Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koenigsegg Regera je nejextrémnějším hypersportem současnosti

Švédský Koenigsegg využil ženevský autosalon k odhalení svého nového modelu Regera. Ten se může pyšnit titulem nejvýkonnějšího plug-in hybridu na světě.
Zpět na článek
4. 3. 2015 13:12
4. 3. 2015 13:27
4. 3. 2015 14:44
4. 3. 2015 16:32
Avatar - Kolouš
4. 3. 2015 13:12
Nadvlada...
1628kg... K cemu vlastne takovato premotorovana lokomotiva je? Jednou nejakej chytrej pan (shodou okolnosti zakladatel Lotusu) povidal: chces li byt rychly, posil motor. Chces li byt rychly v zatackach, sundej hmotnost. Tohle teda bud bude pouze na podstavci zdobit garaze, nebo jezdit sprinty na letisti.
Rozbalit vlákno
7
4. 3. 2015 13:27
Re: Nadvlada...
Regera je zaměřená i do luxusu, na trať mají jiné lehčí modely.
4. 3. 2015 13:44
Re: Nadvlada...
Zadnej Koenigsegg neni delanej na zavodni trate.
4. 3. 2015 14:44
Re: Nadvlada...
Nejsou to pomalé plečky, majitel si klidně může jít zajezdit na trať.
5. 3. 2015 18:54
Re: Nadvlada...
A co takhle CCGT? >:D
4. 3. 2015 15:44
Re: Nadvlada...
ja nie som zástanca tohoto auta ale nemá napr 918 podobnú hmotnosť? a na okruhu rozhodne nie je úplne márne...
4. 3. 2015 16:32
Re: Nadvlada...
Regera: Curb weight 1628 kg
918: Curb weight 1700 kg / 1640 kg s nějakou volitelnou výbavou.
Avatar - Kolouš
4. 3. 2015 21:26
Re: Nadvlada...
Jisty pan Olsen ve sve 911 z r.1972. (atmo.motor z 993) deklasoval na okruhu willow springs opevovanou 918 (ktera má skoro jednou tak vyšší vykon) díky a právě jen kvůli úspoře hmotnosti a vyvonenemu podvozku.
Avatar - Barry Lyndon
4. 3. 2015 15:22
jednostupňový převod?
a jak to bude s tím jednostupňovým převodem fungovat po vybití baterie o kapacitě 9,27 kWh, což nastane za pár minut...?

... jinak hmotnost 115 kg na 9,27 kWh není nic moc. Čekal bych u takového hyperauta i nějaké hypertechnologie týkající se baterií. To i obyčejná Tesla má tento poměr výrazně lepší, protože její 85kWh baterie rozhodně neváží 1054 kg.

Toto my celé připadá jako jednoúčelový nesmysl pro onanování nad jednorázovým zrychlením 0-400 km/h, které sice papírově překonává Bugatti Veyron (a možná i Chiron), ale v reálu tak zdaleka nefunguje.
Rozbalit vlákno
3
4. 3. 2015 16:45
Re: jednostupňový převod?
"Ale v reálu tak zdaleka nefunguje"
Podívejte se na nějaké dokumenty o práci pana Koenigsegga, on nebude dělat něco co nefunguje. Doporučuji si o tom autě taky něco přečíst, než tady zbytečně tlachat.
[odkaz]
Avatar - faubléé
4. 3. 2015 21:17
Re: jednostupňový převod?
Jasně, pan K. si splnil sen a vypracoval se až na výrobce sportovních vozů.. Má to ale háček, tahle obludná hrouda technologií nemá se sportovním autem už nic společnýho, nemá to ani za mák proporcí, který by chytli za srdce.. Jen to nadupaný něco pod kapotou, z čeho mají všichni učůrávat..
Avatar - xjara
13. 3. 2015 14:02
Re: jednostupňový převod?
Bude to neco hodne podobneho HSD od toyoty a tam to funguje naprosto bez problemu.