Testy
První oplastované kombi střední třídy bylo již v roce 1995 Subaru Legacy / Outback.
Druhá pravděpodobně Alfa Romeo Crosswagon o 10 let později.
Vyšší sřední XC70 - rok 2000 a Audi Allroad 2001
Octavia byla zřejmě první ve třídě, ale jinak z výše zmíněných vlastně poslední (2006) 😉
Druhá pravděpodobně Alfa Romeo Crosswagon o 10 let později.
Vyšší sřední XC70 - rok 2000 a Audi Allroad 2001
Octavia byla zřejmě první ve třídě, ale jinak z výše zmíněných vlastně poslední (2006) 😉
To, že "olroud" nemá pohon 4x4 je pro mně naprosto zásadní nedostatek a divím se, že není napsaný mezi minusy. Trapas.
Mne tiež necuká,ale oproti ZF čo som mal v e61 by mohol radiť občas aj hladšie.
Mám ho na 19 kolách a to auto je ďaleko komfortnejšie ako ex passat na 18.
Mám ho na 19 kolách a to auto je ďaleko komfortnejšie ako ex passat na 18.
Každý rok jezdím na peugeot roadshow s 508 SW GT a ten Asin co tam je,tak v městkém provozu nikdy necukal.Nevím,jestli to tím slabnším diesel,ale v v GT je v jakémkoliv režimu bez zaváhání.
Facelift autu prospěl, osobně bych ani nemusel mít oplastovanou verzi, ale Peugeot konečně s touto generací vozů začal dělat zase dospělácká auta. Interiér určitě patří k tomu lepšímu (Já se setkal s méně vybaveným sedanem v bílé perleti, i tak byl uvnitř povedený) a prostorem taky nezklame. Trochu mínus vidím v malé navigaci zapadlé mezi výdechy ventilace, ale žádná tragédie.
Motor - Je to stejné HDI, které se montuje do ostatních vozů, kteří mají motory od PSA? To znamená Citroen či Ford? A jak je to moc nový motor? Není to jen evoluce s trochu vyšším výkonem, jako dosavadní dvoulitry HDI? Já ho jel v Mondeu V. (132kw) a žádná raketa, nýbrž velmi příjemný motor s trochu turboefektem, ideální motorizace na velké kombi (stejný průběh jako v Mondeu IV). Jedná se o stejný motor?
Motor - Je to stejné HDI, které se montuje do ostatních vozů, kteří mají motory od PSA? To znamená Citroen či Ford? A jak je to moc nový motor? Není to jen evoluce s trochu vyšším výkonem, jako dosavadní dvoulitry HDI? Já ho jel v Mondeu V. (132kw) a žádná raketa, nýbrž velmi příjemný motor s trochu turboefektem, ideální motorizace na velké kombi (stejný průběh jako v Mondeu IV). Jedná se o stejný motor?
zkuste se nad to povznést. Prostě jdete s kůží na trh a není problém si vždy něco najít a pořádně Vás osolit, čímž Vám dokážou, že to prostě děláte blbě. Zpravidla se pak nediskutuje nad skutečnostmi a daty, ale nad "pocity". Chce to klid a být nad věcí... 😉
Že zrovna ze mě bude někdo dělat fanouška německých aut jsem nečekal, ale to je zde v diskuzích už prostě taková tradice, že? 😄
Není problém najít si mé testy Mercedesu C 220 Bluetec se 7G tronicem nebo i E 350 Bluetec s devítistupňovým automatem a v obou případech tam žádnou chválu převodovky nenajdete, naopak považuji automaty Mercedesu za oblast, ve které značka ztrácí nejvíce.
Není problém najít si mé testy Mercedesu C 220 Bluetec se 7G tronicem nebo i E 350 Bluetec s devítistupňovým automatem a v obou případech tam žádnou chválu převodovky nenajdete, naopak považuji automaty Mercedesu za oblast, ve které značka ztrácí nejvíce.
mám 508 GT a usporiadanie tlačítiek ok a zatial nič nedrncá. Väčšinou rýchle dialničné presuny a spotreba 6,4Lpodľa dotankovania.
Drncá to, cuká to, tlačítka mají blbě, žere to osm a je to pouze předokolka. Maska vypadá příšerně. PSA se pokouší zákazníka napálit a prodat oplastovaný a odiodovaný podprůměrný výrobek.
..... by mě zajímalo, jak se s autem jezdilo, když byla spotřeba 8?! ... Hovadskou jízdou jsem se nedostal kombinovaně se 163k verzí přes 7,5.... kombinovaně 6,2. Ondro, Ondro....
S tím souhlas, je třeba prubnout všecko. Nicméně nemůže se to pak projevit jako to špatné na autě. A nejedno auto z tvé klávesnice si to pěkně slízlo za vyšší spotřebu a objeví se to v minusech. To je špatně. Dynamické testy ok, ale někdy ti uniká smysl vozu jako takového - např. z krabice se dělá dálniční e😜res a td. O to jde.
Vo fabii si vedla seba nesadne ani pes a mačka, nie to este svokra v kozuchu. Pytal som sa iba do vetra, co tym chcel basnik povedat, ze na zadnych sedadlach rxh je malo miesta, ako to proletarsky nacrtol barovy novinar Chamilla...
:yes: Tohle auto se mi hodně líbí. Proto, když přišlo na trh jsem si ho prolezl - a musím říci, že co se "pocitu" uvnitř týče - sedlo mi. No a pak přišlo "studium" pohonu a trakce - a tohle je věc, kterou souzi při umisťování "čtyřkolky" - bud zapomněli nebo hrubě podcenili v budoucím vývoji trhu. prostě by to museli překutat a co si budeme - to je finančně příliš náročné..
ale no tak. Když v testu máte vyzkoušet všechny jízdní režimy, tak byste měli projet i "eko"režim, čímž přirozeně vyrovnáte výkyv při dynamickém měření.
Ve Vídni jsem se Superbem 2.0 TDI jezdili ... ehm vlastně úplně podle předpisů, že ... a ve výsledku nebyla spotřeba nad 8/100... :-!
Ve Vídni jsem se Superbem 2.0 TDI jezdili ... ehm vlastně úplně podle předpisů, že ... a ve výsledku nebyla spotřeba nad 8/100... :-!
Este by som rad poznal, kto ma oproti rxh na zadnych sedackach viac miesta? Potrebujem si urobit prehlad, lebo to bude pre mna rozhodujuce, svokra potrebuje mat maximalny komfort, a do novej fabie kombi mi nevlezie... 8-s
Konečně Peugeotu došlo, že většina zájemců o oplastovaný kombík střední třídy nestojí o hybridní pohon 😄 :yes:
I ve výše popsaných režimech? Po městě se diesel nestihne ani za 10 km prohřát, na dálnici už své obstará vyšší světlost podvozku či zimní osmnáctky a při testech dynamických schopností auto žere klidně 15. Klidnou jízdou mimo město jsem jezdi za 5,3 l/100 km, ale musím vyzkoušet všechny režimy a od toho se pak odvíjí průměr v testu, který zákonitě bude vyšší než při provozu v rukách běžného majitele, který jezdí převážně s ohledem na co nejnižší spotřebu a tomu přizpůsobuje jízdní styl.
Ona průměrná spotřeba v testu tak slouží spíš k porovnání mezi jednotlivými testy, exaktnější jsou údaje kolik to žere ve městě, při 130 km/h a mimo město - tedy věci, které v testech také vždy uvádím.
Ona průměrná spotřeba v testu tak slouží spíš k porovnání mezi jednotlivými testy, exaktnější jsou údaje kolik to žere ve městě, při 130 km/h a mimo město - tedy věci, které v testech také vždy uvádím.
Nic proti, ale 8/100 mi přijde jako krutě vysoká. Buď jste jezdili jak dobytčí novináři, nebo zkrátka auto není příliš efektivní. Myslím, že pravda bude někde uprostřed :-!
Úplně totožný motor to není ale je to generace DW10F. Nicméně, Ford ještě pracuje na vlastní verzi 154 kW.
Mýlíte se pane. Jedná se o další evoluci s kódovým označení DW10F.
DW10TD > DW10A > DW10B > DW10C > DW10D > DW10F.
Hlavní rozdíl - jednoválcové vstřikovací čerpadlo.
DW10TD > DW10A > DW10B > DW10C > DW10D > DW10F.
Hlavní rozdíl - jednoválcové vstřikovací čerpadlo.
Verzi GT jsem jel několikrát a jízdně, myslím podvozkem je mnohem dál než RXH. Je pevnější, nenaklání se, přední náprava funguje výborně. Přitom stále dostatečně komfortní. A to sladění motoru a převodovky se také velmi povedlo. Holt dostatek kroutícího momentu a automat. Jasnou volbou je GT před RXH.
Plasty schopnosti vozu nijak nezlepší, naopak při dálničním provozu jsou naprosto minusové (jen zvyšují spotřebu).
Do terénu se to naprosto nehodí, nemá ani šusplech, ale pouze aušus-plasty, ...
Před pár dny jsem v mém předohrabu zaparkoval na vcelku rovinaté louce. Téměř jarní počasí, půda podmáčená a já se za volantem jen křižoval, abych to auto dostal zpět na silnici... Být tam v RXH, tak se tvářím, že tu neschopnou nemohoucí oplastovanou kyrysnici mi půjčil kamarád... Bez 4x4 končí jízda u prvního sjezdu ze zpevněné komunikace s příchodem prvních kapek.
Do terénu se to naprosto nehodí, nemá ani šusplech, ale pouze aušus-plasty, ...
Před pár dny jsem v mém předohrabu zaparkoval na vcelku rovinaté louce. Téměř jarní počasí, půda podmáčená a já se za volantem jen křižoval, abych to auto dostal zpět na silnici... Být tam v RXH, tak se tvářím, že tu neschopnou nemohoucí oplastovanou kyrysnici mi půjčil kamarád... Bez 4x4 končí jízda u prvního sjezdu ze zpevněné komunikace s příchodem prvních kapek.
Mi se tedy líbí víc kombík, ale tady by mi asi jako u jediného auta středního mainstreamu (na rozdíl od všech Avensisů, Superbů, "cépětek" a pod.) nevadilo mít sedan.
Já bych se nestyděl dojet na jednání klidně "emhádou", ale to je na každém z nás 😄 jinak souhlas, 508 se mi líbí podstatně víc, než 407.
budu trapnej, ale za tuhle cenu, ať toma plastů sebevíc, ať je to zvedlé jaka řadička aisinu po modré piluli... je to pořád jen předražené kombi alá masirka. Ještě pochopím malé crossovery do města, kde je to hbitě malé, ale takhle velký placeboover, bez 4x4 a za tyhle peníze? Inu asi to nebude kasaštyk... Za ty penize je Outback a přes ctyrkolku se stejnou spotřebou... Btw. stařeček otík prvé generace, je otcem zakladatelem tohoto segmentu... Tedy jestli se nepletu...
Tak, až na řadičku to vypadá rozhodně dospěleji, než předchozí 407, nebo snad ne? 😄
S tímhle bych se nestyděl jet na jednání, s 407 bych byl rozporuplný....ne, že by to bylo vyloženě špatné auto, ale dizajn je zvláštní.
S tímhle bych se nestyděl jet na jednání, s 407 bych byl rozporuplný....ne, že by to bylo vyloženě špatné auto, ale dizajn je zvláštní.
Hlavně, že nahoře píšeš, že s tímto modelem začal Peugeot dělat zase dospělácká auta 😄 a slovo "dospělácký" si spojím spíš s "chlapáckým" než "ženským" 😄
Mě tam sedan rozhodně přijde hezčí, než kombi. Ani mne nenapadá jiné současně vyráběné auto (myšleno v středním mainstreamu), kde by se mi více líbil sedan, než kombik.
Jojo, šestka je krasavec. Je to vlastně jedno z mála aut, u kterého by mi nevadilo, že to není kombi 😄
S kombikem souhlasim, a ten sedan mi tolik nevadí, ale myslím, že ve středním mainstreamu jsou hezčí sedani >😁 Třeba ve vedlejším článku prvně jízdně zkritizovaná MA6, která na solidních kolech vypadá opravdu k světu.
Měly by to být příbuzné motory svým základem, ale jinak se technicky již údajně v mnohém výrazně rozcházejí. 132 kW verze v Mondeu například nemá AdBlue.
A tento motor je totožný s TDCi v Mondeu MK V/Focusu III Fl, či jiných vozech, které používají od PSA motory? Nebo tam je ještě původní verze HDI/TDCi?
Napadá mne, že taková Oktávka Scout tu taky byla celkem brzy, možná i dříve, než Passat Alltrack ne?
S tím "jedním z prvních zástupců" bych byl opatrný. Pokud se bavíme o evropském mainstreamu, pak budiž...
Tradičními hráči v této kategorii jsou Audi, Volvo, Subaru... a sem tam se objevilo i něco dalšího, matně si vzpomínám na cross mutaci Alfy 156... ok, to je asi všechno, nic dalšího už mě nenapadá 😄
Tradičními hráči v této kategorii jsou Audi, Volvo, Subaru... a sem tam se objevilo i něco dalšího, matně si vzpomínám na cross mutaci Alfy 156... ok, to je asi všechno, nic dalšího už mě nenapadá 😄
Kombík vypadá dobře, přirozeně. Sedan vůbec, připomíná mi to C4 sedan, kde k hatchbacku přilepili pr*el a byla z toho limča. Na RXH mi přijdou hrozně kolotočářské diody denního svícení (mlhovky), nejhezčí 508 tedy v kombajnu bez RXH (pro mě).
Pardon >😁 Ale byla tu dávno před všemi těmi plastovými C5tkami 508mičkami, alltracky a jinymi plasotvými onaniemi >😒] >😒] A taky ji to patřičně seklo a myslím, že sekne dodnes >😁
davno som necital tak tendencne neobjektivny test, a to su este blazni v topspeed.sk daleko za krcmovymi novinarmi z ACZ a ich kamosmi propagandistami. Zaujimave, ze prave Chamilla robi testy prave na pažouty, ze to nedali niekomu inteligentnejsiemu? Vlastne vypoveda to o jeho postaveni... >😁 inac chcel by som sa dockat, kedy Chamilla urobi recenziu v tomto style na plechovice od VAG, tiez by som rad poznal jeho zistenia z automatu 7G z C Klasse. Ak by v tomto style ako na rxh napisal takyto paškvil na nieco nemecke, asi by siel na koberecek a rovno na urad prace, ci?
Tohle není 163 k verze ale 180k, navíc je to zvýšená varianta, automat, testováno v zimě na zimních pneumatikách - to vše spotřebu ovlivňuje.
Osm litrů mi tedy nepřijde jako nic výjimečně vysokého v rámci automatových kombi střední třídy.