jj
VW das AUDI a jeho laserové světlomety s kerejma se předbíhal s BMW jak malí kluci kdo si dál cvrkne.
UŽ H7 SVÍTILI DOSTATEČNĚ dost dobře A OKU PŘÍJEMNĚ VY EXPERTI. NEKAMUFLUJTE FUŠOVÁNÍM DO OSVĚTLOVACÍ TECHNIKY SVOU NESCHOPNOST POSUNOUT VÝVOJ K KROK KUPŘEDU, VŠICHNI STEJNAK VĚDÍ že na
TESLA MODEL S/D [odkaz] PROSTĚ NEMÁTE >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D čau
Automobilka s tak sebevědomým sloganem že by nedokázala vyřešit chlazení uprostřed uloženého motoru? Škandál. >:D I když co bychom chtěli, když vidím tu hrůzu, co předvedlo ohledně průduchů Ferrari... :*):-!
Ač mi přijde podle uniklých obrázků nová R8 mírným krokem zpět, pořád je to majstrštyk v porovnání s novou NSX...paskvil k pohledání. V rámci supersportů se celý svět může učit od Ferrari, jak se to dělá - smyslný, rafinovaný, ikonický a ušlechtilý design :-!
Ty průduchy u 488 GTB jsou dokonalé a skvěle zakomponované, perfektně doplňují profil auta a přidávají vzezření auta správnou dramatičnost.
souhlas, ty průduchy u u 488 jsou luxusní, rozhodně to není sterilní jako německý design, kdy většina nového je jen omíláni toho předešlého.
Tohle bude zase jenom další německá nuda, sice s dobrou technikou, ale aby na tom bylo aspoň něco zajímavé tak udělají dvoubarevný exteriér a bude to, jenom vždycky hledám kde je ten náskok díky technice ??
:-) rozhodně jsi mě pobavil, čekal jsem jaká bude tvoje reakce, netuším jak souvisí to v čem jezdím s tím, že komentuji design automobilů, které bohužel nikdy nebudu vlastnit, ale pokud by se tak stalo rozhodně vyberu itala a ne němce, jejich strohost mi nevyhovuje, ale to je jenom můj subjektivní pocit, možná že tobě naopak jejich strohost vyhovuje.
Já myslel, že se tak nějak tady ví, kdo co jezdí.. Nebylo by od věci dát někde uprostřed republiky jarní potlach u kafíčka, abychom si vzájemně omrkli xichty a vozový park ;-) ?
Kdyz je tak to jejich atmo tak skvele, proc se ho chteji zbavit?
Nove Ferrari ma turbo, vetsina ostatnich rovnez nebo bude mit, jen Audi ma naskok, ktereho nevi jak se zbavit >:D
Neopravuj co není rozbitý...znáš to? ;-) Jezdil jsi s tím V8? Jsi si jistej, že přes přidaný koně bude 488 lepší než 458? :-)
Nebo tu jen tak většina pindá, kvůli tomu, aby se bylo do čeho trefovat...? :-!
Ferrari pripravuje turbeny motor, vyvvoj jde milovymi kroky kupredu. Predpoklada se (tam kde neni prvotnim cilem usetrit), ze se pripravuji lepsi vyrobky. Minimalne by ta 488 mela byt lehci a mela mit lepsi rozlozeni vahy.
V10 uz pada ke dnu a V8 se odrazila ode dna do duchodu, z duvodu ostudy ji vyrobce radsi zarizl ;-)
Takze nejel...no teoreticky povidani ti jde pekne. Nicmene se te ptam, co mas proti atmo V8. Jestli jsi si nekdy srovnal ostrou jizdu s turbem a bez nej u stejne vykonnych motoru.
Já vím, na rozdíl od tebe, jak se situace kolem turbomotoru u R8 vyvíjela, to mi stačí. Ty bys měl taky pracovat na získání přehledu, abys nepůsobil při té obhajobě neobhájitelného tak bezzubě.
No dobře, co bych pro kolegu z ooooklubu neudělal. Takže nejprve se uvažovalo, že R8 bude jako jediné Audi výhradně s atmosférami - kvůli charakteru a ovladatelnosti, točákový handicap měla vyvážit malá váha auta.
Následně došlo ke změně názoru s tím, že V8 4.2 bude přece jen už na dnešní dobu moc slabá a že tedy místo ní bude turbo.
Následně vyhodili šéfa vývoje, že nedokázal (mj) zajistit, aby se v R8 to turbo uchladilo a Audi přiznalo, že se plány na turbo nejprve ruší a následně odkládají a že se tedy zůstane u atmosféry.
A teď, jak sám vidíš, bylo zřejmě V8 úplně vyškrtnuto a R8 zůstane bez základního motoru do doby, než ti techničtí mágové zvládnou uchladit twinturbo.
Docela dobrý přehled na člověka bez přehledu mimo Hondu, uznej. >:D
To nebylo spatny jen bych potreboval nekoho z OOOO clubu at to mas adresny...
Sef vyvoje nebyl odejit za neschopnost dat do R8 preplnovanou jednotku, ale za to, ze R8 pro ni nebyla primarne od zacatku vyvijena. Kdyz mas z cerny plochy udelat cernobilou, ale nakoupil jsi jen cerny barvy...nic ti nepomuze. To, ze jsi nekoupil o bilou na zacatku je problem.
To nevypovida nic o neschopnosti ctyrech krouzku postavit supersport s turbomotorem, ale o faktu, ze na to primarne nebyl kladen duraz.
A proc o Honde? Jednoduchy...proc ne, kdyz jsi prisel s F488... ;-)
Ty si myslíš, že šéf vývoje rozhoduje o tom, CO se bude vyvíjet? Šéf vývoje je od toho, aby se to, co se rozhodne, že se bude vyvíjet, vyvinulo. O tom, co se bude vyvíjet, rozhoduje board.
Stále víc potvrzuješ tu mojí domněnku o tom, že vůbec nemáš potuchy, která mydlí.
Odpust si ty osobni invektivy teoretiku. Zodpovednost jednotlivych manageru na podobnych pozicich je spolecnost od spolecnosti jina.
Zatimco ty tu neustale cpes svoje zkresleny a vysneny domnenky, ja se bavim o realite.
Pokud by zadani znelo preplnovany motor, bylo by splneno. Nebavime se o garaznicich...
To, ze jsi sam zabrzdenej na jedny znacce vypovida o vsem :-)
"Zodpovednost jednotlivych manageru na podobnych pozicich je spolecnost od spolecnosti jina.
Zatimco ty tu neustale cpes svoje zkresleny a vysneny domnenky, ja se bavim o realite." >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D:yes:
Já vtipnou shledávám tvou představu, že funkce "šéf vývoje" říká, co se bude vyvíjet, to je jednoduše k popukání. Je hned poznat, žes zkušený team leader a projekty z tebe odpadávají za chůze. Asi stejné, jako by šéf prodeje na už vyvinuté a vyráběné auto řekl, že tohle teda on rozhodně prodávat nebude, ať si to vetknou za klobouk. >:D
Ale je dobré vědět, že u Audi si jeden něco vyvíjí, druhý si na vlastní triko něco maluje, a třetí něco (úplně jiného) prodává. Vorsprung durch Chaos. >:-[]
Takze:
Ktore ine auto / ina automobilka dokazala to, aby "ukradla šou" pri predstaveni nvej generacie P 911 ?
Nebudem ta trapit: Audi - pri predstaveni R8 ;-)
toto auto sa stalo legendou, a je realny predpoklad, ze podobny kusok uz nikto nikdy nezopakuje. Odkaz na zavodnu R8 s motorom V8 3.6 TFSi - teda ako vidis, Audi vie uchladit preplnovanu ZAVODNU V8 biturbo... :-)
To, ze nieje podobny motor aktualne pod kapotou je vec cisto docasne marketingova:
Vsetci presedlavaju na turba a Audi ponukne atmosfericku alternativu.
Vykon V8 atmosfery:
Nedostatocny ? - cca 450 PS et+ ?
Ved to auto je primarne postavene ako konkurencia pre P 911, ktora mimochodom zacina na 350 PS ;-)
To, ze nejaky Australsky dealer vypusti do sveta svoj nazor netreba brat ako bernu mincu. Aj ked tu pripustam, ze sa mozem mylit. Ale vdaka V8 atmosfere mat verziu s tzv. "cenou od..." - ziez nevidim ako zle.
Spekulacie o turbomotoroch - R4, V6... - koho spekulacie to su ?
zase len ludi, ktori to cele vidia len moc jednoducho.
R4 do R8 - takmer nerealna vec. Ano, uz z nej dokazali vypumpovat 420 PS a 450 Nm. Urcite zvladnu aj viac. Ale: PRECO ?
V6 biturbo - motor, ktory robia spolocne s Porsche a bude ako nastupca V6 TFSi s kompresorom... - nebude asi uplne zly...ale: Fakt ho tam cakas ?
Ja by som si vsadil na kombinaciu legendarny motor do uz legendarneho auta:
R5 !!!
Tento motor ma auru vynimocnosti a je pouzivany len v RS modeloch Audi.
Charizmu ten motor chrli o 106, vykon predviedol tiez ( studia A3 Clubsport 525 PS / 600 Nm ), takze ak by som ja mal prepokladat nejaku nasledujucu motorizaciu, bol by to skor tento motor. - ako zakladny - velmi slusna alternativa ! ....parametre sa mozu kludne lisit, a to jak dole tak hore, nakolko ak by si mal tolko informacii, vedel by si, ze nielen motory TDi dostanu el. duchadlo, casom toto ma prijst aj do benzinovych turb.
Okrem ineho aj Ferrari a Mercedes oznamili, ze sa touto myslienkou zaoberaju. ;-)
Takze zhrnutie:
Velmi chytry marketingovy tah od Audi ohlasit na zaciatok atmosfery a vdaka nim zasytit trh hladny po nich, a uspokojit tych, pre ktorych je Huracan moc extravagantny a drahy.
Neskor, ked uz vdaka veskerej konkurencii budu zakaznici pripraveni akceptovat turba, ponuknut im ochutnavku - R5 turbo ( pravdepodobne uz aj s e-laderom ), a pre tich, ktori budu chciet viac, prijde asi V8 TFSi.
K tomu este uspokojit Brusel - R8 e-tron, a zeleni su vybaveni :-)
No a pre priaznivcov nafty ostava cakat a dufat:
V8 TDi sa akurat upravuje pre potreby novej A8 a Bentley.
Predpokladany objem 4.0, vykon "daleko za 400 PS" - toto su zatial cisla ktorymi mozem operovat. Istota nieje, ale realna sanca ano.
No co, spokojnost ? ;-)
Nějak nevím, co si z toho mám odnést. V reakci na můj příspěvek pokládáš sám sobě otázky, na které si odpovídáš, aniž by měly až na výjimky nějakou spojitost s tím, o čem píšu já.
Ale pokusím se reagovat. :-)
Do jaké míry bereš R8 jako něco, co ukradlo nějakou šou 911, to je vcelku tvůj boj a úhel pohledu. Exotický supersport od značky, která do té doby nedokázala udělat sportovní verzi čehokoli tak, aby fungovala, jak má, určitě vyvolal rozruch. Návrat na zem přišel ve chvíli, kdy došlo na srovnání s elfer. ;-) Legenda? Sorry, tak to R8 opravdu není, jen na značku původu působivý technický i designérský počin. :yes:
Prosímtě - a jak často takový úspěšně uchlazený závodní okruhový speciál s karoserií jak ementál skončí třeba v zácpě na dálnici? Je jedno, kolik závoďáků Audi uchladilo, silniční supersport nikoli. ;-)
Myslím, že nikdo netvrdí, že V8 4.2 je slabý motor, ale Audi si svým turbením na sebe upletlo bič, nikdo jiný. Však kdyby Audi dokázalo ututlat, že zachování atmosfér byl záměr a ne fail, považoval bych je za frajery, co vědí, jak má vypadat pravý sporťák. :-!
Spekulace R4, V6 - nevím jak to souvisí s tématem, nicméně s V6 v supersportu nemám problém a i R4 je víc, než R3 u konkurence. >:D
Co se toho shrnutí týče: "Velmi chytry marketingovy tah od Audi ohlasit na zaciatok atmosfery a vdaka nim zasytit trh hladny po nich, a uspokojit tych, pre ktorych je Huracan moc extravagantny a drahy.
Neskor, ked uz vdaka veskerej konkurencii budu zakaznici pripraveni akceptovat turba, ponuknut im ochutnavku - R5 turbo" - sorry, ale to je hodně chabý pokus, jak zamaskovat skutečnost, že prostě nezvládli zástavbu (zřejmě) R5. Dej si pozor, aby tě webpaja a white label nenazvali fanatikem, oni k tomu nemají daleko a stačí jim mnohem méně, než jsi právě předvedl. ;-)
Od nich sa ale niecoho podobneho nedockam.. ;-)
Som fanusik znacky, a to je o dost lepsie, nez byt odporca nejakej inej konkretnej znacky. - v tom je docela slusny rozdiel ;-)
Prajem vsetkym nech maju moznost kupit si poriadny supersport s poriadnym aspon V10 motorom. To, ze tato doba sa ale asi blizi ku koncu, je jasne na kazdej dalsej vete, ktora zaznieva z Bruselu. Preto to automobilky riesia cestou preplnovania - to nieje aspon tu v EU ziadne prekvapenie.
Co sa R5 do R8 tyka - toto je len cisto moja domnienka, aj ked po prestudovani nejakych-tych vyjadreni kompetentnych - opodstatnena. ;-)
Ukradnutie šou - ano - až tak to bolo medializovane v tej dobe. S tym ani ty nic neurobis ;-)
Verim, ze dat pod kapotu R8 nejake biturbo by ani aktualne nebol pre Audi problem.
Podla mna je to fakt marketingova zalezitost ktoru som uz vysvetlil.
Odvetranie motoroveho priestoru, patricne vykonne elektricke ventilatory na situaciu ktoru popisujes - toto vsetko su veci o dost jednoduchsie pri motore s prevadzkovou teplotou chl. kvapaliny cca 86°C, nez pri zavodnom voze s teplotou o dost vyssiou, kde tie el. ventilatory niesu z dovodu uspory hmotnosti a co najlepsieho ucinku klasickych chladicov tak, aby na ich druhej strane nevytvaral nezapnuty ventiltor zbytocny odpor.
To by chcelo ale komplexne studium o motoroch a na to tu ja nemam cas. ;-)
Kludne ti to podpisem krvou, ze keby Audi chcelo, tak tam fukany motor proste je ! ;-)
Moj prispevok na teba ti mal len trochu otvorit oci a dat ti prehlad.
Proste su niektore veci, ktore sa snazis zbytocne precenovat a naopak.
R8 v dobe svojho uvedenia fakt znamenala pre Audi vela. Fakt vela !
Nejaky anglicky casopis ju uviedol na 1. miesto v rebricku, ze toto je auto, ktoreho cena bude casom stupat a stane sa z neho vyhladavany zberatelsky artikel.
R8 to bude mat v roku 2015 rozhodne tazke. O tom nepochybuje asi nikto.
Je pravda, ze Audi mozno tymi mnohymi kontroverznymi vyhlaseniami o tom ze bude/nebude R8 e-tron dost zmiatlo verejnost. Nepridalo tomu ani prepustenie Durheimera...Ale vsetko ma svoje opodstatnenie:
On totiz mal za ulohu urobit e-tron este pre min. generaciu. Bol uz skoro na cielovej rovinke ked vedenie pochopilo, ze dojazd cca 220 km je malo a ze to teda nestaci na to, aby ju mohli pustit do sveta. To, ze to bol ale technicky narocny projekt, ktory priniesol ovocie aj pre cely koncern je uz druha vec. Durheimer sa nakoniec dostal k jemu milsim cielom, vyvoj pokracoval dalej, prisli nove "hustejsie" baterky a zrazu je vsetko ok, e-tron bude, s poriadnym dojazdom...takze vsetci su spokojni. ;-)
Takze este raz:
Nie som fanatik, ale fanusik.
Honda ma u mna tiez riadnu davku respektu za to, ze NSX nakoniec je.
Aka bude v reale sa uvidi.
Akurat ze jej marketing nieje taky uspesny ako Audi ;-) - hovorilo sa o nej veeeelmi dlho, s CTR detto - aby niecim vynikla, tak dostala obmedzovac na 270 :-) ...
ale ved ok...cas ukaze, co je ako dobre a co si zakaznici vyberu ;-)
V žiadnom prípade nepochybujem o skúsenosťami Audi s preplňovaním ale predsa samo Audi priznalo, že atmosférické motory ponechali len z dôvodu nemožnosti uchladenia turbomotora za kabínou... A ak si dobre pamätám, tak R8 je doteraz jediné Audi s motorom v strede a s takýmto turbomotorom skutočne skúsenosti nemajú takže v tomto prípade tých skúseností naozaj veľa nemajú. Aj keď nerozumiem prečo im v tom nepomohlo v rámci koncernu Porsche.
Problém byl evidentně v tom, že chtěli nabídnout atmo i přeplňovaný, což se jim nepodařilo vzhledem k vyšším nárokům na chlazení u turbojednotky.
Že by ale někdo brečel, když zůstávají V8 a V10...to asi kromě pár šmrdlíků s plakátem nad postelí asi ne ;-)
Takže vlastně potvrzuješ moje slova, se kterými jsi o kousek vedle nesouhlasil, tedy že na to nemají, jen je to převázané růžovou pentličkou "nepodařilo se". >:D:yes:
Proč? Nejsme přece ve sporu. Já napsal " Audi malý turbomotor chtělo, ale nemá na to "skills". Tys napsal "chtěli nabídnout atmo i přeplňovaný, což se jim nepodařilo". Mám tomu tedy rozumět tak, že i ty jsi zaujatý a omezenějšího rozhledu?
Chtit nabidnout a vyvijet je neco jinyho. Jsi schopen to rozeznat? Btw rozplyvas se nad NSX (chvalabohu za ni a gratuluji Honde, ze ma jako mainstreamovy vyrobce koule na to prijit se supersportem), ale ze proporcne vypada jako evoluce R8 uz nezminujes... :-)
Zjistil jsem zajímavou věc. Pokud jde o to, vmísit se do diskuze a zavěsit nějakou uštěpačnou poznámku, na to jsi expert, ale jakmile dojde na diskuzi v argumentační rovině, suverenita je fuč. :-)
Že proporčně vypadá NSX jako evoluce R8? Tak to je fakt překvapení, že si auta s motorem uprostřed jsou proporčně podobná, včetně Huracanu, 458, 650S, Evory a dalších. A vidíš to - Honda na rozdíl od Audi v těch proporcích dokázala uchladit nejen biturbo, ale i hybrid. :-)
NSX se rozhodne nepodoba 458 nebo jakymukoliv Lambu...ale R8 naramne ;-) . S tebou se samozrejme da bavit o vsem. Pokud se chvali Honda a plive na ostatni. Na to mam ale auta moc rad. Nastesti si tedy s tebou nemam nad cim medit... :-)
Asi tu máme problém ve stylu "..a čo myslíte tým proporčně, Kefalín". Jistěže proporce jsou téměř stejné. Stáhni si na fotkách superaut z profilu jas a sleduj prorporce a siluety, budeš mít problém zjistit, na co se díváš. Ne, že by to nešlo poznat, ale rozdíly jsou minimální.
Vážně? Víš ty co? Normálně tyhle věci neřeším, nechodím provokovat do diskuzí o BMW, Audi, Mercedesu, VW ani nikam jinam, takze tvůj blábol "S tebou se samozrejme da bavit o vsem. Pokud se chvali Honda a plive na ostatni." je naprosto mimózní, víš o mě velké kulové. Ale whitelabel mě navnadil, tak jsem si říkal, že udělám takový experiment a zaměřím se na jistou slabou stránku oblíbeného auta - a hle, povedlo se. Vyrojilo se hned několik "fanatiků", jejichž nejpádnějším argumentem v diskuzi zatím bylo, že já z basmati clubu mám chabý rozhled mimo Hondu. >:D
Odnáším si z toho tedy to, že
1/ fanatici jsou všude
2/ všichni milují všechna auta, ovšem jen do chvíle, než se objeví v diskuzi pod autem, které nemilují dostatečně vřele
3/ nejsou-li diskuzní argumenty (jako že většinou nejsou a to ani při útoku, tím méně při obraně), přechází se do osobní roviny (omezenec, tupec, fanatik).
Takže díky, pobavil sjem se dobře a diskutovat pod články o japonských autech se mi teď s vámi bude po téhle sebeprezentaci mnohem, mnohem radostněji. ;-):yes:
Tvá sebeprezentace nemá chybu...v klubovně, tady už je to slabší :-) . R8 není moje nijak srdeční záležitost, ale umět si vážit pro mě aktuálně jedinýho tradičního supersportu v rámci D3...to umím.
Stejně tak, jako přiznám, že jsem se těšil na novou NSX, jen to natěšení finální vzhled vozu (nic jinýho tu zatím nikdo není schopnej posoudit) bylo schlazeno jeho R8-ovým vzhledem (tady byla v názoru dokonce širší shoda mezi účastníky diskuzí).
To, že ty si něco neumíš přiznat není můj problém :-)
Je rozdíl mezi neschopností problém vyřešit a neochotou podniknout potřebné kroky. To první mi přijde naprosto absurdní. Nesnaží se postavit fúzní reaktor, jde jen o chlazení motoru. Snad si nikdo nemyslí, že bylo snadnější uchladit W16 Veyronu. Možná by to nezvládli nejefektivněji, ale kdyby opravdu chtěli, tak by to muselo jít.
Zapomínáš na závodní auta. Není to zase taková věda. Potřebuješ víc vzduchu, uděláš větší nasávací otvory. Potřebuješ více prostoru pro výměníky, zvětšíš motorový prostor. Svou roli tu musely sehrát další faktory. Optimalizace proudění vzduchu v motorovém prostoru věda je, ale hrubá síla funguje na spoustu problémů.
To je pravda ale predsa tie závodné motory sú určené na trochu iný účel ako ,,bežný´´ sériový motor ktorý musí zvládnuť rôzne režimy a rôzne zachádzanie... Treba zaistiť dostatok vzduchu aj pri bežných rýchlostiach kde sa z logických dôvodov do motora toľko vzduchu dostať nemôže...
Ne. Někdo vyvíjí, vyvíjí a vyvíjí ,ale nedaří se, nedaří a nedaří, až se nakonec musí s ostudou přiznat, že to teda zatím nebude, ale že se to za pár dalších let už určitě povede. :-!
S jakou ostudou? Jsi jako kafemlejnek...ptam se co je na atmo V8 a V10 ostuda? Pokud vim, tak Audi priznalo, ze do nove generace R8 nepouzije preplnovanou jednotku, jelikoz ji neni se stavajicim designem schopno uchladit. Nikde se nepsalo, ze R8 byla vyvijena primarne pro preplnovanou jednotku. Pokud ano, pak sem hod odkaz...bez problemu priznam mylku ;-)
Nebyli to náhodou především ultrafuns Hondy co léta letoucí tvrdili, že jedině atmo, a že přes to nejede vlak? Že by se najednou něco zásadního změnilo... >:D
Kafemlejnek jsi ty. Co sem furt motáš atmosférické motory, jde přece o to, že Audi SLÍBILO do R8 turbomotor, ale NEDOKÁZALO to splnit. Jak s tím souvisí atmosférické motory a co by na nich mělo být špatné? Rozumíš vůbec psanému textu?
Audi nikdy, nikde neslíbilo turbomotor, naopak od začátku mluví o atmosférách V8 a V10. Jediný kdo slíbil turbomotor a okamžitě z jeho absence udělal "kauzu" byli někteří novináři typu místního "FoKinga".
Jediná úvaha, která na téma turbomotoru padla od Audi byl výrok, že v pozdější životní fázi modelu, turboV8 a turboV6 nejsou vyloučeny, především na trzích kde má Audi potíže s limity CO2 (Evropa) a že je možné, že pak bude paralelně nabízet turbo i atmo (USA, Čína).
Asi budu sludovat stránky Automotive Lighting firem
A budu vědět všechny super novinky koncernu půl roku dopředu >:D
Tohle světlo vidělo továrnu audi, jen, když ho vybalili z krabice a přicvakli do audi, tak proč se s ním nepochlubit, že ... Když někdo koupí Leona jen kvůli světel >:D Já si koupil svítilnu za 80Kč a auto si s dovolením vyberu dle jiných parametrů (protože xenony s natáčením do zatáčky mi zcela vyhovuji).