Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - white label
CX-3
| 20. 2. 2015 18:49
Vypadá výborně, jestli bude všechno tak povedené jako design, bude to třídní štika v rybníku. Na menší zvýšené karoserii funguje současný (KODO) desing Mazdy parádně. :yes:
CX-3
| 21. 2. 2015 09:25
Podepisuji. Spolu s fiatem 500x za me nejhezci mala SUV. :yes:
Avatar - white label
CX-3
| 21. 2. 2015 22:20
Všechny nafouklé deriváty od F500 mě naopak neoslovují...
Avatar - Wolfsteen
Design
| 20. 2. 2015 19:31
Tomuhle já říkám design s emocemi, kam se hrabe škodovka...
Avatar - 3_diamanty
Design
| 20. 2. 2015 20:25
skoda ma konzervativny dizajn... tiez mi takyto styl nesedi ... mam radsej auta s emociami.... zlata mazda ;-) :yes:

ale fabia je este vazne pekna... :yes:
CX3
| 20. 2. 2015 20:03
Pěkné. Prodávat se tady u nás asi moc nebude. Japonce v Česku bohužel nemusí. Škoda. ;-\
Avatar - white label
CX3
| 20. 2. 2015 21:35
Nevím jak moc konkrétně zrovna u nás (ale proč ne i tady), ale v Evropě by to mohlo být prodejně dost úspěšné. Samozřejmě pokud to bude fungovat aspoň tak, jako CX-5 (ve své třídě), která (teď po faceliftu) hodně prokoukla.
Nová MX-5 a CX-3 jsou podle mě aktuálně dvě nejpohlednější Mazdy vůbec.
CX3
| 20. 2. 2015 23:17
To je všechno pravda. Měl jsem za posledních 5 let 2 Mazdy a tu situaci kolem Mazdy jsem bedlivě sledoval a to co tu píšu nahoře jsem bohužel za těch 5 let vysledoval. Jinde v Evropě je situace asi jiná, ale tady u nás bohužel lidí jsou divní. Je to také cítit z článků od našich motoristických pisálků. Nepsaným názorem je, je to prostě Japonec a proto má smůlu. Lidi to tu budou opěvovat, ale nakonec si ji stejně nekoupí, aby na něj sousedé neukazovali prstem ;-\
Avatar - white label
CX3
| 20. 2. 2015 23:33
Ale v rámci "Japonců" je na tom teď Mazda v Evropě relativně dobře, na rozdíl třeba od Hondy (auto), která dřív mívala v Evropě mnohem lepší pozice (než dnes) nejen v rámci japonské produkce.
Pro Evropu by to chtělo svobodnější konfigurovatelnost, ale to je problém japonské produkce obecně.
CX3
| 20. 2. 2015 23:58
Co se týče konfigurovatelnosti, tak to mě často připadá jako pohodlná výmluva. Na př. u Mazdy CX-5 je na výběr ze 7 variant. Z toho si přece jde vybrat? Nebo ne?
Avatar - white label
CX3
| 21. 2. 2015 00:22
Není to pohodlná výmluva, ale nezpochybnitelný fakt. Vybrat si jde vždycky, viz Ford T a jeho nabídka barev se známým:
...můžete mít jakoukoli barvu, pokud je to zrovna černá ;-)
Ad CX-5, třeba. k nejsilnějším motorizacím musíš vzít i nejvyšší stupeň výbavy např. včetně kůže. A stejně tak naopak k nejvyššímu stupni výbavy můžeš mít jen dvě nejsilnější motorizace. Pokud je to jen 7 variant (motorizace/pohon/převodovka/výbava) pak je to spíš hrozně málo. Třeba takový Tiguan má možností kombinací s jednotlivými výbavovými prvky nesrovnatelně více a jeho konfigurovatelnost je mnohem svobodnější.
CX3
| 21. 2. 2015 09:48
No vidíš. Já jsem například skromný člověk nebo jsem alespoň býval. Když jsem si kupoval svá první nová auta, tak kromě barvy a jestli to má mít rádio a vnější zrcátka nic jiného na výběr nebylo a ani to lidi nijak nezajímalo. Teď jsou lidi už moc zmlsaní. A pozor! Automobilky o tom ví a začínají toho zpětně využívat. Zkoušel jsem si nakonfigurovat Audinu a zíral jsem, kolik věcí je podmíněno výběrem dalších a dalších věcí, které bych ve voze vůbec nepotřeboval. Ve finále mě to připadalo, že by se člověk dostal tam, kde je dnes Mazda se svými 7 variantami. ;-\
CX3
| 21. 2. 2015 15:18
Konfigurovatelnost je u mazdy velmi slaba, a nie je to o dovoze z japonska, ci skor mexika, je to cisto ich cenova politika:
cx5 a m6 ma najsilnejsi motor 2.5, ale:
iba v automate
4x4 u m6 je iba v diesli
stredny motor = silnejsi dvojliter je viazany na vysoku vybavu a prevodovku...

Chapem, ze mazda chce predavat auta co najdrahsie, ale takto jednoducho prichadza o mnozstvo kupujucich, ktori chcu silnejsi dvojliter, ale nie su ochotni si zan priplatit 4000 EUR...
Mazda vravi - chces silnejsi dvojliter, kup si kozu, park. kameru, elektr. nastavitelne sedadla, bla bla bla a mnohi jednoducho vravia - nie, dakujem, neprosim.

Vztah medzi kupujucim a predavajucim je niekedy boj na ostrie noza...

Paradoxne cim mensie auto, tym lepsia ponuka motorov. Tu u cx3 urcite bude stacit aj zakladny dvojliter, u m6 a cx5 sa to vsak povedat neda...
CX3
| 21. 2. 2015 16:23
Ano, rozumím. Vše je nakonec jen otázka peněz. Já tu nekopu za Mazdu, aby bylo jasno. Ale. Na místo konfigurovatelnosti, což je většinou jen cesta jak vytáhnout ze zákazníků víc peněz (u Audi 100%), Mazda nabízí solidní výbavu již v základní variantě. Dělá to konečně většina Japonských výrobců. Mazda se jen nedávno vyhrabala z "červených čísel" a proto si musí počínat velmi opatrně. Proto také je v Evropě nabídka jaká je. Nevím, jestli by prodejům pomohlo nabízet 2.5 motor s manuálem v CX-5 a m6? Navíc nemají manuál pro 2.5 4x4. Ze zkušeností vím, co to obnáší, přidat do nabídky automobilky další verzi vozu. Jo, kdyby jsme měli v EU stejné specifikace vozů jako v USA, tak by to byla pro japonské automobilky pinkačka. EU na to ale nepřistoupí, protože ví (ale neříká), že tím chrání evropské automobilky, A to ve finále jde. Zákazník o japonské auta je jim ukradený. ;-\
Avatar - white label
CX3
| 21. 2. 2015 22:35
Srovnání konfigurovatelnosti u Mazdy a u D3 je nebe a dudy. Tak se rozepiš, co všechno je u Audi podmíněno výběrem dalších a dalších věcí...
Rozhodně ti tam nikdo nenutí výbavu (např. kůži, šíbr, bezklíč. přístup, adpt. tempomat., různé asistenty apod.) k silnějším motorizacím, nehledě na velmi omezené kombinace pohonu (4x2/4x4) a převodovky (MT/AT) u jednotlivých motorizací Mazdy.
Že je prémie obecně podstatně dražší, než mainstream, je na jiné téma.
CX3
| 22. 2. 2015 07:10
Mazdu vnímám jako relativně malou automobilku bez záštity velkýho koncernu, takže nabídka mi na podobný podmínky připadá velmi rozumná.
Cenový nůžky oproti čtyřem kroužkům jsou jasný a cílová skupina jasně jiná.
Avatar - white label
CX3
| 22. 2. 2015 11:50
Takže s první větou mé reakce určitě taky souhlasíš... :-)
CX3
| 22. 2. 2015 13:05
Hodil jsem čučku na Audi konf. Oni mají nějakou vylepšenou verzi. To ale neznamená, že by chtěli zákazníka míň oškubat. Na př., když si chceš objednat Advanced key, tak si musíš objednat i alarm. Do určité výbavy tě nepustí, protože je to součástí různých paketů. To je další finta, jak zákazníka dotlačit, aby si koupil i věci které nechce. Dělá to samozřejmě i víc automobilek, BMW nevyjímaje. Ano, kůži, šíbr (BMW M3 nabízí zdarma), adaptivní tempomat jen s paketem lifestyle. No, bylo by to na dlouhé psaní. Nepopírám ale fakt, že D3 mají nebo lépe řečeno mohou mít lepší konfigurovatelnost než Mazda. Proč? To už jsem vysvětlil výše. ;-)
Avatar - white label
CX3
| 22. 2. 2015 13:57
Podívej se třeba na aktuální konfigurátor Q3. Můžeš mít alarm samostatně, advance key samostaně, nebo advance key včetně alarmu. Co od toho ještě chtít? Samozřejmě, že pokud chceš obecně např. adaptivní tempomat nebo park. asist. s kamerou, bude chtít konfigurátor, aby sis k tomu zvolil něco s větším displejem (např. vyšší řadu rádia, navigaci MMI, nebo něco, čeho je to součástí, jako např, llifestyle paket apod.), kde ti to může zobrazit. Takže pokud něco konfigurátor (u D3) něčím podmiňuje, tak to obvykle má nějakou logickou technickou souvislost.
Podstatné je, že u D3 můžeš mít klidně holátko s nejsilnějším dieselem, 4x4 a automatem a konfigurátor nebude nijak protestovat. Takže prémie hodně láká na bohatou příplatkovou výbavu, ale zároveň ti ji nenutí jen proto, že chceš silnější motorizaci, automat, nebo 4x4.
CX3
| 22. 2. 2015 14:20
Já se díval na A3. Jo obvykle to má souvislost. Ale ne vždy. Holátka si nikdo nekupuje a oni to dobře ví. Proto se zaměřili na různé pakety a jejich prostřednictvím zákazníka oškubou. ;-\ Prošel jsem tím, když jsem kupoval loni X5ku. ;-)
Avatar - white label
CX3
| 22. 2. 2015 14:26
Pakety jsou o zvýhodnění ceny za více příplatků najednou, nikdo ti je ale zase nenutí a nepodmiňuje tím motorizace apod.
CX3
| 22. 2. 2015 14:37
To je pravda, ale marketing automobilek ví co dělá... ;-)
Avatar - white label
CX3
| 22. 2. 2015 16:31
Měl by vědět, co dělá, od toho tam je... :-)
CX3
| 20. 2. 2015 23:34
myslím, že je to prozaickejšie. U nás je to viac o cene (angličan má rezervu). Kukneš do cenníka a ideš pre capture.
Oh, you beauty....
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 20. 2. 2015 20:48
:yes:
najkrajšia
| 20. 2. 2015 22:55
hlavne vďaka krásnym jednoduchým štíhlym svetlám a krásnej bočnej linke
fantazie
| 20. 2. 2015 23:01
Krásná, spolehlivá, nežravá, co více si přát. Super Mazdo, další skvost :yes:
Avatar - petrumr
ok
| 21. 2. 2015 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ok
| 21. 2. 2015 16:06
Audi, Lexus, Toyota, a koniec koncov aj napríklad DS 3 majú minimálne porovnateľnú ty expert. ;-)
Avatar - petrumr
ok
| 21. 2. 2015 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ok
| 21. 2. 2015 17:54
Že si narážal na veľkosť. Keď som dokázal že ani zďaleka nieje najväčšia, už zrazu je problémom spracovanie. Ale vporiadku, to že nemáš rád Mazdu tu aj tak každý vie. Len nabudúce si skús nájsť niečo, čo aj fakt za tú kritiku stojí a nie len kecy. >:D
Avatar - petrumr
ok
| 22. 2. 2015 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
otvírání
| 21. 2. 2015 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
otvírání
| 21. 2. 2015 21:02
Aj to jeho vystupovanie, zatvorenie dveri a odchod je taky, ako keby bol v aute prvy krat. ;-)
Zase ty prokleté opěrky hlavy...
| 22. 2. 2015 00:35
Na tom snímku je na okamžik krásně vidět, že i tento model bude trpět problémem s příliš vpřed skloněnými opěrkami hlavy. Setka jsem se s tím už u nové šestky a trojky, nejvcíe však u CX-5: opěrka hlavy na předních sedačkách je extrémně skloněná dopředu a tento sklon bohužel nelze nastavit do svislejšího úhlu. Výsledek je ten, že pokud je člověk vyšší a nehodlá jezdit s extrémně vzad skloněným opěradlem, trpí jako zvíře, protože si nemůže opřít lopatky o vršek opěradla a hlavu musí mít stále mírně předkloněnou. Mazdo, udělej s tím už konečně něco! :-( :'-( :-O 8-s :no:
P.S. Úplně stejný problém má i Alfa Romeo MiTo, naopak s model VW Group se s ním (naštěstí) nikdy nesetkal, a to se většinou rovněž jedná o opěrky s neseřiditelným sklonem. Takžo to jde, jen se to musí umět!
Zase ty prokleté opěrky hlavy...
| 22. 2. 2015 07:06
A jéje, to je opět cint. Nepamatuju si na podobnej problém u MiTa a když se podívám na opěrku hlavy u CX-3 samosebou žádnej problém není. To jen Arese si musí pochválit vlastní garáž ;-) .

Nauč se sedět a ne ležet :-)
Zase ty prokleté opěrky hlavy...
| 22. 2. 2015 11:14
Jseš nějak úplně mimo - kde proboha "chválím vlastní garáž"? Kdyby tě to zajímalo, tak vlastním jak zástupce koncernu VW, tak i koncernu Fiat. Tudíž evidentně nemám problém s kritikou ani německo-španělsko-české produkce, ani té italské :-)
P.S. To ovšem nic nemění na tom, že mě nepovedené opěrky hlavy u nových modelů Mazdy velice štvou, protože jinak se mi velice zamlouvají! :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku