Novinky
Velkoodběratel_kukuřice
5
Podle mne na to zákazníci budou slyšet
Přejít do diskuze
Velkoodběratel_kukuřice
Gilgite, zase dokazuješ, že jsi úplně mimo. Měl by ses na sebou zamyslet.
nebezpecnavosa
Pořád to samé, chybí mi odpověď na budoucnost umístění výroby zmíněných modelů. Můžete to své "rozumění" a tvrzení nějak dokázat ?
nebezpecnavosa
A podle čeho jste si tak jistý, že se tam do budoucna vyrábět nebudou, není to trošku lajdácké uvažování ?
nebezpecnavosa
Mám, tohle všechno vím, takže asi taky rozumím automobilovému průmyslu, jenom mi tu stále chybí ty důkazy o plánované budoucnosti.
Elder
Mám ten stejnej pocit :yes: Je vidět, že GM zkouší všechno možný, co dosud ne. Holdeny maj zůstat protinožcům a Opely nám Evropanům, ale možná na to ti hloupí suchozemci nepřijdou a začnou ty auta "nový" značky kupovat. >😒]
Elder
Pardon pardon, nerozporuju to co píšeš, ale co si alespoň připustit možnost, že by tomu tak mohlo být, jak to tady píšou? Pokud nejsi přímo členem představenstva Opelu, tak si myslím, že jim do hlavy nevidíš.
petr164
Za prvé, u Opla (a GM obecně) nějak ne a ne zhubnout, jde o těžká infotaimentem našlapaná přibližovadla, která zapomínají jezdit tak, jaký je řidič. Za druhé, benzínové motory jsou na daný objem a hmotnost líné, nenažrané a konstrukčně náchylné k poruchám. Silný vliv US byznys paradigmat je tu znát řadu let. Osobně jsem měl Omegu A, což byl sice v zatáčkách kroutící se, ale jinak poslední slušný čtyřválový osmiventil, který u Opla udělali (vydržel klidně 500 000 km) a nebýt odfláklých korodujících zadních lemů (zdědila je i B), byl by to hodně dobrý zadohrab (ostatne taky auto roku). Jenže auto má dnes být "holkou na jednu", no dobře "na dvě noci". Ty z rodiny GM zvláště. A na to musel doplatit Saab...