Novinky
Příští generace je tak zásadně inovovaná, že nebýt redakce a loga, ani bych nepoznal, že se jedná o příští Audi A4, tak zásadní je změna 😄 Dost sarkasmu, rozhodně žádný posun v designu, až na malé retuše. Nabídka motorů musí uspokojit snad každého, o kvalitě zpracování není potřeba diskutovat, bude na nejvyšší úrovni, přesto jde podle mě o nejnudnější auto z německé trojky, naprostá nezměna přední masky to jenom podtrhuje, před pár lety se mi to ještě líbilo, ale dnes se na to dá použít jediné ,, po sté a pořád stejně,,
Tak mi to cele pripada ;-\
Ak by toto vsetko mali byt realne motorizacie pre nasledujucu gen. A4, potom to vidim tak, ze niektore skoro "duplovane" (vykonovo) motorizacie su urcene na rozne trhy😒br /> Napriklad 1.6 TDi a 2.0 TDi s 88 / 92 Kw - pre trhy kde je urcujuci objem motora bude ponukana 1.6 a kde vykon ( ako nedavna "kauza" Dansko a podladene Porsche ) tak kludne 2.0 TDi.
Aj tak mi to ale moc zmyslu nedava ani pri silnejsich motorizaciach😒br /> Nedavno na 252 ( proti BMW 245 ) PS naladeny 2.0 TFSi by som tam tipoval s pravdepodobnostou blizkou istote. Audi sa totiz dlhodobo prezentuje ako konkurent sice aj MB, ale snazi sa hlavne aspon marketingovo cislami zdolavat BMW.
Casy, kedy boli motory naladene podla triedy ( 3.0 TDi slabsi pre A4 ako A6 ) su uz asi prec. Hlavne ked s niektorymi motormi a ich naladenim dosahuju pokrok tak rychlo, ze takmer kazdy rok je mozne vidiet novonaladenu verziu daneho motora v nejakom modeli. Davnejsie ked zacalo 3.0 TDi tak si spomente ako rychlo to stupalo: 225, 231, 240, 245 PS........ 😉 a dnes tu mame z 1 turboveho 272 PS.
Taktiez - 1.4 TFSi kontra 1.8 TFSi 😒br /> Jedna sa o pozdlznu zastavbu - tam bude mat 1.4 premieru. Nevidim dovod ale ponukat "vyhonenu" 1.4, ktora asi viac nez tych aktualnych 250 Nm mat nebude, ked aktualna 1.8 ma aj 190 PS a aj 320 Nm. - v pozdlznej zastavbe figurujuce aktualne prevodovky vsetky tie Nm zvladnu, nevidim teda absolutne dovod pre 1.4 ;-\
Co sa 3.0 TFSi tyka - toto je pre mna este vacsi "trapas".
Uz ked nijako inac, tak marketingovo to zmysel nedava, nakolko kazdy sa snazi v novej generacii poskytnut nejake to "plus".
Nehovoriac o tom, ze by sa jednalo o riadne podladenie. A vobec: Co to vlastne bude za motor ? - bude to stary kompresorovy, ktory ani tie "papierove" emisie nema nijako zazracne, alebo teda novy - spolu s Porsche vyvinuty V6 biturbo ? - ale este brutalnejsie podladeny ??? 😐
Nic....ako som v nadpise napisal - dufam ze su to nezmysli varene z vody a ak teda Zeneva - tak nech - ukaze realitu v tom krajsom svetle. 😉
Ak by toto vsetko mali byt realne motorizacie pre nasledujucu gen. A4, potom to vidim tak, ze niektore skoro "duplovane" (vykonovo) motorizacie su urcene na rozne trhy😒br /> Napriklad 1.6 TDi a 2.0 TDi s 88 / 92 Kw - pre trhy kde je urcujuci objem motora bude ponukana 1.6 a kde vykon ( ako nedavna "kauza" Dansko a podladene Porsche ) tak kludne 2.0 TDi.
Aj tak mi to ale moc zmyslu nedava ani pri silnejsich motorizaciach😒br /> Nedavno na 252 ( proti BMW 245 ) PS naladeny 2.0 TFSi by som tam tipoval s pravdepodobnostou blizkou istote. Audi sa totiz dlhodobo prezentuje ako konkurent sice aj MB, ale snazi sa hlavne aspon marketingovo cislami zdolavat BMW.
Casy, kedy boli motory naladene podla triedy ( 3.0 TDi slabsi pre A4 ako A6 ) su uz asi prec. Hlavne ked s niektorymi motormi a ich naladenim dosahuju pokrok tak rychlo, ze takmer kazdy rok je mozne vidiet novonaladenu verziu daneho motora v nejakom modeli. Davnejsie ked zacalo 3.0 TDi tak si spomente ako rychlo to stupalo: 225, 231, 240, 245 PS........ 😉 a dnes tu mame z 1 turboveho 272 PS.
Taktiez - 1.4 TFSi kontra 1.8 TFSi 😒br /> Jedna sa o pozdlznu zastavbu - tam bude mat 1.4 premieru. Nevidim dovod ale ponukat "vyhonenu" 1.4, ktora asi viac nez tych aktualnych 250 Nm mat nebude, ked aktualna 1.8 ma aj 190 PS a aj 320 Nm. - v pozdlznej zastavbe figurujuce aktualne prevodovky vsetky tie Nm zvladnu, nevidim teda absolutne dovod pre 1.4 ;-\
Co sa 3.0 TFSi tyka - toto je pre mna este vacsi "trapas".
Uz ked nijako inac, tak marketingovo to zmysel nedava, nakolko kazdy sa snazi v novej generacii poskytnut nejake to "plus".
Nehovoriac o tom, ze by sa jednalo o riadne podladenie. A vobec: Co to vlastne bude za motor ? - bude to stary kompresorovy, ktory ani tie "papierove" emisie nema nijako zazracne, alebo teda novy - spolu s Porsche vyvinuty V6 biturbo ? - ale este brutalnejsie podladeny ??? 😐
Nic....ako som v nadpise napisal - dufam ze su to nezmysli varene z vody a ak teda Zeneva - tak nech - ukaze realitu v tom krajsom svetle. 😉
Viděl bych 2 možnosti. Můžou to bejt úmyslně vypuštěný nižší čísla a pak přijde jen pozitivní překvapení a nebo to auto po těch odkladech poladili směrem ne na výkon ale spotřebu jak je teď v módě. Vobojí je z mýho pohledu spíš špatně
Ale jak řikáš uvidíme za pár dní po Ženevě 😉
Ale jak řikáš uvidíme za pár dní po Ženevě 😉
Prosim? Podladit na spotrebu, jak je ted v mode? Ktere auto jezdi s podladenym motorem? Pokud vim, tak v Evrope se jde cestou co nejvetsiho litroveho vykonu za kazdou cenu. Prave proto jsem tolik vital nadeji na "podladeny" trilitr.
Tak zrovna audi podladěný motory používá žejo 😄
Ale nenapsal se pod-laděný ale poladěný. Tim myslim že podle těhle čísel to působí jako auto pojatý spíš na spotřebu než maximální výkony. A přehlíd si asi i ten tip na marketingovej slogan: Stejný výkony jako konkurenci při nižší spotřebě 😉
Ale nenapsal se pod-laděný ale poladěný. Tim myslim že podle těhle čísel to působí jako auto pojatý spíš na spotřebu než maximální výkony. A přehlíd si asi i ten tip na marketingovej slogan: Stejný výkony jako konkurenci při nižší spotřebě 😉
Mas v tom zmatek. Dneska se motory na spotrebu rozhodne nedelaji pomoci velkoobemovych s nizsim vykonem, ale prave naopak. Audi tenhle motor zatim ma v dosluhujici A4, ale tam nejde o nejake podladeni, nebo poladeni, ale proste takhle byl vyroben s ohledem na urceni, konstrukcni moznosti a taky aby nelezl do zeli S4 (ktera je pry straslive uzrana, asi zejmena kvuli tem 45kW navic). A za ten tvuj slogan dneska lepe schovas dovulitrovy ctyrvalec, nez sestivalec. I kdyz 200kW motor, ktery by udeloval autu stejne parametry, jako konkurencni 220-245kW sestivalce pri nizsi spotrebe je urcite paradni, ale vzhledem k vyse recenemu se pro tyto ucely (zejmena kvuli nesmyslne tabulkove spotrebe) voli ctyrvalce. Pokud se tedy Audi rozhodne pouzivat svuj 200kW sestivalec bez zvyseni vykonu, budou za tim nejspise penize, ohled na S4 a s tim souvisejici spravne napozicovani modelu, protoze 200kW, natoz sestivalec, dneska nema nikdo.
Nemá v tom zmatek jen sem se asi nevyjádřil přesně. Vůbec mi nejde o tenhle jeden motor! Na třílitrovej šestiválec je ten výkon fakt skoro nízkej a možná eště problematičtější je ten malej odstup od 2litru ale třeba to je jak řikáš taktika. Konkurence s něčim podobnym už skončila a třeba tahle taktika bude fungovat. Neni to moc náskok díky technice ale svou logiku by to mohlo mít. Hodně bude záležet na nastavenejch cenách jinak souhlasim s MT názorem na podladěnej šestiválec: tahle skupina neni dostatečně velká
V Panameře má 3,0 TDI 221 kW a, pokud vím, jen jedno turbodmychadlo.
Jo, ale nemal som na mysli aj motor v Porsche.
Naladili si ho oni, lebo sa nevedeli dohodnut na BiTDi...
Naladili si ho oni, lebo sa nevedeli dohodnut na BiTDi...
Psal jsi o tom, jak šel vývoj. Pokud si dobře pamatuji, problém byl v tom, že s dvojstupňově přeplňovaným TDI nepočítali při konstrukci Panamery a nevejde se jim tam.
To je zajímavé, když třeba do poměrně malé (S)Q5 se vejde.
Porsche používá jinou platformu a u Audi na Panameru zřejmě nebrali ohled (nebylo v plánu jim tenhle motor dát). Kdyby se jim nevešel na jejich vlastní platformu, tak by to bylo smutné (Q5 stojí na MLB, stejně jako A6 C7). 😄
Jiná otázka je, jestli ten motor jde upravit tak, aby se jim tam vešel. A pokud ano (provedení s jedním turbodmychadlem se jim tam vejde), proč to neudělali. Předpokládám, že se po převzetí Porsche ten motor dostal na stůl, tak říkajíc.
Jiná otázka je, jestli ten motor jde upravit tak, aby se jim tam vešel. A pokud ano (provedení s jedním turbodmychadlem se jim tam vejde), proč to neudělali. Předpokládám, že se po převzetí Porsche ten motor dostal na stůl, tak říkajíc.
O těch platformách vím, ale když se do Panamery vejde i V8, tak bych čekal, že tam dostanou i V6 BiTDI. Na stůl se zřejmě dostal, ale otázkou je, jestli jej nakonec dostala k dispozici i značka Porsche. Macan ho totiž nemá taky, a tam by se naopak na případný nedostatek místa (viz SQ5) vymlouvalo dost těžko. 😉
U Macanu je 190 kW jako S Diesel. Výkon tedy asi není problém. Od začátku si říkám, jestli se časem objeví Macan Turbo Diesel. >😒]
Myslíš jako Macan Turbo (Diesel). >😒]
U Macanu není V6 BiTDI, které přitom (S)Q5 má.
U Macanu není V6 BiTDI, které přitom (S)Q5 má.
Není, ale těch 190 kW mi říká, že snad víc nechtěli - Audi má 200 kW verzi, pro Panameru ho vyladili na 221 kW.
Přesněji, Audi A6/A7 má 200kW 3.0 TDI.
Jako první ho myslím dostala A8.
A co se týče sdílení platformy mezi Macanem a Q5, u Porsche ji celkem zásadně upravili, takže je otázka, nakolik jsou v tomhle směru kompatibilní. Jak jsem napsal, nepřijde mi, že by chtěli víc. Leda by vypustili vyšší model, v řeči Porsche Turbo. Dalo by se tu vlastně operovat ještě s GTS... GTS Diesel, také dobré. >😒]
A co se týče sdílení platformy mezi Macanem a Q5, u Porsche ji celkem zásadně upravili, takže je otázka, nakolik jsou v tomhle směru kompatibilní. Jak jsem napsal, nepřijde mi, že by chtěli víc. Leda by vypustili vyšší model, v řeči Porsche Turbo. Dalo by se tu vlastně operovat ještě s GTS... GTS Diesel, také dobré. >😒]
Úprava určitě ale co do velikosti motorovýho prostoru? Aby se tam nevešel pro evropany možná potencionálně nejzajímavější motor? Sorry ale dneska nějak nejsi ve formě 😉
Uznávám že je úchylný aby levnější koncernový auta měly výkonnější motory než dražší značky ale vypadá to že to tak fakt je >😁
Než technika budou za tim spíš nějaký zákulisní kraviny - což tvrdí i AUDIRS6
Uznávám že je úchylný aby levnější koncernový auta měly výkonnější motory než dražší značky ale vypadá to že to tak fakt je >😁
Než technika budou za tim spíš nějaký zákulisní kraviny - což tvrdí i AUDIRS6
Ty mi o tom povídej. 😉 Motorový prostor není na MLB pevně daný. Když se v tom důkladně pohrabou, tak není žádná záruka, že tam budou motory Audi bez úprav pasovat - přidělali by si tím práci, ale to oni očividně rádi.
Jak mi přijde divné mít v S 250 kW a v S Diesel jen 190 kW (tím spíš, když Turbo má 294), tak z toho necítím, že by chtěli víc, ale víc mít nemůžou - když ten motor dokázali vyladit pro Panameru, proč by to nedokázali pro Macan?
Souhlasím, že za tím může být politika. Ale od převzetí Porsche je to spíš Audi, kdo tahá za kratší konec.
Jak mi přijde divné mít v S 250 kW a v S Diesel jen 190 kW (tím spíš, když Turbo má 294), tak z toho necítím, že by chtěli víc, ale víc mít nemůžou - když ten motor dokázali vyladit pro Panameru, proč by to nedokázali pro Macan?
Souhlasím, že za tím může být politika. Ale od převzetí Porsche je to spíš Audi, kdo tahá za kratší konec.
Nojo nejsme roboti 😉
Jasně že není absolutně daný ale takovej zásah aby zrovna takhle zajímavej motor museli vyřadit? To je fakt pravděpodobnější nějaká ta zákulisní válka než technická nemožnost ho dát do Macanu i Panamery
Je to podle mě pěkná blbost, ten motor je zajímavej teď a teď by ho měli cpát kam to de. Uvidíme s dalšíma modelama nebo v další generaci. Jestli nebude ani v dalšim Porsche tak je to asi jasný žejo?
Nalaďování hodnot v jednotlivejch koncernovejch modelech sem nikdy nechápal. Vždycky mi to přišlo víc vo politice než technice a tomu já nerozumim 😄
Jasně že není absolutně daný ale takovej zásah aby zrovna takhle zajímavej motor museli vyřadit? To je fakt pravděpodobnější nějaká ta zákulisní válka než technická nemožnost ho dát do Macanu i Panamery
Je to podle mě pěkná blbost, ten motor je zajímavej teď a teď by ho měli cpát kam to de. Uvidíme s dalšíma modelama nebo v další generaci. Jestli nebude ani v dalšim Porsche tak je to asi jasný žejo?
Nalaďování hodnot v jednotlivejch koncernovejch modelech sem nikdy nechápal. Vždycky mi to přišlo víc vo politice než technice a tomu já nerozumim 😄
Také je otázka, co si vlastně o tom motoru myslí u Porsche. Ty si můžeš myslet, že je zajímavý a Macanu by slušel, ale u Porsche bývají spíš názoru, že technika Audi není dostatečně dobrá a nejradši by si všechno dělali sami. Mám takový pocit, že s tímhle sentimentem zrovna ty budeš souhlasit. 😉 Do jisté míry jde samozřejmě jen o politiku, snaží se Audi vyhodit ze sedla a získat co nejsilnější pozici ve skupině.
Audi A8 má aktuálně 3.0 TDI/190kW!
Vidíš a já myslel, že při faceliftu dostala 200 kW. Mezi šestiválcem a osmiválcem je tak pomalu sto kW.
To působí skoro jako umělá motivace pro ten V8 😄
😄 :yes: a ta V8 TDi za tie prachy stoji
😉
😉
To nezpochybňuju, snad každej V8 za to stojí ale kdyby tam bylo V6 BiTDI jeho prodejní úspěchy by určitě šly dolu. A možná dokonce hodně
Mna snad z teba drbne 😐 ;-\ 😲 8-s :-!
to musis zaklincovat vcelku normalnu poznamku takouto ironiou ?! 8-s
jasne ze by mu to nepomohlo. :-!
Len si myslim, ze tam to zahrali marketingovo na tvrdo: tu mate 2x 3.0 TDi s 1 turbom, kto chce viac, nech sa paci V8 TDi ( ten mal ale este nedavno-rok nazad len 350 PS, po tom, ako sa s nim pohralo Porsche na 385 PS, ho tak isto naladilo aj Audi )
dalsie :yes: dostanes, az ked 10x pochvalis Audi >😒] >😒] >😒] >😒]
to musis zaklincovat vcelku normalnu poznamku takouto ironiou ?! 8-s
jasne ze by mu to nepomohlo. :-!
Len si myslim, ze tam to zahrali marketingovo na tvrdo: tu mate 2x 3.0 TDi s 1 turbom, kto chce viac, nech sa paci V8 TDi ( ten mal ale este nedavno-rok nazad len 350 PS, po tom, ako sa s nim pohralo Porsche na 385 PS, ho tak isto naladilo aj Audi )
dalsie :yes: dostanes, az ked 10x pochvalis Audi >😒] >😒] >😒] >😒]
Mě drbne z tebe. To nebyla ironie 😄
A psal sem vedle že politice nalaďování výkonů u koncernu nerozumim >😒]
Výhružky :yes: :no: na mě moc nefungujou ale něco ti ukážu: Znáš V12 42 litr? 😉
[odkaz]
A psal sem vedle že politice nalaďování výkonů u koncernu nerozumim >😒]
Výhružky :yes: :no: na mě moc nefungujou ale něco ti ukážu: Znáš V12 42 litr? 😉
[odkaz]
stacilo si odpustit to: "...a dokonce hodne" :-!
trosku srandy, noooo 😉 :no: a :yes: ma tiez moc netrapia 😉
trosku srandy, noooo 😉 :no: a :yes: ma tiez moc netrapia 😉
Proč umělá, kdo chce podstatně víc, má prostě (jinou) možnost...
Kdo chce víc ať má víc. To nikdo nezpochybňuje. Jen souhlasim s MT že ta výkonová díra je docela velká
I předtím byla pěkná, jen menší. Při faceliftu posílil šestiválec o 6 kW a osmiválec o 25. Teď je mezi nimi 93 kW, předtím to bylo 74.
No tohle je ta politika - a tý já nerozumim 😉
Byť tady to je asi jasný, prostě trochu umělá podpora prodejů V8. To se dá pochopit..
Byť tady to je asi jasný, prostě trochu umělá podpora prodejů V8. To se dá pochopit..
Ta relativně velká díra vznikla s příchodem 4,2 TDI místo 4,0 TDI.
Nojo to už sou roky. Vono roky sou i co už přišlo BiTDI
Je to asi deset let, ale od té doby tam je a pomalu se zvětšuje. Jen teď s poslední modernizací došlo k trochu většímu skoku.
Mně to ani nevadí, k A8/ Cayenne se V8 TDI hodí a rozhodování je alespoň jednodušší. Jen je to úctyhodná díra.
Mně to ani nevadí, k A8/ Cayenne se V8 TDI hodí a rozhodování je alespoň jednodušší. Jen je to úctyhodná díra.
Bude to na vejšku! Do Panamery se no problem vejde V8, ale vejška V6 BiTDI by mohla bejt problém
Na vysku ???? >😁
Co si pass ???? >😁
Ved ten motor ma defakto rovnaku vysku ako klasicky 1 turbovy.Skor na dlzku - tie turba su za sebou a preto sa im tam v smere dozadu nemusel lahko vmestnavat - ak medzi mot. priestorom a kabinou nebol dostatocne objemny tunel pre prevodovku a tie 2 turba, kotre su defakto nad nou.
Aj toto sa ale da riesit inym umiestnenim toho 2.turba - keby len o to islo.
Tam ale bol podla mna problem skor, ze to medzi nimi trosku iskri - hadky o platformy MLB / MSB pre Bentley... :-!
Co si pass ???? >😁
Ved ten motor ma defakto rovnaku vysku ako klasicky 1 turbovy.Skor na dlzku - tie turba su za sebou a preto sa im tam v smere dozadu nemusel lahko vmestnavat - ak medzi mot. priestorom a kabinou nebol dostatocne objemny tunel pre prevodovku a tie 2 turba, kotre su defakto nad nou.
Aj toto sa ale da riesit inym umiestnenim toho 2.turba - keby len o to islo.
Tam ale bol podla mna problem skor, ze to medzi nimi trosku iskri - hadky o platformy MLB / MSB pre Bentley... :-!
Defakto je ti k ničemu když ti chybí třeba jen centimetr a půl 😉 [odkaz]
Je to pětimetrový auto, že se tam nevejde blbej třílitr je smutný. Nebo je to vokecávka a audi jim to biturbo prostě dál nechce dát
Je to pětimetrový auto, že se tam nevejde blbej třílitr je smutný. Nebo je to vokecávka a audi jim to biturbo prostě dál nechce dát
Mozno sa budes cudovat, ale niekedy je fakt problem s tym, ze motor v jednom modely ma priestor a v inom nie... Taka A1 quattro, limitka 333 ks, ma len manual. Mohla mat aj automat, ale nebolo miesto. Chybali 2 cm na sirku.... S1 je to iste.....
Jo to už sem psal že i centimetr je někdy průser ale tady je řeč vo pětimetrový limuzíně s motorama V8. Na druhou stranu to že neni ani v Macanu naznačuje že spíš dál pokračuje ta blbá zákulisní hra kdy v dražší značce prostě nesmí bejt výkonnější motor než ve značce levnější. Na hlavu to je ale dost možný to taky je
1,4 TFSI a 1,6 mě také překvapily. 1,6 méně, protože používají 2,0 a jsou to motory z jedné konstrukční rodiny. Avšak z rodiny EA211 podél ještě nic nezastavěli. Nemluvě o tom, že teď i ta nejslabší A4 má 320 Nm. To zatím ani jedna varianta těhle motorů nedává.
Nová A4 bude asi lehčí možná i lepší aerodynamika takže trochu slabší motory by nemusely bejt až takovej problém
Celkově to na mě zatim působí že by mohli vsadit na spotřebu a marketing za chvíli rozjede něco jako: Nejúspornější auto ve třídě - samozřejmě při stejné dynamice jako konkurence
Je to jen tip ale tyhle čísla tak působěj 😄
Celkově to na mě zatim působí že by mohli vsadit na spotřebu a marketing za chvíli rozjede něco jako: Nejúspornější auto ve třídě - samozřejmě při stejné dynamice jako konkurence
Je to jen tip ale tyhle čísla tak působěj 😄
Suhlas, plus dodam tolko, ze podla mna 1.4 bude asi rovno 150 PS COD, aby sa urobil aj odstup od Passatu, a tiez neviem kolko ma aktualne najslabsie 3er, alebo C-cko... 😉
V kazdom pripade to, ze 1.4 s COD pripravili pre MLB berem ako plus - novy 3er asi bude aj s R3 1.5, a Audi bude moct byt spokojne, ze oni sa k tomu este nemuseli znizit, a ze maju defakto R4/2 😄
V kazdom pripade to, ze 1.4 s COD pripravili pre MLB berem ako plus - novy 3er asi bude aj s R3 1.5, a Audi bude moct byt spokojne, ze oni sa k tomu este nemuseli znizit, a ze maju defakto R4/2 😄
To jako že BMW se k tomu muselo snížit? 😉
Joooo, noooo...
3er - brany ako najsportovejsia limzina strednej triedy asi potrebvala, aby si v Mnichove pozicali slogan Vorsprung durch Technik a narvu do nej R3 >😒] >😒] >😒] >😒]
fakt uzasne >😁
3er - brany ako najsportovejsia limzina strednej triedy asi potrebvala, aby si v Mnichove pozicali slogan Vorsprung durch Technik a narvu do nej R3 >😒] >😒] >😒] >😒]
fakt uzasne >😁
Nejsmutnější je že to je fakt náskok díky technický vyspělosti. Fakt sou jen trochu před vostatníma 😐
Aby ti rozčilením neslezla kroužko kérka... 😄 . Že by už do F30 nešly dát R6? To asi ne, viď? 😉 .
Každopádně šestiválce ještě další generaci u prémie pojedou, to je nejdůležitější.
Každopádně šestiválce ještě další generaci u prémie pojedou, to je nejdůležitější.
Co ta deti rano zobudili ? >😁
...nedalo mi to, musel som si rypnut, ale ako vidim, ani tebe to nedalo a musel si si rypnut do mna ... 😄
Chvala Panu za to, ze 6valce este nevymizli, a ze tu s nami este nejaky ten rocik pobudnu. V nafte mali / maju v Mercedese C-cku zatial 6valcovy post 😐 - oprav ma ak sa mylim, tak ale hadam sa uz situacia znormalizuje... 😉
A co sa 3er a R3 tyka - smutne, ale ocakavane... :-!
...nedalo mi to, musel som si rypnut, ale ako vidim, ani tebe to nedalo a musel si si rypnut do mna ... 😄
Chvala Panu za to, ze 6valce este nevymizli, a ze tu s nami este nejaky ten rocik pobudnu. V nafte mali / maju v Mercedese C-cku zatial 6valcovy post 😐 - oprav ma ak sa mylim, tak ale hadam sa uz situacia znormalizuje... 😉
A co sa 3er a R3 tyka - smutne, ale ocakavane... :-!
Já jen doufám, že oproti současným generacím přijde nějaký designový pokrok. Současná audi na mě působí zastaralým dojmem od pohledu, design tak dvacet let mimo.
PROTOŽE V GERMÁNII [odkaz] UŽ PO TOM ŠMEJDU [odkaz] ANI ČOKL NEBLAFNE 😉
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >😒]
Sem zvědavej jestli ty čísla budou sedět
245 kW u Mercedesu nepůsobilo rozpačitě, když jen dorovnal výkon, který má S4 přes šest let? Co 225 kW u F30? To byl ohromný skok oproti 225 kW E90. >😒]
Nejde mi zdaleka jen o tenhle jeden motor. U toho souhlasim že odstup od dvoulitrovýho 4 válce je nic moc. Uvidíme jak budou nastavený ceny
A s těma výkonama mám na mysli celkový pojetí auta. Prostě u prémiovýho modelu novinky 2015 po 2 odkladech uvedení na trh nebo kolik jich bylo bych čekal trochu vyšší čísla. Zatim to na mě působí spíš do stylu toho marketingovýho sloganu kterej sem si tipnul 😄