Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

PSA Peugeot Citroën prodal 3 mil. vozů s motory HDI s filtrem pevných částic

7 komentářů

Nicco
zla sprava pre trh s jazdenymi autami
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PROČ myslíte, milý Nicco? Já s tím úplně prvním (nebo jedním z prvních v Citroën C5 2.2 HDi) od roku 2001 najela něco přes 150.000 km a když jsem ho začátkem roku 2005 prodávala jezdil "jedna radost" - tehdy se filtr "servisoval" každých 80.000 km, pak to bylo VÝRAZNĚ delších (přiznávám, že z hlavy NEvím kolik - snad po 160.000 km - prostě "no problem) a dnes už o něm vlastně "nevíte" (to v kombinaci s motory TDi "zlobily" - a zlobí) - tady byly celkem "ok". Já tak trochu "plánuji" po momentální benzínové etapě možná opět diesel "vyzkoušet" (V6 3.0 HDi s 202 kW/600 Nm mne jak "můru na světlo" láká a i ta "slabší" varianta s 500 Nm a 176 kW mne "neuráží" ...)
PS: Máte "pěkné" auto snů 😄
Nicco
No uz len tie 2 litre mocoviny, co tam su a treba ich doliat po neviem kolko km. Naviac ho treba "ozivovat" na dlhsich trasach, ale hlavne ma urcitu zivotnost, kedy sa uz musi kupit novy alebo repasovany za nemale peniaze.
Ja to beriem z pohladu niekoho, kto si kupi ojazdene auto so 100.000km, ten musi investovat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "progresivní" systém jaký Tesla se svým "roadster" nabízí - to věru NEní, ale už u PRVNí generace (kterou jsem měla já) je ta "investice" 0-celá, 0-nic (resp. je to "běžný" zásah při "normální" návštěvě servisu (kontrole po 20ti t. km) a vy si stále "pletete" problémy s filtry u motorů TDi s HDi (kde byly a jsou víceméně BEZ problémů). Ona kapalina se (nepletu-li se) TÉŽ dolívala až PO ujetí 80.000 km.
Navštěvuje-li člověk s voze "orig./autorizovaný" servis (já tehdejší 2.2 HDi měla v "jiném" státě - vím, že v česku je to trošičku "komplikovanější"), tak o tom ani "neví" - navíc těch 80.000 km bylo je v prvopočátku, záhy byl interval zvýšen na dvojnásobek a poté dokonce na "trvalý/doživotní" filtr ...
PS: Já sice obecně "preferuji" spíše BENZÍNové motory (a diesel jsem zatím měla jediný), ale konkrétně motory HDi lze poměrně doporučit, po fenomenálních pohonných jednotkách bmw (které jsou o "pár" světelných let napřed) patří k tomu "nej-" v oboru dieslových motorizací - si myslím já 😉
Pěkný den 😄
Ennie Wild
myslím si že ty ceny nejsou tak velké www.profiturbo.cz
diesel zakazat! 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A to PROČpak, milý babo? Já NEjsem fanynka dieslů a (krom jednoho) zatím VŠECHNY moje auta byla (i to současné - JE) benzín(ová), ale JSOU (znám) diesly, které mne "neuráží" a docela "dobře/příjemně" se s nimi jezdí ... (třeba V6 2.7 HDi)
PS: S vaším "motto" bych souhlasila, s tím dieslem.. NEvyhledávám/NEpreferuji, ale "výjimky" tu jsou - si myslím já .. 😉