Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak nevím,jestli bylo toto nutné...pokud je pravda,co je napsáno v článku,nedává mi varianta dieselu s CVT smysl,protože má stejnou spotřebu,jako benzínová verze s CVT,která je navíc o dost levnější,tišší a rozhodně bezporuchovější..
Jinak jsou auta SUBARU :yes:
Jinak jsou auta SUBARU :yes:
Rozdíl ve spotřebě benzinu a dieselu (oba v manuálu) je přes 2 litry. Jsi přesvědčený, že s CVT bude spotřeba stejná?
[odkaz]
[odkaz]
Vzhledem k tomu, že v prodejích Foresteru diesel vysoko převládá, tak je doplnění automatu podle mě logický a správný krok.
[odkaz]
[odkaz]
Vzhledem k tomu, že v prodejích Foresteru diesel vysoko převládá, tak je doplnění automatu podle mě logický a správný krok.
Někdo prostě vyžaduje diesel. Je fakt, že boxerdiesel docela cvičí i s takovou krabicí, jako je Forester. Nevím, jaký je tenhle nový model, ale ten předchozí měl s 2,0 D hrozně tuhou spojku... když jsem s ním občas poskakoval po Bucuresti (viz mojeauto), tak mě braly křeče do levé nohy ... Takže automat tenhle problémek určitě vyřešil.
Jen škoda, že Subaru používá CVT a ne klasický HDM...
CVT má samozřejmě taky hydrodynamický měnič. Akorát nemá planetové soukolí, ale proti sobě jezdící kužele.
... v nichž spočívá právě ten problém. Kuželové spojení nevydrží takovou zátěž jako ozubené kolo.
To je druhá věc, ale i cvt je spojeno s koly přes klasický HDM, jestli ti šlo primárně o něj.
Nejsem zrovna technik, svojí poznámkou jsem měl na mysli především to, že je škoda, že Subaru nepoužívá klasický automat, který odolává lépe namáhání v terénu, tahání těžkých přívěsů apod. CVT možná Japonci umí na rozdíl třeba od Audi vyrobit spolehlivěji, ale výše uvedená výhrada stejně platí... Navíc neznám snad nikoho, komu by variátor vyhovoval při jízdě. Ano, dá se to řešit pevnou předvolbou rychlostních stupňů, ale pak jsou veškeré výhody variátoru spočívající ve využívání nejvýhodnějších otáček pryč a proti klasickému automatu už zůstávají jen ty nevýhody.
Asi te zklamu, ale doba kdy boxery Subaru byly synonymem pro spolehlivost je davno pryc. Majitele 2.5l by mohly vypravet...
No a majitelé 2.0D, zvláště ti, kteří si na svoje náklady museli měnit spojku při najetých 20 tis. km, neb je to přeci "spotřebák", asi taky...
Majitelé 2.0D roku 2008, kdy se prvně začali instalovat tyhle motory (měly problémy, jako všechny ostatní automobilky svoje mouchy, který jsou víceméně dnes už vychytaný) měly být spíše poučení. Spojka je téma samo o sobě, problém bych hledal spíš mezi volantem a sedačkou, jelikož jich do dneška jezdí spousta bez poruch no a ty co musí točit při rozjdedu 2000otáček.... no někdo jim měl dát návod jak jezdít s dieslem 😄
Ale dnes už je to taky o něčem jinym. A spolehlivost? Řekl bych že spousta automobilek by mohly závidět...
Ale dnes už je to taky o něčem jinym. A spolehlivost? Řekl bych že spousta automobilek by mohly závidět...