Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak nevím, nevím...
MariAchi
| 3. 3. 2015 18:41

...jestli zrovna výkon a tvrdost podvozku je to, co Cliu RS chybělo.
Fajn, tak ještě ten 6st. manuál a bude to O.K.!
Arese
| 3. 3. 2015 19:29
Opravdu nechápu, proč se té manuální převodovce Renault tak brání? Asi chce konkurenci co nejvíce usnadnit život! 8-s :no:
Avatar - praděda7
Fajn, tak ještě ten 6st. manuál a bude to O.K.!
praděda7
| 4. 3. 2015 09:03
Jo, a taky sobě... ;-)
Avatar - H/K_svwet
preco tam nedaju jednoducho manual?
H/K_svwet
| 3. 3. 2015 19:49
v com je problem? ...... uz aj vo vw prisli na to co skutocne v sportovom aute chcu zakaznici a polo gti ponukaju uz aj s manualom ak sa nemylim ..... pricom najprv bolo len s automatom, ..... gti od peugeota ma tiez manual....
preco tam nedaju jednoducho manual?
Arese
| 3. 3. 2015 20:21
Přesně tak! Zákazník má mít vždy možnost volby. Jinak se cítí "znásilněný" a jde jinam...
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 3. 3. 2015 20:23
Má Renault 6M/T vhodný pro tento motor? Je pod kapotou dost místa pro 6M/T? Kdo má kvalifikovanou odpověď?
Avatar - speedfred
preco tam nedaju jednoducho manual?
speedfred
| 3. 3. 2015 20:40
Celkom by ma zaujimalo kolky z diskutujucich su aj zakaznici.
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 3. 3. 2015 22:03
Nebo v tom Cliu RS aspoň jeli...
preco tam nedaju jednoducho manual?
SamanAR
| 4. 3. 2015 19:34
minimum, ouplne maximalni minimum >:D
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 3. 3. 2015 22:17
Na to jsem se neptal. Proč mě odpovídáš? :-!
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 3. 3. 2015 23:01
Nemusím ti přece psát, že na nabídku dvou různých převodovek musí být u takového auta i patřičné prodeje, tedy jak celkové, tak pro oba typy převodovek. Proto se může stát, že pro automobilku bude lepší vybrat si jen jednu z nich, a logicky to bývá ta, u které je podložený předpoklad, že o ni bude větší zájem, než o tu druhou.
preco tam nedaju jednoducho manual?
Arese
| 3. 3. 2015 23:08
Pokud by tomu bylo tak, jak říkáš, Clio R.S. by muselo být vybaveno výhradně manuálem...
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 3. 3. 2015 23:19
Napiš do Renaultu, že jsi odborník na průzkum trhu, třeba tě vezmou... ;-)
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 09:01
Prodávala se poslední verze Clia RS i s A/T?
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 09:17
Jasně, že ne, minulé CRS mělo taky jen jednu převodovku.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 17:30
Data s prodeje A/T tedy neměli. Z čeho potom Renault usoudil, že se CRS bude lepší prodávat s A/T?
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 17:37
Pro takovou firmu/automobilku snad není problém nechat si udělat průzkum trhu apod.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 17:47
To v tom průzkumu asi oslovovali jenom nějaké vyměklé charaktery... >:D
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 18:06
Spíš převážně inteligenci... :*) >:-[]
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 18:11
No šak píšu, vyměklý charaktery... >:D >:D >:D
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 19:42
Myslíš něco jako, že lopaty a konzervy by volily manuál? >:-[]
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 4. 3. 2015 19:44
Dneska už ani ty "lopaty" nejsou žádná jistota.... >:-[] [odkaz]
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 19:49
Jj. >:-[]
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 20:08
Kuwa všecí sú líní rukú a nohú pohnút... >:-[]
preco tam nedaju jednoducho manual?
pogo26
| 3. 3. 2015 23:20
Prodeje s dvouspojkou jsou větší než byly dřív s manuálem. Možná jsi si měl koupit minulé Clio RS. Pokud by vás bylo víc, tak by třeba Renault manuál zachoval.
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 3. 3. 2015 23:39
Znám několik lidí co vlastní minulou g. CRS, ale nikdo z nich si ho nekoupil jako funglovku...
A automobilku logicky zajímají hlavně zákazníci kupující si nové vozy.
Např. u GGTI dá přednost dvouspojce cca 70% zákazníků, a to i přes poměrně plnotučný příplatek za ni. Pokud se tedy časem rozhodne VW nabízet u GGTI/GR jen jednu převodovku, je asi jasné, která z nich by to byla.
Avatar - iudex
preco tam nedaju jednoducho manual?
iudex
| 4. 3. 2015 09:30
Máš nejaký link na tú štatistiku? Nejak sa mi tomu nechce veriť, možno i preto, že viem o nejakých ľuďoch s manuálom v GTI. ;-)
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 09:53
woody dával pod fotosoutěž odkaz na jednu renomovanou (video)recenzi G7GTI, kde tento poměr přímo uváděli. Třeba tady, v bývalém "východním" bloku zřejmě bude těch lidí ochotných připlatit za drahé dsg o poznání méně (+ ti, co by jej nechtějí ani zadarmo), ale tohle by měl být celkový průměr.
Avatar - iudex
preco tam nedaju jednoducho manual?
iudex
| 4. 3. 2015 12:35
Teraz je ešte otázka, či to mysleli na ich domácom (holandskom) trhu, alebo celoeurópsky, alebo dokonca celosvetovo. Pri celosvetovom čísle by som tomu aj veril, keď si predstavím takých Američanov či Arabov, to bude na 90% automat. V našom regióne (povedzme stredná Európa) by som skôr tipoval na prevahu manuálu.
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:43
Nepamatuju si to už přesně, musel bych se podívat, ale tuším, že ta formulace zněla jako, že 70% vyrobených GTI je s DSG.
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 12:53
Jo, bylo tam 70% prodaných, nebo možná vyrobených...
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:56
Soudě dle diskusí na Jalopniku by tomu tak být nemělo (myslím ten iudexův odhad poměru man vs. DSG u Amíků), jenže znáš to. Manuálové vždycky víc křičej. >:D ;-)
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 13:07
Jo, manuálové křičí "ortodoxněji"... >:-[]
A amíků je hodně, stačí jen "pár" procent a v absolutních číslech už je to pro výrobce zajímavé, viz třeba manuály v M5/M6 na US trhu.
Jak si psal, není to zdaleka jen o tom MT/AT ano/ne. Hodně dobrým příkladem je I. g. Audi R8.
Dokud byl k manuálu v nabídce jen R-tronic, byl manuál jasně lepší volbou. S příchodem S-tronicu po faceliftu už bych dal naopak přednost jemu. A je to krásně vidět i na cenách jetých R8, kdy si R8ičky s nepovedeným R-tronicem drží cenu hodně špatně právě ve srovnání s původními verzemi s manuálem.
preco tam nedaju jednoducho manual?
Arese
| 4. 3. 2015 20:47
Bodejť by nekřičeli, když jsou stále více tlačení do rohu (automobilkami) 8-s
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 13:20
Tak jsem ti to dohledal a uvádí to tam ve smyslu, že DSGéčkem je vybaveno 70% GGTI.
[odkaz]
v čase 6:49
Avatar - iudex
preco tam nedaju jednoducho manual?
iudex
| 4. 3. 2015 14:54
Ono dostať sa k relevantným údajom je ťažké. Čo som teraz trochu gúglil, tak pri GTI6 v USA vraj bol podiel 50-50, naopak v Austrálii GTIP je iba s DSG, keďže vraj manuál si predtým do GTI zvolilo len 20% zákazníkov. Nejaké celosvetové či európske cifry som nenašiel.
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 16:12
Každopádně trend je zřejmý...
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 18:17
Bohužel. Svět je plný vyměklých charakterů. Svět se zkrátka "otepluje"... ;-)
preco tam nedaju jednoducho manual?
Arese
| 4. 3. 2015 20:48
No tak to není žádný argument, to jako těch 20% prodejů s manuálem je pro VW zanedbatelná skupina, kterou je možné odepsat? 8-s 8-s 8-s
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 21:52
Právě, že pro VW zatím ne, proto dál nabízejí obě převodovky jak pro GGTI/GR, tak (po faceliftu) i pro Polo GTI, takže na VW si zatím nemáme důvod stěžovat. Naopak, jedině koncern nabízí u mainstreamových hh volbu mezi MT a DS(G), a to už přes deset let.
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:10
Bylo to tvrzení ve videorecenzi jednoho holandského webu. Nic bližšího k tomu nevím. Ale třeba mě se "můj" prodejce při cenový kalkulaci na manuál rovnou ptal, jestli přece jen nechci DSG, když co se týká prodejů GTI dominuje 5-dvířko Performance s DSG. Tak na tom asi něco bude. Docela bych mu i věřil, když zároveň přiznal, že u nás se více prodává GTD než GTI.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 17:33
Ono také nemalou úlohu asi hrají emisní normy. S A/T se dá totiž lepší "čarovat"... ;-)
preco tam nedaju jednoducho manual?
pogo26
| 3. 3. 2015 23:17
Do Clia a do Capturu se dává jen manuální pětikvalt. Žádný manuální šestikvalt se nedává. U silnějších motorů, které se v jiných modelech kombinují s manuálním šestikvaltem, se to u Clia a Capturu vždy řeší dvouspojkou. Z toho je asi jasné, že se tam manuál nevejde.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 09:00
Taky jsem si to myslel... :-!
Avatar - iudex
preco tam nedaju jednoducho manual?
iudex
| 4. 3. 2015 09:03
Ja nie som technik, ale zdá sa mi nelogické, že konštrukčne pomerne komplikovaná dvojspojkav pohode vojde a manuál ako technicky jednoduchšie riešenie nevojde.
Osobne si myslím, že dôvod je čisto marketingovým nie technický.
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 09:21
Jisté je, že pokud by Renault manuál do CRS opravdu hodně chtěl, tak tam bude tak i tak, o tom žádná.
Avatar - iudex
preco tam nedaju jednoducho manual?
iudex
| 4. 3. 2015 09:29
Ono bude zaujímavé poznanie, aký bude pomer u Pola GTI, odkedy sa tam vrátil manuál. Osobne myslím, že manuál bude prevažovať, tipujem tak 75 ku 25.
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 09:51
U Pola GTI je k manuálu bonus podstatně vyššího krouťáku, protože se jedná o "suchou" 7st. dvojspojku, která navíc není zrovna pro hh dvakrát vhodná. A pak taky o třídu níž (než je Golf) se příplatek za dvouspojku obhajuje hůř, než u kompaktního hh. I přesto tipuju spíš k 50:50.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 18:00
Dočetl jsem se na CAR reviews (velká spokojenost s M/T6!), že u nového Pola GTi díky tomu vyššímu krouťáku u 1.8, mělí s DSG problém, museli upravit elektroniku a auto potom nic moc. Proto prý také šáhli na M/T6. Holt někdy se podaří... >:D
Avatar - woody-alien
preco tam nedaju jednoducho manual?
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:14
Myslíš ? Jestli, tak jedině kvůli tučnému příplatku za DSG. Plus jak píše wl, k manuálu máš podstatně větší krouťák. Takhle to "uříznout" u GTI, tak bych si DSG taky pořádně rozmýšlel.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 18:22
Polo GTi s M/T6 je excelent value for money (460900.-). Performance blízko GGTi a téměř o 200k levnější (635900.-). :-!
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 19:46
Performance PGTI blízko GGTI? To je docela relativní, zvlášť když u GGTI zvolíš paket Performance.
A pak třeba zrovna to (mokré) dsgéčko je u GGTI podstatně lepší i přesto, že má o stupeň méně.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 20:15
0-100 ...6.7s pro Polo GTi je podle mě dost blízko GGTiP 6.4s.... :-!
Avatar - white label
preco tam nedaju jednoducho manual?
white label
| 4. 3. 2015 20:24
Pod 7 sekund není zanedbatelný ani rozdíl 0,3 s, ale hlavně to přece všechno není o hodnotě 0-100.
Avatar - praděda7
preco tam nedaju jednoducho manual?
praděda7
| 4. 3. 2015 21:42
Všechno to rozhodně není. Jen náznak toho, že Polo GTi šlape GGTi na paty... ;-)
Launch control
VáclavI
| 4. 3. 2015 09:15
Je otázkou, zda by jim manuál nějak nehaproval s Launch controlem. Jinak white label zde už správně 2 dny uvádí, kdo z vás plačtivých by si to auto koupil?
Avatar - iudex
Launch control
iudex
| 4. 3. 2015 09:23
No sú tu niektorí, ktorí ho mali vo finále výberu. ;-)
A keď už sa odvolávaš na wl ako autoritu, tak on sám hovorí, že najlepšie je mať na výber, teda aj manuál, aj automat, ako to robí VW.
Launch control
VáclavI
| 4. 3. 2015 09:31
Tenkrát to uváděl ještě Carlos Tavares, jestli bude poptávka, aby se to Renaultu vyplatilo, pak rozhodnutí změní - poptávka je zřejmě pro Renault malá a současná generace se prodává (údajně) velmi dobře.

Osobně jsem se svezl jak Cliem RS, tak Meganem RS a pokud bych měl zvolit co si koupím, tak to bude Megane RS s tímto cliovským novým automatem + pádla + launch control ;-)
Avatar - iudex
Launch control
iudex
| 4. 3. 2015 09:33
Možno sa Ti želanie splní už v nasledujúcej generácii M RS, evidentný trend u Renaultu smeruje k dvojspojkám. Možno bude za príplatok, možno dokonca ako jediná voľba, ale som presvedčený, že MRS dvojspojku mať bude.
Avatar - praděda7
Launch control
praděda7
| 4. 3. 2015 18:37
Kluci v TopGear ještě nevyměkli...

[odkaz]
Avatar - woody-alien
Launch control
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:19
S tím souhlasím. Na druhou stranu extrémně jiné zážitky, které jsem měl s "manuální" 208 GTi a "automatizovaným" Cliem mě přesvědčily o tom, že jenom o převodovce to není. ;-)
Avatar - woody-alien
Launch control
woody-alien
| 4. 3. 2015 12:17
Mě dělilo od koupě Clia RS pouze pár dní, ve kterých Renault nebyl schopen vyjádřit se na pevno k ceně.

Jenže já nepatřím k těm plačtivým, naopak jsem spíše zastáncem Clia RS.
Avatar - praděda7
Launch control
praděda7
| 4. 3. 2015 18:27
Já bych Polo GTi M/T6 hned koupil pro moji druhou manželku. (Pak bych ji ho i semtam půjčil >:D ) , ale ona M/T nezvládá, takže mám smůlu... ;-\
Avatar - boost.
Launch control
boost.
| 4. 3. 2015 22:10
Já taky před nedávnem nezvládal... a teď už se mi občas zadaří trefit meziplyn. :-)
Avatar - woody-alien
Launch control
woody-alien
| 5. 3. 2015 08:31
Nj, jenže manželky ti většinou na meziplyny dlabou. >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku