Z továrny Opelu v německém Rüsselsheimu budou vyjíždět Holdeny, konkrétně Insignia, Astra a Cascada. Úplně prvním německým Holdenem je rychlá Insignia VXR.
Mám ten stejnej pocit :yes: Je vidět, že GM zkouší všechno možný, co dosud ne. Holdeny maj zůstat protinožcům a Opely nám Evropanům, ale možná na to ti hloupí suchozemci nepřijdou a začnou ty auta "nový" značky kupovat. >:-[]
Za prvé, u Opla (a GM obecně) nějak ne a ne zhubnout, jde o těžká infotaimentem našlapaná přibližovadla, která zapomínají jezdit tak, jaký je řidič. Za druhé, benzínové motory jsou na daný objem a hmotnost líné, nenažrané a konstrukčně náchylné k poruchám. Silný vliv US byznys paradigmat je tu znát řadu let. Osobně jsem měl Omegu A, což byl sice v zatáčkách kroutící se, ale jinak poslední slušný čtyřválový osmiventil, který u Opla udělali (vydržel klidně 500 000 km) a nebýt odfláklých korodujících zadních lemů (zdědila je i B), byl by to hodně dobrý zadohrab (ostatne taky auto roku). Jenže auto má dnes být "holkou na jednu", no dobře "na dvě noci". Ty z rodiny GM zvláště. A na to musel doplatit Saab...
Pardon pardon, nerozporuju to co píšeš, ale co si alespoň připustit možnost, že by tomu tak mohlo být, jak to tady píšou? Pokud nejsi přímo členem představenstva Opelu, tak si myslím, že jim do hlavy nevidíš.