Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R konečně oficiálně, má 310 koní (+video)

Po dlouhém čekání si fanoušci Hondy konečně mohou oficiálně prohlédnout nový Civic Type R. Ten dostal přeplňovaný dvoulitr s 310 koni a 400 N.m točivého momentu.
Zpět na článek
2. 3. 2015 21:29
2. 3. 2015 21:33
2. 3. 2015 22:36
2. 3. 2015 22:40
2. 3. 2015 22:42
2. 3. 2015 22:51
5. 3. 2015 15:04
2. 3. 2015 23:24
2. 3. 2015 23:36
2. 3. 2015 23:44
2. 3. 2015 23:52
3. 3. 2015 00:06
3. 3. 2015 00:11
2. 3. 2015 22:52
2. 3. 2015 23:16
3. 3. 2015 06:58
3. 3. 2015 08:00
2. 3. 2015 22:12
3. 3. 2015 14:13
3. 3. 2015 14:29
2. 3. 2015 22:22
2. 3. 2015 22:35
3. 3. 2015 08:53
2. 3. 2015 23:03
2. 3. 2015 23:27
3. 3. 2015 00:15
3. 3. 2015 00:22
3. 3. 2015 00:29
3. 3. 2015 07:53
3. 3. 2015 07:58
3. 3. 2015 08:48
3. 3. 2015 09:19
3. 3. 2015 00:20
3. 3. 2015 00:28
3. 3. 2015 00:30
3. 3. 2015 00:30
3. 3. 2015 08:46
3. 3. 2015 09:02
3. 3. 2015 09:51
3. 3. 2015 09:11
3. 3. 2015 10:05
3. 3. 2015 10:20
3. 3. 2015 10:27
3. 3. 2015 14:17
2. 3. 2015 23:02
2. 3. 2015 23:39
2. 3. 2015 23:56
3. 3. 2015 08:54
3. 3. 2015 09:41
3. 3. 2015 09:44
3. 3. 2015 09:49
3. 3. 2015 09:55
3. 3. 2015 11:30
3. 3. 2015 11:38
3. 3. 2015 11:53
3. 3. 2015 12:13
3. 3. 2015 12:16
3. 3. 2015 06:51
3. 3. 2015 12:28
3. 3. 2015 12:51
4. 3. 2015 09:58
Avatar - Bully_
2. 3. 2015 21:29
Cena
Takze podle britskeho Autocaru tu uz mame i nastrel ceny: jestlize puvodni (pesimisticke) odhady znely 35 tis. €, pak je "okolo 30 tis. GBP" bratru 41 tis. €, tj. cca 1.150.000,- Kc. No comment :no:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Covenant
2. 3. 2015 21:33
Re: Cena
No pokud to bude kolem mega, tak je to fakt raketa a to už raději RS 4x4.. mít ty Prachy.
Avatar - Emel
2. 3. 2015 22:36
Re: Cena
Můj tip je, že to bude nad Cuprou, ale pod R a RS. Šacoval bych to na takových... 800, 850. Je potřeba mít na paměti, že ceny u nás jsou obvykle celkem výhodné.

Na druhou stranu, Honda má Evropu a tím spíš ČR na háku, takže to taky klidně může vynásobit kursem ČNB k datu 1.4. a nazdar bazar ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 22:40
Re: Cena
a co ak si z vas zrovna ČNB na 1.4. urobi origo 1.4. a da €čko za 25 ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Emel
2. 3. 2015 22:42
Re: Cena
Co by, tak se to bude dobře počítat :-)
Avatar - white label
2. 3. 2015 22:51
Re: Cena
Ze 40 tis. éček tu z toho těžko udělají 800-850 tis. Kč, tomu nevěřím.
Avatar - Emel
5. 3. 2015 15:04
Re: Cena
Nebo že by přece jen... :-) ?
2. 3. 2015 23:24
Re: Cena
Přesně tak, u nás jsou ceny výrazně lepší než v UK. Civicy u nás a Civicy v UK mají ceny zhruba v přepočtu 25-28Kč za libru, takže do těch 900 by to snad být mohlo. Navíc za 30-32 tisíc je v UK Golf R a ten u nás nestojí přes mega.
Avatar - praděda7
2. 3. 2015 23:36
Re: Cena
Vidím to taky na něco málo přes 1mil... :-!
2. 3. 2015 23:44
Re: Cena
No to by se musela Honda ČR pořádně zbláznit. Za 20 tisíc liber je v UK Civic 1,8 ve sportu (u nás necelých 530 a nikoli 760, jak by napovídal přepočet kurzu) a nejdražší diesel je přes 25 tisíc liber (u nás 660 a nikoli 950, jak by napovídal přepočet kurzu).

Pokud to tam bude stát 30 tisíc liber, tak by to mělo lehce překonat 800 tisíc a ne milion. Spíše se obávám, že v UK to nebude za 30 tisíc (to mi přijde vzhledem k jejich cenám Civiců docela levné), ale že to bude výše a pak i ta naše cena poleze nahoru. Osobně to vidím na 32-33 tisíc liber v UK a adekvátně tomu 900 tisíc u nás.
2. 3. 2015 23:52
Re: Cena
STI stojí v UK "jen" 29 tis. liber a u nás je cena taky přes milion
3. 3. 2015 00:06
Re: Cena
A Golf R stojí v UK 32 tisíc (o 3 tisíce více než STi) a u nás stojí pod milion :-) Tedy kurz 30Kč/libra. 30 tisíc liber tam stojí Mercedes A ve verzi 250 4matic, u nás od 911, A45 AMG je za 37345 liber a je za 1,26 milionu u nás.

Přesně to z toho samozřejmě nepoznáme, ale fakt je ten, že Civicy jsou v UK brutálně dražší než u nás (kurz 25-28Kč/libra), takže pokud CTR zachová cenovou politiku Honda ČR a Honda UK na stejné úrovni jako doteď, mělo by to jít pod milion a určitě ne k 1,15mega.
Avatar - white label
3. 3. 2015 00:11
Re: Cena
Já bych řekl, že za méně jak baťováckých 899.900,- to u nás nebude.
Re: Cena
Jako určitě bude Honda skvělé auto, už civilní vezre je hodně orientována na řidiče, tak co potom tenhle HH. Interiér skvělý, klasická ručka, příď taky skvělá, 5 dveří je praktická věc, některé to nemají, ale záď je zbytečně moc na efekt a výhled bude průměr. Jinak důležitá je cena, pokud to vážně bude milion, tak moc šancí oproti Golfu R a Focus RS nedávám.
Avatar - habanero1
2. 3. 2015 22:52
Re: Cena
Počkejte na ceník a vůbec buďte rádi, že nějaký Type-R je. Místo oslav dalšího HH, je tady zase jenom hate. A přitom to nikdo neřídil, ani neví cenu. Hlavně, že chytráci už píšou, že by radši Focus RS. >:D Určitě jste si je oba projeli kluci. :-)
Avatar - white label
2. 3. 2015 23:16
Re: Cena
Zatím je to je jen na diskusi na téma líbí/nelíbí, takže za sebe doufám, že to aspoň pěkně rychle pojede... ;-)
Avatar - Covenant
3. 3. 2015 06:58
Re: Cena
Tady přeci nejde o projetí...u auta s 300k bych raději 4x4 kdybych měl ty zbytečné prachy, jenže nejbližší HH je G7R někde kolem 900, což je o 250 tisíc víc a to není už pro mne nezanedbatelná částka.

Proto píšu, pokud to bude kolem mega a mít ty prachy tak jdu třeba do RS ;-)
3. 3. 2015 08:00
Re: Cena
Za 1,1 mice je to asi neprodejne: Je otazka kolik toho chteji prodavat
Avatar - JohnST
2. 3. 2015 22:05
Podvodna reklama!!!!!!!!
Aky jed proti obrzite?? Je to klamliva reklama!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
2. 3. 2015 22:12
CTR
No vida, je to tu :-)

Technická data fajn - sofistikovaná náprava, samosvor, výkon 300+, stovka 6-... na druhou stranu se ale nedá říct, že by to na papíře drtilo třeba Cupru rozdílem třídy. Ale za mě - očekávání naplněno, mírně překonáno :yes:

Agresivní stajling ale za mě nic extra - zadek je slabý odvar a i ta úvodní fotka... od B sloupku dozadu je to nějaké divné, ty 19" jsou tam doslova utopené v jakési dvojité bradě.
Rozbalit vlákno
29
Re: CTR
Pokud by měla Cupra nebo Megane 310 koní, tak se může Civic jít klouzat.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: CTR
Bože, to je "plk" internetovýho odborníka :'-(
Avatar - Emel
3. 3. 2015 14:29
Re: CTR
Hm hm, to bude to kolo zajeté s prototypem bez sedačky a s rámem, o kterém mluvil TeeJay... pokud dobře vidím, není tam ani displej infotainmentu... a teď se řekne, že to bylo vono?
Avatar - _Karel_
2. 3. 2015 22:22
Re: CTR
Se stylingem souhlas, rozšíření blatníků je tragédie, přední kola díky nim působí větší než zadní. Jejich Kabáně bych propustil.
Avatar - AUDIRS6
2. 3. 2015 22:35
Re: CTR
>:D >:D >:D >:D :yes:
Takze 3. kolo diskusie : "Honda fans proti zvysku galaxie" bolo prave odstartovane !
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Bully_
3. 3. 2015 08:53
Re: CTR
Zatim je to jako obvykle cela galaxie vs. Honda (vc. vetsiny Honda-fans). Az se to otoci, reknu ti.
Avatar - white label
2. 3. 2015 23:03
Re: CTR
Jo, zadní kola vypadají menší, než přední..., na druhou stranu je třeba přiznat, že na nepovedeném designovém základu 9G pětidveřového Civicu prostě nešel pohledný Tajpár udělat.
Avatar - praděda7
2. 3. 2015 23:27
Re: CTR
Taktak...pohlednější bohužel nešel udělat....ale i tak to bude headturner... ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: CTR
Souhlasím s tím nepovedeným 9G Civicem, ale mě se Type-R sakra líbí, interiér nemá podle fotek konkurenci (pokud ano, tak kdo?) a exteriér je věcí vkusu každýho .)
Avatar - white label
3. 3. 2015 00:15
Re: CTR
A co na tom interiéru nemá konkurenci? Dost dobře vypadají ty "křesla", ale jinak?
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 00:22
Re: CTR
Takové křesla jsem měl v ITR. Paráda. Horší bylo se z nich dostávat... >:D
Avatar - white label
3. 3. 2015 00:29
Re: CTR
Vždycky je něco za něco...
3. 3. 2015 07:53
Re: CTR
Hod odkaz na interier HH, ktery je dle tebe lepsi
3. 3. 2015 07:58
Re: CTR
BTW.: Ta křesla jsou z Německa, tedy to jediné, co na CTR vypadá dobře... >:D
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 08:48
Re: CTR
A to víš určitě? Recaro?

Tak snad s nimi nebudou stejné problémy, jako s dvouspojkami Schaeffer u hybridů. >:D
3. 3. 2015 09:19
Re: CTR
Ano, ta nejhezčí část nového CTR je od Recara.
Tak snad nebudou ukotvené stejně vysoko jako klasické sedačky a nebude se sedět jak na kozlíku. :-)
[odkaz]
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 00:20
Re: CTR
Nic víc se s tím určitě nedalo dělat. Vycházeli totiž s dané kastle 5dr Civic a na vykouzlení něčeho lepšího určitě nebyly peníze. Kdyby byly, tak by to chtělo nové přední blatníky, nové 1/4 panely, pravděpodobně i nové dveře, zadní určitě. Alternativa? 3dveřový CTR. :-!
Avatar - white label
3. 3. 2015 00:28
Re: CTR
Ano u minulé CTR na 3dv. kastli (pro CTR) ještě prachy byly... a bylo to poznat, CTR 8G vypadal celkově mnohem! líp, než běžné 5dv. Civicy.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 08:46
Re: CTR
Já když se dívám z profilu na CTR 9G a 8G, tak mě přijde 9G díky 5D karoserii vyváženější, FN2 bylo kvůli strmě stoupající boční linii oken na zadku takové zvláštní už i vedle EP3 (7G). Problémy s 5D karoserií bývaly kvůli torzní tuhosti, tenhle problém už dneska neexistuje, takže pětidveřovým vysokovýkonným modelům už nic nebrání. Navíc zájem o 3D v téhle kategorii klesá, mám pocit, že jsem viděl nějaká čísla, že i GTI se prodá více v 5D.
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 09:02
Re: CTR
Taktak. Prodeje. 5D vede. Proč tomu tak je, když je to dnes samý single a děcka nemají? 3D by mělo bohatě stačit... ;-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 09:51
Re: CTR
Jezdí se ve 4/5 na pařby. :-)
Avatar - Emel
3. 3. 2015 09:11
Re: CTR
Je fakt že u 8G obecně se mi osobně víc líbilo 5d než 3d.
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 10:05
Re: CTR
Mě taky. Škoda, že nebyla CTR 8G v 5D verzi. Celý zadek od předních dveří se na CTR opravdu nevyvedl, což byla velká škoda. Na sportovnivozy.cz mají jednu 8G krásku v CW na prodej za 430k.
Avatar - white label
3. 3. 2015 10:20
Re: CTR
Hlavně i bez ohledu na počet dveří vypadal Tajpár nesrovnatelně lépe, než kýčovitý běžný Civic 8G, To bylo kosmicko-kolotočářské auto, od masky ve stylu alobal pod plexisklem, až po falešné megavýfuky vzadu.
A u 3dv. verze vypadají vždycky delší přední dveře sportovněji.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 10:27
Re: CTR
No to se neshodneme. Maska s plexi se mi taky nelíbila, tam bylo fajn Type S/R. Jinak je ale to auto zajímavé a tvarově čisté. Trojúhelníkové koncovky výfuku byly hezky zakomponované do nárazníku a podle mě celkem decentní. Beru tvé zaujetí pro 3d, ale podle mě vyšší ponton u 3d vypadal hůř než u 5d.
3. 3. 2015 14:17
Re: CTR
Tak to máš hodně zkreslené vidění, zamysli se proč se 9G tak mizerně prodává nejen u nás,ale i v celé Evropě, na rozdíl od předchozí 8G. Přitom jízdní vlastnosti současné řady jsou na daleko vyšší úrovni. Prostě před deseti lety, když přišla 8G to byla bomba, jako když Honda před rokem představila v Zenevě koncept nového CTR. Bohužel finální verze po designové stránce je velkým zklamáním.
Avatar - TeeJay
2. 3. 2015 22:17
Ani to nebolelo
Tak je to konečně venku, po konceptu, prototypu, špionážních fotkách a špatném prvotním leaku. Za mě moc pěkné - Drsné a agresivní, ale ne přehnané, křídlo z normálního pohledu vypadá (vcelku >:D ) normálně a žádný falešný sob - funkční výdechy za a nad blatníky, funkční křídlo, splitter a difuzor.

310 koní snad žádného předokolkového hatera neurazí a sedadla s volantem vypadají sakra dobře. Tak za kolik asi dá ten Ring? ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 22:24
Re: Ani to nebolelo
pri takomto vykone si to uz ale pyta 4kolku ... mne pride ze predne partie su trosku divne..... a take nijake... skutocne nenasvedcuju ze to auto ma 310 konikov.....naopak zadne partie su rozhodne zvladnute lepsie ( mozno az prehnane agresivne s tym kridlom ) a podla zadnych partii to kludne vyzera ze by to znieslo aj cez 500 koni .....

najviac sa mi ale paci interier.... ten mi pride najlepsie zvladnuty... vonkajsi dizajn by kludne mohli pouzit aj zo civicov z 90tych rokov a rozhodne by s nim vedla tejto okridlenej ufo priserky obstali aj dnes.....

chapem ze civic type R nebude o dizajne...... co nie je ani wrx STi .... tak uvidime aky cas da na ringu...
Avatar - white label
2. 3. 2015 23:10
Re: Ani to nebolelo
Za tebe moc pěkné? Tak to je diskusní megapřekvápko sezóny! >:D ;-)
2. 3. 2015 23:13
Re: Ani to nebolelo
Zbytečná otázka, o tom máte v Honda klubu už dávno jasno. Dle vašeho náčelníka za 7:45 s prstem v nose >:-[]
3. 3. 2015 11:13
Re: Ani to nebolelo
Tvoje mokre sny sa stavaju fotografickymi skutocnostami! Uz len aby niekto to auto aj nastartoval a odjazdil s nim Nurburgring rychlejsie ako Rapid 1.2TSI >:-[]
Avatar - kosmonaut
2. 3. 2015 22:43
Co ten profil
Jo pojede to, ale z boku je to tedy hodně podivné [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2015 22:45
Re: Co ten profil
ta velka masa plechu nad zadnymi kolesami vizualnej lahkosti auta moc nepridava to je pravda .... navyse mam pocit ze tie kolesa su docela male ( opticky ) a vyzeraju akesi utopene v tom ufo aute...
2. 3. 2015 22:58
Re: Co ten profil
Ty kolečka jako z kočárku se pod tou masou plechu úplně ztrácí. Možná to pojede dobře, ale design je otřesný.
2. 3. 2015 23:02
Re: Co ten profil
Hoši, kupte si zítra v papírnictví fixy a domalujte si větší....
Avatar - white label
2. 3. 2015 23:08
Re: Co ten profil
Jo, ale třeba zrovna na titulce vypadá zadní partie ještě podstatně hůř.
[odkaz]
Avatar - praděda7
2. 3. 2015 23:39
0-100
Ten čas v článku 5.7 s se mě zdá poněkud konzervativní...čekal bych něco málo přes 5 s... :-!
Rozbalit vlákno
11
2. 3. 2015 23:56
Re: 0-100
Nesmíš čekat zázraky, od jednonohýho Bolta bys taky nečekal čas pod 10s na 100m >:D

V tomto nepodstatným údaji jsou 300 koňové předokolky na úrovni cca 230 koňových čtyřkolek.
Avatar - iudex
3. 3. 2015 08:54
Re: 0-100
To už sú limity predohrabu; byť to štvorkolka, tipujem zrýchlenie o pol sekundy lepšie. Preto zaujímavejšie, ako čas 0-100 budú údaje o pružnosti.
3. 3. 2015 09:41
Re: 0-100
Možná až o vteřinu. S3 má 300 koní a stovku za 4,8, TTS má 310 koní a stovku za 4,6 s. Oboje je s dvouspojkou.
Avatar - iudex
3. 3. 2015 09:44
Re: 0-100
Môže byť. U S3/GR ale niečo pomôže aj dvojspojka, tuším u Golfu je to 5,1s manuál vs. 4,9s DSG. Každopádne lepší grip štvorkolky je pri akcelerácii z pokoja rozhodujúci, takže so 4x4 by to Civic dal veľmi pravdepodobne pod 5s.
3. 3. 2015 09:49
Re: 0-100
S manuálem je to horší. Mám nějak v hlavě od "klubáků," že bude mít CTR dvouspojku, tak jsem dal časy s dvouspojkou. :-) S manuálem by to mělo být 4,9 a 5,2. Pro úplnost, to je třídveřová S3 (zvyk je železná košile). Tvá půl vteřina je tedy asi dobrý odhad. Samozřejmě také záleží na tom, jak je ta převodovka poskládaná. S3 je celkem civilní auto.
Avatar - white label
3. 3. 2015 09:55
Re: 0-100
Jak píše i MT, je to spíš o něco větší rozdíl, než půl sekundy. Stejně výkonné TTS to umí s manuálem za 4,9 s (s dvojspojkou za 4,6).
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 11:30
Re: 0-100
Těch 5.7s to je docela bída. Pořád mě to nejde do hlavy. Jsem moc zvědavý, co dá v road testech... 8-s
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:38
Re: 0-100
Prostě předokolka z místa víc nepřenese.
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 11:53
Re: 0-100
Když jsem jezdil Super sprinty, tak si borci s FF "přitvrzovali" zadní nápravu, aby se při startu tolik nezhoupla... ;-)
3. 3. 2015 12:13
Re: 0-100
To je příliš zjednodušené tvrzení. To auto ani nebude stavěné s důrazem na sprint z místa. A pak je otázka, nakolik jsou konzervativní v té hodnotě. Nebo s jakými pneumatikami to měřili.
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:16
Re: 0-100
Jasně, že je to zjednodušené obecné tvrzení. Ale u sériových hh obecně docela platí.
3. 3. 2015 06:51
cena
Počítám něco mezi 750-900tis. Kč nad tuto částku je to neprodejne.ale myslim ze se povedl snad se nebude sedět moc vysoko jako v ostatních g9.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
3. 3. 2015 09:11
A je konečne tu
Tak tu máme konečne hotovú verziu. Už len za to patrí Honde pochvala, konečne auto hodné jej voľakedajšieho imidžu.
Pochváliť treba aj parametre, tie sú vskutku pôsobivé a prekonali očakávania: 228 kW, 400 Nm, 270 km/h a 5,7s, to sú parádne hodnoty. Keďže už podľa papierových údajov je to najvýkonnejšia a najrýchlejšia predokolka, dá sa očakávať (a je takmer psou povinnosťou Hondy), že ten čas značne slabšieho Meganu na NS pokorí. Solídne vyzerá aj interiér s krásnymi sedačkami (otázka, či budú už v sérii, alebo za príplatok).
Žiaľ čím finálna verzia nepotešila, je vzhľad exteriéru. Ani oficiálne profi fotky moc dojem nezlepšili oproti špionážnym. Môžeme veriť Honde, že všetky doplnky, spoilery a krídla sú čisto funkčné, avšak ten utilitarizmus z toho kričí na kilometre a o nejakej kráse či estetickosti ani nechyrovať. Skrátka pôsobí to ako závodné auto z 80. rokov: hranaté, ospoilerované a škaredé. Lenže kým v tých 80. rokoch tie hranaté spoilery boli dané stavom techniky a poznatkov, dnes je doba inde a schopnosť dosiahnuť vysokú rýchlosť nevyžaduje obrovské krídla či spoilery, viď ešte výkonnejšie a rýchlejšie RS3: [odkaz] Ideovo najbližšie tajpáru svojou dizajnovou expresívnosťou je nový Focus RS, ale i ten sa vyporiadal s dizajnom exteriéru lepšie, menej násilne a tuningovo: [odkaz]
K nastolenej otázke ceny je predčasné sa vyjadrovať, principiálne možno očakávať cenu nad slabšími konkurentmi á la MRS, ale pod štvorkolkovými HH á la GR. Ak by cena bola príliš blízko Focusu RS, predaje by to negatívne ovplyvnilo.
Každopádne je fajn, že CTR prišiel, jednak každá konkurencia v kategórii HH je vítaná a najmä pre Hondu by to mohlo znamenať nápravu pošramoteného image.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Emel
3. 3. 2015 09:15
Re: A je konečne tu
Podepisuju od A do Z :yes:
Avatar - Choochoo
3. 3. 2015 09:17
Re: A je konečne tu
[odkaz]

Jinak Focus ma to kridlo fakt malinke a ten zadek tak strasne usedly >:D
[odkaz]
[odkaz]

Audi ma uplne jiny sklon zadnich dveri, takze z duvodu aerodynamiky se dela jen odtrhova hrana nahore
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 09:47
Re: A je konečne tu
>:-[] :yes:
3. 3. 2015 09:57
Re: A je konečne tu
Pokud nevidíš rozdíl mezi velkým ale designově čistým křídlem u Focusu a křídlem s "výrostky" u Civicu, tak zajdi k očnímu. K dokonalému tuzingovému vzhledu zádě chybí Civicu už jen 6 koncovek výfuku >:D
3. 3. 2015 10:23
Re: A je konečne tu
Tak ja muzu rici, ze to prohnuti stredu hondackeho jednoplosnika se mi proste libi vice. RSko ma kridlo tuzingove tuctove z Leona [odkaz]
Avatar - white label
3. 3. 2015 10:38
Re: A je konečne tu
Žádné větší křídlo není ozdobou sériového hh, ale FoRS jej má aspoň na místě kde nevadí ve výhledu dozadu, navíc je jednoduché, kdežto CTR má dvouplošníka s parůžkama dole na *. Ještě, že Honda tu horní část udělala v černém provedení, což opticky to heblo zmenšuje.
Vůbec v černé barvě bude CTR vypadat méně "tuzingově", což jí prospěje.
A když už Honda trvala na čtyřech laufech, chtělo to přizpůsobit jejich počtu velikost/průměr koncovek, už vzhledem k R4 2.0. Při tomto průměru a tvaru by bohatě stačily dvě.
3. 3. 2015 10:53
Re: A je konečne tu
Jaky vyhled? Uz jsem ti to psal minule a ty si jak zasekly kazetak.
[odkaz]
V jake vysce je cerny stred kridla a v jake vysce je zadni hrana strechy (nepocitam uz ani tapec na strope, ktery je jeste nize a vnitrni plast. oblozeni horni hrany 5.dveri)? Ze by ve stejnych vyskach? Cemu to brani, cumeni na hvezdy?
To kridlo je jedno prkno. Spodni cast, je standardni odtrhova hrana a nema s kridlem z CTR nic spolecneho.
Na silnici budou vypadat obe auta brutalne a budou rychle, na rozdil od Golfa at uz GTI nebo GR
Avatar - Covenant
3. 3. 2015 11:39
Re: A je konečne tu
U dnešních HH záleží na mezikusu mezi volantem a sedačkou...rychlé dokážou být všechny....pokud se potkají podobně zkušení řidiči, tak z normálních podmínek na běžné silnice bude honda stejně rychlá jako cupra, megan, G7R, S3 atd.. :-!
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:51
Re: A je konečne tu
Zaseklý budeš si spíš ty, viz. 11:41. ;-)

P.S. Na čumění na hvězdy (přes zadní sklo) naopak může vadit křídlo na FoRS umístěné až nahoře.
3. 3. 2015 12:41
Re: A je konečne tu
Ztrata casu, diskutovat s clovekem, ktery argumentuje pohledem na kridlo z boku a jeste zespodu >:-[]
[odkaz]
Co mi tenhle pohled rekne?

Na tehle fotce je jasne videt, ze nicemu kridlo nevadi a ze je dost vysoko
[odkaz]

Co muze vadit, je trochu standardni otrhova hrana, kterou ma kazdy Civic. To sem ale nepatri, tady se resi kridlo CTR a to je OK z hlediska vyhledu. Ten bude tedy stejny jako u bezneho Civica
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:37
Re: A je konečne tu
Karll má pravdu, křídlo ničemu nevadí, ve výhledu zůstalo jen ta původní lišta, zakomponovaná do světlometů.
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:41
Re: A je konečne tu
Takže tohle křídlo vůbec není ve výhledu směrem dozadu?
[odkaz]
Nezaujatost Honfuns dostává nový rozměr. >:-[]
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:26
Re: A je konečne tu
A proč by mělo vadit? Čemu?
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 13:11
Re: A je konečne tu
Na ITR jsem měl také zadní křídlo ve výhledu.......a rád... >:D
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 10:32
Re: A je konečne tu
Odlišná aerodynamika, odlišná křídla. každopádně křídlo jako křídlo, ani jedno z nich se nedá nenazvat obrovským. ;-)

K dokonalému tuzingovému vzhledu chybí Focusu už jen další prolis ve stylu výdechu. >:D
Avatar - Emel
3. 3. 2015 10:35
Re: A je konečne tu
Jde spíš o tvar než velikost...

[odkaz]
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:08
Re: A je konečne tu
Čemu se divíš, připadá ti snad ten "dvanácterák" normální? Nebo si chceš vážně na autě vozit parohy? :*) >:D
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:15
Re: A je konečne tu
A tobě připadá Civic 5D normální? >:D Však píšu - odlišná aerodynamika, odlišné řešení. Proto jsem poznamenal, že mnohem větší tuzing je ten prolis v rohu nárazníku, co se tváří jako výdech. Ostatně zrovna FRS II byl na ty kolotočářské falešné výdechy expert, tak se toho asi nechtěli vzdát bez boje. ;-)
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:30
Re: A je konečne tu
Ale Emel sem dal odkaz na to dvoukřídlo, o něm byla jeho reakce (s odkazem):
"Jde spíš o tvar než velikost..."
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:34
Re: A je konečne tu
To jsem nějak přehlédl a šel rovnou po odkazu, dělám tu x věcí najednou. :*) Ale to na věci nic nemění, asi to s ohledem na tvar zádě Civicu takhle vyšlo aerodynamicky nejlepší.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:13
Re: A je konečne tu
Na tom pohledu zezadu to působí překombinovaně. Jestli je to čistě funkční, čistě designové nebo oboje si netroufám hodnotit.
Avatar - Choochoo
3. 3. 2015 13:19
Re: A je konečne tu
Predek je snad jeste horsi nez zadek
[odkaz]
Ta tlama je priserna, vzdyt to vypada ze mu chybi predni naraznik.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 09:46
Re: A je konečne tu
Taky se přidávám se souhlasem. Focus je velmi dobrý příklad- zatímco GGTI vypadá téměř civilně, FF je vzhledově daleko "ukřičenější", přesto nijak přehnaně tuningový, proti Civicu daleko lépe vzhledově zvládnutý. Honda a Toyota jdou designově opravdu hodně "svou cestou".
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 09:48
Re: A je konečne tu
S tím se dá (překvapivě ;-) ) souhlasit, řekněme od A do ...K :-) :yes:
3. 3. 2015 10:19
Re: A je konečne tu
"dnes je doba inde a schopnosť dosiahnuť vysokú rýchlosť nevyžaduje obrovské krídla či spoilery, viď ešte výkonnejšie a rýchlejšie RS3:"
Rychlejsi cim, kde? kolik je top speed RSka? Cas na NF je lepsi nez u Type-Ra?
Z 0 na 100? Tak to jo, to je hodne dulezite >:D
Avatar - iudex
3. 3. 2015 10:21
Re: A je konečne tu
RS3 má maximálku 280 km/h (ak si priplatíš odblokovanie limitéra). ;-)
3. 3. 2015 10:29
Re: A je konečne tu
Je otazka jestli pujde odblokovat i na Type-Ru. Bylo by zajimave, vedet kolik ktere auto opravdu udela bez omezovace.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 10:33
Re: A je konečne tu
Tam pokud vím žádný omezovač není.
Avatar - iudex
3. 3. 2015 11:04
Re: A je konečne tu
CTR obmedzovač nemá, 270 je jeho reálna maximálka.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:20
Re: A je konečne tu
Je možné, že to vyšlo takhle pěkně zaokrouhleně, ale moc bych tomu nevěřil. ;-)
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:23
Re: A je konečne tu
V reálu to možná bylo "jen" 266, ale proč to "pěkně" nezaokrouhlit, jak sám píšeš... >:-[] ;-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:31
Re: A je konečne tu
To si pleteš s jinou značkou taky na H, ne? >:D
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:37
Re: A je konečne tu
Asi nemáš na mysli Horch, nebo Hudson... >:-[]
Avatar - Emel
3. 3. 2015 11:48
Re: A je konečne tu
Na driversweb se psalo o 267km/h, ale předpokládám, že jde o přepočet z mil.
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:52
Re: A je konečne tu
Tak to sem se o 1 km uťal. :-)
3. 3. 2015 10:37
Re: A je konečne tu
Mám takový pocit, že je to jen posunutí omezovače, ne jeho kompletní vypnutí.
Avatar - white label
3. 3. 2015 10:40
Re: A je konečne tu
Jo, viz 10:24.
Avatar - white label
3. 3. 2015 10:24
Re: A je konečne tu
U RS3 můžeš mít omezovač už z výroby nastaven na 280km/h. Jestli bude CTR na suchém! okruhu rychlejší, než RS3 uvidíme, ale na okresce nebude moc co řešit...
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 10:27
Re: A je konečne tu
To je pravda, na okresce se bude RS 3 v zatáčkách prát s nedotáčivostí těžké přídě, tam nebude moc co řešit. Na suchém okruhu by to mohlo být vyrovnanější.
Avatar - white label
3. 3. 2015 10:42
Re: A je konečne tu
Zato trakce CTR bude (ve srovnání s RS3) na okreskách zcela bez problémů... >:-[]
Svez se třeba s aktuálním TTS, o nedotáčivosti aktuálního "haldex-quattra" tam nemůže být ani řeč. ;-)
3. 3. 2015 10:57
Re: A je konečne tu
Haldex není nic moc vyspělý systém pohonu 4x4. Jak Honda, tak BMW mají daleko lepší. Ovšem uznáván, že u tématu CTR je to mimo.
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 11:21
Re: A je konečne tu
...dalsi expert... :*) :-O ;-\ 8-s :-!
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:27
Re: A je konečne tu
Běž se s TTS svézt a pak můžeme diskutovat o tom, jak moc je tam ten aktuální haldex vyspělý.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 10:58
Re: A je konečne tu
Jenže TT S nemá pětiválcový 2,5litr. TT S bylo slušné i v minulé generaci, TT RS pak dramaticky horší. Paradoxně o něco lepší bylo RS 3, asi má lepší rozložení váhy, ale i tam dostávaly přední gumy těžce na frak. jakmile je přehřeješ a na to stačí chvíle, je to v čudu. Naproti tomu MRS s trakcí žádné problémy neměl, tak proč by CTR měl mít?

FRS si na suchu občas hrábnul, ale ten měl v maximu o 40 Nm víc a mimo maximum tím pádem ještě víc (neklesal od 2300 do 4500).
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:16
Re: A je konečne tu
Proč by měl mít minulý CTR problém s trakcí, když měl 200 atmo koní? Dnes má ale 310 turbo koní. Fo2RS si rád hrábl i na suchu, a to měl na předních kolech závaží v podobě někdejšího R5T od Volva. V anglické okreskové srovnávačce nestačil žádný sériový fwd hh ani na minulý GR.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:28
Re: A je konečne tu
Teď nevím, na co přesně reaguješ. jak s tím souvisí minulý CTR? Píšu, že MRS s trakcí problémy nemá a tam činí rozdíl 40 Nm nebo méně. 40 je dost, ale žádné drama.

Ono asi bude taky záležet na typu dané okresky. Když si to s RS 3 mastíš z Lípy do Dubé, jsi vysmátý, z Dubé do Mělníka už je to horší. ;-)
Avatar - Ozzman
3. 3. 2015 14:12
Re: A je konečne tu
Ty to prostě nehapes ze ne? Honda... to je něco vic. Na tu nemá žádna čtyřkolka (ostatne, nedávno tu bylo jedno Suv s 4X4 ktere na 4 ano nejde a jak se úspesne jako čtyřkolka prezentuje). Tohle bude nejrychlejší všude. Na semaforu i na okruhu navíc skvělý interiér na který si neskrta ani Bentley... 270km/h u Hondy je vic, než 280 u Audi...to nevíš? Sice ho nikdo ještě nejel, ale tenhle HH je nej! Ještě me dojímá, že někdo, komu tenhle létající talíř s křídly jak z animovanýho Jáponskyho porna přijde krásný., kope do FofoRs a označuje ho za tuzing.... aby se ještě nedivil...;)
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 11:47
Re: A je konečne tu
Exteriér issues. Chtěl bych poukázat speciálně na řadu ostrých hran v části mezi světlometem a předním blatníkem. Ta směsice musela nutně vzniknout jako z nouze cnost. Ve skutečnosti byly designérovy opce opravdu značně limitované.

[odkaz]
3. 3. 2015 11:11
Ryzozruti sa znova vyznamenali
Znova pouzili displeje s vysokym rozlisenim a farebnostou, staby ruska jadrova ponorka!
[odkaz]

Ale apson, ze to ma cervene podsvietenie a kridlo ako F15ka, to su vlastne jedine prvky, co hovoria o tom, ze tato Honda by chcela byt najrychlejsia predokolka.

Vyborne umiestnena rucna brzda - na dosah spolujazdca :P

Velmi som zvedavy, aky cas dosiahne tato zatial najsilnejsia predokolka na Nurburgringu. Bolo by fajn, keby to bola najrychlejsia predokolka, snad by sa po 4-5 rokoch Hondotrti konecne v pokoji vyspali. Niektorym ta spankova deprivacia uz riadne lezie na Hondamozog.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
3. 3. 2015 11:25
Re: Ryzozruti sa znova vyznamenali
Vidíš, přitom se v diskusi dočteš, že interiér prostě nemá konkurenci... ;-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:29
Re: Ryzozruti sa znova vyznamenali
Koukám, že míra demence není na závadu, když je dotyčný na stejné vlně. Překvapils.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 11:52
Nordschleife: 7:50.63
Honda oznámila, že vývojový prototyp zvládl Severní smyčku Nürburgringu už vloni v květnu za 7:50.63, tedy skoro o 4 s rychleji, než MRS Trophy R. Auto mělo sériovou specifikaci, ale bylo bez klimatizace a sedadla řidiče, navíc však s ochranným rámem.

Letos se na Ring vrátí v produkční verzi a cílem čas prototypu vylepšit. Tak myslím, že "sub7:50" je jistá věc. ;-) :yes:

U Hondy se asi museli tím loňským přetahováním Seatu s Renaultem docela dobře bavit. >:D :yes: :-!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:02
Re: Nordschleife: 7:50.63
Bez sedadla řidiče? To řídil nějaký fakír na prkně s hřebíkama? >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 12:05
Re: Nordschleife: 7:50.63
>:D >:D :yes:
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:13
Re: Nordschleife: 7:50.63
Kam se hrabe s úpravama Cupra a MRS, u Hondy udělají pro dosažení rekordu doslova cokoli. Fakír byl k tomu určitě nahatý (i oblečení a obuv něco váží) a minimálně po roční dietě ala Ghándí. ;-)
Avatar - Bully_
3. 3. 2015 12:38
Re: Nordschleife: 7:50.63
wl:
co vim, tak s autem jezdil "stary pan" G. Tarquini (WTCC). Navic to neni absolutne zadny specialista na Nordschleife, kdosi to dokonce Honde tenkrat vycital :-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:51
Re: Nordschleife: 7:50.63
Jsi si jistý, že ten čas zajel Tarquini? Podle mě to byla jen tvář pro video.
Avatar - Bully_
3. 3. 2015 13:07
Re: Nordschleife: 7:50.63
TeeJay:
mj. vystupoval i v tom teaseru, ale byl videt vic. Leda ze by Honda kdovi proc nekde schovavala Stiga :-) Jistotu samozrejme nemuze mit nikdo.
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:53
Re: Nordschleife: 7:50.63
Pokud je to tak, tím lépe pro CTR... :-)
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:18
Re: Nordschleife: 7:50.63
>:D No dobře, tak tý sicny vedle. >:-[] :yes: I kdyř teda ten zkušební jezdec na videu měl hodně soustředěný výraz. ;-)
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:24
Re: Nordschleife: 7:50.63
Soustředěný výraz a zpocenou ruku na ručce... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 12:51
Re: Nordschleife: 7:50.63
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:11
Re: Nordschleife: 7:50.63
U Hondy se určitě dobře bavili, když si vzal MRS rekord zpátky a jejich inženýři zjistili, že na překonání potřebují o 40 PS víc, než měl ten MRS.
Pokud se ofiko dostanou na 7:50 a méně, tak budou hodně dobří. Samozřejmě, že zase bude plno dohadů ohledně úprav proti sériové verzi.
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:23
Re: Nordschleife: 7:50.63
Zase nepotřebují podvozek Öhlins, o 100 kg očesanou výbavu a titanový výfuk Akrapovič.
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:26
Re: Nordschleife: 7:50.63
No, očesané to asi bude dost, když vyhodili i tu sedačku řidiče... >:-[]
Možná to řídil přímo Moses Hightower ze zadní sedačky.
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 12:54
Re: Nordschleife: 7:50.63
to by dosiahli este lepsieho vyvazenia predok/zadok >:D a to v zatackach dost pomoze, takze vsetka cest Honde - inovativnymi napadmi dosiahli svoje ! >:D
Avatar - white label
3. 3. 2015 12:57
Re: Nordschleife: 7:50.63
Jak je vidět z odkazu, tak Hightower má pro Civic slabost přímo tradiční... >:-[]
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:55
Re: Nordschleife: 7:50.63
To ano, ale zase máš vzadu půlmetrákový rám. Každopádně je zajímavé, že neoblepená Cupra už na Ring nevyjela, aby rozptýlila pochybnosti, Honda to má v úmyslu. ;-)
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 13:28
Re: Nordschleife: 7:50.63
Tak takovou Hondu jsem chvíli měl v roce 1978. I v té modré barvě. 5D 1.5l Hondamatic. Měla i přední sedadla...obě...řidiče bylo na pravé straně..... >:D
3. 3. 2015 12:48
Re: Nordschleife: 7:50.63
Tak jsou dobri, uz ted jsou na NS rychlejsi nez R8 V8 >:-[]
No dostat se jeste dolu o 5s na uroven R8 V10 to uz by bylo hodne vesele, pro nekoho hodne smutne >:-[]
3. 3. 2015 12:28
Hmotnosť
Nikde som sa nedostal k hmotnosti vozidla, pri rýchlom aute dôležitý údaj.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
3. 3. 2015 12:51
Re: Hmotnosť
Finální specifikace ještě není.
Avatar - white label
3. 3. 2015 13:00
Re: Hmotnosť
Jako, že se sedadlem řidiče to zatím nevážili? ;-)
4. 3. 2015 09:58
Re: Hmotnosť
Aha, takze este ani nevedia, ci im ten motor nastartuje, no uz vyhlasuju sub 7:50, ze? Take typicke japonske. Doteraz sa smejem nad SkyPassiv Mazdou o tom, ako vysokopevna ocel, SkyPassiv atmosfery a vylepseny HDM to mal nandat vsetkym autam, turbam a dvojspojkam. Slova ostali, skutek utek.
Avatar - .StenLi.
3. 3. 2015 12:49
Bez zadneho kridla z Conceptu?
Thanks, but no thanks. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2015 13:05
Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
ti udělá řízený smyk a to žádná předokolka neumí. Teda pokud nešoupneš na zadek plastové olačky. Jízda profesionála na okruhu na čas a jízda pro radost nadšeného amatéra jsou dva světy.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Bully_
3. 3. 2015 13:11
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
KANKUNEN:
a ty si myslis, ze to ostatnim automobilkam zajizdeji ti nadseni amateri? >:D
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2015 13:18
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Opravdu jsi nepochopil co chci říct a nebo to jen děláš.
Avatar - Bully_
3. 3. 2015 13:41
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Pokud jsi svuj prispevěk myslel jinak, nez na co jsem ti odpovedel, pak nechapu, proc se s nami zahazujes v diskuzi o rekordech na Ringu.
Taky mne nejakych par vterin zajetych profesionalnim pilotem sem nebo tam zily netrha, ale proc tu za kazdou cenu vsem vysvetlovat, ze je snih bily.
3. 3. 2015 13:15
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Proto, kdyz je na NS otevreno, tak je tam plno amateru s predokolkama. Je ale pravda, ze si divaci nejvice uzivaji ty nerizene smyky zadokolek koncici ve svodidlech >:D
4. 3. 2015 10:02
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Divaci si najviac uzivaju Hondu.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - white label
4. 3. 2015 10:04
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Odkazy sem musíš dávat bez toho "s" za http.
4. 3. 2015 19:22
Re: Ať si kdo chce co chce říká, největší radost
Dik za upozornenie.
[odkaz]