Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda NSX: Evropská premiéra japonského hybridního supersportu

Honda poprvé v Evropě ukazuje sériovou podobu druhé generace exotického supersportu NSX a zase o něco více poodhaluje jeho techniku.
Zpět na článek
5. 3. 2015 14:08
5. 3. 2015 14:15
5. 3. 2015 14:25
5. 3. 2015 15:10
5. 3. 2015 16:07
5. 3. 2015 14:41
5. 3. 2015 15:15
5. 3. 2015 22:17
6. 3. 2015 10:18
6. 3. 2015 11:31
6. 3. 2015 11:53
5. 3. 2015 15:41
5. 3. 2015 22:04
5. 3. 2015 19:21
6. 3. 2015 11:33
6. 3. 2015 12:00
6. 3. 2015 12:08
6. 3. 2015 12:17
6. 3. 2015 13:40
6. 3. 2015 14:10
6. 3. 2015 14:20
6. 3. 2015 15:58
6. 3. 2015 19:15
6. 3. 2015 20:07
6. 3. 2015 21:40
6. 3. 2015 12:27
6. 3. 2015 13:13
6. 3. 2015 15:47
6. 3. 2015 16:11
6. 3. 2015 16:41
6. 3. 2015 18:26
6. 3. 2015 18:37
6. 3. 2015 20:04
6. 3. 2015 18:32
6. 3. 2015 19:23
6. 3. 2015 20:03
6. 3. 2015 12:03
6. 3. 2015 13:09
5. 3. 2015 22:03
5. 3. 2015 22:09
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 14:08
NSX
Moc povedené... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 14:15
Lepší
Teď máme lepší fotky, možná proto, že to jsou už opravdu fotky, pokud to tedy nejsou jen lepší rendery, >:D protože na živých foto z autosalonu to auto vypadá zase o kousek líp. je to nádheré auto. Ale s kvantitou se Honda moc nepředala. :-O

Jsem opravdu zvědavý na technické specifikace. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
5. 3. 2015 14:25
Re: Lepší
Jo, vypadá to moc pěkně... nízké, široké, přiměřeně dravé, bez zbytečných kudrlinek
5. 3. 2015 15:10
Re: Lepší
Jo, vypadá hodně dobře
Avatar - 125S
5. 3. 2015 16:07
Re: Lepší
Čim více auto vstřebávám, tím více se mi líbí :-) . Nikdo může namítat předek, ale aspoň je originální a nesnažily se tahat světla do výšky jako ostatní. Design působí hodně technicky :yes: .

Chce to fotky ze silnice s přirozeným dením světlem, možná potom více vinikne i interiér ;-) .
Avatar - iudex
5. 3. 2015 14:41
Pekné
NSX vyzerá dobre, je skrátka vidieť, že konfigurácia klasického superšportu s motorom v strede umožňuje najkrajšie línie a proporcie.
A v priamom porovnaní s druhou športovou novinkou Hondy - CtR najviac vynikne čistá elegantná jednoduchosť línií NSX, nepokazená žiadnymi obrovskými krídlami a spojlermi.
Na druhej strane v Ženeve to má NSX ťažké, v tej záplave nádherných superšportov sa trochu stráca, 488 GTB, Aventador SV či Ford GT si určite uchmatnú viac pozornosti, i tak je ale NSX vydarené auto.
Rozbalit vlákno
7
5. 3. 2015 15:15
Re: Pekné
Ferrari asi jo, Aventador asi jo, ale to GT, s tim se na to uz v EU vykasli ;-) Takovy americky cirkus nema v EU moc sanci.
Tady bude spis zalezet na tom co GT predvede a na cene a kdy se vubec dostane do prodeje. Tady pak uz zacinam nad GT pochybovat. Za cca 5-6 micu si proti R8 V10 v EU asi moc nevrzne ;-)
5. 3. 2015 22:55
Re: Pekné
Hondař mluví o cirkusu, to už musí mít nějakou váhu >:D

Samozřejmě, že si GT v Evropě moc nevrzne, protože to bude zase limitka a tomu bude odpovídat i cena ;-)
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 22:17
Re: Pekné
Už jsem to někde psal, mid-engined auto snad nemůže být ošklivé, problém je i udělat ho nudné, i když Audi to dokázalo. Neřekl bych že se NSX v ženevě ztratilo, spíš bylo součástí dobré společnosti. :yes:
Avatar - woody-alien
6. 3. 2015 08:29
Re: Pekné
Těžké, netěžké....pěkná je tahle NSX. :yes:

Zřejmě se designéři Hondy plně soustředili na C-TR a NSX jim někdo dělal za zády. ;-)
Avatar - simon_sez
6. 3. 2015 10:18
Re: Pekné
tak teraz si to rozluskol >:D :yes:
Avatar - Emel
6. 3. 2015 11:31
Re: Pekné
Nějaká ženská ;-)
5. 3. 2015 15:41
Super, ale
kdyby misto tri elektromotoru usetrili kila, bylo by to zajimavejsi. Holt doba si zada sve.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 22:04
Re: Super, ale
Ano, doba žádá své. Honda vyvíjela V10, měl mít kolem 4-4,5 litrů a výkonově měl udělat z LF-A hračku pro začátečníky z autoškoly, ale tím už dneska nikoho nezaujmeš, bohužel. Ta doba už je překonaná... :-(
5. 3. 2015 17:25
Nsx čo je na nom zaujimave
Design je pekny no nie zaujimavy a technika nieje revolučna tak čo na nej je.
Rozbalit vlákno
4
5. 3. 2015 17:45
Re: Nsx čo je na nom zaujimave
No co, cena bude velmi prizniva a pritom bude nabizet techniku supersportu pomalu 10x drazsich. Co nabizi za techniku a design Porsche 918, co McLaren P1 a jakou maji cenu? Co za techniku nabizi Ford GT nebo audi R8 a cenu budou mit cca 2x vyssi.
NSX se zda byt vyborna volba :yes:
Avatar - AUDIRS6
5. 3. 2015 17:51
Re: Nsx čo je na nom zaujimave
Ak ma stat NSX polovicu R8-y, tak mi kludne 1 rychlo objednaj. Zajtra donesiem zalohu >:D
Staci 20% ?( v Audi zvyknu brat len 10%, takze by to malo byt na stejno ) >:-[]
5. 3. 2015 18:01
Re: Nsx čo je na nom zaujimave
Nekde jsem videl cenu R8 V10 cca 5,5mil. Kc, ale dle aktual. ceny na konfiguratoru je R8 V10 plus cca 4,5mil. Takze mas pravdu, ze to nebude 2x tolik. R8 bude tak o cca 30% drazsi.
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 22:06
Re: Nsx čo je na nom zaujimave
Cena u US se odhaduje na 150 tisíc dolarů, v Evropě neznámá. V zásadě bude stát to, co R8 V10, při lepších výkonech.
Avatar - _Karel_
5. 3. 2015 19:21
NSX
Po designových "hodech" v podobě CTR konečně parádní kousek! I když zatím parametry přesně nevíme, tomuto bych "kdyby" dal přednost i před Ferrari.
Po HRV další povedená Honda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Emel
6. 3. 2015 11:33
Re: NSX
No-o... s Ferrari opatrně, 458 je naživo neskutečná, pro mě je to asi to nej co se dá dnes koupit

[odkaz]
Avatar - _Karel_
6. 3. 2015 12:00
Re: NSX
Ta jsi v Ženevě? No, když by Ferrari, asi bych vybral jiný model. Ale jinak trvám na svým- raději NSX. Nějakou (teoretickou) desetinu ve zrychlení bych klidně přežil, věřím že jízda nebude rozdíl vesmíru a asi bych tedy vybíral podle jiných parametrů.
Avatar - Petrolhead_CZ
6. 3. 2015 12:08
Re: NSX
Myslíš, že je ten rozdíl jen ve výkonu? ;-) A jízdně že to nebude jiný vesmír? No to ti nevím čoveče. Už původní NSX tehdejším Ferrari nedokázala zatopit, tahle nová možná zkusí šlapat na paty staré dobré 458, ale 488 GTB bude opět někde jinde. Můj skromný, ale pravděpodobně dost reálný odhad ;-)
Avatar - _Karel_
6. 3. 2015 12:17
Re: NSX
Že by ve tvých očích někdo zatopil Ferrari, to nečekám. Jestli bude některý F. někde jinde, je mi celkem jedno, ale psal jsem, že nepředpokládám "jiný vesmír", což je dost daleko od "lepší-horší".
I kdybych byl vedle (nevylučuji) - tvůj názor velmi objektivního a umírněného fandy Ferrari v tom pro mě nehraje roli. ;-)
6. 3. 2015 13:40
Re: NSX
To samozřejmě není pravda, tedy Honda a Ferrari. I na webu se o tom dá dočíst, viz článek od ferraristy [odkaz]
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 14:20
Re: NSX
Tuhle kravinu jsi slyšel kde? NSX naopak Ferrari 348 úplně vymazalo. >:D Viz třeba [odkaz] nebo cokoli jiného v googlu NSX vs 348. :-!
Avatar - AUDIRS6
6. 3. 2015 15:58
Re: NSX
Tak !
A 3. (diskusna) svetova sa prave zacala ! >:D
Petrolhead_CZ vs. TeeJay >:D
teda: Ferrari vs. Honda >:D
chalani, budte ale rozumnejsi nez ten pan z Moskvy a nevyhrazajte sa pouzitim atomovych diskusnych zbrani ;-)
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
6. 3. 2015 19:15
Re: NSX
Aha, já myslel, že porovnáváme NSX s F355, ne 348. Je jasný, že vytáhneš auto, který je v porovnání s NSX starší...F355, která šla během existenčního cyklu souběžně s NSX si vytřela s hondou podlahu vyloženě velkolepě. To, co předvedlo F355, o tom si mohlo NSX nechat jen a pouze zdát. Japončíci už se nikdy nezmohli na odpověď, potom přišla 360 Modena a po NSX neštěkl ani pes.
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 20:07
Re: NSX
Promiň, ale současníkem NSX bylo 348, prodávalo se pouhý rok a půl před příchodem NSX, tak srovnávám logicky s 348. NSX Ferrari tak vyděsilo, že si na 355 dali hodně záležet. Přiznávám, že srovnání NSX vs 355 jsem až tak nezkoumal, což můžu příležitostně napravit.
6. 3. 2015 21:40
Re: NSX
To je opět nesmysl.
Honda NSX přišla v roce 1990.
F355 až v roce 1994. Tzn., že jde o téměř další generaci. Dá se říci. F355 byla odpověď na Hondu NSX.
Dále - ceny Hondy NSX byla od 60 000 - 90 000 USD. F355 stálo od 130 000 USD. Tzn. 2x dražší. Pokud by později vyvinuté Ferrari a zároveň 2 x dražší nebylo rychlejší něž Honda, to by na tom bylo Ferrari dost blbě.
Avatar - Emel
6. 3. 2015 12:27
Re: NSX
NSX se mi líbí, to zase nic proti, ani bych neměl problémy se značkou Honda (byť Ferrari to není), poměr value / money bude jistě lepší, servis bude lacinější, spotřeba nižší a tak dále. Jenže tohle je supersport a ne rodinný kombík...

První věc je, že já bych ve sportovním autě nepotřeboval žádnej hybrid. 445kW z V8 při 9000, to je sakra sportovní auto! Zvuk je u Ferrari půl úspěchu.

No a o čem mluvím hlavně je design. I když 458 na některých fotkách z profilu vypadá někdy zvláštně, tak naživo je to pro mě snad nejpůsobivější sporťák... není to steroidy nadopovaný Aventador, je to neuvěřitelně kompaktní raketa... na NSX si počkám, ale na tohle podle mě nemá. Na to totiž nemá nikdo.

PS: to jsem se hezky zařadil po bok Petrolheada, co :-) ?
Avatar - woody-alien
6. 3. 2015 13:13
Re: NSX
Dobře, tak tedy do třetice literatura. Poláček a Muži v offsidu.
"....staršího pána pojaly obavy, když viděl, že pan Emel zřejmě straní ...... Pan doktor woody-alien položil mu ruce na ramena a pravil: „Netrapte se, příteli!" >:D ;-)
Avatar - _Karel_
6. 3. 2015 15:47
Re: NSX
Ty náš Petrolheade >:D já to beru taky hlavně podle vzhledu, i když jen z fotek a naživo bych možná volil jinak, ale ta fotka cos sem dal, to mě moc neoslovilo. To už se mi líbí víc California.
Avatar - Emel
6. 3. 2015 16:11
Re: NSX
Tak California vůbec, tam mám naopak pocit, že tam klasická sportovnost Ferrari chybí... jo, viz diskuse o autech s motorem uprostřed. A hlavně, ta 458 je fakt krásně maličká... podobně jako třeba i RX-7 FD...
Avatar - _Karel_
6. 3. 2015 16:41
Re: NSX
Musím trochu couvnout, koukl jsem na jiný foto 458 a asi to bude i o barvě a úhlu pohledu. Tvoje foto boku mi přijde divný, ale zepředu i zezadu moc pěkný, takže věřím, že na živo to bude krásný.
Já tohle téma NSX vs. Ferrari buru úplně jinak- je spousta kupců Ferrari, co s ním nejezdí na okruh, ale na víkendové výlety s blondýnou, a jsou šťastní, že mají v garáži nádherný auto skvělé značky. A z tohoto pohledu bych já, jako ne sportovní jezdec, upozadil jízdní výkony (který bych pravděpodobně stejně naplno nevyužil jinak než v přímce) a volil daleko víc i podle vzhledu. Jestli auto umí stovku za 4s nebo jen za 5s by pro mě nebylo kritériem.
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 18:26
Re: NSX
Ovšem pokud jsi nesportovní jezdec, tak bys asi nešel po 458 nebo 488, ale spíše po té Californii nebo F12. Myslím, že 488 je už hodně sportovní, stejně jako Gallardo.
Avatar - _Karel_
6. 3. 2015 18:37
Re: NSX
Stejně je to jen hódně velké bychování ;-)
A vůbec nejsem nesportovní, já jsem gentleman ;-)
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 20:04
Re: NSX
Co nám zbývá. ;-)

To je z toho avataru hned poznat. >:-[]
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 18:32
Re: NSX
Jen bych ještě možná doplnil, že 650S, R8 a asi i NSX budou méně nekompromisní, než 458, takže MR auto nemusí nutně vylučovat auto na výlety. Teoretizuju, jak moc Italia je nebo není hardcore nevím, ale tvrdí se to. ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
6. 3. 2015 19:23
Re: NSX
S Italií můžeš jak drtit okruh, tak pohodově výletovat a vést i překvapivě s přehledem úspěšný boj s českými okreskami ;) Zato Speciale, to už je jiná káva, ta prý taky umí perfektně okresky, ale už tam je to jasně okruhové zaměření znát. Speciale musím ještě ozkoušet, ale Italia mě kromě motoru, zvuku, řízení a charakteru uhranula a nadchla schopnostmi, ovladatelností i využitelností.
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 20:03
Re: NSX
Může být, nemám bohužel vlastní zkušenost. ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
6. 3. 2015 12:03
Re: NSX
Naprostý souhlas :yes:

Speciale:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Italia:

[odkaz]

[odkaz]

Co se týče NSX tak svůj pohled neměním, ten předek prostě celý dojem naprosto likviduje, nestravitelná pouťovka. Solidní základ by tam byl, hlavně z profilu, ale těch ''vrstev'' tam je prostě moc. Vedle 488 GTB, Huracánu i 650S to auto bledne závistí.
Avatar - plzenaak
6. 3. 2015 13:09
Re: NSX
Můj favorit j Mclaren 650S a pak Honda NSX. Ferrari mají krásný zvuk, ale já je moc nemusím. To i Viper má větší kouzlo.
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2015 22:03
dizajn
trosku mi vadi ten chrom na maske ( ta leska lista alebo co to je ) .... nejako mi na taketo auto jednoducho nepasuje ... vyhrady mam aj k zadnej casti... ale stejne to nema vyznam rozpytvavat... kazdopadne auru legendy stareho NSX z cias sennu z toho bohuzial necitim..... ;-\

ford GT je iny level.... tomu sa reinkarnacia legendy podarila ozaj na vybornu :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 22:09
Re: dizajn
To přijde časem. ;-)

Tak to silně nesiuhlasím, Ford GT je podle mě předesignovaný bastl a plivanec do tváře původního GT. Někdo občas označuje NSX jako kolotočářské - co by pak byl proboha GT? 8-s