji jiná ;-)