Videa
Tak tomu říkám dokonale zvládnuté poodhalení ,které si zaslouží člověk který si pořídi takové auto. Jednoduché však skvěle zpracované video které laxně ukazuje základní tvary přídě a "ducha" vozu. Nejsem z řad věčných hnidopichů na ucet Škody a osobně se mi nekdy az zaujaté postoje vuci této automobilce příčí, ale opravdu je nutné tak řekl bych lehce trapné odhalování jako to můžeme pozorovat právě u "naší" automobilky? ..abych tu jen neblafal tak za sebe myslím že v americe konečně vzniká učinná zbran na německé trio a luxusnejší japončíky. :yes:
já si myslím, že v technice, zpracování, luxusu apod. budou vždy o kousíček lepší germáni, na druhou stranu prostě budu mít radši v garáži cadilac než audi 😄
V technice jak v čem, ve zpraocvání asi ano, ale ony sou i rozdílné cenovky. Luxus je realtivní pojem, záleží čím ho měříš.
třeba rozdíl v mercedesu "es" a tím cadilacem vždycky bude, ten pocit "luxusu" bude prostě na straně mercedesu, na druhou stranu věřím, že "cadiho" může mít člověk i rád 😄
tento Cadillac, teda CT6 este nebol odhaleny takze porovnavat ho s Merecedesom triedy S, je trocha predcasne. 😄 A co sa tyka porovnania v cenovo rovnakej urovni? Moja skusenost je ze Cadillac je lepsi. A taktiez este jedna vec- ked niekto porovnava US auta vs. Europske tak treba tiez zvazit cenovu a velkostnu kategoriu. LEbo Chrysler 300C je sice velkoste Mercedes S,ale cenovo je to asi najblizsie Peugeot-u 508. Cadillac CTS je v sucastnosti na vyssej urovni nez BMW 5,ale zas aktualne BMW 5 ma dost rokov. Takze to spracovanie by som nepovedal
To je všeobecně známý fak,t že nelze srovnávat us auta dle rozměrů, i dyž CT6 už by měl konkurovat luxusním vozům D3. Ale uvidíme, jaké to bude až bude oficiálně představen.
je hezké že dá článek, nicméně už se ani nemáhá zjistit něco o motorech, ačkoliv je to ji dostupná informace.
Bude 2,0 T co je ted v ATS a CTS, 3,6 V6 turbo a V8
Jak to není o škodě, holt pořád k profesionálmímu výkonu redakci kus chybí no.
Bude 2,0 T co je ted v ATS a CTS, 3,6 V6 turbo a V8
Jak to není o škodě, holt pořád k profesionálmímu výkonu redakci kus chybí no.
Ctyrvalec? A to se lidi smejou litru ve fabii...
Doba to žádá, bohužel
Pořád si ale můžeš koupit V6 i V8, takže tak.
V evropě už to u řady značek nejde, v USA i mimo prémii. Podstatný rozdíl
Pořád si ale můžeš koupit V6 i V8, takže tak.
V evropě už to u řady značek nejde, v USA i mimo prémii. Podstatný rozdíl
V6 i V8 maji nemci taky, navic maji i V12.
jo, BMW, MB, Audi a Porsche. KOneeec
v USA Chrysler, Dodge, Jeep, Cadillac, Chevy, GMC, RAM a Ford a v případě V6 i Buick a Lincoln.
Trošku rozdíl no.
Taky trochu rozdíly v cenkovkách, za kolik je nejlevnější německý šestiválec popř. V8 a za kolik americký
v USA Chrysler, Dodge, Jeep, Cadillac, Chevy, GMC, RAM a Ford a v případě V6 i Buick a Lincoln.
Trošku rozdíl no.
Taky trochu rozdíly v cenkovkách, za kolik je nejlevnější německý šestiválec popř. V8 a za kolik americký
No V12 tusim v americe neumi nikdo. Ale rec je o novem cadillacu, ktery je premiovy, ma utocit na evropska sedano-coupe a dle nedavne diskuze s tebou take na velke limuziny. A v tehle tride je proste ctyrvalec ostuda. Netvrdim, ze v americe neni vic V6 a V8, nez v evrope, ale ted se bavime o konkretnim aute, resp. tride.
Trochu se desim toho, jak bude americky trh vypadat za par let, protoze z osmivalce si tam na zadek nikdo nesedne, sestivalec se tam jeste nedavno bral jako podradna motorizace, nicmene mam takovy pocit, ze snadno uveri kecum o vysokemu vykonu a nizke spotrebe. Pokud je nekdo cely zivot zvykly na osmivalec, tak sice muze ohrnovat nos nad ctyrvalcem (coz plati spise u kupcu pick-upu, nez luxusnich limuzin), ale zase k tomu osmivalci nevzhlizi, jako k necemu nebeskemu, bere to proste jako normalni motor, stejne jako ten ctyrvalec. A kdyz vidim, jak basti motor pro evropu v mustangu, nahradu 1.8 TSI za 2.5 u VW berou jako cestu vpred, nakonec i ty priusy kupujou hlavne oni, tak tech par nadsencu a staromilcu s tim moc neudela. Leda ze by se zacaly rojit zvesti o nizke spolehlivosti, drahem servisu, neodpovidajici spotrebe atd.
Trochu se desim toho, jak bude americky trh vypadat za par let, protoze z osmivalce si tam na zadek nikdo nesedne, sestivalec se tam jeste nedavno bral jako podradna motorizace, nicmene mam takovy pocit, ze snadno uveri kecum o vysokemu vykonu a nizke spotrebe. Pokud je nekdo cely zivot zvykly na osmivalec, tak sice muze ohrnovat nos nad ctyrvalcem (coz plati spise u kupcu pick-upu, nez luxusnich limuzin), ale zase k tomu osmivalci nevzhlizi, jako k necemu nebeskemu, bere to proste jako normalni motor, stejne jako ten ctyrvalec. A kdyz vidim, jak basti motor pro evropu v mustangu, nahradu 1.8 TSI za 2.5 u VW berou jako cestu vpred, nakonec i ty priusy kupujou hlavne oni, tak tech par nadsencu a staromilcu s tim moc neudela. Leda ze by se zacaly rojit zvesti o nizke spolehlivosti, drahem servisu, neodpovidajici spotrebe atd.
V12 nikdo neumí, resp. uměl by, ale je to moc drahé . Místo toho maj V8 s kompresorem.
VW mělo v usa loni pokles prodejů 10% oproti 2013, takže to asi moc nefrčí.
A u těch Ecoboostů už bývá často kritizována reálná spotřeba a už i první zmínky o spolehlivosti snad někde byly taky.
Uvidíme.
V6 není brána jako podřadná už tak 20 let, už v 90. letech bylo au menší auta a střední třídy základem R4 2,4. Nad tím byl V6 a konec anebo někde ještě V8
U velkých aut pak V6 a V8
VW mělo v usa loni pokles prodejů 10% oproti 2013, takže to asi moc nefrčí.
A u těch Ecoboostů už bývá často kritizována reálná spotřeba a už i první zmínky o spolehlivosti snad někde byly taky.
Uvidíme.
V6 není brána jako podřadná už tak 20 let, už v 90. letech bylo au menší auta a střední třídy základem R4 2,4. Nad tím byl V6 a konec anebo někde ještě V8
U velkých aut pak V6 a V8
Tohle ale neni mensi auto, nebo auto stredni tridy.
To není no. No počkej, on se ojevíc 4válec zachvíli i v BMW7, A8 a Sklasse, je to jen otázka času
sklasse už má 4vál..
ni vidíš >😁
je to legrace, ale zřejmě tím nějak kompenzují celkovou nabídku motorů, něco jako aston martin s tím šidítkem od toyoty, je fakt, že takovou škálu motorů jako němci amíci nemůžou nabídnout, na druhou stranu cena vrcholných motorizací je už pro evropana poměrně vzdálená na rozdíl od těch amíků, to je na nich sympatický, že tě s tou v8 nechají poměrně zalacino povozit :yes: 😄
A kdo jiný by zde ty V6 a V8 měl nabízet, když nabídka většiny evropských automobilek končí střední třídou, ve které nenajdeš V6 pomalu už ani v USA...
Peugeot, Renault, Opel, Alfa romeo, Lancia, Ford minimálně...
Jak říkám - Ford ve srovnatelných modelech nenabízí V6 ani v USA. O Alfě a Lancii radši nemluvit (byť Lancia v podstatě V6 má), zrovna Opel má jeden z posledních šestiválců v nižší střední mimo prémii, Peugeot nemá prakticky žádný model, kde by měl význam a u Renaultu možná tak Espace...
Taurus má V6 Ecoboost v USA, a taková Kuga by ho klidně mohla mít taky
na to tady v evropě nikdo nemá gule, těch freemontů s v6 tady taky jezdí pár..
Loni 36 benzínových Freemontů a 8 Voyagerů.
Krom toho ještě 42 benzínových Jeepů.
to je 84 kousků + 20 Camar, 7 Cadillaců, 2 chryslery, 1 GMC a z 41 Dodge bude benzínů taky aspon 30. To nejsou malý čísla a to jsou jen ameriky.
Krom toho ještě 42 benzínových Jeepů.
to je 84 kousků + 20 Camar, 7 Cadillaců, 2 chryslery, 1 GMC a z 41 Dodge bude benzínů taky aspon 30. To nejsou malý čísla a to jsou jen ameriky.
dobře, to máš cca 150 aut s v6 a víc, no já nevím, na 10 mio lidí to zas taková sláva není..
On se určitě prodal i nějaký Mustang, ale počet nejde ve statiskách dohledat.
+ něco prodalala škoda, vw, d3, jaguar
Ale samozřejmě tím, že šestiválce v Evropě zmizely z nabídky neprémiových značek a převládá chorobná obliba dieslů , tak tím méně je obyčejní lidé kupují.
+ něco prodalala škoda, vw, d3, jaguar
Ale samozřejmě tím, že šestiválce v Evropě zmizely z nabídky neprémiových značek a převládá chorobná obliba dieslů , tak tím méně je obyčejní lidé kupují.
je to tak, no v6 benzin si do sukromýho auta dneska koupí jenom nadšenec, mnohem raději bych ale viděl r4 bezíny místo té nehorázné záplavy dieslů, už na ten puch začínám být alergickej, začínám mít pocit, že se to ale malinko začíná otáčet..
Jo, ten sladkokyselý dieslový zápach je strašný. Není nad to, když teď v zimě soused nakopne svého nafťáka a nechá ho pár minut běžet, oškrábe skla a odfrčí. Ten smrad po něm tam pak visí i několik minut 8-s
jaký to má mít motůrky?