Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 16:29
fuuha... tak to je sklamanie..... po tolkych rokoch som uz cakal komplet novy model... a mozno aj nadupany hybrid... ;-\ ... s tymto vydrzat do r 2018 v eu bude o drzku..... to uz ozaj nadobro komplet japonci rezignovali v eu na strednu triedu? :-(
Avatar - N6600
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 18:36
According to an IHS Automotive forecast, the mid-sized segment in Europe will predictably hit its lowest levels this decade with sales collapsing to under half a million units in 2014 compared to over 800,000 in 2011. The Toyota Avensis is expected to find a little more than 29,000 clients this year, down from 55,706 in 2010. The analysts expect the vehicle to be axed in 2018.

Z toho vyplyva, ze nema zmysel vyvijat a podporovat model vytvoreny na specificky trh. Preto to Japonci, s minoritnymi predajmi, balia. Osobne mi je to luto, ale chapem ich.
Avatar - Hammunasakra
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 18:38
Jasně že to zabalili. Bohužel 8-s
Avatar - Blue Sun
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 19:00
Tak taková auta kupujte a Japonci to nezabalí. Jenže když u nás každý musí mít svou Škodověnku, prostor pro kvalitní auta už nezbude.
Avatar - Hammunasakra
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 19:06
No já škodověnku v naftičce fakt ne :-)
Avatar - Blue Sun
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 19:11
Tak má mysl taky směřuje více na západ, než leží Velkoněmecká říše...
Škodověnek mám dost v práci, brrrr.
Avatar - Hammunasakra
takze toto je ten novy avensis?
| 16. 2. 2015 20:07
Škodověnek je všude dost. Vobčas snad radši vidim i Dacii >:-[]
Avatar - Bubáq
Pokládám FC za povedený
| 16. 2. 2015 16:36
... nejen po estetické stránce, ale i po stránce technické. Na rozdíl od Ayga a amerických Camry a Avalonu je příď jemně modelovaná a nehrozí tou stupidní sněhovou radlicí... Sláva!
Přibrzděný vývoj nástupce tak trochu chápu: proti D3 a VW se nyní v Evropě opravdu špatně bojuje a japonský autoprůmysl je zdatně zastoupen Mazdou, jež v loňském roce vrhla na trh hafo novinek. Proto dává smysl nepříliš nákladně (ve srovnání s úplně novým modelem) inovovat stávající Avensis, udžovat v chodu prodeje věrným, a více se připravit na model, který v roce 2018 bude pravděpodobně technicky velmi na výši (jinak by takový odklad moc smyslu nedával). Toyota dělá promyšlená rozhodnutí, myslím, že toto týkající se Avensisu patří mezi ně.
Avatar - Hammunasakra
Pokládám FC za povedený
| 16. 2. 2015 18:39
Problém je že příští generaci stejně jako Honda sem už vozit nebudou :-|
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 16:58
a ponukat americku camry vo verzii hybrid...

Keby toyota nic ine nemala, tak ok, nech nadsluhuje avensis, ale maju velmi kvalitny a spolahlivy camry, navyse v hybridnej verzii, tak na co cakaju?
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 18:40
To neni špatný auto ale v Evropě bez šancí. Už jsem to psal: Většina z nás to nevidí nebo nechce vidět ale Evropu svět začíná brát jako druhořadej trh. Vono to bude trvat eště hodně dlouho ale ten trend je bohužel zřejmě naprosto jednoznačnej
Avatar - Blue Sun
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 19:03
Evropa je druhořadá už pěkných pár let, dle mého. A to tak moc, že i tradiční německé značky dělají čínský design.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 19:08
Jj bohužel to tak je. Ale než to bude tak zřetelný aby to vnímala většina tak asi uplyne eště hodně vody..
Avatar - xjara
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 20:16
A divite se? Presne jak je tu psano "tradicni nemecke znacky". Vetsina evropy si pod autem predstavi nemecke naftove kombi. I kdyby kdokoliv jiny udelal sebelepsi auto porad to nebude nemecke naftove kombi. Navic stoji japoncum za to kvuli takovemu malemu trhu vyvijet vuz, ktery se jinde nechytne? Velky USA trh chce benzinove sedany, cinsky trh chce benzinove sedany. V evrope, ale benzinove sedany nejsou zrovna v oblibe. A vedet, ze kdyz vyvinu skvele naftove kombi pro evropu a tady si ho stejne skoro nikdo nekoupi, protoze neni z nemecka, take bych se na to vykaslal.
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 22:49
Až na to ze se o skvělé naftové kombi nejedna.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 11:43
Nauč se číst >:-[]
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 23:25
Nauč se myslet >:-[]
Avatar - N6600
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 18:51
Americka Camry ale neexistuje v kombiku. Takze tie 3 roky su mozno len cas, ktory potrebuju na vyvinutie kombi verzie. Ciste teoreticky este moze pripadat do uvahy Avalon. Ale ten je vacsi a drahsi a tiez nema kombik.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 19:10
Zapomeň! Toyota sem nic velikosti střední třídy už vozit nebude!
Kdysi tu šlo koupit i Camry teď končí Accord a za 2-3 roky Avensis, jak to bude vypadat za deset patnáct let si radši nepředstavovat
Avatar - Blue Sun
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 19:46
Snadno... VW bude prodávat v Číně a Číňani u nás. >:D
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 16. 2. 2015 20:06
:yes: >:D
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 12:20
Camry byla stažena z trhu, proto aby nekonkurovala Avensisu. Cenový rozdíl nebyl tak markantní, ale v materiálech a zpracování byly hvězdné roky ( ono ve většině aut dnes nevydrží látková sedačka řidiče 480.000km). V US nejprodávanější mid size sedan. Nevýhodou u japonských automobilek jsou dovozní cla a vozy co se vyrábějí v Evropě se přibližují cenou k těm na která jsou cla aby se dorovnala nějaká cenová posloupnost. Věřím, že kdyby se tu prodávala Camry nebo Avalon - klidně v benzínu a hybridu - za ceny co jsou na US trhu, tak se budou prodávat úplně jinak.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 12:23
No smutná realita je že Camry se prodává na všech kontinentech jen v tý blbý Evropě ne :-|
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 08:26
Camry je strasny auto, to uz fakt radeji toho stavajiciho Avensise. Camry by byla v EU bez sance, to je fakt auto vyhradne na americky trh.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 11:45
No spíš výhradně pro Evropskej trh neni. Jinak v Asii Severní Americe Austrálii Jižní Americe a pozor dokonce i v Africe je to fajn auto ;-)
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 16:02
V čem je strašný ? Mám již druhou Camry a jsem spokojenej. Camry 2007, 2.4L.
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 20:20
Ja ji mel nekolikrat pujcenou, protoze v USA je to u Hertze standardni full size a bylo to jedno z nejhorsich aut co jsem tam kdy dostal (spolecne s Impalou). Ma to zoufale sedacky, neskutecne hnusny interier (proboha ten pruhledny zeleny plast nebo co to je v predposledni generaci vymyslel kdo?) a celkove je to proste levne lacine auto, takova tamni Dacie. Proti tomu je dalsi oblibene auto z pujcovny Nissan Altima zazracne vozidlo pro hornich deset tisic.
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 18:11
Camry se prodává v Austrálii, Severní Americe, Jižní Americe, Africe jedině v Evropě ne - fakt výhradně pro americkej trh :yes: >:-[]
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 20:17
Tak Australie, Jizni Amerika nejsou zrovna relevantni trhy. Dobra opravuji, je delana pro americky trh a pak se vozi jeste na par Bckovych kontinentu. :-!
Avatar - Hammunasakra
Stiahnut z trhu
| 17. 2. 2015 21:36
Boha proč třeba Austrálie neni relevantní trh? :-|
No problém je že se vozí na všechny kontinenty jediná výjímka je Evropa. A eště Antarktida ;-)
Avatar - beibej
čekal jsem novej model
| 16. 2. 2015 17:10
Další lift už jen zavání tím, že nástupce pro evropu nemusí být vůbec.
Avatar - Hammunasakra
čekal jsem novej model
| 16. 2. 2015 18:41
Však taky nemá být :-|
Avatar - 3_diamanty
čekal jsem novej model
| 16. 2. 2015 19:22
tiez som cakal novy model.... toto je sklamanie :'-(
Avatar - KANKUNEN
Skoda, protoze v Avensisu
| 16. 2. 2015 18:06
se jezdi skvele, nese se po ceste jako Volvo a ne jako koncernove kostitrasy.
Avatar - Hammunasakra
Skoda, protoze v Avensisu
| 16. 2. 2015 18:42
Jo je povedenější než si většina lidí myslí ale tady prostě nefrčí a stejně jako Honda Accord už frčet nebude
sklamanie...
| 16. 2. 2015 18:32
Avensis nikdy nebol ziaden elegan (a vseobecne vsetky Toyoty na europskom trhu), ale toto je teda privela. V strednej triede by som cakal trochu konzervativnejsie, ciste linie, a nie taketo dizajnove vystrelky...
Avatar - Hammunasakra
sklamanie...
| 16. 2. 2015 18:43
Buď klidnej za chvíli už si tady v mainstreamový střední koupíš jen Passat nebo Passat >:-[]
Avatar - Blue Sun
sklamanie...
| 16. 2. 2015 19:01
GTIho splněnej sen...
sklamanie...
| 16. 2. 2015 21:47
Tak Avensis opravdu ne, ale třeba Carina E se mi svého času se mi velmi líbila.
sklamanie...
| 17. 2. 2015 00:22
To mě se naopak tento facelift opravdu více než líbí a konečně ten Avensis vypadá skvěle.
sklamanie...
| 17. 2. 2015 06:45
Také se mě líbí,pasat mania mě fakt nebere!!!!
Avatar - JohnST
Dizajnovy paskvil
| 16. 2. 2015 22:10
Toyota vo vseobecnosti robi dizajnovo skarede auta. Co si budeme hovorit. Ze sa da ist stale k skaredsiemu dizajnu, tak na to uz treba mat specialne dizajnove studio.
Nepotrva to dlho a uz nebude jednotkou na trhu. :-!
Avatar - Hammunasakra
Dizajnovy paskvil
| 16. 2. 2015 22:32
Je úplně jedno jestli je Toyota jedničkou nebo dvojkou. Je to megaautomobilka která vyrábí ca 10 milionů aut ročně a to že stahuje svuj vůz střední třídy z místního trhu je hodně špatně a eště něco horšího to naznačuje
Mozna novy Avensis bude
| 17. 2. 2015 08:31
Nemyslim si, ze to musi byt predzvest stazeni Avensisu z trhu to by nenasazovala Toyota nove motory. Naopak Toyota to vzdy delala tak, ze nove rady motoru se nasazovaly v ramci faceliftu jako predzvest budouci generace. Takze tohle muze byt nova rada motoru, kterou nasledne prevezme novy model.
dobrá voľba
| 17. 2. 2015 09:34
Fejslift je pekný v rámci xichtu tojota a avensis je dobré auto, takže za mňa správny krok. S tým ako autá idú dole držkou pričom výzor a parametre určujú v značnej miere úradníci, je vlastne dobre, že sa len fejsliftujú modely, ktoré boli dobré, lebo dobré časy už boli. Alebo sme chceli trojvalcový avensis splňujúci normu e7, v labáku spotreba 3, v praxi 8, v labáku emisie 3 v praxi 8, pípajúci svetielkujúci a nejazdiaci?
Zakopaný pes je v designu!
| 17. 2. 2015 09:47
Toyota (podobně jako Honda) neuvěřitelně tápe v designu. U těchto dvou značek se v posledních letech jedná doslova o výstřely do tmy, zcela mimo evropský vkus. Nissan, Suzuki a hlavně Mazda stále zvládají nabízet auta, která jsou i pro evropské oko přitažlivá, ale Honda a Toyota absolutně ne. Pak jejich prodeje vypadají tak, jak vypadají... ;-\ :no:
Zakopaný pes je v designu!
| 17. 2. 2015 12:11
to nie je len v posledných rokoch, pamätám si ako dnes (už je to možno 15 rokov) ako som zachytil správy, že toyota hľadá novú tvár a nasadili tie akože usmiate držky, ktoré boli nedôstojné a postupne ich opustili, toyote sa snáď nikdy nepodarilo urobiť pekné auto (ja viem, niekto mi tu môže postnúť nejaké vydarené), asi ťažia z povesti, že sú symbolom spoľahlivého japonca, inak si neviem vysvetliť, že sú numero uno.
Avatar - cerrbion
Zakopaný pes je v designu!
| 17. 2. 2015 13:07
Tak nesouhlasím, Toyoty jsou sice dost konzervativní a teď ty facelifty pravda kontroverzní, ale technicky a zpracováním jsou to výborný auta. Honda má auta pěkný a kvalitní, například obě poslední generace Civicu jsou podle mě povedený, ale nevypadá to jako Golf tak jsem asi v menšině. Jak píše Hammunasakra, za chvíli bude na výběr VW nebo VW což je smutné.
Avatar - Rubb
3. facelift
| 17. 2. 2015 14:19
3. facelift to auto už totálně zabil... Vždyť 2. facelift tak tak přežíval... To už mohli rovnou zrušit komplet celou výrobu :no: Podle mě to Toyota ve střední třídě v EU s Avensisem vzdává. ;-\
Avatar - Hammunasakra
3. facelift
| 17. 2. 2015 15:34
Správně Avensis stejně jako Accord v Evropě končej

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku