Novinky
Mig_35
6
No ono je to jednoduché. Tříleté auto s nájezdem 60 000 km se prodá samo... tříleté auto s 200 tkm to už je ořech, který umí vyřešit jenom v AUTO ESA a podobných😊
Přejít do diskuze
tabulky kde jsou nejen ceny splatky, ale i cenikova cena auta krasne ukazuji jak nevyhodny je leasing u Skodovky >😁
V operáku se nám objevili zajímaví soupeři. Golf Variant a Octavia combi. Oba se sekačkovým turbošidítkem 1.2 TSI, 6°manuál a prostřední výbava.
Octavia má proti Golfu o palec větší kola, parkovací senzory a vyhřívané sedačky.
Golf má auto klimu, všechna okna elektrická, tempomat, variabilní zavazadlový prostor...
Octavia stojí se všim všudy měsíčně 8739 a Golf 7299
Docela těžký výběr, co?
Octavia má proti Golfu o palec větší kola, parkovací senzory a vyhřívané sedačky.
Golf má auto klimu, všechna okna elektrická, tempomat, variabilní zavazadlový prostor...
Octavia stojí se všim všudy měsíčně 8739 a Golf 7299
Docela těžký výběr, co?
cena bez dph je irelevantní, ještě jsem neviděl, že bych jako zaměstnanec nějaké firmy mohl odečíst dph.
Na běžné ježdění stačí Octavia 1,2 TSi 77 kw a tu nabízí klasické půjčovny za cenu 900 Kč za den, v OL vychází na 275 Kč a to už mi rozdíl přijde.
Bohužel v Čechách chce každý mít pocit, že mu vozidlo patří buď hned nebo po doplacení leasingu nebo úvěru. Uvažování v cizině je jiné - nemít žádné starosti a každé 2 nebo 3 roky nové auto, žádné starosti s prodejem ojetého vozu apod.
Až se toto uvažování změní, tak to bude lepší.
Bohužel v Čechách chce každý mít pocit, že mu vozidlo patří buď hned nebo po doplacení leasingu nebo úvěru. Uvažování v cizině je jiné - nemít žádné starosti a každé 2 nebo 3 roky nové auto, žádné starosti s prodejem ojetého vozu apod.
Až se toto uvažování změní, tak to bude lepší.
S operativnim leasingem se nema smysl zabyvat dokud tuhle novou sluzbu nesemele trh a nez klesnou ceny na polovinu dnesnich. Dovozci si musi uvedomit, ze operativni leasing neni neco na cem se vydelava, ale neco co motivuje zakazniky ke koupi novych aut. Tyhle nabidky s faktickym RPSN nekde kolem patnacti procent jsou uplne mimo misu.
No, z mých zkušeností firemní zákazníci najezdí mezi 30-40 tis. km a soukromá klientela mezi 15-20 tis. km. Extrémy nahoru a dolů pak samozřejmě jsou, ale spíš vyjímečně... Podle mě je to nastavené dobře.
S tou registrační značkou si dovolím nesouhlasit. Např. Hyundai (u ostatních se mi to nepodařilo najít) se auto registruje v místě vašeho bydliště viz text níže ze stránek výrobce.
"Při převzetí vozu platíte prodejci jen poplatek za přihlášení vozu na registrační značky v místě Vašeho trvalého bydliště v hodnotě 1 800 Kč vč. DPH." - [odkaz]
"Při převzetí vozu platíte prodejci jen poplatek za přihlášení vozu na registrační značky v místě Vašeho trvalého bydliště v hodnotě 1 800 Kč vč. DPH." - [odkaz]
Hele já to beru... pokud chceš auto vlastnit, tak pro tebe operativní leasing prostě není. Možnost garantované odkupní ceny by byla hezká, ale jde to trošku proti hlavní myšlence OL - pronajímám si auto na 4 roky a pak si pronajmu další.
U nás ve firmě to kombinujeme. Máme pár aut co nalítaj hodně a po 3 letech zůstanou leasingovce a pak pár aut, které jsou normálně na úvěr - přesně proto, že je chceme odkupovat. Najezdí míň a ohřejou se dýl.
U nás ve firmě to kombinujeme. Máme pár aut co nalítaj hodně a po 3 letech zůstanou leasingovce a pak pár aut, které jsou normálně na úvěr - přesně proto, že je chceme odkupovat. Najezdí míň a ohřejou se dýl.
Ne "leasing v Česku nazývaný operativní leasing". Leasing je i v Česku leasing, na leasing se auta kupují odjakživa (myšleno od devadesátých let).
Operativní leasing je vymyšlený pro firmy, které nechtějí auta vlastnit - nikdy. Nechtějí řešit STK, nechtějí účtovat odpisy, nechtějí řešit prodej ojetiny. Měsíční splátka se nevnímá jako investice do majetku, ale prostě náklad na používání auta. Proto je to takto nastavené, je to záměr a ne chyba.
Operativní leasing je vymyšlený pro firmy, které nechtějí auta vlastnit - nikdy. Nechtějí řešit STK, nechtějí účtovat odpisy, nechtějí řešit prodej ojetiny. Měsíční splátka se nevnímá jako investice do majetku, ale prostě náklad na používání auta. Proto je to takto nastavené, je to záměr a ne chyba.
Takze jde o individualni moznost "domluvy" nebo jde o standartni soucast smluv? Pokud to druhe je mozne se k tem kalkulacim (a konecne i urokum) dostat?
Operativni leasing jak jej tady popisujes je ale jednoduse oskubana verze sluzby, kterou na zapade nazyvaji jednoduse leasingem. "Leasing" v CR je obecne pouzivan nespravne, jde vzdy o pronajem, ikdyz v CR zlidovel jako pojem pro financovani (nakup na splatky).
Operativni leasing a Leasing z nemecka jsou ve vsem stejne, jen ten cesky je ochuzen o moznost odkupu. Neobhajuj to prosim tim ze "toto je operativni leasing, ten to mit nemusi", ano, nemusi, ani ten v Nemecku to mit nemusi, ale ma. A ja se ptam jakou vyhodu to pro tebe jako zakaznika, takto ocesana sluzba, prinasi?
Ten nemec ma onen leasing taky jen jako sluzbu, jako pronajem kde auto nevlastni, nestara se o servis, ma stanoveny pocet km na rok (kdyz prekroci tak doplati suma*km), po par letech auto bud vrati, nebo (a tady jediny rozdil proti tomu ceskemu "operativnimu leasingu") muze (!nemusi!) odkoupit za predem stanovenych podminek, uroceni a zustatkove ceny.
Takze znovu Leasing (nebo v CR nazyvany "Operativni leasing") na konci s odkupem typicky pocita, alespon na zapade, v CR nikoliv. Proc to je vyhodne pro automobilky jsem tu uz napsal a je to snad jasne.
Kazdy potencialni zakaznik by mel ruzne nabidky konfrontovat i s timto pozadavkem, je to tlak na cenu. Ted se velice tezko meri vyhodnost vs. nevyhodnost toho ktereho "operativniho leasingu", . S zavedenim odkupu by jsi dostal do rukou nastroj jak to merit. A to je podle me zatim jediny duvod proc s tim automobilky otaleji, proc na sebe zvysovat tlak, proc tobe jako zakaznikovi davat nejake argumenty do rukou, proc neskusit ocesat ceskeho zakaznika vice nez jak si muzou dovolit treba v DE.
Nevim, lepe to uz popsat nesvedu. 😄
Operativni leasing a Leasing z nemecka jsou ve vsem stejne, jen ten cesky je ochuzen o moznost odkupu. Neobhajuj to prosim tim ze "toto je operativni leasing, ten to mit nemusi", ano, nemusi, ani ten v Nemecku to mit nemusi, ale ma. A ja se ptam jakou vyhodu to pro tebe jako zakaznika, takto ocesana sluzba, prinasi?
Ten nemec ma onen leasing taky jen jako sluzbu, jako pronajem kde auto nevlastni, nestara se o servis, ma stanoveny pocet km na rok (kdyz prekroci tak doplati suma*km), po par letech auto bud vrati, nebo (a tady jediny rozdil proti tomu ceskemu "operativnimu leasingu") muze (!nemusi!) odkoupit za predem stanovenych podminek, uroceni a zustatkove ceny.
Takze znovu Leasing (nebo v CR nazyvany "Operativni leasing") na konci s odkupem typicky pocita, alespon na zapade, v CR nikoliv. Proc to je vyhodne pro automobilky jsem tu uz napsal a je to snad jasne.
Kazdy potencialni zakaznik by mel ruzne nabidky konfrontovat i s timto pozadavkem, je to tlak na cenu. Ted se velice tezko meri vyhodnost vs. nevyhodnost toho ktereho "operativniho leasingu", . S zavedenim odkupu by jsi dostal do rukou nastroj jak to merit. A to je podle me zatim jediny duvod proc s tim automobilky otaleji, proc na sebe zvysovat tlak, proc tobe jako zakaznikovi davat nejake argumenty do rukou, proc neskusit ocesat ceskeho zakaznika vice nez jak si muzou dovolit treba v DE.
Nevim, lepe to uz popsat nesvedu. 😄
Normální leasing = nikoliv operativní, finanční leasing, prostě ten, který se používá jako metoda financování spíš než forma pronájmu. Podle mě vyčítáš operativnímu leasingu to, co je vlastně jeho podstatou... viz třeba wiki: Operativní leasing (dále jen OL) se od finančního leasingu (dále jen FL) liší zejména tím, že předmět nájmu (nejčastěji vozidlo) zůstává ve vlastnictví leasingové společnosti i po skončení smlouvy.
Ta Cupra je jedina vyhodna z celeho toho baliku. Ale staci se podivat na ty Skodovky a porovnat s nemeckymi Skodovkami. Problem tech ceskych je, ze sice na pohled nejsou tak drahe, jenze cele je to o tom, ze ty ceske jsou se zakladnim motorem a zcela bez vybavy.
Co rozumis pod pojmem "normalni leasing"?
Operativni leasing bez moznosti odkupu samozrejme pro tebe jako zakaznika nevyhodou je, nebot ti bere jednoduchou moznost si tento produkt porovnat s jinym produktem, treba prave pomoci procent. Takze plati to co jsem napsal ve sve posledni vete v predeslem prispevku.
Operativni leasing bez moznosti odkupu samozrejme pro tebe jako zakaznika nevyhodou je, nebot ti bere jednoduchou moznost si tento produkt porovnat s jinym produktem, treba prave pomoci procent. Takze plati to co jsem napsal ve sve posledni vete v predeslem prispevku.
Prostor pro zlevneni tam je zcela zjevne masivni. Jenom pro porovnani, nase vlastni leasingovka nam nabizi jako zamestnancum obdobny pronajem, dokonce na kratsi dobu (a tim s vetsi casovou ztratou na aute) a ty ceny jsou uplne nekde jinde, prestoze neverim ze nas vsude setrici zamestnavatel na nas neco doplaci, jen to proste daji s minimalni marzi.
Co se tyce konkretnich nabidek tak za cenu Rapid Fresh 1.2TSI, coz je naproste holatko s uplne zakladni vybavou a zakladnim motorem mame C4 Picasso s relativne silnym dieselm, automatickou dual klimatizaci, tempomatem, navigaci, parkovaci kamerou, bixenony a dalsi vybavou. Za cenu Octavie Fresh 1.9 TDI 77kW, tedy opet holatko se zakladnim dieselem mame Citroen DS5 v plne palbe a nejsilnejsim dieselem 133kW dieselem s automatem! A to ani nemluvim o faktu, ze mame lepsi pojisteni (1%/1000Kc) nez je u cen v clanku.
Co se tyce konkretnich nabidek tak za cenu Rapid Fresh 1.2TSI, coz je naproste holatko s uplne zakladni vybavou a zakladnim motorem mame C4 Picasso s relativne silnym dieselm, automatickou dual klimatizaci, tempomatem, navigaci, parkovaci kamerou, bixenony a dalsi vybavou. Za cenu Octavie Fresh 1.9 TDI 77kW, tedy opet holatko se zakladnim dieselem mame Citroen DS5 v plne palbe a nejsilnejsim dieselem 133kW dieselem s automatem! A to ani nemluvim o faktu, ze mame lepsi pojisteni (1%/1000Kc) nez je u cen v clanku.
S ohledem na cenu aut v Evrope a na to, ze mame v CR zdaleka nejlevnejsi auta, tak jsou i ty ceny tady uplne v pohode. Slusnej Rapid Spaceback pod 200 € je sakra dobry... Pokud mas kalkulacku, tak zacni pocitat co by ti vyslo za nesmysl, kdyby jsi dal polovicni splatku 😉 Ta splatka je vcetne pojisteni! Klient ma moznost si zvolit, jestli si auto odkoupi, nebo ho necha Skofinu. Ta sluzba je super pro lidi, kteri nemaji prachy na cele auto nebo na nejakou slusnou akontaci.
Ale o tom přece mluvím. Normální leasing máš přece v ČR taky, ať už přímo od automobilky, nebo třeba od GE nebo HomeCreditu. Operativní je právě o tom, že auto nekupuješ, to je podstata věci a ne nevýhoda.
Jenze v cizine maji ty ceny polovicni. Podivejte se do nemeckych novin jake tam maji nabidky a na jaka auta. U nas chteji dovozci na operativnim leasingu pro soukrome osoby varit penize, v cizine to berou jako bezziskovou sluzbu motivujici lidi kupovat kazde dva tri roky nove auto.
Tak auto za mega je i po dvou letech pro běžného kupujícího drahý... 😄
Okty, Fokusy nebo Astry je pohoda prodat, zrovna jsme se zbavovali OII 1.6TDI v holobytu z roku 2012, najeto 81tkm a byla pryč za dva dny. Ani se nemuselo na výkup k dealerovi.
Ghibli za 28/35 mi přijde super už vzhledem k tomu, jak jsou obvykle štědré car allowance na vyšších work levelech 😄
Bohužel se u nás průměrně nalítá něco přes 3800 kilometrů za měsíc, takže si může nechat jen zdát a zase budem čekat, co vypadne z Leaseplanu.
Okty, Fokusy nebo Astry je pohoda prodat, zrovna jsme se zbavovali OII 1.6TDI v holobytu z roku 2012, najeto 81tkm a byla pryč za dva dny. Ani se nemuselo na výkup k dealerovi.
Ghibli za 28/35 mi přijde super už vzhledem k tomu, jak jsou obvykle štědré car allowance na vyšších work levelech 😄
Bohužel se u nás průměrně nalítá něco přes 3800 kilometrů za měsíc, takže si může nechat jen zdát a zase budem čekat, co vypadne z Leaseplanu.
Hele zkušenosti z aut kolem miliónu byly takové, že ad jedna: byl to problém prodat, ad dvě: ztráta byla vždycky cca 300 tis. ročně. Takže z toho pohledu je Maserati za 28 tis. měsíčně v podstatě laciné. Horší je to s tím nájezdem. Každopádně, s takovým nájezdem
nemá smysl pořizovat naftu...
nemá smysl pořizovat naftu...
Nesouhlasím, že je to nesmysl. Je to nástřel, kterému nejspíš přecházel nějaký průzkum. Teď se uvidí, jak se bude trh chovat. Pokud bude zájem, ceny zůstanou. Pokud zájem opadne, tak to buď zruší, nebo udělají ceny nižší. Možná, že budou zkoušet akce typu 1.rok za miň a druhej za víc. To se uvidí. Zatím údajně škodovka nad očekávání, ostatní netuším....
Hlavně podle katalogu BMW, který byl v tom AutoTipu mají operák snad skoro na všechna auta a ne jen na dvojku AT ..... Akorát ty ceny jsou někde mezi Leonem Cupra a M.Ghibli 😄
Odkup možný je. Většinou se už na začátku domluvíš, jestli si budeš chtít auto nechat, nebo si pak vezmeš jiné. Když si necháš, tak leasing dojede a ty za zůstatkovou cenu koupíš. Když budeš chtít jiné, tak tě s předstihem kontaktují, jestli si budeš brát opět auto od nich, aby mohlo jít do výroby. Sice si často nemůžeš konfigurovat výbavu (podle škodovky max. při domluvě třeba tažné), ale můžeš si vybrat barvu, která nemusí být na skladě.
Není to tak úplně leasing. Je to spíš dlouhodobý pronájem. Prostě platíš a užíváš si. Na konci nemáš nic, jen za sebou 2 roky ježdění v novém autě.
Není to tak úplně leasing. Je to spíš dlouhodobý pronájem. Prostě platíš a užíváš si. Na konci nemáš nic, jen za sebou 2 roky ježdění v novém autě.
V cizině maj taky o dost víc ojro nazbyt...
Tohle je jen😒br /> 1. motivace k nákupu nového auta
2. přesunutí břemena ztráty hodnoty na zákazníka
3. zdroj dvouletých voňavek po prvním majiteli
A věř mi, že když si koupíš jako FO Oktu, dva roku si pojezdíš, trochu se staráš a neotřískáš to při parkování, prodáš ji do druhýho dne.
Tohle je jen😒br /> 1. motivace k nákupu nového auta
2. přesunutí břemena ztráty hodnoty na zákazníka
3. zdroj dvouletých voňavek po prvním majiteli
A věř mi, že když si koupíš jako FO Oktu, dva roku si pojezdíš, trochu se staráš a neotřískáš to při parkování, prodáš ji do druhýho dne.
Nvm nvm, to bych se být cizincem radši domluvil přes zaměstnavatele jestli by si do poolu na moje náklady nepustili další auto... 😄
Jak pise MT, ten operativni leasing je fakticky to stejne co nemec vola jen Leasingem jen lehce oklestena sluzba o tu moznost odkupu. Kdyz neni odkup, neni ani stanovena zustatkova cena, kdyz neni stanovena cena, platis jak pises jen za sluzbu, a kdyz platis jen za sluzbu (pronajem bez odkupu), nemuzes vypocist zadna procenta. Coz se automobilkam v CR hodi, bo by ty procenta u Skody a dalsich nevypadali pekne (v Reichu je mozne se dostat klidne i k 1% uroceni, spoustu lidi to i proto smeruje prave k pronajmu, jako levne forme financovani, a naslednemu odkupu, pripadne pokracovani v dalsim financovani). Tady navic domaci automobilka vydela 2*, poprve diky nadstandartnimu uroku, podruhe pri prodeji ojetiny s overenou historii na domacim trhu nadstandartne cenene. Celkove model nastaveny krasne na maximalizaci zisku, pro Skodu (a dalsi).
když přešvihneš Km, zaplatíš za každý Km dle smlouvy. zpravidla 1.50 Kč za Km.
Pokud auto přestane jet, zavoláš asistenční službu.
Pokud se ti Km nelíbí, vyjednej si jiné. Jen hlupák by se bránil dohodě. Za vyšší počet Km zaplatíš měsíčně víc, s tím je nutné počítat.
A hlavně měj na mysli, že ty to auto máš zapůjčená na smluvenou dobu. Auto ti nepatří. Nedostaneš ani TP, protože ho nepotřebuješ. A registrační značku bude mít auto podle sídla majitele. To bude v Brně a Ostravě veselo až přijedou pražácííí. :yes:
Pokud auto přestane jet, zavoláš asistenční službu.
Pokud se ti Km nelíbí, vyjednej si jiné. Jen hlupák by se bránil dohodě. Za vyšší počet Km zaplatíš měsíčně víc, s tím je nutné počítat.
A hlavně měj na mysli, že ty to auto máš zapůjčená na smluvenou dobu. Auto ti nepatří. Nedostaneš ani TP, protože ho nepotřebuješ. A registrační značku bude mít auto podle sídla majitele. To bude v Brně a Ostravě veselo až přijedou pražácííí. :yes:
To jsou hnedka soudy. Pro koho to bude lepší?
Osobně v této službě vidím velkým posun vpřed. Kdo chce, tak ji využije a kdo nechce, tak je mu to putna.
Vůbec mi nevadí, pokud někdo v ČR chce cosi vlastnit. To si každý musí rozmyslet sám nebo se svou drahou polovičkou. A je zcela jedno jestli ten dotyčný má pas český nebo norský.
Na běžné ježdění stačí i Citigo. Definuj "běžné". Jak subjektivní, že?
Osobně v této službě vidím velkým posun vpřed. Kdo chce, tak ji využije a kdo nechce, tak je mu to putna.
Vůbec mi nevadí, pokud někdo v ČR chce cosi vlastnit. To si každý musí rozmyslet sám nebo se svou drahou polovičkou. A je zcela jedno jestli ten dotyčný má pas český nebo norský.
Na běžné ježdění stačí i Citigo. Definuj "běžné". Jak subjektivní, že?
Auto nemusíš povinně odkoupit, ale tu možnost typicky máš a zůstatková hodnota i úroková sazba je tak vyčíslená. U operativního se s odkupem nepočítá, ale tu možnost mít můžeš. U finančního se s tím počítá, zůstatková hodnota tak klidně může být symbolická.
Máš úplnou pravdu.
Uvažoval jsem nad OL u Hyundai (jako zaměstnanec mám výraznou slevu-ale bez pneu, tak by mi ani nevadilo v něm jezdit 😄 ), ale omezení na 20t km je opravdu příliš utažené.
Mám roční nájezd o 10-20t vyšší a doplatek na konci roku 10-20 000 kč by mě hodně štval! ;-\
Uvažoval jsem nad OL u Hyundai (jako zaměstnanec mám výraznou slevu-ale bez pneu, tak by mi ani nevadilo v něm jezdit 😄 ), ale omezení na 20t km je opravdu příliš utažené.
Mám roční nájezd o 10-20t vyšší a doplatek na konci roku 10-20 000 kč by mě hodně štval! ;-\
BMW má k vozu 2 Active Tourer akci za 6.999 Kč bez DPH (8.469 Kč včetně DPH), tak nevím kde se vzala splátka přes 10.000 Kč 😄.
Jeden use case z reality: cizinec pracujici v CR s vidinou prace na 2+ roky, samozrejme se pocita, ze auto uz ma (sluzebni), potrebuje druhe do rodiny - vezme operativni leasing a defacto se nestara o nic.
Taky me to vzdy zajimalo, ale jak to tak vypada tak "leasing" po cesku je pak bez moznosti odkupu(?).
Naopak, je to velice jednoduche a na zapade bezne. I leasingem "splacis" vuz tak ze uz pri podpisu smlouvy ti je vypoctena zustatkova cena vozu (z toho jsi schopen si dopocitat urok) za kterou si pak vuz muzes po dobehnuti pronajmu odkoupit.
EDIT: casto je takovy urok pak nizsi nez urok na klasicke financovani (neni li ten nulovy, treba pri akcich "na tretinky" atd.) a automobilka tak motivuje lidi prave do leasingu.
EDIT: casto je takovy urok pak nizsi nez urok na klasicke financovani (neni li ten nulovy, treba pri akcich "na tretinky" atd.) a automobilka tak motivuje lidi prave do leasingu.
Dobře, ale nějak ošetřené to překročení být musí, ne?
Jinak... je dobré myslet třeba i na to, jaké gumy ti tam obují... u firemního se to zase dá sjednat (a zaplatit), ale pokud si nedomluvíš nic, skončíš v zimě s Kumho 😉
Jinak... je dobré myslet třeba i na to, jaké gumy ti tam obují... u firemního se to zase dá sjednat (a zaplatit), ale pokud si nedomluvíš nic, skončíš v zimě s Kumho 😉
Presne, ale taky je potreba rict ze boduje opel, kde se s tim da (po vzoru zapadu) jeste pohrat ve vsech smerech.
Ale ty opravdu platíš jen tu leasingovou splátku a palivo. Jediné, co by v článku mohlo být navíc je odkaz na konfiguraci vozu, abys viděl výbavu, ale to je tak všechno.
Leasing je ve skutecnosti forma pronajmu = pujceni za poplatek.
Takze ty si auto nekupujes, jen si ho pujcujes za penize.
Auto je celou dobu majetkem leasingovky a ty jsi jen najemce, nei tvoje, nepatri ti a z toho vyplyvaji i dalsi tve povinnosti - napriklad zapomen na tuning a podobne blbiny...
Co se tyka clanku, tak ten je spis jen upoutavkou na clanek v tistenem vydani AT, bez si ho koupit, urcite tam najdes vice informaci...
Takze ty si auto nekupujes, jen si ho pujcujes za penize.
Auto je celou dobu majetkem leasingovky a ty jsi jen najemce, nei tvoje, nepatri ti a z toho vyplyvaji i dalsi tve povinnosti - napriklad zapomen na tuning a podobne blbiny...
Co se tyka clanku, tak ten je spis jen upoutavkou na clanek v tistenem vydani AT, bez si ho koupit, urcite tam najdes vice informaci...
Pořád je třeba mít na paměti, že tohle je operativní leasing právě pro soukromé osoby, 20 tis. mi přijde naprosto v normě.
Jen pro jistotu... ty za to auto nezaplatíš, ale zaplatíš za jeho užívání. Po skončení zůstává auto leasingovce. Takže mluvit o nějakém přeplacení je dost komplikované.
U firemního si ty kilometry na začátku nastavíš sám a je tam nějaká tolerance. Při jejím překročení doplácíš třeba 2Kč / km, naopak při nevyčerpání dostáváš slevu třeba 1Kč / km.
Není to jen o prodeji, leasingovka řeší i pneumatiky, servis atd.
Není to jen o prodeji, leasingovka řeší i pneumatiky, servis atd.
Asi si priplatis par drobnych 😉
Ale vazne tomu nerozumim, kde berou ty km. Pokud vychazim z vlastni zkusenosti tak mam za rok 50 az 70 tisic km.....
Ale vazne tomu nerozumim, kde berou ty km. Pokud vychazim z vlastni zkusenosti tak mam za rok 50 az 70 tisic km.....
když přešvihnu najeté km? Auto přestane jet? 😄
Ne, fakt se mi to docela líbí, ale s kilometry jsou nastavené pro důchodce...
Ne, fakt se mi to docela líbí, ale s kilometry jsou nastavené pro důchodce...
Porovnatelna ponuka samozrejme za polovicu nie je. Schvalne som pozeral ponuky v nemecku na Leona (Cupru), za rovnakych podmienok je to necelych 500 euro, takze drahsie. V reklame je cena za 48 mesiacov a max 10t.km - 290 euro. Asi sa da najst lacnejsia ponuka, ale prispevky ze v zahranici je to o tolko lacnejsie su podla mna mimo.
Eh? Jaká může bejt lepší motivace k nákupu novýho auta než právě to, když je ten operativní leasing drahej?
Už se to tady psalo. Ty si to auto přece nekupuješ, ty platíš za jeho zapůjčení.
Už se to tady psalo. Ty si to auto přece nekupuješ, ty platíš za jeho zapůjčení.
No aby to bol prehlad, to by tam muselo byt trosku viac informacii. Napriklad celkove naklady. Nie len velkost leasingovej splatky, ale aj zostatkova cena, cena uzavretia leasingovej zmluvy, za ukoncenie leasingu, za vedenie leasingoveho uctu, atd, atd. A na zaver celkova kompletna cena, ktoru za to auto zaplatim.
Az potom by to bol prehlad, ked by clovek hned videl, o kolko to auto pri leasingu preplati. Potom by sme si mohli podebatovat o "vyhodnosti" leasingu pre sukromne osoby!
Az potom by to bol prehlad, ked by clovek hned videl, o kolko to auto pri leasingu preplati. Potom by sme si mohli podebatovat o "vyhodnosti" leasingu pre sukromne osoby!