Novinky
to bude vážně pecka, když Cayman GT4 zaostal na severní smyčce za 458 jenom 2 sekundy
Porsche umí dělat sportovní auta a Porsche si spraví pověst jako sportovní značky až porazí 488
Porsche umí dělat sportovní auta a Porsche si spraví pověst jako sportovní značky až porazí 488
Nemyslím, že si Porsche musí spravovat pověst. Každý ví, že vyrábí skvělá řidičská sportovní auta (Caymana GT4 nevyjímaje). Panamera, Macan a Cayenne jsou takové poloporsche... tu něco z VW, tu z Audi. Není to špatné - to vůbec, ale je to důsledek doby a nutnosti.
Cayenne, Panamera a Macan jsou příšerná auta a s Porsche nemají nic společnýho, jenom tu nálepku na kapotě, bohužel
Zalezi na uhlu pohledu. Videno z toho jineho- jde o vozy, co financne zajisti vyrobu vsech tech ostatnich.
Ano vidím a uvědomuji si ten úhel ,ale ukáži ti ještě jeden
Kdyby neexistoval Cayenne prodalo by se více Audi Q7 a VW tuarequ
Kdyby neexistoval Macan prodalo by se více Q5 a VW Tiguanů
A Kdyby neexistovala Panamera prodalo by se více Audi S6,S7, S8,
Výnosy z Audi a VW by se nalily do Porsche a pověst Porsche jako čistě sportovní značky by zůstala neposkvrněná, nebylo by to lepší, Ano bylo by to lepší
Kdyby neexistoval Cayenne prodalo by se více Audi Q7 a VW tuarequ
Kdyby neexistoval Macan prodalo by se více Q5 a VW Tiguanů
A Kdyby neexistovala Panamera prodalo by se více Audi S6,S7, S8,
Výnosy z Audi a VW by se nalily do Porsche a pověst Porsche jako čistě sportovní značky by zůstala neposkvrněná, nebylo by to lepší, Ano bylo by to lepší
Vazne si myslis, ze takove Audi, Skoda, VW nebo Seat budou sponzorovat Porsche, aby vubec prezilo?
A dalsi uhel pohledu- nikdo te prece nenuti, aby sis konkretne ty kupoval zrovna tu Panameru, Cayenne nebo Macan. Nedelej to, kdyz to nechces. Kup si 911ku, neposkvrnene poceti 😄
A dalsi uhel pohledu- nikdo te prece nenuti, aby sis konkretne ty kupoval zrovna tu Panameru, Cayenne nebo Macan. Nedelej to, kdyz to nechces. Kup si 911ku, neposkvrnene poceti 😄
Jsou to hnusný auta ,který si nikdy nekoupím, to mě netrápí, vádi mi že se na ty hnusný auta musím dívat a vadí mi že ty hnusný auta mají logo Porsche, kdyby měly logo Sang yong, nebo daihatsu, nebo daweo, nechal bych to být, ale znak Porsche na takových hnusných autech to NÉ
To je teorie, která by v praxi nefungovala. Kdyby neexistoval Cayenne tak by se sice prodalo trochu více Q7 a Touaregů ale také by se prodalo trochu více X5, X6, Range Roverů a dalších SUV ostatních výrobců. Takže ve výsledku by VW jako skupina prodal méně aut. A navíc, což je ještě důležitější, nikdo nedokáže prodat velké SUV za ceny jako Porsche, tedy ani Audi, ani VW, ani jiní výrobci. Jinými slovy na jednom Cayenne je marže jako na třech Q7 nebo X5. Takže finančně by si koncern pohoršil velmi významně. Dtto platí pro Panameru, sice by se prodalo o pár víc A8, ale také S-klasse. A opět, na jedné Panameře má Porsche zisk několikanásobně větší než Audi na A8, MB na S- klasse nebo BMW na 7er.
Zajímavá teorie, ale ono to bylo tak, že Cayenne zachránil Porsche ještě v dobách, kdy bylo Porsche na trhu samo za sebe, bez VW. Takže kdyby nebyl Cayenne, prodalo by se víc Touaregů, ale Porsche by to mohl nepomohlo😊
Ano, Cayenne zachránil Porsche před úpadkem. To nijak nepopírám, jenom popisuji situaci z dnešního pohledu, prostě kdyby Cayenne zmizel z trhu, tak by neplatila Edova teorie o převzetí podílu Q7 a Touaregem, ale o jeho podíl by se podělili všichni hráči na trhu. A i kdyby jeho podíl nějakým zázrakem o kterém sní Eda převzala Q7, tak finančně by to byla pro koncern ztrátová operace vzhledem k čtyřnásobným maržím Porsche vs Audi.
> to podle mě moc nedává smysl.
V Ženevě budou hlavně poprvé vystavěny dvě chuťovky - Cayman GT4 (už je stanovena i česká cena, což tady uteklo...) a Carrera GT3 RS. Druhá věc je, aby to nebylo jako vloni, kde lidi k těm autům (dovnitř ani nemluvím) vůbec nepustili a e😜onáty byly za ohrádkou. To bylo trapné.