Ekonomika
kosmonaut
8
super, příště bych se zaměřil, jaké poklice se hodí k valníku T5
Pravda vítězí
4
Tááákhle veliký >😒]
Pane Mička, čím je ta T5 tak výjimečná, že si od nového roku zasloužila už 6. nebo 7. článek? Tohle už opravdu není normální. Navíc je to odcházející model...
DĚKUJI ZA ODPOVĚD.
A osobně už jsem přesvědčený o placené komerční prezentaci od VW... Asi je třeba vyprodat sklady.
DĚKUJI ZA ODPOVĚD.
A osobně už jsem přesvědčený o placené komerční prezentaci od VW... Asi je třeba vyprodat sklady.
opět článek o ničem, pár zkopírovaných tabulek a ještě k tomu špatně. Jumper je konkurence MB Sprinter, VW Crafter a nebo velkého Transitu, zde ke srovnání by byl mnohem vhodnější Jumpy/E😜ert/Scudo, což je odpovídající kategorie. Případně ještě Hyundai H1.
... nebo Trafic...
Jo na trafic jsem taky myslel. Jumper je porovnatelnej spis s mastrem.
Viděl jsem ten titulek a musel jsem se smat a podívat se do komentářů protože mi bylo jasny co tam bude >😒] >😁
Viděl jsem ten titulek a musel jsem se smat a podívat se do komentářů protože mi bylo jasny co tam bude >😒] >😁
Ano, ještě Trafic/Vivaro, také jsem zapomněl, ale bral jsem to hlavně v rácmi značky Jumper/Jumpy.
Myslím, že tyto články jsou již zcela zbytečné, protože po této ( od VW dobře zaplacené) mediální masáži jsou všechny T5 vyprodané a až na pár vozů zadaných do výroby není co kupovat >😒] >😒] >😒]
Myslím, že tyto články jsou již zcela zbytečné, protože po této ( od VW dobře zaplacené) mediální masáži jsou všechny T5 vyprodané a až na pár vozů zadaných do výroby není co kupovat >😒] >😒] >😒]
Už se jen T5 těším, až začnou T5 srovnávat jednotlivé T5 verze T5 mezi sebou. T5.
Tak rozdíl mezi transporterem caravellou a multivanem je na tři články plus porovnání jednotlivých vybav vydá také tak na 3 až 4 články. No do léta bude co číst. Třeba test modernizovanyho jimnyho se asi nechystá, ale T5 letí. >😁 >😁 >😁
On tu ještě nebyl test Jimnyho po FL? Vždyť je to už doba co má modernizaci... :no:
Po FL tu byl ale teď je pro rok 2015 a ten se mezi T5ky asi nevejde 😒
Příšerný článek. O ničem. Nevím o nic víc, než předtím. Kde je nějaká fotogalerie? Proč srovnávat ceny, když nesrovnáte design, interiéry, ergonomii, praktické vychytávky, a tak dále? Hluboké zklamání. Bez bodu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hele Gilgite, nezapomeň, že tyhle stránky nejsou veřejnoprávní médium. Je to prostě jejich věc co si píšou a o čem píšou. Samozřejmě že mi přijde úsměvný takhle "jakoby náhodou" adorovat jedno aut👋značku a na první pohled je jasné odkud vítr fouká. Ale jak jsem již napsal, je to prostě soukromé médium a to kdyby psalo o tom, že budou v únoru padat h*vna s háčkama, tak je to prostě jejich věc.
Jedinej trest je to, že to nebudeš číst, klikat, reagovat. Ty si třeba myslíš, že svojí osvětou a kýbly hnoje na a.cz rozvíříš diskuzi a zvedneš úroveň média. Výsledkem ale je pouze to, že svým kliknutím pouze posiluješ médium a zvedáš mu cenu reklamy.
Tak se na to prostě vy*er
Na povzdech o tom co by se mělo zakazovat a co ne se vy*er dvojnásob
Jedinej trest je to, že to nebudeš číst, klikat, reagovat. Ty si třeba myslíš, že svojí osvětou a kýbly hnoje na a.cz rozvíříš diskuzi a zvedneš úroveň média. Výsledkem ale je pouze to, že svým kliknutím pouze posiluješ médium a zvedáš mu cenu reklamy.
Tak se na to prostě vy*er
Na povzdech o tom co by se mělo zakazovat a co ne se vy*er dvojnásob
Ještě jste měli dodat tu vaši spotřebu měřenou za studena po Praze. Pak by ten článek byl kompletní.
No, je pravda, že je to čím dál horší a jediné, jak se tomu dá zabránit, je sem prostě nechodit, ale ta setrvačnost i tak bude dlouhá a stejně sem přijde spousta lidí, kterým bude trvat než vůbec odhalí jaké srance tady "redaktoři" píšou.
Jen tak mimochodem, zkusil sem se podívat na Ducato a tam yvchazí cena stejné specifikace na 590 tis. bez DPH, tudíž o té ceně u toho Jumpra nevěřím a jaksi tam někdo zapomněl zakalkulovat zřejmě standardní slevu. Fiat by rozhodně nevycházel o tolik levněji (spíš naopak).
Jen tak mimochodem, zkusil sem se podívat na Ducato a tam yvchazí cena stejné specifikace na 590 tis. bez DPH, tudíž o té ceně u toho Jumpra nevěřím a jaksi tam někdo zapomněl zakalkulovat zřejmě standardní slevu. Fiat by rozhodně nevycházel o tolik levněji (spíš naopak).
Ja jsem naopak rad, ze se tolik o T5 pise. Vzhledem k tomu, ze o podobnem autu dost uvazuju jako o nastupci Smaxe mam i diky clankum jasno: Musel by me nekdo hodne prastit po hlave abych jen vterinu premyslel o necem jinem nez Vklasse.
Jen nevim, jeslti je to uplne zamerem 😄.
Uvidime, co T6...
Jen nevim, jeslti je to uplne zamerem 😄.
Uvidime, co T6...
No musim ti dat za pravdu, ja sice premyslim o osobnim Vitu, ale prave ve stredu jsem byl u prodejce a to auto me dost zaujalo, hlavne ve srovnatelne vybave vychazi cca o 150tis levneji nez odchazejici T5 caravelle po sleve...
Tak třeba Multivanu může komfortem konkurovat jenom Mercedes V. Jenom by mě zajímalo, jestli VW v nové generaci T6 taky zařízne benzíny jako MB. Snad ne!
Tak že je tu už asi pátý článek o dosluhující T5 za posledních několik týdnů bych nějak překousl, ale že je zde naprosto nekorespondující konkurence, která si ve výsledku vůbec nekonkuruje, je fakt docela pecka... Máme tady Jumper (ten je imho o třídu výš s klasickým Transitem, Masterem nebo Crafterem), Transit Custom, Caravelle a pak třídu V. 😲 Ano, luxusní Mercedes, který s ostatními, spíše dodávkami předělanými na minibusy opravdu hodně konkuruje... Od Mercedesu by zde mělo být Vito, to je přímá konkurence Fordu a VW (o Citroënu už byla řeč), nikoliv třída V, e😜licitně konkurující nejvyšším verzím Multivanu... Bravwo, opět článek jak se patří (a za poslední dny/týdny ne jediný...