Novinky
a jak to bude s tím jednostupňovým převodem fungovat po vybití baterie o kapacitě 9,27 kWh, což nastane za pár minut...?
... jinak hmotnost 115 kg na 9,27 kWh není nic moc. Čekal bych u takového hyperauta i nějaké hypertechnologie týkající se baterií. To i obyčejná Tesla má tento poměr výrazně lepší, protože její 85kWh baterie rozhodně neváží 1054 kg.
Toto my celé připadá jako jednoúčelový nesmysl pro onanování nad jednorázovým zrychlením 0-400 km/h, které sice papírově překonává Bugatti Veyron (a možná i Chiron), ale v reálu tak zdaleka nefunguje.
... jinak hmotnost 115 kg na 9,27 kWh není nic moc. Čekal bych u takového hyperauta i nějaké hypertechnologie týkající se baterií. To i obyčejná Tesla má tento poměr výrazně lepší, protože její 85kWh baterie rozhodně neváží 1054 kg.
Toto my celé připadá jako jednoúčelový nesmysl pro onanování nad jednorázovým zrychlením 0-400 km/h, které sice papírově překonává Bugatti Veyron (a možná i Chiron), ale v reálu tak zdaleka nefunguje.
"Ale v reálu tak zdaleka nefunguje"
Podívejte se na nějaké dokumenty o práci pana Koenigsegga, on nebude dělat něco co nefunguje. Doporučuji si o tom autě taky něco přečíst, než tady zbytečně tlachat.
[odkaz]
Podívejte se na nějaké dokumenty o práci pana Koenigsegga, on nebude dělat něco co nefunguje. Doporučuji si o tom autě taky něco přečíst, než tady zbytečně tlachat.
[odkaz]
Jasně, pan K. si splnil sen a vypracoval se až na výrobce sportovních vozů.. Má to ale háček, tahle obludná hrouda technologií nemá se sportovním autem už nic společnýho, nemá to ani za mák proporcí, který by chytli za srdce.. Jen to nadupaný něco pod kapotou, z čeho mají všichni učůrávat..
918: Curb weight 1700 kg / 1640 kg s nějakou volitelnou výbavou.