Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
Klobouk dolů
| 25. 2. 2015 12:14
Vodík, jako obnovitelný zdroj energie, mi přijde daleko rozumnější než ty předělané vysavače :-) .
Klobouk dolů
| 25. 2. 2015 12:50
a Mirai neni vysavac? co teda slouzi k pohonu Mirai, doted jsem si myslel ze elektormotor >:D
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 15:09
jj
SOUDRUZI NÁČELNÍCI SE ZASEKNUTÝM CAPSLOCK : SHRŇMĚ SI TO :
pohon [odkaz] : LPG / CNG / VODÍK
tlak: 10 / 200 / 870 bar
oktanů výbušnost: 110 / 130 / milión :-)

PS: TOYOTA MIRAI [odkaz] s přehledem vyhrála cestu kolem světa na MĚSÍC pak MARS a zpět >:D >:D >:D >:D
PS2: sledujte tu buclatou japonku, jak s respektem a bázní boží napouští ty 870 atmosférový VODÍKOVÝ BOMBY pod zadní sedačkou [odkaz] Jak si u tohu musí říct (dodat odvahy) : DOBRÝ TAK SNAD JSEM TY HADICE ZAPOJILA SPRÁVNĚ, TEĎ VOTOČÍM KOHOUTEM, NAPUSTÍM TO A SNAD TO NEBOUCHNE... STŘIH >:D >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - CHerokee
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 16:32
Kolik bereš měsíčně za propagandu? Čím více Tesla shazuje vodíkovou technologii, tím více si myslím, že má větší budoucnost než baterky do autíček. Ještě k nim přidat elektrolýzu a bude se tankovat z kohoutku.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 18:11
1) za propagandu měsíčně neberu nic :-)
2) TESLA neshazuje vodíkovou technologii, protože sama o sobě vodíková technologie je blbost, netřeba ji shazovat. TESLA raději buduje [odkaz] [odkaz]
Ale pokud bys přeci rád bublinky [odkaz] do svý popelnice vřele tě uvítam do klubu ;-)
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 26. 2. 2015 07:23
ZDRAVIM NACELNIKA SO ZASEKNUTYM MOZGOM!!!
A PYTAM SA HO ... NA COM SI VARIS VAJICKA NA RANAJKY?
ODPOVEDA ...... NA PLYNOVOM SPORAKU!
A MOZE PLYN VYBUCHNUT??
MOZE!!!
A MAME HO V KAZDOM BYTE??
MAME!!!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 26. 2. 2015 10:51
NA COM SI VARIS VAJICKA NA RANAJKY? Nevim co jsou to ranajky a slovenký jazym se mi nelibi nepodporujem :-) Ale vajčka k snídani vařím zásadně na český elektřině rozhodně ne na putinovu zemáku, ten my v čechách pokud možno nepoužíváme. A jelikož nám pradědové postavili perfektní elektroenergetiku tak ji udržujeme, odrážíme nepřátelský útoky a nepaktujeme se s nepřítelem. Ale ten váš magyar soused prý pěkně peče, aby vám nezatopil >:D >:D >:D >:D >:D >:D
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 26. 2. 2015 11:27
... prebud sa, Cesi aj Slovaci maju hole zadky, vsetko vlastnia velke financne skupiny :no:
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 13:11
Je to tak a bodka.
Uskladnovat el. energiu v bateriach je ekologicky nezmysel a z dlhodobeho hladiska enviromentalna katastrofa pre planetu.
Nosicom energie musi byt jednoduche PALIVO (napr. vodik) a nie bateria, ktora je komplikovana, obsahuje rozne chemicke prvky, problemovo sa vyraba a este problemovejsie sa likviduje.
Preto este raz: "Klobuk dole pred Toyotou".
+ strategia Hybridov bola a je spravna, pretoze vyuzivaju energiu brzdenia a daju sa pouzit aj pri vodikovom palive.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 13:33
aha takze vodikova auta vlastne nemaji baterie na usmerneni energie a rekuperaci energie? a vodikova auta jsou vlastne omnoho jednoduzsi? ta jednoduchost z tech videii primo strika do vsech stran >:D

technika a jejich jednoduchost:
-elektromobil s baterii, ma elektromotor a baterii
-elektromobil s vodikovim pohonem (Toyota Mirai) ma, alektromotor, baterii (zastaralejsi), palivove clanky na premenu vodiku na elektrinu a vodikove nadrze s vodikem

ano hybrid je spravna cesta, je to prechod mezi ciste fosilnima pohonama a ciste elektrickyma pohonama
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 14:51
V pohode :), pre teba je buducnost bateria, pre mna je vodik
Podstata veci: Aby malo auto dojazd 700km po dobu niekolkych tyzdnov, musis NIEKDE uskladnit energiu. Ty ju chces uskladnit do BATERIE, ja ju chcem uskladnit do PALIVA (vodik).
Klucova otazka je: Co je pre nasu planetu menej zatazujuce?
Vyrobit bateriu s dojazdom 700km pre kazde auto?
Alebo vyriesit vyrobu a distribuciu vodika?
OBIDVE ulohy sa daju vyriesit, ale pri vyrobe baterie potrebujes tazbu viacerych vzacnejsich chemickych prvkov s problemovou likvidaciou. Na druhej strane, vodik sa vyskytuje vsade okolo nas, je to len jeden prvok, likvidacia je bezproblemova.
T.j., nie je problem cena vyroby/distribucie, strach z bezpecnosti, zlozitost auta, atd.
PROBLEM JE, ABY TO BOLO VYHODNE PRE NASU PLANETU.
Pozn. Vodikove hybridy maju tiez baterie, ale s dojazdom 5km, nie 700km.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 15:09
par cisel k te tvoji budoucnosti

vodikove auto ujede na 1kg vodiku asi 100km (Toyota Mirai) na tento 1kg vodiku je zapotrebi cca 60kW elektriny a cca 10 litru vody

na stejnych 60kW ujede elektromobil cca 300km

takze co je lepsi, vyrobit 180kW elektriny pro 300km s vodikovim autem, nebo 60kW elektriny pro 300km s jen elektromobilem?

nevidim duvod proc by se meli vyrabet daterie s dojezdem 1000km pro kazde auto? jak si na takovej nesmysl prisel? to jsi zas vymyslel dalsi nesmyslnej argument proc baterky do auta ne vid >:D , uplne staci vybudovat dostatecnou sit rychlonabijecich stojanu a do aut davat baterie poskytujici dojezd do 150-300km ;-) vzdalena budoucnost je stejne v OLEV, tedy auta budou mit baterie jen na desitky km a na inkriminovanych mistech si budou brat energii primo z vozovky, i v soucasnosti s OLEV sveze dokonce vic lidi nez s vodikovim autem a to se to jen testuje ;-)

ona ale prozacatek bude uplne stacit ta sit rychlonabijecek, tedy levna varianta ktera dostatecne poslouzi vetsine ridicu, a ostatne to se jiz stavi a stavet bude, a to asi 100000x rychleji nez vodikova infrastruktura ;-)

a jen tak mimochodem, oficialne ma dojezd Toyota Mirai 650km, a to jen pokud maplnis nadrze, a schvalne se podivej kolik vodikovich stanic v Eu to dokaze ;-) poradim ti, spocitas je na prstech ruky jednorukeho jedince co ma jen 1 prst >:D
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 15:21
Nie je potrebne, aby sme mali rovnaky nazor ;-)

V kazdom pripade by si sa mohol zamysliet nad tym, preco mas cca 30% prispevkov pod kazdym clankom o vodikovych autach. :-)
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 26. 2. 2015 08:32
Skôr by si sa mal zamyslieť prečo si sa s tým vodíkom trochu nezamyslel, než si to napísal. Či sa ti to páči, alebo nie, v súčasnosti JE výroba vodíka problém: z 96% sa vyrába z fosílnych palív (vôbec nie bezemisne), skladovanie JE problém (stlačený vodík uniká cez steny nádrží), je potrebná energia na jeho výrobu a aj stlačenie. Má JEDINÚ výhodu - dá sa natankovať.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 26. 2. 2015 19:23
Neriesim tech. problémy, ktoré sa skôr či neskôr vyriesia. Ide mi len o základnú myslienku: VODIK JE LEN NOSIC ENERGIE, ktorý pri spalovani v autách urobi najmenej skody na zivot. prostredi.
Toyota sama tvrdi, ze nas caka este dlha cesta, ale treba zacat a zacat rozumne.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 27. 2. 2015 07:17
Tak potom prečo tak píšeš proti batériám? Problémy s nimi sa takisto vyriešia a podľa mňa urobia životnému prostrediu ešte menšiu škodu >:D
Mimochodom - ak by si nevedel lítiové batérie sa dajú recyklovať - len v roku 2010 sa v EU zrecyklovalo cca 2500 ton takýchto batérií, z ktorých vieme získať späť kľúčový prvok, lítium, s takmer 100% úspešnosťou. A, samozrejme, vo výskume (to sa časom takisto vyrieši, že) sú batérie ekologickejšie a účinnejšie.
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 27. 2. 2015 10:48
Preco proti bateriam? ... pretoze, ak si mozem vybrat, ci energiu uskladnim ...
1. v jednom chemickom prvku (vodiku), ktoreho je okolo nas vela (voda, uhlovodiky), ktory sa ekologicky likviduje vo forme vody alebo
2. vo viacerych chem. prvkoch (bateria), ktore su vzacnejsie a nelikviduju sa tak jednoducho
... tak si vyberiem prvu alternativu, aj ked je zo zaciatku tazsia :-!
pozn. tvoj nazor ti samozrejme neberiem
870 BAR v LODI MIRAI a CESTA NA MĚSÍC ...
| 25. 2. 2015 15:08
:-)
text clanku
| 25. 2. 2015 12:51
kde se da najit original? pac je to psane tak ze to jiste nebude dilem Jana Mičky

jinak z videji je jasne patrne ze tohle budoucnost nebude, auto vpodstate tak narocne ne vyrobni proces a logistiku kdy jina nez ruzni montaz zrejme asi neni mozna, kdys si pustite video vyroby masovych modelu vyrabenych po tisicich za den, tak to je uplne jina liga plna robotu

celkem me dostalo jak zkouseli uniky vodiku, a ted si predstavte ze auto v provozu bude dostavat rany od nekvalitnich silnic, to aby s tim clovek jezdil co 6 mesicu na prezkoumani jestli nahodou nekde neunika vodik, no jeste stesti ze vodikova infrastruktura je tak draha, ze tohle proste budoucnost nebude :-) bylo by to tak max budoucnost pro servisni site zajistujici pravidelne preventivni prohlidky vozu
text clanku
| 25. 2. 2015 13:08
Pro mě zase není budoucnost elektromobily typu Tesla. je to nereálné ufo. Ještě nikdo mi nevysvětlil jak si 100 lidí v paneláku nabije svoje elektroauto.
text clanku
| 25. 2. 2015 13:20
a vodik budes cepovat kde? a vyrabet v takovem mnozstvi aby to uspokojilo dopravu se bude kde?

a az budou na sidlistich normalni rychlonabijecky primo u parkovacich mist, nebo rychlonabijecky v poulicnich lampach take u parkovacich mist, tak budes psat co? ze budoucnost je v cem? v letajicich autech?
text clanku
| 25. 2. 2015 14:57
asi žiješ v jiný dimenzi, jinak to není možný. Viděl jsi někdy jak a kde bydlí obyvatelé ČR? Přeplněný parkoviště, parkuješ třeba 40metrů od paneláku u silnice, nikde žádná lampa...Probuďte se elektroufologisté!!Elektroauto pro normální spotřebitele co mají fábii a bydlí v paneláku je otázka minimálně 20ti let. Tesla může snít o zákaznících jak chce ale pokud všichni nebudou bydlet v barácích s nabíječnou má utrum. Vždy zvítězí technologie rychlého tankování čehokoliv. Což u baterech zatím nehrozí ani náhodou.
text clanku
| 25. 2. 2015 15:26
asi te zklamu, ale ja ziju v Praze a to relativne v centru ve 4 podlaznim dome, a u kazdeho stani ktere tu je po ubou stranach ulice jsou sloupky zabranujici autum dal vjet na chodnik, lampa je cca kazdych 30 metru, predtim jsem bydlel v Praze na Proseku v panelaku a mezi parkovanim a chodniky tam je asi 2metrovej pas travy, zadny problem s umistenim nabijecek by tam tedy nebyl , a lampa tam byla take cca po 30 metrech ;-)

a nikdo netvrdi ze elektromobily jsou ted a honem jedina moznost, ja tu tvrdim ze nez dosahnou na alespon 10% podilu na vyspelich trzich, tak to zabere prave treba tech 15-20 let ;-) a po tu dobu se bude poklidnym tempem stavet prave ta sit rychlonabijecek, ostatne tak se to take deje ;-) Tesla si buduje sit Superchargeru, a jine firmy si buduji svoje site, treba CHAdeMO, takm spada treba i CEZ a jeho nabijecky ;-)

mimochodem, o vystavbu rychlonabijecich siti se jiz snazi i Nissan a BMW, pochopili ze uspech prodeju je prave i v budovani site rychlonabijecek, jak ukazala Tesla
text clanku
| 25. 2. 2015 15:53
Tak Tesla neukázala vůbec nic. Prodat pár tisíc aut lidem s nadprůměrnými příjmy s vlastním barákem není nic nad čím bych žasnul. Až budou chtít vymaže BMW, Lexus, Merdedes, Audi+pár dalších Teslu ze světa. Ale pořád to bude hračka pro pár vyvolených. Ano taxi ať zavedou klidně do 5ti let jen elektro. Busy jsou LPG, CNG kde vidím větší potenciál a nenutnost tak velkých investic.
text clanku
| 25. 2. 2015 16:25
vodikova auta predstavuji nejvetsi investici, podivej se na cenu cerpaciho stojanu na vodik treba v Neratovicich, myslim ze ti z toho zesedivej vlasy as zjistis kolik ta sranda kde natankuji max 3 auta (respektive 1 autobus) za den stala >:D

uplne nejlepsi na te cerpacce je, ze k ni kazdy 2 den dovazi vodik naftova cisterna, co najede vic km, nez kolik najezdi ten bus ktery na ten vodik jezdi >:D
text clanku
| 26. 2. 2015 08:39
Nekecaj kraviny. Elektromobily si kupujú aj ľudia BEZ baráku (v zmysle, že nemajú garáž, ani pozemok pre domom). Stačí ak je nablízku nejaká možnosť nabíjania. Len na Youtube sú minimálne dva príklady: https://www.youtube.com/…channel/UCpkKQD5… />https://www.youtube.com/channel/UCG1Qc
text clanku
| 25. 2. 2015 15:57
Musím tě zklamat, ale asi jsi bydlel v ideálních podmínkách. Já ve svém okolí žádné pásy u parkovišť nevidím. Navíc to řeší jen část problému. Pro lidi je limitující čas nabíjení a nutnost plánovat si kam pojedu, jak daleko...jak jsem psal, budoucnost vidím v palivu tankovaném (jakékoliv), nebo v autech jakýmkoliv způsobem vytvářející si vlastní energii. Baterky nee.
text clanku
| 25. 2. 2015 16:19
me nezklames, me dava zapravdu realita, ta ktera se deje ted a dit se bude dal, proste elektroauta se prodavaji, jejich prodeje stoupaji, do jejich vyvoje (baterii a materialu) se investuji nemale penize a to jestli to nakonec bude elektroauto od Tesly ,Skodovky nebo Apple je me suma fuk ;-) sak postupne jednotlive znacky odhaluji nova a nova elektroauta

jedina firma ktera u vodiku medialne zustava (z duvodu propagace a dotaci) je Toyota a okrajove Honda, ale ta se take spise stahuje, opravdu myslis ze Toyota dokaze celit zbytku celeho sveta? sak at si vodikova auta dal vyvyjej, oni casem zacnou delat i ty jen elektromobily na baterky, maji dost schopne lidi nato aby poznali kdy ta doba nastane :-) ted stejne rejzuji na hybridech a plug-in hybridech, Mirai je jen takova etydka aby se verejnost nabastila, ekologove nabazili a penezenka naplnila dotacema :-)
Avatar - JDM
text clanku
| 25. 2. 2015 15:08
a kdo tu elektriku vyrobí? Solární panely ? Větrný elektrárny? vodní elektrárny? myslíš že alespoň u nás jsou rozvody , vodiče připravený aby zvládli nabíjet miliony aut denně? Ty pořád tvrdíš jak se o tohle všechno zajímáš ale podle mě víš prd.
text clanku
| 25. 2. 2015 15:17
a kdo vyrobi elektrinu pro vyrobu toho vodiku? vzdyt vyroba vodiku pro dopravu je cca 3x takova nez pro samotny provoz elektromobilu ;-)

a zase argument s miliony aut denne, copak oni se tu zedne naden vsechny auta zmeni na elektromobily? a samozrejme rozvodna ale i vyrobni kapacita elektriny se rozviji ;-)

[odkaz] tohle je ceska rozvodna a vyrobni kapacita elektricke energie a jeji vyvoj po ctvrtlerich, doufam ze sam pochopis jak natom je, kolik elektriny vyrabime, kolik ji spotrebujeme a kolik ji dovezeme nebo vyvezeme, a taky jak se vyvyji v case
Avatar - CHerokee
text clanku
| 25. 2. 2015 16:38
Vodík je obnovitelný zdroj a myslím si, že se to elektrolýzou vyřeší. Kdežto energii umíme vyrábět jen spalováním nebo štěpením jádra a tak tak pokrýváme současnou spotřebu. Elektrická auta nemají za současných podmínek budoucnost. Taky proto jsou ropní giganti v klidu.
text clanku
| 25. 2. 2015 18:04
ropni giganti v klidu jsou, investuji do obnovitelnych zdroju elektriny a do baterek >:D

a jak se to vyresi elektrolizou? vzdyt vyrabet vodik elektrolizou je mene efektivni nez na elektrinu rovnou jezdit, kdyby se vodik pro dopravu vyrabel elektrolizou, muselo by se vyrobit asi 3x tolik elektriny nez kdyby se jezdilo primo na elektrinu, to tak trosku postrada smysle nemyslis? vodik by mel budoucnost kdyby se zacali stavet jaderne reaktory 4 generace a to presneji typy Very-High-Temperature Reactor nebo Molten Salt Reactors kde by se uplatnila vysokoteplotni elektroliza, zbyle typy jsou bud nerealne protoze by je nepovolila EU (pouzivaji se treba na Ruskych ponorkach a jsou tezce neekologicke treba kvuli tekutemu olovu) nebo jsou pro zdejsi podminky nevhodne, i tak je ale porad vyroba vodiku mene efektivni nez pouzivat tu elektrinu rovnou, cca 2x, dnes je to cca 3x, tedy na stejnou kapacitu elektriny ujede elektromobil asi 3x tolik co vodikove auto na z teze elektriny vyrobeny vodik

ale jako jasne, kdo ma rad dotace, pro nej je vodik vitezem, je totiz tezce ale tezce dotovany :-!
Avatar - JDM
text clanku
| 25. 2. 2015 19:28
kdyby se o vodík zajímalo víc automobilek bude situace jiná . Už dnes jsou velkoměsta z elektřinou na hraně , jak by takový Tokio nebo New York zvládlo několika násobně větší spotřebu ?? už dneska tam tahají supravodiče protože starý rozvody to neutáhnou. Když budeš vyrábět vodík mimo města nebudeš je muset rozkopávat a komplet dimenzovat . A jak by to pak vypadalo kdyby si mohl každej doma nabíjet auto?? kolik by stála elektřina? už z tohohle důvodu to nemůže fungovat . Lidi budou muset jezdit někam tankovat .
text clanku
| 25. 2. 2015 21:13
ano budou jezdit, respektive parkovat u stojanu rychlonabijecek, treba co kazde 4-5 misto stojan, snadne

zavadet infrastrukturu pro vodik by bylo mnohem mnohem nakladnejsi nez ty rozvody elektriny (se kteryma se jen tak mimochodem pocita, neb CEZ a CEPS jsou do zapojeni do projektu elektromobility), sak se koukni kolik stala Neratovicka cerpaci stanice na vodik, stala cca 3 mega euro, kde pravda 1 mego slo na vyvoj busu co tam tankuje, ale porad 2 miliony euro, a je to jen 1 stojan kde mego stala pumpa, a mego skladovaci kapacita na cca 12Kg vodiku, ano takto malo a to hned ze dvou duvodu, zaprve dlouhodobe skladovat vodik ve velkem je financne velice nakladne, a zadruhe v obydlene oblasti nesmis skladovat vice nez 100m3 vodiku, coz je cca 24kg vodiku (8-9 kusu zpola natankovanych vozu jako je Mirai), takze ve mestech se pouzitelnych vodikovich cerpacek nedockas pravdepodobne nikdy, jeden blbec co by tam treba zapomel pri tankovani uzemnit auto, nebo by si zapalil, a v centru mesta bys mel krater jak po leteckem naletu nekolikatunovou pumou >:D
text clanku
| 26. 2. 2015 08:53
Elektrolýza to nevyrieši vôbec - je energeticky nákladná - v súčasnosti sa 96% výroby vodíka vyrába z fosílnych palív (najmä z metánu), len 4% elektrolýzou. Prečo asi? Veľkovýrobu "čistého" vodíka (vyrobeného z vody) vyrieši až termochemický rozklad rozklad vody, plánovaný ako vedľajší produkt prevádzky reaktorov nasledujúcej generácie, pracujúcich s teplotami okolo 1000 °C. Lenže to je hudba budúcnosti, vzdialená tak 15 - 20 rokov, ak nie viac.
Elektrinu vieme, samozrejme, vyrábať aj inak: z vody, slnka a vetra. Mimochodom, stavba jadrových elektrární po svete stúpa, to len my v Európe sme takí blbí ...
text clanku
| 25. 2. 2015 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pracovat v Toyote je za odmenu
| 25. 2. 2015 12:58
:yes:
Avatar - N6600
Facepalm
| 25. 2. 2015 14:10
"Jak jsme uvedli již dříve, bude v prvním roce omezena produkce na pouhých 700 kusů. Nedá se ovšem očekávat, že by se po nich hned zaprášilo."

Hm... Pokial viem, je vypredane. A Toyota eviduje v USA 16 000 objednavok - [odkaz]

Bolo by fajn sa radsej drzat tlacovej spravy a nepridavat tam svoje dojmy.
Facepalm
| 25. 2. 2015 14:39
no kdys us opravujes, tak bys mel uvadet ze 16000 nejsou objednavky, ale jen cislovka zajmu potencialnich zakazniku, objednavka znamena, ze si vuz fakticky objednas a treba zaplatis zalohu

s podobnym cislem ketre je mnohanasobne vetsi nez skutecny zajem se da setkat temer u kazdeho modelu ktery se nekde predstavi na veletrhu/vystave, kdy je tam proste treba anketni schranka jestli se ti dany model libi a jestli by sis ho koupil, a ze se libi a ze by si ho koupil tam zaskrtne kdejakej jedinec co je rad ze dostal zadara voucher a na danou akci se podival :-)
Avatar - N6600
Facepalm
| 25. 2. 2015 18:17
V prvom prispevku som to nespravne pomenoval. Problem totiz je, ze si nemozes objednat nieco, co sa nepredava. Takze nemozes mat objednavky. Mea culpa.

Ale dobre, maj pravdu. I tak je ale ta prva varka vypredana, takze ta veta, ktoru kritizujem, nema absolutne nijaky realny zaklad. Je to len, ako hovorite vy cesi, plk.
Dojem
| 25. 2. 2015 21:40
Jakkoli si myslím, že budoucnost osobní mobility bude v elektromobilech (vlastně Mirai je elektromobilem s energií uskladněnou ve stlačeném plynu), tak musím uznat, že produkce Mirae dělá dojem. Ty auta jsou prakticky montovaná ručně a jak znám z vlastní zkušenosti japonské techniky s jejich přístupem, tak se bude jednat o naprosto precizní práci, kterou nepřekonává asi nikdo. Mít auto na kterém pracuje takováto skupinka pečlivých pracovníků, kteří v průměru dají dohromady dvě auta denně znamená dostat z svých 1,3 mega opravdovou hodnotu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku