Testy
Facelift autu prospěl, osobně bych ani nemusel mít oplastovanou verzi, ale Peugeot konečně s touto generací vozů začal dělat zase dospělácká auta. Interiér určitě patří k tomu lepšímu (Já se setkal s méně vybaveným sedanem v bílé perleti, i tak byl uvnitř povedený) a prostorem taky nezklame. Trochu mínus vidím v malé navigaci zapadlé mezi výdechy ventilace, ale žádná tragédie.
Motor - Je to stejné HDI, které se montuje do ostatních vozů, kteří mají motory od PSA? To znamená Citroen či Ford? A jak je to moc nový motor? Není to jen evoluce s trochu vyšším výkonem, jako dosavadní dvoulitry HDI? Já ho jel v Mondeu V. (132kw) a žádná raketa, nýbrž velmi příjemný motor s trochu turboefektem, ideální motorizace na velké kombi (stejný průběh jako v Mondeu IV). Jedná se o stejný motor?
Motor - Je to stejné HDI, které se montuje do ostatních vozů, kteří mají motory od PSA? To znamená Citroen či Ford? A jak je to moc nový motor? Není to jen evoluce s trochu vyšším výkonem, jako dosavadní dvoulitry HDI? Já ho jel v Mondeu V. (132kw) a žádná raketa, nýbrž velmi příjemný motor s trochu turboefektem, ideální motorizace na velké kombi (stejný průběh jako v Mondeu IV). Jedná se o stejný motor?
Dobrý den,
mělo by se jednat o zcela nový motor se vstřikováním AdBlue.
mělo by se jednat o zcela nový motor se vstřikováním AdBlue.
A tento motor je totožný s TDCi v Mondeu MK V/Focusu III Fl, či jiných vozech, které používají od PSA motory? Nebo tam je ještě původní verze HDI/TDCi?
Měly by to být příbuzné motory svým základem, ale jinak se technicky již údajně v mnohém výrazně rozcházejí. 132 kW verze v Mondeu například nemá AdBlue.
Kombík vypadá dobře, přirozeně. Sedan vůbec, připomíná mi to C4 sedan, kde k hatchbacku přilepili pr*el a byla z toho limča. Na RXH mi přijdou hrozně kolotočářské diody denního svícení (mlhovky), nejhezčí 508 tedy v kombajnu bez RXH (pro mě).
S kombikem souhlasim, a ten sedan mi tolik nevadí, ale myslím, že ve středním mainstreamu jsou hezčí sedani >😁 Třeba ve vedlejším článku prvně jízdně zkritizovaná MA6, která na solidních kolech vypadá opravdu k světu.
Jojo, šestka je krasavec. Je to vlastně jedno z mála aut, u kterého by mi nevadilo, že to není kombi 😄
Mě tam sedan rozhodně přijde hezčí, než kombi. Ani mne nenapadá jiné současně vyráběné auto (myšleno v středním mainstreamu), kde by se mi více líbil sedan, než kombik.
[odkaz] opravdu povedené.
No, nechtěl jsem to do testu psát, ale, ehm, ano.... 😄 😄
Správný název je jebadlo.
Vypadá to tak z pohledu řidiče taky? 😄
Ehm, ano.
Spíš by ses měl ptát, jak příjemě se drží v ruce >😒]
A taky co se stane, až zařadíš "péčko" 😄
..."ženy ho milují"...... Nový Peugeot 508... >😒]
Hlavně, že nahoře píšeš, že s tímto modelem začal Peugeot dělat zase dospělácká auta 😄 a slovo "dospělácký" si spojím spíš s "chlapáckým" než "ženským" 😄
Tak, až na řadičku to vypadá rozhodně dospěleji, než předchozí 407, nebo snad ne? 😄
S tímhle bych se nestyděl jet na jednání, s 407 bych byl rozporuplný....ne, že by to bylo vyloženě špatné auto, ale dizajn je zvláštní.
S tímhle bych se nestyděl jet na jednání, s 407 bych byl rozporuplný....ne, že by to bylo vyloženě špatné auto, ale dizajn je zvláštní.
Drncá to, cuká to, tlačítka mají blbě, žere to osm a je to pouze předokolka. Maska vypadá příšerně. PSA se pokouší zákazníka napálit a prodat oplastovaný a odiodovaný podprůměrný výrobek.
Každý rok jezdím na peugeot roadshow s 508 SW GT a ten Asin co tam je,tak v městkém provozu nikdy necukal.Nevím,jestli to tím slabnším diesel,ale v v GT je v jakémkoliv režimu bez zaváhání.
S 508 GT jezdil kolega a údajně také necukal. 😄
Verzi GT jsem jel několikrát a jízdně, myslím podvozkem je mnohem dál než RXH. Je pevnější, nenaklání se, přední náprava funguje výborně. Přitom stále dostatečně komfortní. A to sladění motoru a převodovky se také velmi povedlo. Holt dostatek kroutícího momentu a automat. Jasnou volbou je GT před RXH.
..... by mě zajímalo, jak se s autem jezdilo, když byla spotřeba 8?! ... Hovadskou jízdou jsem se nedostal kombinovaně se 163k verzí přes 7,5.... kombinovaně 6,2. Ondro, Ondro....
Je to v testu napsáno - jízda za celý týden včetně zkoušení dynamických schopností, abych to specifikoval, tak převládalo jezdění po městě a delší cesty na dálnici.
Tohle není 163 k verze ale 180k, navíc je to zvýšená varianta, automat, testováno v zimě na zimních pneumatikách - to vše spotřebu ovlivňuje.
Osm litrů mi tedy nepřijde jako nic výjimečně vysokého v rámci automatových kombi střední třídy.
Tohle není 163 k verze ale 180k, navíc je to zvýšená varianta, automat, testováno v zimě na zimních pneumatikách - to vše spotřebu ovlivňuje.
Osm litrů mi tedy nepřijde jako nic výjimečně vysokého v rámci automatových kombi střední třídy.
Nic proti, ale 8/100 mi přijde jako krutě vysoká. Buď jste jezdili jak dobytčí novináři, nebo zkrátka auto není příliš efektivní. Myslím, že pravda bude někde uprostřed :-!
I ve výše popsaných režimech? Po městě se diesel nestihne ani za 10 km prohřát, na dálnici už své obstará vyšší světlost podvozku či zimní osmnáctky a při testech dynamických schopností auto žere klidně 15. Klidnou jízdou mimo město jsem jezdi za 5,3 l/100 km, ale musím vyzkoušet všechny režimy a od toho se pak odvíjí průměr v testu, který zákonitě bude vyšší než při provozu v rukách běžného majitele, který jezdí převážně s ohledem na co nejnižší spotřebu a tomu přizpůsobuje jízdní styl.
Ona průměrná spotřeba v testu tak slouží spíš k porovnání mezi jednotlivými testy, exaktnější jsou údaje kolik to žere ve městě, při 130 km/h a mimo město - tedy věci, které v testech také vždy uvádím.
Ona průměrná spotřeba v testu tak slouží spíš k porovnání mezi jednotlivými testy, exaktnější jsou údaje kolik to žere ve městě, při 130 km/h a mimo město - tedy věci, které v testech také vždy uvádím.
ale no tak. Když v testu máte vyzkoušet všechny jízdní režimy, tak byste měli projet i "eko"režim, čímž přirozeně vyrovnáte výkyv při dynamickém měření.
Ve Vídni jsem se Superbem 2.0 TDI jezdili ... ehm vlastně úplně podle předpisů, že ... a ve výsledku nebyla spotřeba nad 8/100... :-!
Ve Vídni jsem se Superbem 2.0 TDI jezdili ... ehm vlastně úplně podle předpisů, že ... a ve výsledku nebyla spotřeba nad 8/100... :-!
S tím souhlas, je třeba prubnout všecko. Nicméně nemůže se to pak projevit jako to špatné na autě. A nejedno auto z tvé klávesnice si to pěkně slízlo za vyšší spotřebu a objeví se to v minusech. To je špatně. Dynamické testy ok, ale někdy ti uniká smysl vozu jako takového - např. z krabice se dělá dálniční e😜res a td. O to jde.
budu trapnej, ale za tuhle cenu, ať toma plastů sebevíc, ať je to zvedlé jaka řadička aisinu po modré piluli... je to pořád jen předražené kombi alá masirka. Ještě pochopím malé crossovery do města, kde je to hbitě malé, ale takhle velký placeboover, bez 4x4 a za tyhle peníze? Inu asi to nebude kasaštyk... Za ty penize je Outback a přes ctyrkolku se stejnou spotřebou... Btw. stařeček otík prvé generace, je otcem zakladatelem tohoto segmentu... Tedy jestli se nepletu...
To, že "olroud" nemá pohon 4x4 je pro mně naprosto zásadní nedostatek a divím se, že není napsaný mezi minusy. Trapas.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes: Tohle auto se mi hodně líbí. Proto, když přišlo na trh jsem si ho prolezl - a musím říci, že co se "pocitu" uvnitř týče - sedlo mi. No a pak přišlo "studium" pohonu a trakce - a tohle je věc, kterou souzi při umisťování "čtyřkolky" - bud zapomněli nebo hrubě podcenili v budoucím vývoji trhu. prostě by to museli překutat a co si budeme - to je finančně příliš náročné..
Plasty schopnosti vozu nijak nezlepší, naopak při dálničním provozu jsou naprosto minusové (jen zvyšují spotřebu).
Do terénu se to naprosto nehodí, nemá ani šusplech, ale pouze aušus-plasty, ...
Před pár dny jsem v mém předohrabu zaparkoval na vcelku rovinaté louce. Téměř jarní počasí, půda podmáčená a já se za volantem jen křižoval, abych to auto dostal zpět na silnici... Být tam v RXH, tak se tvářím, že tu neschopnou nemohoucí oplastovanou kyrysnici mi půjčil kamarád... Bez 4x4 končí jízda u prvního sjezdu ze zpevněné komunikace s příchodem prvních kapek.
Do terénu se to naprosto nehodí, nemá ani šusplech, ale pouze aušus-plasty, ...
Před pár dny jsem v mém předohrabu zaparkoval na vcelku rovinaté louce. Téměř jarní počasí, půda podmáčená a já se za volantem jen křižoval, abych to auto dostal zpět na silnici... Být tam v RXH, tak se tvářím, že tu neschopnou nemohoucí oplastovanou kyrysnici mi půjčil kamarád... Bez 4x4 končí jízda u prvního sjezdu ze zpevněné komunikace s příchodem prvních kapek.
davno som necital tak tendencne neobjektivny test, a to su este blazni v topspeed.sk daleko za krcmovymi novinarmi z ACZ a ich kamosmi propagandistami. Zaujimave, ze prave Chamilla robi testy prave na pažouty, ze to nedali niekomu inteligentnejsiemu? Vlastne vypoveda to o jeho postaveni... >😁 inac chcel by som sa dockat, kedy Chamilla urobi recenziu v tomto style na plechovice od VAG, tiez by som rad poznal jeho zistenia z automatu 7G z C Klasse. Ak by v tomto style ako na rxh napisal takyto paškvil na nieco nemecke, asi by siel na koberecek a rovno na urad prace, ci?
Že zrovna ze mě bude někdo dělat fanouška německých aut jsem nečekal, ale to je zde v diskuzích už prostě taková tradice, že? 😄
Není problém najít si mé testy Mercedesu C 220 Bluetec se 7G tronicem nebo i E 350 Bluetec s devítistupňovým automatem a v obou případech tam žádnou chválu převodovky nenajdete, naopak považuji automaty Mercedesu za oblast, ve které značka ztrácí nejvíce.
Není problém najít si mé testy Mercedesu C 220 Bluetec se 7G tronicem nebo i E 350 Bluetec s devítistupňovým automatem a v obou případech tam žádnou chválu převodovky nenajdete, naopak považuji automaty Mercedesu za oblast, ve které značka ztrácí nejvíce.
Konečně Peugeotu došlo, že většina zájemců o oplastovaný kombík střední třídy nestojí o hybridní pohon 😄 :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Este by som rad poznal, kto ma oproti rxh na zadnych sedackach viac miesta? Potrebujem si urobit prehlad, lebo to bude pre mna rozhodujuce, svokra potrebuje mat maximalny komfort, a do novej fabie kombi mi nevlezie... 8-s
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tradičními hráči v této kategorii jsou Audi, Volvo, Subaru... a sem tam se objevilo i něco dalšího, matně si vzpomínám na cross mutaci Alfy 156... ok, to je asi všechno, nic dalšího už mě nenapadá 😄
Druhá pravděpodobně Alfa Romeo Crosswagon o 10 let později.
Vyšší sřední XC70 - rok 2000 a Audi Allroad 2001
Octavia byla zřejmě první ve třídě, ale jinak z výše zmíněných vlastně poslední (2006) 😉