Jak vám může v garáži chybět auto, které jste nejen (naživo) neviděli, ale ani s ním nejeli? ;-)
A když už, tak u toho GT bych to jen podle fotek chápal spíš... :-)
Tož nová CTR se mě také zamlouvá. Kdysi jsem měl ITR (moje garáž) a měl jsem s ní velmi kladný a dlouhý vztah. Ale zrovna tak k Ford Capri GT, který jsem koupil nový v roce 1970. Ten jsem měl 6 let. Uvidíme, RS or TR? 4 door or 2 door? 4x4 or 2x4? Well, let´s wait and see.... :-!
Jak 4 door or 2 door? Obě auta měly v minulých g. jen jeden pár dveří a teď mají mít pro změnu obě výhradně dva páry dveří..., takže 5 door or 5 door. :no: Osobně mi ten "nutný" přechod na další (zbytečný) pár dveří, u podobně ostrých hh, velmi vadí, ale to zřejmě zrovna tebe, jako bývalého majitele Ma3MPS naopak vůbec netrápí.
No vidíš. Já měl za to, že CTR 2015 je jen 2 door. Je pravdou, že na fotkách ty zadní dveře kvůli ukrytým klikám nejsou dostatečně zřejmé. To je pravda. Pravé kupátko nebo HH by mělo být 2 dveřové. Kdysi to tak bylo. Já, od té doby co jsem "dospěl", preferuji 4 doors. Každou chvíli se totiž najde něco, co si člověk odloží na zadní sedadlo a pak se ty zadní dveře opravdu hodí. ;-)
Jo kdybych plánoval občas nějaký okruh, tak by M2 dávala smysl. Ale to už mám za sebou. Když jsem prodával MPSu a kupoval X5ku, tak jsem už o dalším HH neuvažoval. Ale člověk míní a život mění, že? Ta CTR a FFRS jsou zatraceně lákavé. :-!
Tady bych nechal jen promluvit klasika.
"Vasi * jsem taky nevidel a verim, ze ju mate." >:-[] Tak mozna proto mi pokus chybi.
A ted vazneji.
Chci 4x4 a manual, GR me nechytl, Evo uz neni, WRX se na bezny pouzivani neda, na premii nejsou prachy a navic dva Focuse uz mam a i s motory pro pouhe kmany jezdi jak vino. A koneckoncu je to vsechno po vzoru Mnagy tak trochu vyhledove.
Pokud někomu u "baby" stačí jistota, že "ji" má... ;-)
Jak si zjistil, že tě G7R nechytl, a že aktuální! WRX není na běžné používání?
Podle jejich fotek?
Jak víš, že tě Fo3RS naopak chytne a bude vhodný na běžné používání?
Podle fotek?
zklamalo mě,že má stejně jako LaFerrari zase všechno digitální,tady musím pochválit Porsche za klasické budíky v 918,přestože je ze všech superaut asi nejhybridnější,tak uvnitř je zase nejtradičnější a dokonce má i "staromódní" kulatý volant.