Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel: Nové Holdeny z Rüsselsheimu

18 komentářů

Velkoodběratel_kukuřice
Podle mne na to zákazníci budou slyšet
Velkoodběratel_kukuřice
Gilgite, zase dokazuješ, že jsi úplně mimo. Měl by ses na sebou zamyslet.
nebezpecnavosa
Pořád to samé, chybí mi odpověď na budoucnost umístění výroby zmíněných modelů. Můžete to své "rozumění" a tvrzení nějak dokázat ?
nebezpecnavosa
A podle čeho jste si tak jistý, že se tam do budoucna vyrábět nebudou, není to trošku lajdácké uvažování ?
nebezpecnavosa
Mám, tohle všechno vím, takže asi taky rozumím automobilovému průmyslu, jenom mi tu stále chybí ty důkazy o plánované budoucnosti.
Avatar - praděda7
praděda7
Football, Meat Pies, Kangaroos And Holden Cars? ;-\
Avatar - Elder
Elder
Mám ten stejnej pocit :yes: Je vidět, že GM zkouší všechno možný, co dosud ne. Holdeny maj zůstat protinožcům a Opely nám Evropanům, ale možná na to ti hloupí suchozemci nepřijdou a začnou ty auta "nový" značky kupovat. >😒]
Avatar - Elder
Elder
Pardon pardon, nerozporuju to co píšeš, ale co si alespoň připustit možnost, že by tomu tak mohlo být, jak to tady píšou? Pokud nejsi přímo členem představenstva Opelu, tak si myslím, že jim do hlavy nevidíš.
Gilgit
Pokud bys alespon trochu rozumel automobilovému prumyslu tak by ses tak hloupe neptal.

Ale budiz: V textu se hovorí o e😜ortu soucasných modelu Opel Astra GTC a Cascada pod znackou Holden do Austrálie. Oba vozy se vyrábí v Polsku a na tom se nic nezmení. Výroba modelu se neprohazuje mezi jednotlivými továrnami jen tak pro legraci, to z ekonomických duvodu není mozné.

I nová generace modelové rady Astra, jejíz výroba se zacne v letosním roce, se bude tak jako ta stávající modelová rada vyrábet v Gliwicích (Polsko) a Ellesmere Port (Velká Británie).

Takze pokud se i nástupce dnesní Astry GTC bude prodávat jako Holden, bude opet pocházet budto z Polska nebo z Velké Británie, rozhodne ne z Rüsselsheimu. Továrna v Rüsselsheimu má totiz zcela jiný modelový program soucasný i budoucí.

Samozrejme se ciste teoreticky nedá vyloucit, ze se za nekolik let muze nejaký plán zmenit a Astra by se zase (tak jako nedávno) mohla vyrábet také v Rüsselsheimu. to je ovsem dost nepravdepodobné a zádný takový plán v General Motors momentálne neexistuje.

Más tam jeste neco?
Gilgit
Otázka: "A podle čeho jste si tak jistý, že se tam do budoucna vyrábět nebudou, není to trošku lajdácké uvažování?"

Odpove😜 Není. Na rozdíl od autora a evidentne i tebe písi o vecech kterým rozumím.

Más tam jeste neco?
Gilgit
Citát z AutoBlesku.cz😒/a> "Z továrny Opelu v německém Rüsselsheimu budou vyjíždět Holdeny. Konkrétně Insignia, Astra a Cascada."

Je otázka cím myslí redaktori
AutoBlesku.cz. Hlavou asi ne.

Holdeny Astra a Cascada tak nejak nemohou vyjízdet z továrny v Rüsselsheimu, protoze se tam ani jeden ze jmenovaných modelu nevyrábí, Holdeny Astra GTC a Cascada tedy budou vyjízdet z továrny General Motors Manufacturing Poland v polských Gliwicích.

Jinak vozy Opel s logem Holden se v Austrálii prodávaly jiz drív.
delvan
Nemáte pradu pane, Insignia OPC se vyrábí výhradně v Rüsselsheimu.
Avatar - petr164
petr164
Za prvé, u Opla (a GM obecně) nějak ne a ne zhubnout, jde o těžká infotaimentem našlapaná přibližovadla, která zapomínají jezdit tak, jaký je řidič. Za druhé, benzínové motory jsou na daný objem a hmotnost líné, nenažrané a konstrukčně náchylné k poruchám. Silný vliv US byznys paradigmat je tu znát řadu let. Osobně jsem měl Omegu A, což byl sice v zatáčkách kroutící se, ale jinak poslední slušný čtyřválový osmiventil, který u Opla udělali (vydržel klidně 500 000 km) a nebýt odfláklých korodujících zadních lemů (zdědila je i B), byl by to hodně dobrý zadohrab (ostatne taky auto roku). Jenže auto má dnes být "holkou na jednu", no dobře "na dvě noci". Ty z rodiny GM zvláště. A na to musel doplatit Saab...
Gilgit
Zdá se ze tady diskutuji s ***m.

Výroba soucasných modelu Astra GTC a Cascada, které za chvíli pujdou jako Holdeny do Austrálie, se do Rüsselsheimu presouvat nebude. To chápe kazdý kdo má elementární znalosti automobilového prumyslu.

Co se týce budoucího programu továren jako Rüsselsheim, Gliwice a Ellesmere Port, tak na to jsou jednak oficiální dukazy (tiskové zprávy, rozhovory s manazery), jednak neoficiální dukazy (interní plánování GM, objednávky výrobního zarízení a komponentu u dodavatelu atd.).

Budto si ze mne delás legraci nebo to nechápes a potom nemá smysl dál komunikovat.
Gilgit
Samozrejme, písi snad ze se Insignia v Rüsselsheimu nevyrábí? Nejdrív si porádne precti na co reagujes.
Gilgit
Co to plácání má znamenat?
Gilgit
Sorry, ale to je jako vysvetlovat nekomu ze 1+1 = 2. Viz moje reakce níz.
Gilgit
Zacínás nudit.