Unikl dokument s technickými specifikacemi Porsche 911 GT3 RS 991. Z něj se dozvídáme, že automobil bude mít nový atmosférický čtyřlitrový plochý šestiválec a výkon 500 koní.
Jeste jednou - muzes si vybrat, ale vsechna ta Ferrari, Lamba, Astony a Pagani jsou auta snu, ani hodne bohati lide si je obvykle nekupuji.
Boxtera s sestivalcovou atmosferou muzes mit za nizsi cenu, nez je ta Z4 z predvcerejsiho testu a ta ma jen trapasnickej foukanej ctyrhrnek, kterej bych prohlasil za ideal do trojky sedanu, ale ne do roadsteru.
A pokud hledam dal, tak od Porsche jsou to i dalsi modely - treba Panamera se nabizi hned se dvema NA motory, v nejvykonnejsi verzi dava V8 440 koni a porad bez turba, kde je BMW se svymi R6 a V8 atmo, kde je MB s maniakalnim AMG 6,3 V8? Uz i Audi jde do V6 turbo, kdo vi, co bude v dalsich S a RS modelech Audi, takova S8 s V6 TTTFSI, to bude delo, kam se hrabe V10 5,2 z Gallarda...
Ale na konci mas recht, v nejvykonnejsich autech jsou atmosfery na vrcholu - takovy Aventador ze me nedavno v Londyne malem vyrval streva, to si budu dloooouho pamatovat :yes:
Pokud to formuluješ takhle, tak s tim rozhodně souhlasim. Ferrari, Lamborghini, Porsche a ještě Aston Martin dělají ty nejlepší atmosféry, to zcela bez diskuze.
Pokud vim, tak do budoucna mají atmo šestiválce u Porsche zmizet a nahradit je přeplňované šestivály a čtyřvály.
A že si u značek nemůžu vybrat modely s atmosférama, díky kterým jsou uctívány? A co takhle 458ičky, jak Italia tak zejména Speciale, jejíž motor spolu s dvanáctiválcem z LaFerrari a F12 představuje naprostý vrchol atmosféricky plněných jednotek? Co V12 z Aventadoru a V10 z Huracánu? Dvanáctivály Aston Martinu jsou taky naprosto famózní (Vanquish, V12 Vantage S, Vantage GT3) . A pak je tu to Porsche - 911 GT3, Cayman GT4, Cayman GTS,...velká škoda, že Pagani nedal do Huayry atmošku, ten V12 od AMG v Zondě taky patřil k naprosté špici.
Myslim, že jsi to asi formuloval s ohledem na značky, které atmosféry dělaly dříve a a teď už nedělají, ale nikdy neškodí si připomenout, že jsou atmosférický motory právě teď na samotném vrcholu.
Jak vidis, tak tam, kde to dava smysl, maji turba, tam, kde to dava smysl maji hybridy, tam, kde to dava smysl, maji diesel a tam, kde to ma smysl maji atmosfery, to je proste motorove portfolio, ktere ocenuju.
Mozna, ze prijde Boxter s oturbenym ctyrvalcem, ale porad tu bude i pro fajnsmekry sestihrnek bez nej.
Jsou vyrobci, jejichz produkty byly pro charakter atmosferickych motoru uctivani, ale dnes uz si u nich nic takoveho vybrat nemuzes ani ve snu.
Souhlasit se mnou nemusis, ale spolu s Ferrari a Lamborghini dela Porsche ty nejlepsi atmosfery na svete - a na rozdil od tech dalsich dvou je nedava jen do aut snu, zakladni Boxster je koupitelny uz lehce nad jedno mio.
No tak právě, jak sám píšeš, přeplňovaných modelů mají a měli hafo, když je na trhu 911 Turbo, tak cpát foukačku do puristické GT3 by byla naprostá zhovadilost, za to by je měli pověsit za kule do průvanu. A Porsche jako výspa atmosfér? Tak s tím teda rozhodně nesouhlasím. Turbo produkci má obsáhlejší než jiné automobilky a brzo to bude foukáno 100% portfolia.
Ja to myslel obecne, Porsche je ted celkem vyspa atmosferickych motoru (a to jak proto, ze nejsou (ne vsechny) s turbem, tak proto, ze dokazou udelat tu spravnou atmosferu), byt to bylo prave Porsche, ktere do seriovych sportaku zaclo davat turba ve velkem a Porsche Turbo je dlouha leta pojem. Zrovna jim by instalaci preplnovani nikdo moc nemohl vycitat...