tie tu uz boli...roky tak 2006-2010
mne zas pride take zvlastne to ako sa dizajn VW vzdy blizi k (povedzme dokonalosti) Audi, ale musia zas predsalen nejak to zoskaredit lebo co...proste ako keby aj vedeli to spravit este lepsie, ale zu by to bolo Audi.
zacina byt nejako hodne........ a zaroven sa uz aj prelinaju so svetlami a olamelovanym naraznikom .... to uz je trosku moc.... chvalabohu je to len koncept .... v seriovej podobe to nemoze takto vyzerat ... dufam ze nie
- Vidím koncept, který má vizi. Asi mě to překvapilo, ale v tom nejlepším smyslu slova.
Bavil jsem se tu s někým o (současné) práci Giugiara pro VW a ... asi to tak bude. On je ten, který (v tichosti) zásadně/drobně promlouvá do stylu, proporcí i detailů u všech modelů koncernu. On promlouvá (a zkrášluje), ale Walter - ten odpovídá za výsledek. Tady jim to vyšlo moc parádně :yes:
Nemohu než souhlasit! Nádherný koncept.
Přeju si, aby volkswagen našel dost odvahy na to, aby nabídl 4 "plnohodnotná" sedadla v sérii, alespoň na přání (a za příplatek ;-) ). Zatím jen GLA nabízí velmi kvalitní zadní sezení, které je ale trochu znehodnoceno velmi stísněným prostorem. CC by určitě takový problém neměl...
Musím vyzdvihnout boční profil tohoto vozu: tolik elegance v jednom jediném voze se hned tak nevidí. Řešení třetího bočního okénka mi jednoduše bere dech, kvůli němu to auto chci!
Gril je úžasný, nádherně definuje novou generaci volkswagenů, a to na velmi vysoké úrovni estetiky i snadné identifikovatelnosti značky.
Tato Ženeva konečně splňuje volání fanoušků po tom, aby zde byly prezentovány novinky opravdu poprvé. Krásné ráno, že?
Je to - dufajme - uz serii blizka verzia motora, ktora sa predstavila pred neviem kolkymi rokmi v US v koncepte velkeho SUV-cka na MQB-cku ( CrossBlue ? ci ako sa to volalo ) a potom aj v studii GTi GranTourismo ;-)
Takze MOJE spekulacie o Passate "R30" alebo niecom podobnom ozivaju znova ! ;-):yes:
Tak to hosi hodne netrefili. Jako by ji tam nekdo vyrezaval poslepu. Jinak nevim, proc by VR6 nemela plnit EU6, kdyz se pro benzinaky od EU5 nic nezmenilo.
Tak proč není v Superbu či Passatu? Když se teda nic nezměnilo. Tabulky s kouřivostí jsem pravda nestudoval. Nebo proč jiné značky upravují zážehové motory aby splnili Euro6?
Pro benzínové motory se mezi EU5 a 6 změnilo naprosté minimum. Konkrétně jde převážně o přeprogramování jednotky pro zjištění více diagnostických údajů. Takže odsunutí 3,6 FSI je marketingovej tah.
Jsem docela na nove CCcko zvedavy. Stavajici Passat sedan zCCckovatel do te miry, ze nove CC aby se vyznamne odlisilo bude muset jit smerem ke sportovnimu designu mnohem vice nez stavajici generace. Rovnez mne prekvapilo, ze VW chce stavajici CCcko prodavat dalsi tri roky az do 2017, coz mi prijde docela ambiciozni. Nechapu moc nikoho kdo si ted koupi stare CCcko misto noveho Passata, ktery vypada lip a ma o generaci mladsi techniku.