Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
5
Moc povedené... :yes:
TeeJay
Teď máme lepší fotky, možná proto, že to jsou už opravdu fotky, pokud to tedy nejsou jen lepší rendery, >😁 protože na živých foto z autosalonu to auto vypadá zase o kousek líp. je to nádheré auto. Ale s kvantitou se Honda moc nepředala. 😲
Jsem opravdu zvědavý na technické specifikace. :yes:
Jsem opravdu zvědavý na technické specifikace. :yes:
Čim více auto vstřebávám, tím více se mi líbí 😄 . Nikdo může namítat předek, ale aspoň je originální a nesnažily se tahat světla do výšky jako ostatní. Design působí hodně technicky :yes: .
Chce to fotky ze silnice s přirozeným dením světlem, možná potom více vinikne i interiér 😉 .
Chce to fotky ze silnice s přirozeným dením světlem, možná potom více vinikne i interiér 😉 .
iudex
NSX vyzerá dobre, je skrátka vidieť, že konfigurácia klasického superšportu s motorom v strede umožňuje najkrajšie línie a proporcie.
A v priamom porovnaní s druhou športovou novinkou Hondy - CtR najviac vynikne čistá elegantná jednoduchosť línií NSX, nepokazená žiadnymi obrovskými krídlami a spojlermi.
Na druhej strane v Ženeve to má NSX ťažké, v tej záplave nádherných superšportov sa trochu stráca, 488 GTB, Aventador SV či Ford GT si určite uchmatnú viac pozornosti, i tak je ale NSX vydarené auto.
A v priamom porovnaní s druhou športovou novinkou Hondy - CtR najviac vynikne čistá elegantná jednoduchosť línií NSX, nepokazená žiadnymi obrovskými krídlami a spojlermi.
Na druhej strane v Ženeve to má NSX ťažké, v tej záplave nádherných superšportov sa trochu stráca, 488 GTB, Aventador SV či Ford GT si určite uchmatnú viac pozornosti, i tak je ale NSX vydarené auto.
Ferrari asi jo, Aventador asi jo, ale to GT, s tim se na to uz v EU vykasli 😉 Takovy americky cirkus nema v EU moc sanci.
Tady bude spis zalezet na tom co GT predvede a na cene a kdy se vubec dostane do prodeje. Tady pak uz zacinam nad GT pochybovat. Za cca 5-6 micu si proti R8 V10 v EU asi moc nevrzne 😉
Tady bude spis zalezet na tom co GT predvede a na cene a kdy se vubec dostane do prodeje. Tady pak uz zacinam nad GT pochybovat. Za cca 5-6 micu si proti R8 V10 v EU asi moc nevrzne 😉
Hondař mluví o cirkusu, to už musí mít nějakou váhu >😁
Samozřejmě, že si GT v Evropě moc nevrzne, protože to bude zase limitka a tomu bude odpovídat i cena 😉
Samozřejmě, že si GT v Evropě moc nevrzne, protože to bude zase limitka a tomu bude odpovídat i cena 😉
Už jsem to někde psal, mid-engined auto snad nemůže být ošklivé, problém je i udělat ho nudné, i když Audi to dokázalo. Neřekl bych že se NSX v ženevě ztratilo, spíš bylo součástí dobré společnosti. :yes:
Columbo
kdyby misto tri elektromotoru usetrili kila, bylo by to zajimavejsi. Holt doba si zada sve.
Ano, doba žádá své. Honda vyvíjela V10, měl mít kolem 4-4,5 litrů a výkonově měl udělat z LF-A hračku pro začátečníky z autoškoly, ale tím už dneska nikoho nezaujmeš, bohužel. Ta doba už je překonaná... 😒
Fuller
Design je pekny no nie zaujimavy a technika nieje revolučna tak čo na nej je.
No co, cena bude velmi prizniva a pritom bude nabizet techniku supersportu pomalu 10x drazsich. Co nabizi za techniku a design Porsche 918, co McLaren P1 a jakou maji cenu? Co za techniku nabizi Ford GT nebo audi R8 a cenu budou mit cca 2x vyssi.
NSX se zda byt vyborna volba :yes:
NSX se zda byt vyborna volba :yes:
Ak ma stat NSX polovicu R8-y, tak mi kludne 1 rychlo objednaj. Zajtra donesiem zalohu >😁
Staci 20% ?( v Audi zvyknu brat len 10%, takze by to malo byt na stejno ) >😒]
Staci 20% ?( v Audi zvyknu brat len 10%, takze by to malo byt na stejno ) >😒]
Nekde jsem videl cenu R8 V10 cca 5,5mil. Kc, ale dle aktual. ceny na konfiguratoru je R8 V10 plus cca 4,5mil. Takze mas pravdu, ze to nebude 2x tolik. R8 bude tak o cca 30% drazsi.
Cena u US se odhaduje na 150 tisíc dolarů, v Evropě neznámá. V zásadě bude stát to, co R8 V10, při lepších výkonech.
_Karel_
Po designových "hodech" v podobě CTR konečně parádní kousek! I když zatím parametry přesně nevíme, tomuto bych "kdyby" dal přednost i před Ferrari.
Po HRV další povedená Honda :yes: :yes: :yes:
Po HRV další povedená Honda :yes: :yes: :yes:
N😲... s Ferrari opatrně, 458 je naživo neskutečná, pro mě je to asi to nej co se dá dnes koupit
[odkaz]
[odkaz]
Ta jsi v Ženevě? No, když by Ferrari, asi bych vybral jiný model. Ale jinak trvám na svým- raději NSX. Nějakou (teoretickou) desetinu ve zrychlení bych klidně přežil, věřím že jízda nebude rozdíl vesmíru a asi bych tedy vybíral podle jiných parametrů.
Myslíš, že je ten rozdíl jen ve výkonu? 😉 A jízdně že to nebude jiný vesmír? No to ti nevím čoveče. Už původní NSX tehdejším Ferrari nedokázala zatopit, tahle nová možná zkusí šlapat na paty staré dobré 458, ale 488 GTB bude opět někde jinde. Můj skromný, ale pravděpodobně dost reálný odhad 😉
Že by ve tvých očích někdo zatopil Ferrari, to nečekám. Jestli bude některý F. někde jinde, je mi celkem jedno, ale psal jsem, že nepředpokládám "jiný vesmír", což je dost daleko od "lepší-horší".
I kdybych byl vedle (nevylučuji) - tvůj názor velmi objektivního a umírněného fandy Ferrari v tom pro mě nehraje roli. 😉
I kdybych byl vedle (nevylučuji) - tvůj názor velmi objektivního a umírněného fandy Ferrari v tom pro mě nehraje roli. 😉
To samozřejmě není pravda, tedy Honda a Ferrari. I na webu se o tom dá dočíst, viz článek od ferraristy [odkaz]
Tuhle kravinu jsi slyšel kde? NSX naopak Ferrari 348 úplně vymazalo. >😁 Viz třeba [odkaz] nebo cokoli jiného v googlu NSX vs 348. :-!
Tak !
A 3. (diskusna) svetova sa prave zacala ! >😁
Petrolhead_CZ vs. TeeJay >😁
teda: Ferrari vs. Honda >😁
chalani, budte ale rozumnejsi nez ten pan z Moskvy a nevyhrazajte sa pouzitim atomovych diskusnych zbrani 😉
>😁 >😁 >😁 >😁
A 3. (diskusna) svetova sa prave zacala ! >😁
Petrolhead_CZ vs. TeeJay >😁
teda: Ferrari vs. Honda >😁
chalani, budte ale rozumnejsi nez ten pan z Moskvy a nevyhrazajte sa pouzitim atomovych diskusnych zbrani 😉
>😁 >😁 >😁 >😁
Aha, já myslel, že porovnáváme NSX s F355, ne 348. Je jasný, že vytáhneš auto, který je v porovnání s NSX starší...F355, která šla během existenčního cyklu souběžně s NSX si vytřela s hondou podlahu vyloženě velkolepě. To, co předvedlo F355, o tom si mohlo NSX nechat jen a pouze zdát. Japončíci už se nikdy nezmohli na odpověď, potom přišla 360 Modena a po NSX neštěkl ani pes.
Promiň, ale současníkem NSX bylo 348, prodávalo se pouhý rok a půl před příchodem NSX, tak srovnávám logicky s 348. NSX Ferrari tak vyděsilo, že si na 355 dali hodně záležet. Přiznávám, že srovnání NSX vs 355 jsem až tak nezkoumal, což můžu příležitostně napravit.
To je opět nesmysl.
Honda NSX přišla v roce 1990.
F355 až v roce 1994. Tzn., že jde o téměř další generaci. Dá se říci. F355 byla odpověď na Hondu NSX.
Dále - ceny Hondy NSX byla od 60 000 - 90 000 USD. F355 stálo od 130 000 USD. Tzn. 2x dražší. Pokud by později vyvinuté Ferrari a zároveň 2 x dražší nebylo rychlejší něž Honda, to by na tom bylo Ferrari dost blbě.
Honda NSX přišla v roce 1990.
F355 až v roce 1994. Tzn., že jde o téměř další generaci. Dá se říci. F355 byla odpověď na Hondu NSX.
Dále - ceny Hondy NSX byla od 60 000 - 90 000 USD. F355 stálo od 130 000 USD. Tzn. 2x dražší. Pokud by později vyvinuté Ferrari a zároveň 2 x dražší nebylo rychlejší něž Honda, to by na tom bylo Ferrari dost blbě.
NSX se mi líbí, to zase nic proti, ani bych neměl problémy se značkou Honda (byť Ferrari to není), poměr value / money bude jistě lepší, servis bude lacinější, spotřeba nižší a tak dále. Jenže tohle je supersport a ne rodinný kombík...
První věc je, že já bych ve sportovním autě nepotřeboval žádnej hybrid. 445kW z V8 při 9000, to je sakra sportovní auto! Zvuk je u Ferrari půl úspěchu.
No a o čem mluvím hlavně je design. I když 458 na některých fotkách z profilu vypadá někdy zvláštně, tak naživo je to pro mě snad nejpůsobivější sporťák... není to steroidy nadopovaný Aventador, je to neuvěřitelně kompaktní raketa... na NSX si počkám, ale na tohle podle mě nemá. Na to totiž nemá nikdo.
PS: to jsem se hezky zařadil po bok Petrolheada, co 😄 ?
První věc je, že já bych ve sportovním autě nepotřeboval žádnej hybrid. 445kW z V8 při 9000, to je sakra sportovní auto! Zvuk je u Ferrari půl úspěchu.
No a o čem mluvím hlavně je design. I když 458 na některých fotkách z profilu vypadá někdy zvláštně, tak naživo je to pro mě snad nejpůsobivější sporťák... není to steroidy nadopovaný Aventador, je to neuvěřitelně kompaktní raketa... na NSX si počkám, ale na tohle podle mě nemá. Na to totiž nemá nikdo.
PS: to jsem se hezky zařadil po bok Petrolheada, co 😄 ?
Dobře, tak tedy do třetice literatura. Poláček a Muži v offsidu.
"....staršího pána pojaly obavy, když viděl, že pan Emel zřejmě straní ...... Pan doktor woody-alien položil mu ruce na ramena a pravil: „Netrapte se, příteli!" >😁 😉
"....staršího pána pojaly obavy, když viděl, že pan Emel zřejmě straní ...... Pan doktor woody-alien položil mu ruce na ramena a pravil: „Netrapte se, příteli!" >😁 😉
Ty náš Petrolheade >😁 já to beru taky hlavně podle vzhledu, i když jen z fotek a naživo bych možná volil jinak, ale ta fotka cos sem dal, to mě moc neoslovilo. To už se mi líbí víc California.
Tak California vůbec, tam mám naopak pocit, že tam klasická sportovnost Ferrari chybí... jo, viz diskuse o autech s motorem uprostřed. A hlavně, ta 458 je fakt krásně maličká... podobně jako třeba i RX-7 FD...
Musím trochu couvnout, koukl jsem na jiný foto 458 a asi to bude i o barvě a úhlu pohledu. Tvoje foto boku mi přijde divný, ale zepředu i zezadu moc pěkný, takže věřím, že na živo to bude krásný.
Já tohle téma NSX vs. Ferrari buru úplně jinak- je spousta kupců Ferrari, co s ním nejezdí na okruh, ale na víkendové výlety s blondýnou, a jsou šťastní, že mají v garáži nádherný auto skvělé značky. A z tohoto pohledu bych já, jako ne sportovní jezdec, upozadil jízdní výkony (který bych pravděpodobně stejně naplno nevyužil jinak než v přímce) a volil daleko víc i podle vzhledu. Jestli auto umí stovku za 4s nebo jen za 5s by pro mě nebylo kritériem.
Já tohle téma NSX vs. Ferrari buru úplně jinak- je spousta kupců Ferrari, co s ním nejezdí na okruh, ale na víkendové výlety s blondýnou, a jsou šťastní, že mají v garáži nádherný auto skvělé značky. A z tohoto pohledu bych já, jako ne sportovní jezdec, upozadil jízdní výkony (který bych pravděpodobně stejně naplno nevyužil jinak než v přímce) a volil daleko víc i podle vzhledu. Jestli auto umí stovku za 4s nebo jen za 5s by pro mě nebylo kritériem.
Ovšem pokud jsi nesportovní jezdec, tak bys asi nešel po 458 nebo 488, ale spíše po té Californii nebo F12. Myslím, že 488 je už hodně sportovní, stejně jako Gallardo.
Jen bych ještě možná doplnil, že 650S, R8 a asi i NSX budou méně nekompromisní, než 458, takže MR auto nemusí nutně vylučovat auto na výlety. Teoretizuju, jak moc Italia je nebo není hardcore nevím, ale tvrdí se to. 😉
S Italií můžeš jak drtit okruh, tak pohodově výletovat a vést i překvapivě s přehledem úspěšný boj s českými okreskami 😉 Zato Speciale, to už je jiná káva, ta prý taky umí perfektně okresky, ale už tam je to jasně okruhové zaměření znát. Speciale musím ještě ozkoušet, ale Italia mě kromě motoru, zvuku, řízení a charakteru uhranula a nadchla schopnostmi, ovladatelností i využitelností.
Naprostý souhlas :yes😒br />
Speciale😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Italia😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Co se týče NSX tak svůj pohled neměním, ten předek prostě celý dojem naprosto likviduje, nestravitelná pouťovka. Solidní základ by tam byl, hlavně z profilu, ale těch ''vrstev'' tam je prostě moc. Vedle 488 GTB, Huracánu i 650S to auto bledne závistí.
Speciale😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Italia😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Co se týče NSX tak svůj pohled neměním, ten předek prostě celý dojem naprosto likviduje, nestravitelná pouťovka. Solidní základ by tam byl, hlavně z profilu, ale těch ''vrstev'' tam je prostě moc. Vedle 488 GTB, Huracánu i 650S to auto bledne závistí.
Můj favorit j Mclaren 650S a pak Honda NSX. Ferrari mají krásný zvuk, ale já je moc nemusím. To i Viper má větší kouzlo.
3_diamanty
trosku mi vadi ten chrom na maske ( ta leska lista alebo co to je ) .... nejako mi na taketo auto jednoducho nepasuje ... vyhrady mam aj k zadnej casti... ale stejne to nema vyznam rozpytvavat... kazdopadne auru legendy stareho NSX z cias sennu z toho bohuzial necitim..... ;-\
ford GT je iny level.... tomu sa reinkarnacia legendy podarila ozaj na vybornu :yes:
ford GT je iny level.... tomu sa reinkarnacia legendy podarila ozaj na vybornu :yes:
To přijde časem. 😉
Tak to silně nesiuhlasím, Ford GT je podle mě předesignovaný bastl a plivanec do tváře původního GT. Někdo občas označuje NSX jako kolotočářské - co by pak byl proboha GT? 8-s
Tak to silně nesiuhlasím, Ford GT je podle mě předesignovaný bastl a plivanec do tváře původního GT. Někdo občas označuje NSX jako kolotočářské - co by pak byl proboha GT? 8-s