Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda oznámila pokles zisku o 90 % a znovu snížila výhled

Druhá největší japonská automobilka Honda oznámila výsledky za třetí čtvrtletí svého fiskálního roku. Na jejich základě znovu snížila výhled hospodaření na letošní fiskální rok.
Zpět na článek
30. 1. 2009 14:40
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 15:38
30. 1. 2009 17:25
30. 1. 2009 18:07
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 18:37
30. 1. 2009 21:29
30. 1. 2009 22:40
31. 1. 2009 00:21
31. 1. 2009 09:52
31. 1. 2009 18:20
2. 2. 2009 08:47
30. 1. 2009 17:40
30. 1. 2009 17:58
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 19:43
30. 1. 2009 09:57
hups a je to tady
...jak sem říkal...
Honda o 90% klesl zisk... tedy více než Fiatu..., tak sem zvědavý..., jak se bude Honda i zde pohřbívat... počkáme si, jen co se ozve Rosamunda.... >:D
Jak říkám, chce to klid...
Rozbalit vlákno
10
30. 1. 2009 10:56
Re: hups a je to tady
89,9 % >:D To je brutal. Rosamunda jeste pinda vedle >:D
30. 1. 2009 11:17
Re: hups a je to tady
Však ona a další připindá až sem, všechno chce svůj čas... On i ten koncern VW utrží celkem velké rány. Ono se celkem dařilo a daří Audi, takže ten to jaksi srovnává, ale jak známo, žádný růst není možný do nekonečna a na každý krk je nachystána určitá oprátka... Jak říkám, chce to jen vyčkat... Čím vyšší je vzlet, tím horší je pád...
30. 1. 2009 13:25
Re: hups a je to tady
Souhlas. Navic u nekoho urcite bude jeste platit i rychly vzestup a rychly pad.
Tak vyrobu prerusuje uz i BMW nebo Porsche. 2009 bude zajimavy rok.
2. 2. 2009 09:06
Re: hups a je to tady
Ty seš opravdu chudinka! Nesliboval jsi tady už mnohokrát, že sem nepolezeš? Tak jdi už konečně k čertu. Ta tvoje VWfobie je už skutečně nemoc, podle téhle tvé hysterické reakce se obávam, že Fiat je na tom dost špatně a tvoje závist, hysterie a komplex méněcenosti tě vedou až k takovýmhle výlevům....potěš pánbůh. O kuz níž si člověk přečte zajímavé a hlavně rozumné názory a do toho zase tyhle tvoje bláboly.
Avatar - R32
30. 1. 2009 16:52
Re: hups a je to tady
Ako titulok k článku je to dobré no po podrobnejšom prečítaní zistíš že toto číslo ukazuje "iba" pokles voči minulému roku, celosvetovo je pokles prijateľný a čo je dôležité Honda môže hovoriť a hovorí o zisku, ostatní dávajú na stôl červené čísla takže... jednoducho povedané Japoncom verím, že sa cez toto obdobie dostanú ľahšia ako ostatní. ;-)
30. 1. 2009 17:18
Re: hups a je to tady
Osobne si myslim, ze nastanou spatne casy pro nic nerikajici automobilky co nemaji co nabidnout, jako treba Seat, Skoda, Renault .... Na jejich mista se zacinaji cpat korejci. Nekdo bude hledat cenu, jiny maximalni spolehlivost, jiny image. Japonci jsou v kazde kategorii na spici, proto se uz tesim az bude za mesic novy Jazzik v garazi >:D . Neni nic lepsiho nez Japonec z Japonska >:D
Avatar - da_b0mb
30. 1. 2009 18:37
Re: hups a je to tady
Jakou ma Jazz image? :-) Image nakupni tasky? Neber to nijak zle ;-)
30. 1. 2009 18:47
Re: hups a je to tady
Ma image nejspolehlivejsiho auta :yes: :yes: :yes: . Neberu to nijak zle, ale rika to o Tobe jak si informovany. Koukni na podelne rozmery pro kolena(asi g+h) a treba na nejaky radoby ikony nizsi stredni golf, astra(nesnasim tohle priblble trideni do nic nerikajicich skupin) Jazz ma hodnoty vetsi a stejny neli vetsi kufr Ty nakupni tasko >:D Vybral jsem ho z kategorie spolehlivost >:D . To image jsem myslel automobilku Honda.
30. 1. 2009 21:08
Re: hups a je to tady
Jasně, Honda Jazz je taková typická imidžovka, s jejím plakátem na stěně jsem vyrůstal... Nic ve zlým, chápu, že každý majitel má nekritický pohled na svou káru, ale zas bych to nepřeháněl.
30. 1. 2009 22:39
Re: hups a je to tady
Ja zas vyrustal s plakatem auta, ktere melo sportovni image. Jestli tys vyrustal s plakatem spolehlive auta, tos uz byl hodne odusevnely, tam se nekteri nikdy nedoberou :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 14:40
je to zlé
Především není normální přát komukoliv neúspěch.Svět je provázán víc než si uvědomujeme,v číně se propouští miliony lidí a byla či je studie,že se budou nespokojení a naštvaní lidé pokoušet hledat štěstí na západě.Čínští soudruzi ty lidi klidně pustí,dnes už asi i jo...počítají v jiných řádech než my v česku.Také byla prognóza,že bude max 5 velkých výrobců,ti si podělí trhy a hotovka.Takže dnes asi neodhadne nikdo nic,jen spekulace.Možná přání:aby bylo co nejrychlejc opět vše a všude dobrý a OK !!! :yes:
Rozbalit vlákno
11
30. 1. 2009 15:38
Re: je to zlé
Přiznejme si, že výrobců aut a hlavně jejich výstupní produkce je příliš. Doposud se výrobcům s globálním záběrem dařilo ještě otevírat nevytěžené trhy (Čína, Rusko, svým způsobem Indie, J.Amerika), přesouvat objemy z kontinentu na kontinent a v rozežraných časech hospodářského blaha taky urychlovat obrátku ("auto staré 3 roky patří do sběru"). Teď sice není konec světa, ale stará pravidla prostě neplatí. Těžko říct, jestli se do budoucna podaří zase podobně šachovat s faktickou nadprodukcí luxusního tovaru (tedy aut). A jestli ne, tak zkrátka zafunguje Darwin a někteří dinosauři dobu ledovou nepřežijí, počet a kapacita automobilek se bude muset snížit. A jestli má pravdu Fiatův kanadský Ital Marchionne a šanci na udržení budou mít jen automobilky s výkonem kolem 5,5 mil. ks ročně, jsou svatby a vzájemné pohlcování suchá nutnost pro zachování DNA značky v oběhu.
Honda a jí podobní kvalitní výrobci střední velikosti jsou pod magickou laťkou. Boudou-li chtít obstát proti velkým (skupiny Toyota, VW, GM (ehm)), budou muset zahodit falešnou hrdost a prontissimo si najít partnery. Není to snadné rozhodování, my co si ceníme nezávislosti, si to dovedeme dobře představit. Ale bude to v současné blízké budoucnosti asi mnohem důležitější, než rozhodování o nových modelech. Fandové automobilové diverzity zapláčou, ale stačí se podívat do Hypernovy do regálů, jak to chodí v řetězcovitě globalizovaném světě ("Ahold Quality").
Takže já taky přeji brzké uzdravení, ale ten uzdravený pacient asi nebude totožný s tím na začátku. :yes:
30. 1. 2009 17:25
Re: je to zlé
Myslim ze je vcelku fuk kolik aut Honda vyrabi. Motorek letos vyrobi o 1mil vic, takze penize chybet nebudou. Spise si myslim, ze si zakaznik zacne vice vybirat koukat na cenu a spolehlivost, protoze to jsou dalsi naklady a nekdy i znacny, pokud vyber odflakne a koupi tuctovy nebo netuctovy francouzsky peklo >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 18:07
Re: je to zlé
Jaká je definice francouzského pekla??? Že by další,kdo si přečte jednu tabulčičku jednoho časopisu,kde se testuje jedno auto na 100 tkm a udělá se z toho závěr? Ze statisticky irelevantní hodnoty se nedá dělat nic,natož závěr, který má vypovídací hodnotu.Chtělo by to občas vyrazit do Francie(já tam prožil asi půl roku-tak po chvilkách) a že by ta auta nejezdila????Jo,pokud stojí v dopr.zácpách,pak nejedou,jinak v poho.Když mám v okolií lidi, kteří mají už druhou Lagunu2, ročně najede 50 tkm,zvažuje už nad L3 /ta druhá má najeto téměř 200tkm/,pak je to asi funkční auto,když je OSVČ a muzikant k tomu.Nemůže nepřijet na koncert ani na chůzku s klientem.Že mně odflinkli v servise L2,to je jiná, ale odlišil bych konkr. servis a výrobce.Pak Yaris z Francie je co?Dělají to arabáši,spodina fr. společnosti.Myslím ta lopatová...Podle tvé teorie je Yaris šmejd.
30. 1. 2009 18:37
Re: je to zlé
jde o vyvoj ne tolik o montaz :-)(pravda je, ze i prodejci Ti reknou, ze pokud se yaris dovazel z Japonska bylo to znat) Ja kdyz slysel o Lagune(2leta) od kolegy, tak se mi nechtelo verit(vymena za novy kus). Jiny zas schanel pro megana(6lety) motor na vrakaci, pac se mu rozlousknul jako orech. No nevim. Pravda je, ze ty tabulky tomu nepridaj :no: Jestli Ti drzi, tak radsi zaklepat a z hluboka VYDERZAJ PIANER >:D
30. 1. 2009 21:29
Re: je to zlé
Kamarád měl rendlíka, každé 2-3 měsíce v servisu (i když asi drobnosti), potom citróna, to samé, ale už to nebyly drobnosti, teď nově Alfu - předpokládám stejný vývoj, já stále Toyotu a vpodstatě tam jenom měním olej, stěrače a žárovky. Jiné než japonské auto bych nekoupil.
30. 1. 2009 22:40
Re: je to zlé
:yes:
PS: pribuzna ma v rodine C3 a manzel rika, to muj 20let stary BMW je rozvrzany a rozkodrcany mnohem mene.
31. 1. 2009 00:21
Re: je to zlé
No, myslim, ze jsi celkem dobre popsal, jak to fungovalo doted (ubyvani vyrobcu/znacek, celkova unifikace dilu ve snaze stlacit naklady co nejnize), nevidim duvody, proc by se to melo zmenit, snad jen ze tlak timto smerem je silnejsi v obdobi stagnace, jako je ted. Ahold quality a snaha prosadit rychlejsi obrat aut na trhu s tim jde ruku v ruce a vysledkem bude presunuti teziste smerem k nejmasovejsim modelum s nejlepsim pomerem cena/hodnota, na ukor ani ne tak rarit ale produktu neschopnych masoveho rozsireni (typicky priklad treba SAAB). A o prezivsich rozhodne podle meho nejen jejich soucasna velikost, ale i flexibilita a kvalita inzenyrskeho reseni, se kterymi se dokazi postavit ocekavanym technologickym zmenam. Rozhodne preslapovani na miste a vyckavani, jak se co vyvine a co ten vodik (podle meho skromneho nazoru bez sance na skutecne rozsireni) nevypada jako prozirave reseni, minimalne od tech firem, ktere nejsou dostatecne velke na to, aby si to mohly dovolit (technologii pak koupit nebo pohltit nekoho mensiho technologii disponujiciho), jako treba Honda. Kazdopadne, dobre pro ne, ze generuji zisk, v porovnani se scvrkavajici se trojkou (ci dvaapulkou), nepomerne lepsi starosti.
31. 1. 2009 09:52
Re: je to zlé
:yes: Technologický vývoj, nejlépe náskok, udržovat tělo v pohybu dle pravidel bojového umění, samozřejmě velmi souhlasím. SAAB a spol. vs masovky souhlsím. Pouze spekuluji: Potvrdí se prognostický závěr, že automobilka musí ročně udělat určitý prahový objem výroby, aby byla schopná nejn pokrýt náklady vývoje a výroby a marektingu, ale taky kompenzovat křeče trhu? Pokud se tento předpoklad potvrdí (Marchionne to přece nemá ze své hlavy a není to výlučné "tajemství" Fiatu), tak právě letošní rok přímo vyzývá k promyšleným změnám (nejen proto, že je rokem Buvola >:D )
BTW: Specifikem Ahold quality je mocenská manipulace s dodavateli - aby směli Aholdu dodávat a mít tak zaručené určité objemy prodejů, musí se vzdát prodeje (části produkce) pod vlastní značkou a místo toho prodávat pod brandem AQ. Podobně to má Lidl s brandem Pilos atd. Je v tom potenciální analogie obav z "partnerování" v automprůmyslu - výmaz identity z marketingové mapy světa.
31. 1. 2009 18:20
Re: je to zlé
:yes: :-) S tvoji spekulaci urcite souhlasim, pri stejnem objemu rozdily budou dane ucinnosti vynakladanych prostredku.
Jasne, nemam pochybnosti o tom, ze to to uz davno takle funguje: Chcete dodavat brzdy do sportovniho derivatu nasi masovky pod svym jmenem? OK, ale budete pro nas delat vsechny brzdy (resp. tolik, kolik nebudeme chtit nakoupit od nekoho jineho) a ty co nebudou ve sportovnim modelu budou mit jen logo automobilky. Tj. vyuzijeme vasi technologie a kvalitativnich standartu (aspon pro ty trhy, kde se vic hledi na kvalitu) za to, ze vam zajistime odber, a sami budeme mit volnejsi ruce pri podpisu navazneho kontraktu.
1. 2. 2009 09:29
Re: je to zlé
Přesně :yes: A tehle přístup ze strany silnějšího vůči slabším (= závislým) má v autoprůmyslu a za současných obav celou řadu možných nepěkných vazalských variací. Bohužel nemají nic společného s tím, jak kvalitní, tradiční a vůbec dobrá je značka, která se do takové závislosti vynuceně dostane.
2. 2. 2009 08:47
Re: je to zlé
Tak tohle je text, kterej stojí za přečtení....díky a přeji hezkej den :yes: :-)
30. 1. 2009 17:40
Klídek
Nechápem, čo ste z toho takí hotoví. Zisk je minimálny, ale stále je to ešte zisk. T.j. balík peňazí, ktorý zostal po zaplatení vývoja, prevádzkových nákladov, miezd aj daní. Honda je stále O.K. Prajme jej, aby to vydržalo. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "exctenar"
30. 1. 2009 17:58
Re: Klídek
Optimista bývá málo informovaný člověk,někdy.Osobně jsem v příspěvku slovo Honda ani jednou nevyslovil.Jinak je mi to jedno,kolik a jaké automobilky zůstanou.
30. 1. 2009 19:43
Re: Klídek
Ja som to neadresoval menovite Tebe. ;-) Iba som poukázal na to, že Honda je na tom, voči niektorým iným, ktorí vkazujú straty, ešte relatívne dobre. :-)
Avatar - Ada je zase tady
1. 2. 2009 00:31
Designove experimenty se zkratka nevyplaci
Designove experimenty se nevyplaci. Lide, kteri jsou schopni a ochotni utratit sve penize za nove auto, chteji totiz priblizovadlo nejenom technicky vyspele, spolehlive, krasne a take "user friendly". Bohuzel treba prave posledni Honda CR-V je narozdil od modelu 2006 jednoznacne oskliva - podivna predni maska a zrudne kontrast kapkoviteho zadniho bocniho okenka a hranate budky se mozna libi uhrovitym mladencum, ale to nejsou ti, kteri takove auto kupuji. Takze - obavam se, take tahle nepodarena designova kreatura se podepsala na obchodnich vysledcich Hondy podobne negativne, jako nepodareny design cumaku Fabie II a bocni profil Rumunstera.
Rozbalit vlákno
1
2. 2. 2009 09:01
Re: Designove experimenty se zkratka nevyplaci
Ty jsi bohužel zcela mimo mísu.....ty prodeje klesly všem a s designem to absolutně nemá nic společného. Design je zrovna v současné době to poslední, co by hrálo roli při prodeji a co by mělo vliv na ekonomickou situaci. Někdo propadá o 5%, někdo o 15 a někdo o třicet. Někdo nemá už ani provozní prachy a někdo je má, ale musí šetřit s ohledem na pokles na trhu. Synergie dopadu finanční krize je jasná - úvěr je drahý a banky si dávají pozor komu a na co půjčí, protože špatných úvěrů maji tolik, že nevědí co s nimi - a to je podstata současné situace v automobilovém (a nejen tam) průmyslu.

Recese se vždycky dotkne oborů, kde zákazník může počkat nebo oželet výrobek. A auto je na prvním místě. Jíst se musí, topit a svítit se musí, prát, žehlit se bude pořád. Spotřeba léků se příliš nezmění. Oblečení a boty si lidé budou kupovat stejně - ale auta, televize, dovolené (už loni v létě byl v Krkonoších a na Šumavě znatelný pokles zájmu o ubytování...) si lidé odepřou.

P.S. Auto typu Rumunster neznám, kdo to vyrábí a kde se to prodává?