Ford Focus RS se na scénu vrací po šestileté přestávce – tak dlouhá doba uplynula od ukončení výroby minulé generace. Ta nová je silnější a navzdory původním spekulací opět přichází s pohonem jen předních kol.
>:D Tak to ma RayBan stesti, jinak bych opravdu musel doporucit navstevu v patricnem ustavu, tak ji alespon doporocuji zpetne nejmenovanemu vyhulenemu koncernovemu mozku >:D
Podle papírových údajů to vypadá, že ten motor bude skvělý. Možná teď když příjde konkurence z vlastních řad, tak i zarytým příznivcům STéčka dojde, že to auto vlastně není sporťák a ten motor z něho by se hodil stejně tak do dodávky jak do ST. St :no: RS :yes:
to by bylo myslím nejrozumnější. Ať si každý vybere co mu víc voní. Bylo by zbytečné přijít o značnou část potenciálních zákazníků, kteří by si benziňáka např. kvůli spotřebe nekoupili.
Uplne v pohode.
Ano Grand tourers. V ST se prave daji delat i delsi tury uplne v pohode, je to relativne pohodle auto, jako +- vsechny ST. Pominuli spotrebu, ktera asi majitelum cestovnich naftaku pride jako necestovni. >:D
Fandim kazdemu autu takoveto kategorie. Ale uz jsem ve Focus RS moc neveril, zvlast v dnesni pro automobilni prumysl kriticke dobe - snad tenhle model Fordu nezlomi vaz.
Jinak skoda ze to neni ctyrkolka, kdyby oprasili a inovovali pohon z Cossworthu...ale to je jina pohadka :no::'-(
jestli nejaka pristi generace bude....bude zalezet na prodejich, dle meho nebude. Automobilky pomalu ale jiste opousti tento segment trhu, kde je jen omezeny okruh potencialnich kupcu:-(
Suhlasim stebou, 4x4 to by bola parada. Ale vezmime si to tak: ktory konkurent vyzera lepsie? Podla mna je to najkrajsi Hot-Hatch ktory sa da momentalne kupit.
Alfa mě nezajímá. 1) Ford dělá podvozky o třídu lepší než konkurence i na sériovkách. 2) Tohle je RS. Tohle je RS. Tohle je RS. (Srovnání s Alfou Romeo 159 mi přijde totálně cwazy.)
Myslel som to, že ľudia z Alfy hovorili, že ich 159 bude kvalitou a podzvozkom lepšia než BMW 3. A je? Keď si si tak istý, že to ľudia z automobiliek hovoria.
No u Fordu srovnavaji Focuse RS zase jen dalsimi Fordy RS. To je ten zasadni rozdil. Nejake hloupe srovnavani s BMW 3 to nemaji zapotrebi, nepotrebuji si neco hloupe dokazavat jako nekteri Italove nebo Frantici (Laguna GT atd.) ;-)
To je rozdil mezi prezentaci Alfy a Fordu.
Já hovorím o tom, že ak ľudai z Fordu vedia čo robia, tí z Alfy Romeo už nie. Chápte to v kontexte, nie len vidíte tam Alfa a hneď si myslíte, že robím test 147 vs Focus.
Zpochybňuješ RS snad nejhloupějším způsobem, který lze vymyslet - odkazem na nesplněné sliby Alfy Romeo o její 159.
A o příspěvek dál už to skoro popíráš.
A potvrdzuješ tu s voje nevedomsoti, keď podľa teba športovec siahne len po tom najvýkonnnejšom. To potom neviem, ako sa mohli a môžu predávať LOTUS-y.
Ale no tak. Netrvdím, že Golf VI. bude špatný, ale dokáže zajet na severní smyčce historický rekord mezi předokolkami? Sice je R26R byl v omezené sérii, ale byl v prodeji.
Myslím, že kvalita auta sa nehodnotí podľa toho, ako zrýchľuje na rovinke. Inak neviem, načo by GOLFU boli dva motory a ako hovoríš, s nimi by sa vyrovnal špičkám.
Já ten příspěvek napsal spíše na základě Golfu V.
o kvalitách Golfu kultu GTi nepochybuji, ale nevím, jeslti bude tak zběsilý, jako RS (nebo R26R). Každopádně to bude rychlý, vyvážený kompakt.
Myslim ze mokry hadr tu niekto potrebuje, ale ludia od Fordu asi nie...
Mimochodom, M3/MPS (hovorim o Mazde3, aby si sa zas nesplietol) mala 263 koni a 380Nm... tiez na prednej naprave. A bolo to dobre ovladatelne auto, s pozitivnymi recenziami (edmunds.com, alebo car-and-driver casak). Neobavam sa, ze by 40 koni navyse FocusRS nezvladol. Najma ked ma nepochybne este lepsie naladeny podvozok, ako ostre modely Mazdy na tej istej platforme...
Deadlifta nepočítám, ten má místo končetin nápravy z Forda, ale chtěl bych vidět, komu by se v tom nechtělo protáhnout třeba "devítku" z Liběchova na Dubou... ;-):-O