Novinky
Prémiový zástupce General Motors se již několik let snaží stát plnohodnotným konkurentem pro německé značky, ale podle nejnovějších zpráv se mu to stále nedaří.
Když se člověk podívá na obrázek jejich prémiového zástupce, tak má hned jasno proč asi... ;-\
Když se člověk podívá na obrázek jejich prémiového zástupce, tak má hned jasno proč asi... ;-\
Prostě nechápeš pojem "americká krása"..., počkej na Barika, on ti to jistě milerád rád vysvětlí. >😁 >😒]
Ono je to trochu jinak. Ten článek je trochu nepřesný, Cadillac skutečně poskytoval uváděné slevy, jenže je poskytovat přestal, takže prodeje jdou dolů.
Nedaří se zejména ATS a CTS, protože ATS místo aby ukrojil z koláče konkurence,s sebral prodeje CTS.
Naopak se daří Escalade a XTS
Nedaří se zejména ATS a CTS, protože ATS místo aby ukrojil z koláče konkurence,s sebral prodeje CTS.
Naopak se daří Escalade a XTS
Cadillac musí jít svojí cestou, musí být designově odlišný, avšak stejně kvalitní a nabízet stejné technologie a vymoženosti. A být trpělivý. navíc je úspěšný v číně, GM generuje zisky u jiných značek, částečný pokled jedné si může dovolit krátkodobě.
Musí prostě přesvědčit zákazníky, že místo němců si mají jít pro Cadillac.
Musí prostě přesvědčit zákazníky, že místo němců si mají jít pro Cadillac.
Těžko to takhle posuzovat, nemůžeš čekat, že vkus lidí tolik tisíc km daleko bude stejný jako ten náš... Mně se líbilo to jejich velké kupé, ale asi to nedopadlo...
Eldorado?
netuším, prostě to velké kupé á la CL, co mělo být...
bylo eldorado [odkaz] a po něm už jen kupé/kabrio XLR [odkaz]
No hoci sa Caddymu doma nedarí a musí zlacňovať, aby predal, o to lepšia správa je to pre niektorých tunajších priaznivcov Amerík, aspoň lacno kúpia jazdenky a ak to skombinujú aj s jednými gumami na zimu aj leto, jazdia "za hubičku". 😉
Nezávid >😁
Á, trafená hus... Čo mám závidieť, jazdenie v lete na zimných gumách? 😉
že stojí díly o 30-50% méně jak na D3 >😁 A to být dolar za 17 jak byl, tak je to ještě víc.
Na pneu at si každý jezdí na jakých chce, taky sem najel v zimě 3500 km na letních. A no problem. Pokud víš, kdy si na tom můžeš dovolit vyjet a kdy ne, tak jde jezdit na lecčems a leckdy.Na čem si myslíš že jezdí kluci s veteránama v zimě když to jedou projet - 5 nad nulou a suchu, vytáhnou to z garáže na letnákách a jedou.
Nikdo si nebude na 2-3 tis km kupovat zimáky v létě.
Stejně jako já si nebudu na 4-5 tis v létě kupovat zimáky.
Na pneu at si každý jezdí na jakých chce, taky sem najel v zimě 3500 km na letních. A no problem. Pokud víš, kdy si na tom můžeš dovolit vyjet a kdy ne, tak jde jezdit na lecčems a leckdy.Na čem si myslíš že jezdí kluci s veteránama v zimě když to jedou projet - 5 nad nulou a suchu, vytáhnou to z garáže na letnákách a jedou.
Nikdo si nebude na 2-3 tis km kupovat zimáky v létě.
Stejně jako já si nebudu na 4-5 tis v létě kupovat zimáky.
... zatím si nikdo nevšiml, že článek neuvádí, jaké slevy musely nabízet prodejci D3 v USA. Ono to zas tak odlišné od Cadillacu nebude! tamní trh prošel v letech 2008-2013 dost dlouhou a pekelnou krizí, všichni museli nabízet velké slevy. Domácí pochopitelně o trochu větší, než importéři luxusních aut z Evropy (ale stačí si vzpomenout na množství í informací o neúspěchu Audi na americkém trhu a taky to dost koriguje předmětný článek).
Mám za to, že Cadillac je na dobré cestě, ne že ne. Produkty má velmi dobré (z mého pohledu 😃, ale marketing musí hodně zabrat. Útok na BMW byl evidentně krokem mimo realitu, tzn. že stratégové neznají své současné a potenciální zákazníky. Ale kritizovat za to celou značku včetně produktů je opravdu krátkozraké a poněkud... dětinské.
Mám za to, že Cadillac je na dobré cestě, ne že ne. Produkty má velmi dobré (z mého pohledu 😃, ale marketing musí hodně zabrat. Útok na BMW byl evidentně krokem mimo realitu, tzn. že stratégové neznají své současné a potenciální zákazníky. Ale kritizovat za to celou značku včetně produktů je opravdu krátkozraké a poněkud... dětinské.
Ono to ani nestojí za nějaké dlouhosáhlé debaty. Velkohubá prohlášení jsou v automotive naprosto běžná, je právě úkolem marketingu, aby pomohl barikádu dobýt, samotné kvality výrobku nestačí. Dnes jsou mezi auty v rámci dělení mainstream/premie, což je podstatné pro to, kolik si za auto můžu říct, tak malé rozdíly, že když postavím slušný mainstream, musím v PR prohlášeních "útočit" na premii. Kdyby Cadillac tvrdil, postavili jsme auto, které je ze dvou třetin stejně dobré jako 3er, tak by sice nelhal, ale musel by dávat ještě větší slevy, aby něco prodal.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zdravím, můžu se vás optat, kupuje si někdo z vás auta od D3? Nebo takhle, v jakých autech jezdíte? Nebo dle čeho si kupujete auto? Sory za otázky.
(Sex) Appeal Cadiho v USA je slabý a stačí jen slabé kusy v prémii (Infiniti, Acura, Volvo) a tudíž jediná cesta jak se prosadit jsou velké slevy.
[odkaz]
[odkaz]
Prodeje za rok 2014😒br />
Maserati - 12 943 ks
Jaguar - 15 773 ks
Porsche - 47 007 ks
Volvo - 53 366 ks
Lincoln - 94 474 ks
Infiniti - 117 330 ks
Acura - 167 843 ks
Cadillac - 170 750 ks
Takže nestačí akorát na Audi, BMW, MB a Lexus, kteří mají ale daleko širší modelovou paletu
Maserati - 12 943 ks
Jaguar - 15 773 ks
Porsche - 47 007 ks
Volvo - 53 366 ks
Lincoln - 94 474 ks
Infiniti - 117 330 ks
Acura - 167 843 ks
Cadillac - 170 750 ks
Takže nestačí akorát na Audi, BMW, MB a Lexus, kteří mají ale daleko širší modelovou paletu
Takze se poradne neprodava ani doma a my se tu hadame, jestli muze celosvetove konkurovat D3...
v číně si vedou dobře, evropa je jasná, prostě jeden delaer, ejště špatně fungují na republiku je trapná věc, s tím se nikam nedostanou. Chrysler jich tu míval asi 10 v dobách ofiko zastoupení....
A podobné je to v řadě dalších zemí EU (mimo německa).
V Arábii si veodu taky dobře na zbytek světa?
Většinou chudé země, tam se to bude počítat na stovky ks....
A podobné je to v řadě dalších zemí EU (mimo německa).
V Arábii si veodu taky dobře na zbytek světa?
Většinou chudé země, tam se to bude počítat na stovky ks....
Tam je problém spíš v tom, že Cadillac si poškodil image v 80. letech a od té doby nebyl pro americké pracháče už dost renomovaný a luxusní. No pak se to jen vezlo.
A v evropě je problém s dealerskou sítí, která je řídká a s omezenou nsbídkou motorů i modelů.
A neřekl bych, že tohle byl nějak ošklivý interiér na svou dobu [odkaz]
O designu se nepřu, auto se mi líbilo.
A Cadillac byl vždy v USA průkopní technoligí, pokud něco bylo na světě nebo aspon v USA první v sériové produkci, měl to Cadillac či Oldsmobile (až na pár prvenství pro chrysler)
Posledním zástupcem konkurujícím této luxusní třídě německých aut byly lincolny a cadillacy z poč. 80 let, od té doby us značky žádného zástupce v luxusních vozech neměly, vše max. vyšší střední.
Musíš se naučit, že ameriky sou vždy větší než evropa. 1999 Fordu Escort je us ekvivalent třeba Alero, které je taky daleko větší. Jenže v usa to byl entry model značky a compact car.
A VW Amarok konkuruje Ford F150. Taky je jaksi větší >😁
Ale má být nové CTS coby konkurent pro tyhle luxusní modely D3.
Je vcelkuogické, že nejvyšší model přichází až v době, kdy už mají nějaký dobrý základ v nižších třídách, bez toho by to nemělo smysl.
CT6 je zatím pracovní název, jak se to bude jmenovat doopravdy se zatím ještě neví....
Já nevím proč zrušili ty slovní názvy jako Seville a Deville.
Lincoln udělal to samé no. Prostě se chtěli odříznout od minulosti, což je ne vždy ku prospěchu věci.
BMW - 3 (ATS)
BMW 5 (CTS)
X5 - SRX, Escalade
4 kupé - ATS Coupe
M5 - CTS-V
Hybrid BMW - ELR
7 - nově připravované CT6
A krom toho je tu ještě XTS, něco mezi 5a6 grandcoupe
Tak co Cadilalcu chybí?
Menší suv/crossover to má být taky
No a pak malý mrchy jako bmw 1 - to snad doufám dělat nebudou.
čína a asie se přidali až později....
A co se týče úspěšnosti v usa?
Sevilly se prodávalo v usa kolem 40 000 ročně v 90.letech, což bylo jednou tolik co v 80. letech a zhruba na úrovni 70.let.
Escalade se prodávalo zhruba 30 tis ročně, loni 20, letos předpokládám 25-30 také.
SRX se pdoávalo počátkem 00 let kolem 20ti, dneska kolem 50ti, takže to šlo nahoru.
CTS se prodávalo kolem 50 tis rončně, tedka kolem 30, jak říkám, prodeje mu sebralo ATS, kterého se prodá 30 tis ročně, takže dohromady je to víc jak mělo samotné CTS.
No a Deville se neprodávalo taky vůbec zle, dělalo taky 30-40 tis ročně
neúspěšné v podstatě bylo jen STS, které hned po prvních 2 letech začlo klesat. oproti tomu DTS na tom bylo líp.
XTS si drží těch 20-30 tis ročně.
Takže ty tradice ty sou.
Chce to jen vytrvat a tak 2 nové modely + novou generaci SRX.
Jasne, u nas jsou cadillacy bezne k videni, zatimco v americe D3 jentak nepotkas...
A to že se americká auta moc nevyskytují v novějších evropských filmech je dáno především značným úpadkem francouzských a italských filmů 80-90. let.....prostě éra Funese, Gabena, Delona, Belmonda, Bardot, Mercier, Lolobrigidy atd v té době končila a nástupci nebyli nebo už ne tak kvalitní
Chtělo by si to teda ujasnit priority, máte v tom obecně nějak chaos (ted nemyslím konterétně přímo tebe, ale komplet místní diskutéry).
Kámoš mě vezl i v Deville Concours a a to pohodlí a místo, na to nemá ani BMW té doby >😁
Nevím, jak článek vznikl. Je v něm spíš jen naznačeno, že Američané nejsou spokojeni s prodeji na domácím území. V tom případě se jedná o chvályhodnou sebekritiku, nikoliv o nějaký průs*r.
Jak zmínil Barichello výše, technicky jsou Caddies dnes na úrovni D3 (jasně, v USA mohou dokonce i vyhrát srovnávací test). Sám jsem si to vyzkoušel. navíc mají - pro mě - velice atraktivní design (už posledních 25 let). I kvalita šla- podle zpráv, co mám k dispozici- hodně nahoru; ještě chybí zapracovat na lepší spolehlivosti (tradiční bolest: elektronika a elektrika Delco). Mít ale v ČR lepšího dealera (ha: od Charouze firmu převzal někdo nový, ale zase zavřel prodejnu v Čestlicích), docela bych o sedanu i přemýšlel. Kvůli kvalitě i designu. A taky se to nebude tak krást, jako D3...
Ale to není podstata: Caddy bude mít v Evropě vždycky ztíženou pozici, protože skuteční potenciální kupci nemají potřebu - s ohledem na komplexní nabídku a velmi dobře organizovanou péči o auto - ohlížet se jinam. A navíc, potenciální kupci přicházejí z té sociální skupiny, která doslova trpí potřebou sebeprezentace v té nejhorší možné podobě: proto se také zájem o auta soustředí téměř výhradně na D3 a Lexus, Infinity a Caddy zůstávají popelkami.
V USA je situace trošku jiná: Lexus a Infinity si své místo na trhu vybojovaly v době, kdy trh neměl problémy s odbytem, a soustředěním se na kvalitu zákaznického servisu toho hodně vyhrály. Hned v první půlce devadesátých let. Vyšší sociální skupiny v USA nejsou až tak moc soustředěny na to, aby jezdily jen v těch nejprestižnějších autech: jsou schopny se orientovat i na novou nabídku, pokud dává ekonomický (!) smysl.
Zde Caddy opravdu zaspal: kvalita GM servisu a služeb zákazníků hodně (a dodnes!) zaostává za praxí zmíněných J3 (Lexus, Infinity, Acura). Navíc, doktoři, vědci, finančníci, atd. se otáčí k D3 jako k té tradici, která jim chybí u amerických značek. Ano, mercedesy, bavoráky jsou dokonce i technicky o něco málo vyspělejší (většinou na podvozku), ale to průměrný bohatý Američan neřeší... Zaplatí více za pocit, že má o něco menší auto, se spotřebou o trošku nižší, ekologičtější, ale hlavně evropské.
Ale to všechno neznamená, že by Caddy nebyla dobrá značka a že by nenabízela dobré modely. Pokud se nad nimi někdo ušklíbá, pak zřejmě neměl dosud tu čest...
No tak bmw uz zadny atmosfericky sestivalce nedela a audi taky ne. Mercedes nevim. Me ten motor teda liny neprijde, kdyz se na to dupne, umi vystrelit.
Nejde o to, co se v Evrope prodava, ale co se tam vyrabi. O tom mluvim!
A i kdyz v motorech mame tu latku snad nejniz z celeho sveta, tak treba takovy VW Passat se pro americky trh sice zvetsil, ale jinak ocesal a stejne jsou tam modely VW casto oznacovany za premiove, zatimco americka auta musi byt pro evropu, zejmena v interieru, prikraslena, abychom nad nimi neohrnovali nos (Fiat Freemont atd.). A i ten Mercedes, BMW, Audi nabizi osmivalce, dvanactivalce, spickove technologie, kvalitu, interiery a celkove nastavuji velmi obtizne preskocitelnou latku a to uz desitky let nepretrzite.
Americkej passat je dost pod tim evropskym a odpovídá tomu i cena 19.990 dolarů a tý zase použitý materiály. S jettou to jako s prémiovkou snad nemyslíš vážně 😄
Nejlepší v JD power anketách spokojenosti je napříč kontinenty právě lowend.
Cadillac třetí, Buick pátý. A kde je VW.....mezi Chryslerem a Mitsubihi
Jetta - od 17 300
Buick Verano - od 23 400
Passat CC - 33 000
Buick LaCrosse - 31 000
Tigaun od 26 000 usd
Buick Encore od 24 000 us
Jak vidíš, rozdíl max 2 000 usd ve prospěch VW, ovšem mimo Jettu, která je naopak výrazně levnější jak Verano
Jinak VW za rok 2014 v USA pokles prodejů o 10%, krom Scionu a Mini nejhorší výsledek ze všech zastoupených značek.
S tou Jettou je to totální kravina to je prostě levná krabice a nikdy to v žádný generaci prémie ani náznakem nebyla! Vo tom snad žádná
A u Passatu ve verzi CC třeba můžeš najít zmínku vo tom že je to náznak prémie nebo něco takovýho ale to je taky všechno. Každý Infiniti, Lexus, Acura, Jaguar sou braný vejš vo vozech D3 nemluvě. V Americe a Kanadě prostě VW moc nefrčí, dokonce je to skoro přesnej vopak jeho postavení v Evropě
Takže jediné s čím je úspěšné je Audi, Porsche Bentley (tedy to Bentley mimo leden 2015, v lednu totiž měli proti 1/2014 celkem masivní propad)
Jenže to až na Audi nejsou nijak masové značky no....
Dost křeč ne? Ty seš nějakej fanatickej fanoušek VW nebo co to bylo? 😄
Pokud víš vo materiálech tvrdících opak dej konkrétní zdroj
A pokud nesníš vo ojetinách tak si změn auto snů, už se nevyrábí 😉
Nezapomeň si aspoň změnit tu snovou ojetinu 😉
>😁 >😁
Nespadl jsi z višně? Hybridní BMW (až na i😄 mají přeplňovaný šestiválec, ELR myslím ušmudlanou 1,4 z Voltu. Navíc jsou to (opět až na i😄 sedany. Nebo to snad má být konkurent právě i8?
v číně se jim nedaří, evropa klesat bude, enb bude kelsat rusko, řecko a další země. V USA se jim nedaří dlouhodobě.
Takže vono to není tak růžový, jak se nám tu někteří snaží namluvit.
[odkaz]